• Het grote Cover en Trailer Request topic


    Het leek me wel handig om een soort cover/trailer store te maken, maar dan voor iedereen. Dus je kunt hier trailers aanvragen en maken. Het idee is simpel: als je een cover of een trailer nodig heb laat je een request achter en dan kunnen andere trailer/cover makers die voor jou maken. Zo hoeven er niet telkens nieuwe topics aangemaakt te worden en staan alle aanvragen handig in één topic.

    C O V E R S
    ______________________________________________


    Invullijstje
    Titel story:
    Korte uitleg story:
    Tekst:
    Plaatjes:
    Sfeer:
    Extra:
    Evt. idee:
    Evt. beloning:


    Lijst met aanvragen:
    Cliffaconda
    Titel story: Mission Impossible - Ashton Irwin
    Korte uitleg story: Ashton is een gewone student en toch redelijk populair. Vroeger hebben de ouders van Ashton zich hard in de schulden gewerkt en moeten die afbetalen. Als de ouders binnen de maand het niet kunnen afbetalen, gaan ze achter hun zoon aan (de moeder had vroeger een drugsverslaving en heeft het nooit kunnen betalen). Op het einde van de maand is het niet afbetaald en gaan ze achter Ashton aan. Drie geheime agenten gaan undercover op Ashtons school voor hem te beschermen, dat zijn Luke, Michael en Calum. Dan ontdekken ze da ze hun beste vriend moeten beschermen, hun taak wordt nog alleen maar zwaarder als de misdadigers overal zijn.
    Tekst: Mission Impossible - Ashton Irwin
    Plaatjes: deze
    Als je eentje vind die er nog echt bij past, mag dat ook ^^
    Sfeer: Spannend
    Extra: /
    Evt. idee: /
    Evt. beloning: Vermelding naar profiel van de maker bij de story

    Lizor
    Titel story: Crazy • Sirius Black
    Korte uitleg story:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.
    Tekst: Crazy, Sirius Black
    Plaatjes: Evt. deze, maar het maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar bruin haar heeft - en het liefst groen ogen. Verder ben je vrij, je kan er bijv. foto's van Sirius Black - jong of oud - aan toevoegen of plaatjes van Voldemort etc.
    Sfeer: duister, psychotisch
    Evt. beloning: de credits bij mijn story

    Avarosa
    Ik ben recent terug begonnen met het herschrijven van mijn verhaal Bevroren liefde. Ik heb daar al een hele mooie cover voor, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen, zeker nu ik verbluffende resultaten continu op het forum zie. Ook helpen nieuwe werkjes altijd voor mijn motivatie en inspiratie.
    Hieronder vind je (hopelijk) de nodige informatie.

    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze (je mag ook altijd een andere afbeelding gebruiken):










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Optioneel: Kan je met gifjes in de cover werken, mag dat ook zeker. Laat het dan even weten, dan kan ik op zoek gaan naar enkele leuke plaatjes.
    (de eerste 2 passen volgens mij wel goed samen)







    (hier dan natuurlijk het gedeelte dat hij lacht)








    Nog vragen? Stel ze gerust.

    Een gratis spotje of 6 credits voor het mooiste resultaat.
    Deadline: 31 januari 23:59

    Huidige covers


    • Isimat
    Titel story: Photograph
    Korte uitleg story:
    Lynn Yasmin Delgado is een 20 jarig meisje die een opleiding tot fotografe doet. Ze loopt stage bij een sportfotograaf en mede hierdoor is ze vaak aanwezig bij voetbalwedstrijden.
    Gregory van der Wiel is een beroemde voetballer bij Paris Saint Germain. Ook hem valt het op dat er steeds vaker een meisje bij de wedstrijden is en na een tijdje raken ze in gesprek. Zo bloeit er een relatie op. Tot Gregory wordt geselecteerd voor het Nederlands elftal en het stel de negatieve kant van de pers leert kennen. Er verschijnt in de media dat Gregory vreemd gaat en Lynn gaat tot het uiterste om te ontdekken of dat ook werkelijk zo is.

    Tekst: -
    Plaatjes:
    Ik wil graag een mooie foto van Gregory van der Wiel, ik voeg er geen bij aangezien je zelf beter weet welke je wilt gebruiken. De faceclaim die ik voor Lynn gebruik is Barbara Palvin. Ook van haar zou ik er graag een foto bij hebben. Verder is het een verhaal dat te maken heeft met voetbal en fotografie en graag zou ik ook deze dingen terug zien. Een simpele oude camera en een voetbalveld zijn voor mij al genoeg!
    Sfeer: Romantisch maar ook sportief.
    Extra: -
    Evt. idee: -
    Evt. beloning: Credits op de voorpagina van mijn story.

    Maleficia
    Titel story: Escape the walls
    Korte uitleg story:
    "Isabella, dochter van de franse koning Filips IV is zestien jaar oud wanneer zij het kasteel verlaat. Ze ontsnapt aan een huwelijk met de koning van Engeland en duikt een compleet andere wereld in. Na jarenlang te hebben gedroomd van de wereld buiten de vier hoge muren, blijkt het geheel anders te zijn dan ze zich voorgesteld had. De buitenwereld blijkt niet alleen maar mooi te zijn, maar ook gevaarlijk. Ondanks de waarschuwingen had ze nooit voor ogen gehouden wat het donkere bos allemaal zou kunnen verbergen. Niets blijkt te zijn wat het lijkt. Ook nu doet ze eigenlijk niets anders dan ze altijd al heeft gedaan. Ze maakt gebruik van de jarenlange training die ze heeft gehad in boogschieten en reist mee met een jonge ridder, Louis. Samen vechten zij, niet alleen voor hun leven, maar ook voor elkaar. "
    Tekst: -
    Plaatjes: Deze wil ik er graag in, verder staat het vrij!
    Natalie Portman http://www.natalieportman.com/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=219913
    Max irons 1 http://insidemediatrack.com/wp-content/uploads/2013/06/4249664-low-the-white-queen.jpg?w=578 of 2 http://www.farfarawaysite.com/section/whitequeen/gallery11/hires/17.jpg
    Kasteel de Haar http://www.venue.nl/images/presentaties/kasteel-de-haar-haarzuilens/Kopie%20(2)%20van%20Haarzuilens-Utrecht%20Kasteel%20de%20Haar.JPG (mag ook een andere afbeelding zijn, maar wel dit kasteel)
    Dans: http://allthatcubeness.files.wordpress.com/2013/12/best-of-music-moment-reign.png?w=720
    Bos http://bigbackground.com/wp-content/uploads/2013/06/dark-forest-backgrounds.jpg (Iets als dit, maar niet té fantasy.)

    Sfeer: Zoals beschreven, mooi maar gevaarlijk. Bedrieglijk. Een tikkeltje duister.
    Extra: Genre: Historisch, Avontuur, Fantasy, Romantiek
    Evt. idee: Aan de ene kant de kasteel en die bijbehorende sfeer, aan de andere kant het bos en wat fantasy.
    Evt. beloning: Vermelding van username bij de story + 5 credits



    Lijst met gemaakte covers:
    Cliffaconda door Biblio
    Lizor door Snapback; 1, 2 door Biblio
    Avarosa door Biblio



    T R A I L E R S
    ______________________________________________


    Invullijstje
    Titel story:
    Korte uitleg story:
    Genre:
    Tekst:
    Links video's + tijden:
    Sfeer:
    Extra:
    Evt. beloning:


    Lijst met aanvragen:
    Frances
    Titel story: It's Time To Do It Now And Do It Loud
    Korte uitleg story: Het is het jaar 2025. The Fabulous Killjoys vechten nog altijd om Battery City te redden van Korse en zijn Draculoids. Weer is er een nieuw jaar aangebroken en Korse wordt met de dag meer gefrustreerd dat hij de Killjoys nog altijd niet gevangen heeft genomen. Inmiddels hebben steeds meer mensen die zich tegen Better Living Industries verzetten zich aangesloten bij de Killjoys. Het einde van BL/ind lijkt steeds dichterbij te komen. Elke dag raken meer Draculoids uitgeschakeld en komen er steeds minder bij. Party Poison, Kobra Kid, Jet Star en Fun Ghoul hebben ervoor gezorgd dat elke Killjoy binnen een week tijd naar hun schuilplaats komt zodat er een plan kan worden bedacht om BL/ind voorgoed te vernietigen en Korse te verslaan. Dit lijkt allemaal erg goed te lopen, tot dat Party Poison er achter komt dat er iemand mist. En dan niet zomaar iemand: zijn eigen zesjarige dochtertje blijkt ontvoerd te zijn door Korse. Hoe gaan ze dit oplossen?
    Genre: Fanfiction, actie
    Tekst: Some people watch, some people pray. But even lights can fade away. Some people hope, some people pay. But why'd we have to stay? 'Cause even heroes get the blues or any misery you choose. You like to watch, we like to use. And we were born to lose. I choose defeat. I walk away, and leave this place the same today. Some like to sleep, we like to play. Just look at all that pain.
    Links video's + tijden: Van deze video: 0:00 - 0:38, 0:58 - 1:07, 1:27 - 1:31, 2:42 - 2:49, 3:29 - 3:39
    En van deze video: 0:20 - 0:30, 1:55 - 2:04, 2:14 - 2:20, 2:46 - 3:12, 3:54 - 4:10, 4:45 - 4:50
    Sfeer: Kleurrijk c:
    Extra: Ik zou het heel awesome vinden als de soundtrack Na Na Na van My Chemical Romance was ^^
    Evt. beloning: Ik heb helaas geen credits


    Lijst met gemaakte trailers:
    -

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 15:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat is jullie favoriete/fijnste programma om trailers te maken?


    I might not be the same, but that's not important.

    Snapback schreef:
    Wat is jullie favoriete/fijnste programma om trailers te maken?

    Premiere pro (: maar ik heb het heel lang gewoon gedaan met Windows Movie Maker hehe of voor apple is dat iMovie ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Premiere pro (: maar ik heb het heel lang gewoon gedaan met Windows Movie Maker hehe of voor apple is dat iMovie ^^


    Haha, oke, thanks :)


    I might not be the same, but that's not important.

    Ik heb Vegas pro voor trailers, maar mijn opa kende iemand die hem voor me had gedownloud, normaal is ie super duur. :S


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik gebruikte Premiere Elements 11 maar er was iets fouts gegaan bij installeren en nu doet ie het niet meer :s, ik had ook vaak de struggles bij trailers dat ik dan te maken kreeg met copyright enzo tja ):

    Hoe dan ook mensen die covers zoeken, ik maak covers. Misschien niet op top niveau maar ik vind het heel leuk om te doen! (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 10:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cliffaconda schreef:
    Titel story: Mission Impossible - Ashton Irwin
    Korte uitleg story: Ashton is een gewone student en toch redelijk populair. Vroeger hebben de ouders van Ashton zich hard in de schulden gewerkt en moeten die afbetalen. Als de ouders binnen de maand het niet kunnen afbetalen, gaan ze achter hun zoon aan (de moeder had vroeger een drugsverslaving en heeft het nooit kunnen betalen). Op het einde van de maand is het niet afbetaald en gaan ze achter Ashton aan. Drie geheime agenten gaan undercover op Ashtons school voor hem te beschermen, dat zijn Luke, Michael en Calum. Dan ontdekken ze da ze hun beste vriend moeten beschermen, hun taak wordt nog alleen maar zwaarder als de misdadigers overal zijn.
    Tekst: Mission Impossible - Ashton Irwin
    Plaatjes: deze
    Als je eentje vind die er nog echt bij past, mag dat ook ^^
    Sfeer: Spannend
    Extra: /
    Evt. idee: /
    Evt. beloning: Vermelding naar profiel van de maker bij de story


    Ik wat voor je geprobeerd, beetje snel helaas. Hoop dat je m toch wat vindt.



    edit: sorry ik had inplaats van Ashton, Ashtron getypt, :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 14:20 ]


    I just caught the wave in your eyes

    -

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 14:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT voor als ik een trailer/cover nodig heb en zelf geen zin heb om die te maken of geen idee heb hoe ik 'm wil.
    Ik maak al best lang covers, maar ben niet al te lang geleden begonnen met trailers en ik ben er nog niet echt goed in ofzo :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    *Mon Topics*


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Titel story: It's Time To Do It Now And Do It Loud
    Korte uitleg story:

    Het is het jaar 2025. The Fabulous Killjoys vechten nog altijd om Battery City te redden van Korse en zijn Draculoids. Weer is er een nieuw jaar aangebroken en Korse wordt met de dag meer gefrustreerd dat hij de Killjoys nog altijd niet gevangen heeft genomen. Inmiddels hebben steeds meer mensen die zich tegen Better Living Industries verzetten zich aangesloten bij de Killjoys. Het einde van BL/ind lijkt steeds dichterbij te komen. Elke dag raken meer Draculoids uitgeschakeld en komen er steeds minder bij. Party Poison, Kobra Kid, Jet Star en Fun Ghoul hebben ervoor gezorgd dat elke Killjoy binnen een week tijd naar hun schuilplaats komt zodat er een plan kan worden bedacht om BL/ind voorgoed te vernietigen en Korse te verslaan. Dit lijkt allemaal erg goed te lopen, tot dat Party Poison er achter komt dat er iemand mist. En dan niet zomaar iemand: zijn eigen zesjarige dochtertje blijkt ontvoerd te zijn door Korse. Hoe gaan ze dit oplossen?

    Genre: Fanfiction, actie
    Tekst: Some people watch, some people pray. But even lights can fade away. Some people hope, some people pay. But why'd we have to stay? 'Cause even heroes get the blues or any misery you choose. You like to watch, we like to use. And we were born to lose. I choose defeat. I walk away, and leave this place the same today. Some like to sleep, we like to play. Just look at all that pain.
    Links video's + tijden: Van deze video: 0:00 - 0:38, 0:58 - 1:07, 1:27 - 1:31, 2:42 - 2:49, 3:29 - 3:39
    En van deze video: 0:20 - 0:30, 1:55 - 2:04, 2:14 - 2:20, 2:46 - 3:12, 3:54 - 4:10, 4:45 - 4:50
    Sfeer: Kleurrijk c:
    Extra: Ik zou het heel awesome vinden als de soundtrack Na Na Na van My Chemical Romance was ^^
    Evt. beloning: Ik heb helaas geen credits

    Misschien dat die tijden allemaal te veel is, dan zou je er natuurlijk een paar uit mogen schrappen! c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Frances schreef:
    Titel story: It's Time To Do It Now And Do It Loud
    Korte uitleg story:
    Het is het jaar 2025. The Fabulous Killjoys vechten nog altijd om Battery City te redden van Korse en zijn Draculoids. Weer is er een nieuw jaar aangebroken en Korse wordt met de dag meer gefrustreerd dat hij de Killjoys nog altijd niet gevangen heeft genomen. Inmiddels hebben steeds meer mensen die zich tegen Better Living Industries verzetten zich aangesloten bij de Killjoys. Het einde van BL/ind lijkt steeds dichterbij te komen. Elke dag raken meer Draculoids uitgeschakeld en komen er steeds minder bij. Party Poison, Kobra Kid, Jet Star en Fun Ghoul hebben ervoor gezorgd dat elke Killjoy binnen een week tijd naar hun schuilplaats komt zodat er een plan kan worden bedacht om BL/ind voorgoed te vernietigen en Korse te verslaan. Dit lijkt allemaal erg goed te lopen, tot dat Party Poison er achter komt dat er iemand mist. En dan niet zomaar iemand: zijn eigen zesjarige dochtertje blijkt ontvoerd te zijn door Korse. Hoe gaan ze dit oplossen?

    Genre: Fanfiction, actie
    Tekst: Some people watch, some people pray. But even lights can fade away. Some people hope, some people pay. But why'd we have to stay? 'Cause even heroes get the blues or any misery you choose. You like to watch, we like to use. And we were born to lose. I choose defeat. I walk away, and leave this place the same today. Some like to sleep, we like to play. Just look at all that pain.
    Links video's + tijden: Van deze video: 0:00 - 0:38, 0:58 - 1:07, 1:27 - 1:31, 2:42 - 2:49, 3:29 - 3:39
    En van deze video: 0:20 - 0:30, 1:55 - 2:04, 2:14 - 2:20, 2:46 - 3:12, 3:54 - 4:10, 4:45 - 4:50
    Sfeer: Kleurrijk c:
    Extra: Ik zou het heel awesome vinden als de soundtrack Na Na Na van My Chemical Romance was ^^
    Evt. beloning: Ik heb helaas geen credits

    Misschien dat die tijden allemaal te veel is, dan zou je er natuurlijk een paar uit mogen schrappen! c:

    Ik zet m erbij!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als ik een titel heb voor mijn verhaal, zal ik hier eens een aanvraagje plaatsen. :3 Leuk idee, Lisa!


    help

    Titel story: Crazy • Sirius Black
    Korte uitleg story:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.
    Tekst: Crazy, Sirius Black
    Plaatjes: Evt. deze, maar het maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar bruin haar heeft - en het liefst groen ogen. Verder ben je vrij, je kan er bijv. foto's van Sirius Black - jong of oud - aan toevoegen of plaatjes van Voldemort etc.
    Sfeer: duister, psychotisch
    Evt. beloning: de credits bij mijn story


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Titel story: Crazy • Sirius Black
    Korte uitleg story:
          Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
          Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.
    Tekst: Crazy, Sirius Black
    Plaatjes: Evt. deze, maar het maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar bruin haar heeft - en het liefst groen ogen. Verder ben je vrij, je kan er bijv. foto's van Sirius Black - jong of oud - aan toevoegen of plaatjes van Voldemort etc.
    Sfeer: duister, psychotisch
    Evt. beloning: de credits bij mijn story


    mag hij zwart wit worden


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    mag hij zwart wit worden

    Ja dat mag (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.