• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    In acht minuten rond de tweehonder woorden geschreven, wederom breek ik mijn record, net als George en Camp hun harten. Ohgod, elke keer als ik een nieuw record breek, breek ik in de werkelijkheid ook echt iets. Hoe toevallig


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Sorry- Ja, ik ben ook boos op jou, alles stapelde zich gewoon op mij en ik werd er moe van. De hele verhaal van Fred heeft me k-kapot gemaakt, l-leo en ik zijn voorgoed uit elkaar wat me behoorlijk pijn doet en aanzien hoe jij met je verslaving omgaat.. het is gewoon te veel geworden. Ik ben het gewoon zat en moe en jij moet zo nodig mijn slachtoffer wezen.’
    Zijn gezicht die altijd wel een emotie verried, stond echter deze keer strak, toch voelde het koud en kil aan. Zelfs toen hij zich omdraaide en op het bed plaatsnam bleven die gevoelens plakken.
    Ik ben een mislukkeling. George maakt het altijd zo makkelijk voor iedereen en toch wist ik het weer te verpesten. Zoals altijd. Hij haat me. Ik wist het zeker. Hij sloeg me alleen niet in elkaar zoals hij bij Leo deed omdat ik een hopeloos geval was. Niks zou bij mij werken, en daarom moest ik weg. Waarheen mocht Merlin het weten. Misschien wel in een afgelegen stuk bos zodat ik samen met het hout langzaam weg zou teren. Het is niet alsof ik nu niet hetzelfde doe. ALelen nu verpest ik levens en dan niet. Behalve die van bomen. ‘H-het spijt me dat-dat ik zo egoistisch ben.’ Verliet het zachtjes mijn lippen waardoor ik niet eens zeker was of George het gehoord had. Het maakte me ook allemaal niet meer uit, het is niet alsof iets verschil kon maken. Met dat liep ik zonder nog op of om te kijken of wat te zeggen; gezien min keel vol leek te zitten met stekende tranen, die ongetwijfeld vrij zouden komen als ik zou gaan praten- de slaapzaal uit om lusteloos de trap af te lopen. Ik kon nu vertrekken. Het was niet alsof ik een hele koffer moest vullen om mee te zuilen. Maar toch hield ik het smoesje voor dat ik Gryffindor niet nog meer punten wilde laten verliezen door mijn toedoen waardoor ik zonder verder na te denken als een oud zak vuil op diezelfde plek aan de tafel als gisteravond ging zitten om het raam uit te staren waar vele sterren in het donker flikkerde wat voor mij; zelfs na vandaag, een eindeloos raadsel was.


    En toen veranderde een hartje in twee hartjes D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Ongelofel Fred! Oh merlin- dit is- dit is- ohmerlin, ik kan er geen woorden voor bedenken maar... Dit is zo vreemd aangezien ik nog een minuut geleden dacht dat je me zou verlaten. Ik- ohmerlin, ik h-hou zielsveel van jou Fred.' Hij knuffelt me en ik knuffel hem stevig terug. Ik wilde hem nooit verlaten 'A-alsjeblieft, beloof me om o-ons nooit maar dan n-nooit zo erg bang te gaan maken.. i-ik dacht dat ik je h-had verloren. En zweer dat dit waar is. Alsjeblieft.' Hij pakt mijn hand en kijkt me aan. 'S-sorry, oké, we zoeken George n-nu wel op..'
    Ik kijk hem aan en knuffel hem nog even snel. 'Ik zweer het, echt waar. Zullen we dan maar op zoek gaan?' Een tijdje lopen we rond door Zweinstein, maar George is nergens te bekennen. Na een heleboel zoeken zie ik eindelijk Campbell zitten aan een tafel, maar zonder George en met een verdrietige blik. 'Blijf hier maar wachten,' fluister ik naar Ralf en ik loop naar Campbell toe.
    'Wat is er gebeurt dat jij zonder George zo verdrietig bent? Ik dacht dat je hem ging troosten.' Het klinkt helemaal niet vijandig en daar ben ik blij mee. Ik wil geen ruzie met Campbell.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is er al een Kealan post? Want ik kon die niet vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is grappig dat Fred hun echt zo lang zit te zoeken terwijl hij samen met Campbell nog vijf minuten geleden langs hun heen hebben gelopen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (A) (oké volgensmij snap ik er niks meer van)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (A) (oké volgensmij snap ik er niks meer van)


    Camp en gworge warwn eerst op het gang, maar toen kwam snapie en stuurde ze terug naar het leringenkamer. Ik denk wanneer red te druk bexig was om te knuffelen, trok George Camp mee naar de slaapkamers waar hij nog even ging roepen en schreeuwen over dexe hele omstandigheid waarna Camp terug de slaapkamers uit ging en ik gwloof dat hij gewoon aan tafel plaats nam, ik weet het ook niet echt zeker x') maar laat je podt gewoon zo, we zien het wel als leora online komt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘H-het spijt me dat-dat ik zo egoistisch ben.’ en met dat hoorde ik de deur open en dicht gaan wat aangaf dat Campbell de leerlingenkamer verlier, zo ook mij. Hij verliet mij. Ik nam woest op mijn bed plaats, pakte mijn kussen en drukte die in mijn gezicht om vervolgens een kreet te laten. Met een diepe zucht liet ik mijn kussen weer dalen en smeet het op mijn bed neer. Mijn knokkels waren bebloed, net als mijn neus en mijn wangen waren bont en blauw. ik was een wrak. Een verstandig persoon zou nu naar het ziekenzaal gaan maar weetje; dat boeit mij niet. Ik liet mezelf op het harde grond vallen om tegen mij ed aan te kunnen leunen en verborg mijn gezicht in mijn handen. Dat een leven zo snel kapot kon gaan. Gisteren was ik tenminste nog blij, vanaf vandaag zal ik dat nooit meer terug kunnen zien. En ergens hoopte ik dat Campbell nog steeds bij mij stond, maar die heb ik nu zelf weg gejaagd. Deze keer heb ik helemaal niemand meer. Helemaal niemand..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whats ké beurt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred is naar Campbell gegaan en George is sad en Ralf is happy.
    Had je al met Kealan gepost? Want die kon ik niet vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Fred is naar Campbell gegaan en George is sad en Ralf is happy.
    Had je al met Kealan gepost? Want die kon ik niet vinden.


    ja pagina 11 ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee, ik zie niks.

    Jonah Barret

    ‘Ik denk zou ik beginnen met een minder grote ego hebben.’ Een glimlach siert mijn mond en ik wil iets zeggen, maar zie dan May op de tribune zitten. Ze houdt me oplettend in de gaten en haar vriendinnen giechelen vrolijk. May vertelde me vorig jaar dat één van die meiden een oogje op Kealan heeft. ‘We doen het gewoon als ieder jaar. We gaan gewoon spelen waar ik de ballen los laat. Degene die de het beste kan verdedigen krijgt de plek, natuurlijk. Dus het word een lastige voor jou; Jonah.’ Ik vlieg even vlak voor hem en kijk hem aan.
    'Ik heb het idee dat jou beschermen iets is wat ik wel vaker moet gaan doen.' Dan vlieg ik weer weg en focus ik me op de beukers. De tweedejaars kijkt bang naar de beukers en ik lach me kapot als hij bijna een beuker in zijn gezicht krijgt.
    Zelf probeer ik zoveel mogelijk bij Kealan in de buurt te blijven om er zeker van de zijn dat de beukers hem niet raken. Zelfs voor Malfoy haal ik een beuker weg, hoewel ik hem liever op de grond zie liggen. Maar mijn grootste prioriteit is toch echt wel Kealan, die er in zijn zwerkbalgewaad nog beter uitziet dan normaal.


    Dit is de laatste post met Jonah.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Wat is er gebeurt dat jij zonder George zo verdrietig bent? Ik dacht dat je hem ging troosten.’ Niet eens meer geschokt door de stem keek ik op naar de evenbeeld van George; Fred. Dit was een moment dat ik weer bezig was met mijn stomme zelf te zijn. Altijd wachten tot het laatste moment om ergens te hopen dat er nog hoop is; terwijl dat er niet is. Het is niet alsof alles nog goed kon komen. Het was niet alsof het gevaarlijker in het donker was als overnacht.
    Met moeite trok ik zo onverschillig mogelijk mijn schouders op terwijl ik gauw weer uit het raam keek zodat ik niet in tranen uit zou barsten. ‘Gewoon.. Ik heb het verpest..’ met moeite verbeet ik de tranen op mijn lip terwijl mijn handen gespannen zich om mijn zij bonden.
    ‘Wat-wat ik en George hadden is- is- is..’ stotterde ik moeizaam voordat ik met een ruk opstond en de bijkomende steken negeerde wat erbij kwam terwijl ik iedere blik meed. ‘L-laat maar. Ik ben w-wel weg.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik haast rennend naar de portret gat verdween terwijl de tranen ongecontroleerd over mijn wangen rolden. Merlin. Ik had het verpest. Alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Nee, ik zie niks.

    (...)

    Dit is de laatste post met Jonah.


    nop had ik niet gezien ik ga ff reageen dan maar xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ok. Ik kan nu even niet posten, moet zo eten. Daarna pos ik wel met Freddie


    Spoiler alert: you will save yourself