• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eh ja, zal ik doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Een harde kreet volgde zich met het opengaan van de deur wat me een klein sprongetje naar achteren deed maken. ‘Heei, Campbell.’ Herkende ik plotseling Leo’s stem hoewel dit veel doffer leek. ‘Soyie van ned, ik wab een beetje boos, nied door jou, maar George. Ik moesb ech eveb web’ in plaats van mijn tranen weg te vegen liet ik ze schaamteloos langs mijn wangen glijden als kleine watervallen terwijl ik het liefst nu langs Leo zou lopen om dit hele gebouw nooit meer terug te zien. ‘Campbell? Wat is er aan de hand? Is er wat gebeurd?’ zenuwachtig slikte ik voordat ik mijn hoofd schudden om het vervolgens weer te laten knikken door het grote gestalte voor me.
    ‘I-ik…’ begon ik voordat ik wanhopig mijn armen om mijzelf heen sloeg en me dichter tegen de muur drukte in de schaduw. ‘N-nee e-er is niks. O-of w-wat zou j-jij d-doen als je a-altijd v-voor iemand kl-klaar stond e-en w-wanneer jij h-hulp n-nodig had; die p-persoon er niet was v-voor jou.’ Snikte ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘I-ik… N-nee e-er is niks. O-of w-wat zou j-jij d-doen als je a-altijd v-voor iemand kl-klaar stond e-en w-wanneer jij h-hulp n-nodig had; die p-persoon er niet was v-voor jou.’
    Ik keek even weg en haalde nutteloos mij schouders op. Wat zou ik er van vinden?
    'Veraden.. ? Ik zou me gebroken voelen en achter gelaten, denken dat diegene mijn goedheid alleen gebruikt. maar hangt er ook vanaf wat voor persoon het is. Sommigen hebben geen hoge verwachtingen van een vriend of vriendje, sommigen wel.' Zei ik en haalde mijn mouw weer weg om mijn handen in mijn broekzak te laten glijden.
    'Maar hoezo dan? Wat is er gebeurd?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    'Ik heb het idee dat jou beschermen iets is wat ik wel vaker moet gaan doen.’ Ik kon het niet laten om verbaasd op te kijken bij die woorden terwijl Jonah al verder vloog; klaar om zijn functie te veroveren die ik van hem afgenomen had. Eigen schuld. Moest hij May maar niet voor op mij zetten- en in merlijns baard; ik zou dat serpent nog eens te grazen nemen. Met die belofte zetten ik me af van de grond om als een raket de lucht in te vliegen wat me meteen dicht bij Jonah bracht wiers zwerkbalgewaad; zoals altijd goed kleurde bij zijn huidskleur en ogen- terwijl mijn huidskleur door de groene zwadderich kleur alleen maar bleker leek te worden.
    ‘Zou ik je maar uit je leiden verlossen?’ zei ik dan maar met een grijns waarna ik van Jonah naar de andere Beaters keek die natuurlijk; nog lange na niet goed genoeg waren. Jonah was eenmaal perfect gebouwd. Van de breedte van zijn borstkas tot zijn mannelijke grote spieren (xD soreh ik ben een beetje inspiratieloos voor de tortelduifjes :’3)
    ‘…..Ik ga voor Donders. Ik vind hem namelijk veel overtuigender overkomen dan jóu.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    'Zou ik je maar uit je leiden verlossen? Ik ga voor Donders. Ik vind hem namelijk veel overtuigender overkomen dan jóu.' Ik kijk hem even aan en kijk dan weer weg. Waarschijnlijk maakt hij alleen een grap, maar ik vind het niet grappig. Zonder zwerkbal ben ik helemaal niks meer en is mijn hele toekomst verpest.
    'Dan zorgen jullie maar dat jullie zonder mij die stomme beker winnen,' zeg ik en ik kijk boos naar Kealan. Wat probeert hij hiermee te bereiken? Ik vlieg naar de grond toe en meteen komt May op me afgestormd. Hoewel ik haar best irritant vindt, laat ik helemaal niks merken en kijk ik nog even naar Kealan.
    'Heb je de positie? Natuurlijk heb je de positie, je was sowieso de beste net!' Al haar vriendinnen giechelen en stemmen in. Ik schud mijn hoofd.
    'Kealan vond me niet goed genoeg. Donders heeft de positie. Laten we gaan, het wordt alweer laat en ik heb geen zin om hier nog langer te zijn.' May schudt haar hoofd en kijkt naar Kealan.
    'Moore! Dat je hem van me wil stelen is nog tot daar toe, dat je daarna ook nog zijn toekomst verpest, gaat veel te ver!' Ik kijk haar verbaasd aan.
    'M-may dat zou je geheim houden.' Al haar vriendinnen lachen al en ik blijf als aan de grond genageld staan, hoewel ik graag weg wil.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry ik ga even niet met Fred reageren aangezien ik bij een andere rp nog een rol moet afmaken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wauw; chill. kealan was sarcastisch D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Verraden.. ? Ik zou me gebroken voelen en achter gelaten, denken dat diegene mijn goedheid alleen gebruikt. Maar hangt er ook vanaf wat voor persoon het is. Sommigen hebben geen hoge verwachtingen van een vriend of vriendje, sommigen wel.’ In plaats van me beter te voelen voelde ik me alleen maar bij zijn woorden nog ellendiger worden waardoor ik met mijn rug tegen de muur gleed om op de grond ineen te zakken waar mijn tranen mijn hele gewaad bevlekte.
    ‘Maar hoezo dan? Wat is er gebeurd?’ Nerveus schudden ik mijn hoofd terwijl ik mijn handen tussen mijn omhooggetrokken benen wierp en buik waar ik abrupt al aan mijn veels te ver afgekloven nagels begon af te bijten. ‘I-ik-i-ik… F-fred g-gaat dood.. profetie… G-g-george is overstuur e-en het e-enige waar ik aan k-khan denken s-sinds hij van me weg r-renden t-toen ik een poging waagde o-om h-hem te troosten is a-aan drank.’ Misselijk van mijn eigen gedachtegang beet ik door voordat ik uit het niets uit elkaar leek te storten waardoor mijn sikken steeds wanhopiger werden.
    ‘I-ik wil hem w-wel t-troosten. E-echt waar. I-ik weet niet h-hoe- i-ik weet n-niet waarmee. Ik-ik weet niks. H-hoe kan ik n-nog over blije d-dingen beginnen; h-hoe kan ik hem positief l-laten denken a-als ik dat zelf niet doe. H-hoe kan ik mijn hoofd boven water houden om hem b-blij te maken als h-het enige lichtpuntje in m-mijn hele leven hij is; die langzaam uit elkaar knapt van verdriet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij ging op het grond, blak naast het portret zitten waarna ik tegenover hem plaats nam.
    ‘I-ik-i-ik… F-fred g-gaat dood.. profetie… G-g-george is overstuur e-en het e-enige waar ik aan k-khan denken s-sinds hij van me weg r-renden t-toen ik een poging waagde o-om h-hem te troosten is a-aan drank. I-ik wil hem w-wel t-troosten. E-echt waar. I-ik weet niet h-hoe- i-ik weet n-niet waarmee. Ik-ik weet niks. H-hoe kan ik n-nog over blije d-dingen beginnen; h-hoe kan ik hem positief l-laten denken a-als ik dat zelf niet doe. H-hoe kan ik mijn hoofd boven water houden om hem b-blij te maken als h-het enige lichtpuntje in m-mijn hele leven hij is; die langzaam uit elkaar knapt van verdriet.’
    'Wacht wacht, Fred gaat dood?' Siste ik verbaasd en schudde gauwet mijn hoofd toen een misselijkmalende gevoel mijn maag binnendrong.
    'I-ik bedoel, I-ik ben niet echt goed I-in de liefde.. m-maar-'
    'Liefde hoef je niet te laten zien, knul. Als je al bij je geliefde bent, is het al genoeg. En nu hup, weg van mijn portret, ik kan zo niet slapen..'
    Ik keek op naar het dikke dame voordat ik op ging staan en naar Campbell zijn pols greep om hem vervolgens mee door de gangen sleurde.
    '..wat zij zei.' Murmelde ik dan en voelde me voor even roor worden.
    'Misschien kun je ook gewoon bij hem zijn en hem laten zien dat hij niet alleen is. Of- of..'
    Ik bleef asurd stil staan toen er een idee voorbij vloog maar duwde het gauw weer weg. Nee; dit gaat anders veels te ver.
    'Laat maar..' murmelde ik dan zachtjes.


    Eigenlijk zou ik deze post langer maken aangezien ik een idee had, maar oech, ik moet mijn mob dicht doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore.

    ‘Dan zorgen jullie maar dat jullie zonder mij die stomme beker winnen.’ Met dat vloog hij naar de grond terwijl mijn mond iets openviel. Al de hele tijd deden we plagend naar elkaar- en nu gaat hij zomaar weg; terwijl we nog midden in een spel waren. Dacht hij werkelijk- dat ik het meende? Met een spurt volgde ik hem terwijl ik tot mijn ellende hem al zag staan bij May en haar eeuwige kliek vol roddeltantes.
    ‘Moore! Dat je hem van me wil stelen is nog tot daar toe, dat je daarna ook nog zijn toekomst verpest, gaat te ver!’ als een ijsblok hielt ik halt terwijl ik nog maar een metertje van het groepje afstond. ‘M-may dat zou je geheim houden.’ Zwijgend keek van May naar haar vriendinnen terwijl ik Jonah geen blik waardig gunde. Hij wist- hij wist de hele tijd dat ik- dat ik… en- en dan praat hij met háár erover... Met aardsvijhand nummer één. Wie dacht hij in vredesnaam wel niet wie hij was; net zoals May wier vriendinnen hatelijk om mijn leed lachte wat mij haast in een rare vorm van trance zetten voordat ik die doorbrak door het eerste de beste meisje te kussen; waar ik haast even hard van walgde als May zelf; en voor het eerst een kus deelde met een meisje; wat me meer pijn deed dan waarschijnlijk Jonah zelf voelde om het feit dat ik een ander kuste. Het was voor hem makkelijk. Een spelletje; en ik ben door hem gespeeld. Zachtjes liet ik haar los om een hatelijke blik naar May te werpen.
    ‘Denk je werkelijk dat ik op Jonah val? Denk je werkelijk dat ik gay ben; May. Ik wist niet dat je zo onzeker was om te denken dat Jonah liever met een jongen zoent dan met zijn eigen vriendin. Maar wees maar niet bang; je kan je lieftallige vriendje nu overal bij je houden; gezien hij niet meer hoeft te komen opdagen op zwerkbaltrainingen.’ Hoewel ik mijn woedde enorm in toom probeerde te houden door mijn nagels in mijn handpalmen te boren kon ik het niet laten om de deur met een klap dicht te gooien en werkelijk alles wat nog heel was kapot te schoppen of te breken voordat ik mezelf vol ellende mijn gezicht in mijn handen begroef en mijn schouders zachtjes voelde schokken waardoor ik bang werd voor mijzelf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij loopt naar een onbekend meisje toe en kust haar. Ik zet meteen mijn acteer gezicht op en kijk weg. Ik hoef dit echt niet te zien. ‘Denk je werkelijk dat ik op Jonah val? Denk je werkelijk dat ik gay ben; May. Ik wist niet dat je zo onzeker was om te denken dat Jonah liever met een jongen zoent dan met zijn eigen vriendin. Maar wees maar niet bang; je kan je lieftallige vriendje nu overal bij je houden; gezien hij niet meer hoeft te komen opdagen op zwerkbaltrainingen.’ Ieder woord doet meer pijn dan het vorige. Hij houdt niet van me, hij haat me. Als hij wegloopt hoor ik veel gepraat om me heen. May lacht even en begint dan weer met haar vriendinnen te praten.
    'Ik ga maar denk ik. Ik zie je morgen wel weer.' Zonder iets tegen iemand te zeggen - iedereen probeert tegen mij te praten - loop ik naar de leerlingenkamer. Daar gooi ik mijn bezem hard op de grond en ga ik op mijn bed liggen terwijl ik naar het plafond kijk. Ik wil gewoon weg hier, maar ik moet hier blijven. Mijn cijfers zijn altijd al slecht geweest maar ik ging altijd met plezier naar school omdat ik zwerkbal en Kealan had. En nu heb ik geen van beiden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eigenlijk... zou er iemand moeten zijn die Kealan en Jonah aan elkaar vast plakt D'; ik wil zo graag may doodmaken :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ik heb al een plannetje dus post maar.
    Heel slecht van mij maar ik ging stoppen met schrijven en The Starving Games kijken omdat Brant Daugherty daarin speelt en het is niet grappig maar toch weer wel :'D Hij speelt Gale/Dale.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Haha ik heb al een plannetje dus post maar.
    Heel slecht van mij maar ik ging stoppen met schrijven en The Starving Games kijken omdat Brant Daugherty daarin speelt en het is niet grappig maar toch weer wel :'D Hij speelt Gale/Dale.


    Oh god :'D LINK? :'D voor mij? :'D

    ik weet niet wat ik met kealantje moet doen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh god :'D LINK? :'D voor mij? :'D

    ik weet niet wat ik met kealantje moet doen D';


    Link
    Die gast die het broertje van Aria speelt komt er ook in voor.

    Stuur hem maar naar de leerlingenkamer.


    Spoiler alert: you will save yourself