• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Wach wacht, Fred gaat dood? I-ik bedoel, I-ik ben niet goed I-in de liefde.. m-maar-’ met dat werd hij abrupt onderbroken door een vrouwenstem waar ik me haast dood door schrok; ‘Liefde hoef je niet te laten zien, knul. Als je al bij je geliefde bent, is het al genoeg. EN nu hup, weg van mijn portret, ik kan zo niet slapen..’ mijn mond gleed een stukje open terwijl ik me gewoon mee liet trekken door Leo. ‘..wat zij zei. Misschien kun je ook gewoon bij hem zijn en laten zien dat hij niet alleen is. Of- of.. Laat maar..’ Abrupt schudden ik mijn hoofd terwijl ik impulsief naar Leo’s handen greep terwijl voor het eerst; mijn gevoel en verstand het eens werden.
    ‘Ik- het spijt me zo Leo. Ik ben zo’n.. zo’n slechte vriend; maar ik ga je alweer verlaten. I-ik- je hebt gelijk. Ik moet bij hem zijn. D-dankjewel.’ Stotterde ik voordat ik hem abrupt los liet om de gangen te volgen; terug naar de portret waar de dikke dame me nors aankeek. ‘Alweer terug.’ Direct schudde ik mijn hoofd voordat ik weer knikte en ietwat hijgend; ‘mimbulus mimbeltonia’ murmelde waardoor ze geërgerd open gleed en ik de leerlingenkamer door renden om de trappen op te rennen; en hoewel de steken in mijn zij me tegen wilde houden om bij George te geraken- verbeet ik iedere steek; iedere kramp tot ik uiteindelijk de deur van de leerlingenkamer haast opengooide en zonder George tijd te geven om op te kijken; stormde ik op hem af om mijn lichaam stak tegen hem aan te duwen op het bed en mijn armen om zijn nek gooide om hem dichter naar mij toe te trekken.
    ‘..het maakt me niet uit of je boos bent; of je me wegstuurt; desnoods sla je me weg. Ik ga niet weg. Ik ga niet weg; niet zoals ik daarnet deed. Jij bent mijn maan en zon tegelijk. Jij bent míjn alles- en hoewel je denkt dat ik niet snap hoe jij je voelt- jij was mijn Fred toen ik hoorde dat je stierf in het doolhof; nee je was niet mijn Fred- Je was míjn George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Link
    Die gast die het broertje van Aria speelt komt er ook in voor.

    Stuur hem maar naar de leerlingenkamer.


    Broertje van Aria is wel uber cute :'x xD niet zo cute als Dylan ofc.

    enneh wat ben je van plan met mijjn tere kealantjeee D";

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 22:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Broertje van Aria is wel uber cute :'x xD niet zo cute als Dylan ofc.

    enneh wat ben je van plan met mijjn tere kealantjeee D";


    Jaa, maar hij is ook al negentien of twintig net zoals Ian :(


    Hij was eerst mijn faceclaim voor Jonah maar ik vond hem te lief eruit zien voor dat.

    Niks :X


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jaa, maar hij is ook al negentien of twintig net zoals Ian :(


    Hij was eerst mijn faceclaim voor Jonah maar ik vond hem te lief eruit zien voor dat.

    Niks :X


    haha :'D wat ben ik blij dat ik oud ben (A) Dan zijn alle cute boys mijn leeftijd x'D en nee ik bedoel daarmee niet 1D want die vind ik stom :@.! maar mensne zoals broertje van Aria, Dylan Everett..... (:.... OMFG had ik al vertelt dat Scorpius er niet meer uit ziet als een zwerver?! en daar bedoel ik mee; hij heeft zijn haar weer kort :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha :'D wat ben ik blij dat ik oud ben (A) Dan zijn alle cute boys mijn leeftijd x'D en nee ik bedoel daarmee niet 1D want die vind ik stom :@.! maar mensne zoals broertje van Aria, Dylan Everett..... (:.... OMFG had ik al vertelt dat Scorpius er niet meer uit ziet als een zwerver?! en daar bedoel ik mee; hij heeft zijn haar weer kort :'D


    Damn, dan is Liam Sprayberry nog jongste beroemdheid die ik cute vind. Hij is pas 16 :)



    Heb je het over Bertie Gilbert of Colton Haynes?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Damn, dan is Liam Sprayberry nog jongste beroemdheid die ik cute vind. Hij is pas 16 :)



    Heb je het over Bertie Gilbert of Colton Haynes?


    neh ik haat LIAM D"; ik haat hem zo erg. Net zoals.... Uch nu ben ik zijn naam weer kwijt; TYLER POSEY D";

    Ik heb het over Bertie Gilbert :'D Colton Haynes vind ik stom en heb ik nooit als míjn 'Scorpius' gezien.



    Short hair; end 2014.

    (2013.)



    En deze foto ofcourse want hij heeft echt geweldige CheekBones :'D sorreh maar zelfs Dylan Everett kan daar niet aan tippen :$.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    neh ik haat LIAM D"; ik haat hem zo erg. Net zoals.... Uch nu ben ik zijn naam weer kwijt; TYLER POSEY D";

    Ik heb het over Bertie Gilbert :'D Colton Haynes vind ik stom en heb ik nooit als míjn 'Scorpius' gezien.



    Short hair; end 2014.

    (2013.)



    En deze foto ofcourse want hij heeft echt geweldige CheekBones :'D sorreh maar zelfs Dylan Everett kan daar niet aan tippen :$.


    Ik mag Liam wel! En voor mij was Bertie nooit echt Scorpius. Ik vind hem gewoon echt geen goede Scorpius. En Colton/Jackson is eigenlijk gewoon Scorpius, dus hij is mijn echt Scorpius.



    AAAH OMG nu heeft Scorpius officieel kort haar :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik mag Liam wel! En voor mij was Bertie nooit echt Scorpius. Ik vind hem gewoon echt geen goede Scorpius. En Colton/Jackson is eigenlijk gewoon Scorpius, dus hij is mijn echt Scorpius.



    AAAH OMG nu heeft Scorpius officieel kort haar :'D[/quote

    uh noo blechhhh D'; Mijn Campbelltje heeft nooit met die stomme Colton gehad. sorreh; ik vind hem gewoon zo lelijk. (niet dat ik zelf knap ben maarja.)

    Als iemand aan mij vraagt; op wat voor jongens val je zeg ik altijd bruin haar en bruine ogen en iedere keer als ik een jongen knap vind is hij blond :Y) wat is er mis met mij? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik mag Liam wel! En voor mij was Bertie nooit echt Scorpius. Ik vind hem gewoon echt geen goede Scorpius. En Colton/Jackson is eigenlijk gewoon Scorpius, dus hij is mijn echt Scorpius.



    AAAH OMG nu heeft Scorpius officieel kort haar :'D


    uh noo blechhhh D'; Mijn Campbelltje heeft nooit met die stomme Colton gehad. sorreh; ik vind hem gewoon zo lelijk. (niet dat ik zelf knap ben maarja.)

    Als iemand aan mij vraagt; op wat voor jongens val je zeg ik altijd bruin haar en bruine ogen en iedere keer als ik een jongen knap vind is hij blond :Y) wat is er mis met mij? x'D


    Eh waarschijnlijk omdat Dylan bruin haar en bruine ogen heeft (beiden Dylans)



    Jup die gif moest ik even plaatsen. Net als deze:


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Eh waarschijnlijk omdat Dylan bruin haar en bruine ogen heeft (beiden Dylans)



    Jup die gif moest ik even plaatsen. Net als deze:



    Dylan Everett heeft net zoals mij; Donker bruine ogen en Donker blonde haren; serieus denk maar niet dat ik me vergis als het op mijn Everett'je aan komt :'D Net zoals hij een Waterman is en ik een Steenbok (A) ik ben eng D'; Maar ja oke Dylan ó brien is dan wel bruinharig- maar dat is op mijn lijst na de ijscoman nummer 2 :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dylan Everett heeft net zoals mij; Donker bruine ogen en Donker blonde haren; serieus denk maar niet dat ik me vergis als het op mijn Everett'je aan komt :'D Net zoals hij een Waterman is en ik een Steenbok (A) ik ben eng D'; Maar ja oke Dylan ó brien is dan wel bruinharig- maar dat is op mijn lijst na de ijscoman nummer 2 :'D


    Ik heb donker haar en groen-bruine ogen. En ik ben een vis hoewel ik een soort rare waterangs heb ontwikkeld door kanoën (maar volgensmij wist je dat wel) maar ik ben gestopt met kanoën. Nu doe ik een veel veiligere sport (A)
    Ijscoman? Welke ijscoman?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Ik weet niet hoe lang ik hier zat. Minuten; uren- of slechts maar secondes? Het enige wat ik wist is dat geen enkel centimeter van de kleedkamers heel is gebleven. Niet dat het mij wat uitmaakte. De Gryffindors regelde maar weer dat deze kamer er weer fatsoenlijk uit zag. Langzaam kroop ik tegen de muur aan omhoog waar ik mijn vingers weer in mijn handpalmen drukte terwijl mijn oogwit voor een groot gedeelte een rode gloed had gekregen. Wat moest ik in vredesnaam doen. Hoe kon ik Jonah nog onder ogen komen- of liever gezegd; híj míj. Hij zoende me. Ik weet het zeker- maar ik wist ook al te goed dat hij enorm goed was in toneel spelen- iets waar ik minder in was. Misschien was dit zijn plan; misschien wilde hij in mijn hoofd komen. Wilde hij me breken.
    Ik greep naar mijn bezem voordat ik de deur opendeed en zag dat de zwerkbalveld helemaal verlaten was. Langzaam liep ik op het gazon naar Zweinstein toe waar achter nog een paar ramen lichtjes branden die ver te zoeken waren bij de kerkers waar onze slaapzaal bevonden.
    ‘Modderbloedjes.’ Met dat gleed de portret gat open waar ik door klom waar ik meteen de meisjes van het zevende leerjaar vond maar tot mijn opluchting; geen Jonah. Zachtjes leunde ik over de leuning heen om de drie meisjes met een brede grijns aan te staren. ‘Vreemd.. vreemd. Iedereen van alle klassen waren er wel; behalve mijn favoriete cheerleaders; wat kon er in vredesnaam beter zijn dan mij te zien sporten…’ met dat gooide ik mijn armen om Macy heen- een van mijn beste vriendinnen na Jonah dan.


    slecht I KNOOP D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wut opeens mag ik van mijn vader niet meer in de avond achter een scherm zitten :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heb ik wat gemist ^^ of hebben kealan en jonah nog steeds hun liefdes-drama?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik heb donker haar en groen-bruine ogen. En ik ben een vis hoewel ik een soort rare waterangs heb ontwikkeld door kanoën (maar volgensmij wist je dat wel) maar ik ben gestopt met kanoën. Nu doe ik een veel veiligere sport (A)
    Ijscoman? Welke ijscoman?


    Ik was van de zomer in Zuthphen met een vriendin/kennis en toen gingen we een ijsje nemen want het was gloeiend heet D"; en toen was er een ijscoman... en hij was echt super knap; maar ik denk wel dat hij een grote ego had. Ik kan zo gauw geen vergelijking opnoemen maar gewoon nice.

    Dan heb ik het nog niet eens over gehad dat ik sinds een paar maanden een soort Dylan Everett in mijn leven heb gevonden D'; Maar hij is natuurlijk niet zo awesome als Dylan Everett- daarnaast heeft hij groene ogen en geen bruin... en gaat hij het leger in x'D maar het is geen hulk ofzo.. gewoon een beetje Campbells postuur alleen dan bredere armspieren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya