• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan- Dereck Moore
    ‘Kealan! Ik moet je iets zeggen!’ met een ruk draaide ik me om waardoor ik bijna Macy wurgde met mijn armen terwijl mijn ogen flitste naar de fles naar Jonah zelf.
    ‘Ik-ik Ik vind jou gemeen. En nu ga ik weer naar May toe.’ Mijn blik gleed van Jonah naar de meisjes voordat ik met mijn hand bruut de fles uit Jonahs hand gritste en het leeggooide over een plantenbak. Ruw pakte ik hem beet bij zijn hand waarbij ik hem de trappen optrok- misschien harder bedoeld dan ik normaal zou doen- maar wat wilde hij ook; dacht hij dat ik hem zomaar zou vergeven- hij zei dat hij van me hield- maar hij koos weer voor May. Als het dan ook niet erger kon vond ik haar op míjn kamer en die van Jonah- op Jonahs bed. Snel zette ik Jonah op míjn bed neer voordat ik Macy bruut bij haar arm pakte en voordat ik haar buitensloot siste ik nog snel; ‘Dít is een jongens slaapzaal.’ Met dat keerde ik me weer naar Jonah. ‘Jonathan Joshua Barrret.’ Met dat schoof ik mijn armen over elkaar terwijl mijn blik woedend op hem bleef branden.
    ‘Wat dacht je in vredesnaam aan het doen te zijn; een beetje alcohol drinken. Denk je werkelijk dat- dat goed is voor je? Helemaal niet als je nog professioneel wilt zwerkballen. Ga je- je toekomst werkelijk vergooien voor; voor May; serieus..’ zachtjes zuchtte ik waarbij meteen mijn harde kant wegviel en ik naast hem neer ging zitten en hoewel ik me raar voelde- gebroken en leeg; sloeg ik troostend een arm om hem heen. ‘Ze is het niet waard. Ze is je niet waard; anders liet ze je niet zomaar alcohol drinken. Anders had ze je gestopt…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George is nog nooit zo wanhopig geweest he. en dat is zo puur omdat zijn aller beste vriend hem heeft verlaten en omdat Fred dood gaat. jup, George heeft een zwakte naar eenzaamheid.


    Georges naam komt wel getattoeerd te staan op Campbells borst (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Zachtjes jammer ik als Kealan de inhoud van de fles in een plantenbak gooit. Die wilde ik Opdrinken. Hij trekt me mee naar boven en ik kijk geschrokken hoe hij May weg trekt en mij op zijn bed zet. Ik pak zijn kussen en rijke er even aan. Het ruikt naar Kealan.
    ‘Jonathan Joshua Barrret. ‘Wat dacht je in vredesnaam aan het doen te zijn; een beetje alcohol drinken. Denk je werkelijk dat- dat goed is voor je? Helemaal niet als je nog professioneel wilt zwerkballen. Ga je- je toekomst werkelijk vergooien voor; voor May; serieus..’ Hij slaat een arm om me heen en ik leun tegen zijn borstkas aan. ‘Ze is het niet waard. Ze is je niet waard; anders liet ze je niet zomaar alcohol drinken. Anders had ze je gestopt…’
    Ik kijk hem aan. 'Ik heb geen toekomst. Ik kan niks. Ik ben niet zoals jou. Ik heb helemaal niks meer. Jij haat me... Ik kan niet zwerkballen...' Verdrietig kijk ik naar mijn handen. 'Alleen May geeft om me. Zij is de enige persoon op deze aarde die ook maar iets om me geeft.' ik zeg het en ik twijfel er meteen aan. Als hij niet om me gaf dan had hij me niet naar boven gebracht.
    'En jij. Je houdt van me.' Ik buig me naar hem toe en kus hem, hoewel ik bang ben dat hij me weg zal duwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zenuwachtig wat vermengd was met een grote onzekerheid en een verbazing dat ik het lef had; om George zo te benaderen bleef ik stil tegen hem aangedrukt terwijl mijn ademhaling als een stoomtrein op en neer ging tot zijn armen ook om mij heen geslagen werd.
    ‘Camp..’ zachtjes voelde ik zijn gezicht in mijn nek wat enorm fijn aanvoelde. Merlin- waarom had ik dit niet meteen kunnen doen; dit was zoveel beter dan daarnet. Ik wilde hem niet kwijt. Nooit.
    ‘Ik- ik kan toch niet boos op jou blijven. Ik ben woester op Leo en- en was teleurgesteld in jou.. eh- ik uitte al mijn verdriet en woedde iets te veel op jou. I-ik voel me zo alleen- in de steek gelaten en- en ik dacht nooit dat ik dit ooit z-zou zeggen maar.. iedereen keert zijn rug naar mij om, Leo danst liever op mijn graf dan dat hij met mij om gaat en- en- Fred..’ zijn hand kneep hard in die van mij zodra hij die gegrepen had. Het was niet expres. Dat wist ik zeker; hij kende zijn eigen krachten niet; net zoals dat ik de gevolgen van mijn daden nooit kon overzien. Zo had iedereen zijn minpunten.
    ‘Alsjeblieft Campbell, ik smeek het je, na dit alles ben jij de enige die ik nog heb op mijn familie na en- ik dacht dat ik je ook verloor. Ik was woest..’ zijn hand verliet die van mij en ik wist zeker dat ze weer pijnlijk in zijn handpalm boorde; zoals ze altijd deden wanneer hij zich inhouden voor iets waardoor ik zachtjes een kus tegen zijn kaak drukte voordat ik al mijn kracht bijeen schraapte om in zijn ogen te kijken. ‘Ik- Leo heeft gezorgd dat; dat ik weer terug durfde te komen. Naar jou.’ Voorzichtig liet ik hem los om naar beide handen te gaan en de pijn te stoppen die hij zichzelf gaf.
    ‘Er houden meer mensen van je dan je denkt; George. Ik heb notabene nog steeds een duel met Angelique over jou- en ik wil niet eens weten met wie ik nog meer een concurrentiestrijd voer.’ Zei ik zachtjes terwijl mijn duim over zijn handpalm streelde en er een zachte lach over mijn lippen schreed voordat ik weer serieus keek en mijn handen van het strelen overgingen in ze beide te omsluiten.
    ‘Ik blijf altijd bij je; George- dat weet je. Zelfs de dood kan ons niet scheiden. Net zoals het jou en Fred niet scheid. Misschien uit het zicht. Maar niet uit het hart- en dat is wat het mooi maakt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij liet mij los om mijn handen vast te pakken waardoor ik ze meteen liet ontspannen voordat hij een kus op mijn kaak drukte wat me ongewild deed glimlachen. Zwakker en nepper dan dat het altijd was; breed, pleziervol en vol levensvreugde.
    ‘Ik- Leo heeft gezorgd dat; dat ik weer terug durfde te komen. Naar jou. Er houden meer mensen van je dan je denkt; George. Ik heb notabene nog steeds een duel met Angelique over jou- en ik wil niet eens weten met wie ik nog meer een concurrentiestrijd voer. Ik blijf altijd bij je; George- dat weet je. Zelfs de dood kan ons niet scheiden. Net zoals het jou en Fred niet scheid. Misschien uit het zicht. Maar niet uit het hart- en dat is wat het mooi maakt.’
    Ik keek voor het heerst weg en staarde even naar het plafond voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘ik- ja.. het is dat de personen om wie ik het meest geef een voor een weg lijken te druppelen.’
    Mijn ogen vulden zich spontaan met tranen die normaal gesproken zelden tevoorschijn kwamen maar ondanks dat toverde ik een zwak glimlach tevoorschijn en gaf de tranen de toestemming niet om over mijn wangen te rollen waarna ik mijn handen uit die van hem trok om ze weer om hem heen te gooien waarna ik hem dichter naar mij toe trok.
    ‘ik hou van je, Campbell Saunders. Echt waar heel erg. En niets kan dat veranderen.. zelfs geen jaloerse Angelina want ik zweer het je Campbell; ik zal nooit van haar houden.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ik heb geen toekomst. Ik kan niks. Ik ben niet zoals jou. Ik heb helemaal niks meer. Jij haat me… Ik kan niet zwerkballen.. Alleen May geeft om me. Zij is de enige persoon op deze aarde die ook maar iets om me geeft.’ Zelfs nu hij dronken is; en er een kleine dranklucht rond hem heen hing wist hij me op een vreemde manier te laten duizelen; misschien was het enkel en alleen door zijn blik; of dat hij zich voor het eerst zo zwak naar mij opstelde. ‘En jij. Je houdt van me.’ Zachtjes voelde ik zijn lippen op die van mij; en hoewel ik zojuist een hele omkleed hok geruïneerd had; leek al die woedde die ik voor Jonah koesterde- om wat hij mij had aangedaan- weg te ebben terwijl mijn arm automatisch strakker om hem heen ging liggen en mijn lippen vurig die aanrakingen van hem volgde voordat ik zachtjes een paar millimeters afstand nam en mijn voorhoofd tegen die van hem aandrukte.
    ‘Je hebt wel een toekomst; en je kan wel degelijk wat. Daarnet op het zwerkbalveld maakte ik een grapje- ik koos Donders niet; maar je ging zo snel naar beneden- naar May; weg van mij- waardoor… waardoor ik- en jij hebt May iets verteld; gezegd dat.. dat..’ met dat viel ik stil terwijl ik ietwat nerveus mijn ogen sloot en mijn handen zachtjes van zijn middel naar zijn handen gleden.
    ‘Ben je dit allemaal nep aan het doen; is dit allemaal een slecht geacteerd stuk wat je met mij doet- moest je dit van iemand doen; of leek het je amusant om mij voor paal te zetten.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij slaat zijn arm steviger om me heen en ik leg mijn vuist tegen zijn borstkas. Als hij ruimte tussen on creëert kijk ik in zijn bruine ogen.
    ‘Je hebt wel een toekomst; en je kan wel degelijk wat. Daarnet op het zwerkbalveld maakte ik een grapje- ik koos Donders niet; maar je ging zo snel naar beneden- naar May; weg van mij- waardoor… waardoor ik- en jij hebt May iets verteld; gezegd dat.. dat..’ Hij pakt mijn handen vast en ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. ‘Ben je dit allemaal nep aan het doen; is dit allemaal een slecht geacteerd stuk wat je met mij doet- moest je dit van iemand doen; of leek het je amusant om mij voor paal te zetten.’
    Ik schud meteen mijn hoofd. 'Ik heb May nooit iets verteld. Ze betrapte ons gisteravond.' Was het echt nog maar gisteravond? Het leek veel langer geleden dat ik Kealan voor het eerst kuste. Min hele wereld is veranderd en ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn gevoelens aan moet. 'Hou je van me?' vraag ik zachtjes. 'En ik wil een echt antwoord dit keer.' Dat is inderdaad zo. Ik wil eindelijk een duidelijk antwoord. 'Ik wil niet een afleiding of test zijn. Ik... Ik wil jou vriendje zijn. Al is het je geheime vriendje.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik- ja.. het is dat de personen om wie ik het meest geef een voor een weg lijken te druppelen.’ Zijn ogen vulde zich met tranen; die hij met alle kracht tegenwerkte. Ik hoefde niet eens een genie te zijn om dat te weten; vooral niet toen hij zijn handen uit die van mij losrukte om ze om me heen te gooien en me tegen zijn warme borstkas aan drukte; wat me ietwat rustgevend mijn ogen deed sluiten; ondanks dat George diep treurig was.
    ‘Ik hou van je, Campbell Saunders. Echt waar heel erg. En niets kan dat veranderen.. zelfs geen jaloerse Angelina want ik zweer het je Campbell; ik zal nooit van haar houden.’ Zachtjes drukte ik me dichter tegen hem aan wat enorm aangenaam was op zijn schoot terwijl mijn hand naar zijn nek gleed. ‘George.. ik weet dat ik gezegd heb dat ik je niet wil zien huilen.. maar; ik- je hoeft ze niet tegen te houden voor mij.’ Zachtjes drukte ik een kus tegen zijn shirt aan voordat ik mezelf omhoog drukte om een kus naast zijn mondhoek te plaatsen voordat ik teder mijn lippen tegen die van hem legde om zachtjes zijn onderlip in bezit te nemen en weer een kleine afstand te nemen om van zijn ogen naar zijn neus te staren en weer naar zijn lippen.
    ‘Ik; ik hou van je George.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik een kus boven zijn lippen drukte en mijn handen zachtjes over zijn borst streelde.
    ‘Je- je hoeft maar te zeggen; of te roepen wat je wilt; en ik doe het voor je- ik doe alles voor je.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn hoofd wat boog waarbij mijn neus zachtjes die hem streelde om mijn lippen weer teder aan die van hem te haken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw; Jonah gaat niet meteen voor de boter, de melk maar voor de hele koe :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is Jonah en hij is ook nog dronken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    omfg wat gebeurd er :'O we hebben al zes keer achter elkaar gepost zonder domme of onzinnige reacties er tussen in te plaatsen, dit kan gewoon niet waar zijn; dit is een wonder :'O



    oke die plaatje slaat nergens op maar ik vind het leuk ^^ omdat we zes keer achter elkaar hebben gepost zonder het met onzinnige dingen er tussenin in vol te gaan spammen geef ik iedereen een ijsje :'D


    ..en wat kan Cage nu doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik probeerde dus the starving games te kijken.. ben nog steeds niet verder dan 3 minuten door jullie xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    omfg wat gebeurd er :'O we hebben al zes keer achter elkaar gepost zonder domme of onzinnige reacties er tussen in te plaatsen, dit kan gewoon niet waar zijn; dit is een wonder :'O



    oke die plaatje slaat nergens op maar ik vind het leuk ^^ omdat we zes keer achter elkaar hebben gepost zonder het met onzinnige dingen er tussenin in vol te gaan spammen geef ik iedereen een ijsje :'D


    ..en wat kan Cage nu doen :')


    Papa Fred kan komen melden dat hij niet dood gaat; en/ of Leo kan komen en zeggen dat hij van George houd :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik probeerde dus the starving games te kijken.. ben nog steeds niet verder dan 3 minuten door jullie xD


    the starving games? ik heb die met mijn nicht en zus gekeken; is zo dom maar wel grappig x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Blgh Fred is even hersenloos. Ik weet niet waarom, maar ik heb helemaal geen zin om met hem te posten.


    Spoiler alert: you will save yourself