• Ik vroeg mij af of meer mensen die hier op Quizlet hebben gehad. Volgens google zijn er verschillende soorten valdromen.

    - Dromen waarin je struikelt
    - Dromen dat je van een gebouw af valt
    - Dromen dat je in water valt
    - Dromen dat je uit een vliegtuig valt

    Eigenlijk heb ik mij wel af gevraagd waarom ik meer dan een keer zo'n droom heb gehad.

    Bij mij is het altijd een van drie van dezelfde dromen zeg maar. Ik spring vanaf de bovenste trede van een trap naar beneden, ik mis de laatste twee of de laatste tree van een trap of ik stap onverwacht van een stoep af. Na zo'n droom word ik altijd wakker, nogal verschrikt en ik maak ook echt de stap zeg maar met mijn been. Ik denk dat ik daardoor wakker word.

    Dus heeft iemand ook ooit zo'n droom gehad? Zo ja, werd je toen wakker?


    Physics is awesome

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Oja dat kan ik me nog herinneren. Maar zou wel leuk zijn als het een beetje actief blijft. Misschien handig om een eventueel topic dan te openen in het off-topic subforum. Beetje zoals het lucht je hart. Maar 't is ook maar een ideetje ^.^
    Ik vind het altijd veel te interessant om te horen over dromen.

    Ik houd je in ieder geval niet tegen(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik had dat vroeger heel vaak. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik dan, in mijn droom, boven mijn eigen bed zweefde en neerviel. Ik had het alleen als ik op mijn buik lag, op mijn rug nooit. Het was ook altijd precies hetzelfde, best wel raar eigenlijk.
    Hiervan werd ik altijd wakker, dus soms irriteerde het me gewoon, ik wilde gewoon slapen, haha. ^^ Sinds ik ergens anders woon heb ik er geen last meer van, gelukkig.

    Ik val ongeveer 3 tot 4x per jaar uit mijn bed (soms vaker) en dan slaap ik gewoon door, maar als ik in mijn droom val, word ik altijd meteen wakker ja :') Echt, wauw :')

    Of van die dromen dat je droomt dat je op de wc zit en dan in je bed plast, heel genant, had ik vroeger altijd :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb dat ook soms, maar dan zijn het niet alleen valdromen. Dan beweeg ik mijn arm om iets te blokkeren of dan maak ik een hele rare beweging om mijn val te voorkomen ofzo, haha.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 23:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dat heb ik ook wel eens, dan grijp ik me serieus vast aan mijn bed.


    16 - 09 - '17

    Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad?