• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    <3 Luvluvknufknuf.


    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb gedroomd dat ik een septum bij mezelf zette. Het deed geen pijn en ik was blij. T_T

    Ik wil 'm zo graaaag. Al zou ik het nooit zelf doen, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uugh ben zo moeee =.='
    Vannacht geen oog dicht gedaan. Stomme verkoudheid! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Teale schreef:
    (...)
    Iets over lucide dromen. ><
    EDIT: en slaapverlamming.

    Oeh, dat is toch best interessant. Wat heb je gelezen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    All hail primer! _O_


    Your make-up is terrible

    Dus, vanaf morgen drie dagen werken, met nieuwjaarsdag zo brak als ik weet niet wat, maar we gaan gewoon door.


    'Darling, just hold on'

    Ik wil gewoon dat je 'sorry' zegt. Is dat zo moeilijk?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb nog nooit zoveel make-up op gehad. Het voelt gek en ik ben blij als het er weer af is.

    Tigresse schreef:
    Ik wil gewoon dat je 'sorry' zegt. Is dat zo moeilijk?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha thanks. (:

    En lol, nee. Al sinds dat ik 7 ben ofseu geef ik mijn ouders al geen kus of knuffel meer. Dus om dat nu inene te gaan doen, uh just no. x) hahaha
    Niet?!? Okay, ik ben gewoon te knuffelig dan qua dat hahahaha.
    Dan geef je - je huisdeur een knuffel. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ewmahgod. Ik irriteer me echt heel erg aan je.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Geef me die achtergrond, layout ding terug Chrome -.-
    Waarom is alles na een paar dagen weg. :/
    Of plots uitgeschakeld.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 14:36 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Schrijven of de Sims spelen? Decisions, decisions...


    kindness is never a burden.

    Ik blijf kansen geven aan mensen, maar als ik iets heb gedaan krijg ik er geen enkele en weten ze niet hoe snel ze het contact willen verbreken. Ik wil er echt om huilen, maar ik doe het niet. Ik verbiedt het mezelf. Niet huilen. Als ik er niet aan denk komt alles goed. Alles komt goed.
    Zucht.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 17:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik blijf kansen geven aan mensen, maar als ik iets heb gedaan krijg ik er geen enkele en weten ze niet hoe snel ze het contact willen verbreken. Ik wil er echt om huilen, maar ik doe het niet. Ik verbiedt het mezelf. Niet huilen. Als ik er niet aan denk komt alles goed. Alles komt goed.
    Zucht.







    OTOFT: Pfff stomme neus, ga weg! Ik wil je erafhakken! Hoewel dat natuurlijk een grote knoeiboel geven zal, waarvan ik geen zin heb om het op te ruimen. Plus het staat een beetje raar om zonder neus door het leven te gaan...
    Oke neus, jij wint deze ronde. Maar ik ben nog niet klaar met je! (cat) *pakt een volgend zakdoekje..*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •