• Het is officieel, het speeltopic staat online C:
    Al zou ik eerst de indelingen en alle personages willen af hebben voor we beginnen.

    Aangezien het vorige topic vol heb ik even voor een nieuwe gezorgd.
    Link naar het vorige topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699
    Link naar het nieuwe topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=175


    Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ CaptianHook ~ Pagina 5
    • Aiden Ethan Adkins ~ Ferrars
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~CaptianHook ~ 13
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 15
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope ~ Pagina 9
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings ~ Pagina 14

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ CaptianHook ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 16
    • Lucas Paul Garcia ~ Superheroes ~ Pagina 18

    Meisjes: ! Eén plaats over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’
    ~ Superheroes ~Pagina 16
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx ~ Pagina 18
    •

    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:
    Meisjeskamer 1:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 2:
    • Maxime
    • Riley
    Jongenskamer 1:
    • Henry
    • Archibald
    Kamer (leiders):
    • Drake
    • Phoebe
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer (als onderbevelhebber neemt Emily Madeline in haar kamer)
    • Kaijill en Cheryl zitten samen op een kamer (als leider neemt Kaijill Cheryl in haar kamer)

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    • Silena
    • Archibald
    • Katherine
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    Maxime leidt de trainingen.

    Het Herstel:
    Groep 1:
    • Madeline
    • Cheryl
    • Cale
    Nathan leidt de trainingen.

    Leider herstel (apart):
    Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    Onderbevelhebber herstel (apart):
    Emily Sara Jones

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)
    • Skylar, Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit alleen in een huis
    • Nathan zit alleen in een huis
    • Shawn zit alleen in een huis
    • Isabelle en Lucas zitten samen in een huis
    • Dean zit alleen in een huis

    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 1:01 ]


    Geloof niet alles wat je denkt


    Henry John McCain ~ Omega Point ~ Telekinese
    'Don't hurt me! I'm just an innocent blond boy!


    'Hoezo zeg je altijd sorry nadat je dat zegt?' Vraagt Riley met een kleine glimlach waardoor ik zucht en mijn schouders ophaal. 'Ik denk gewoon dat ik altijd iets verkeerds zeg en wil je niet pijn doen met woorden of daden. Nooit.' Antwoord ik terwijl ik op mijn lip bijt. ''Goedzo Henry. Straks vindt ze je nog vreemd, of schrikt ze van je. Je moet eens een keer aardig doen tegen iemand.'' Hoorde ik mijn gedachten waardoor ik mijn hoofd gefrustreerd laat zakken. Waarom deed ik toch alles fout? Waarom kan ik nooit normaal doen tegen iemand? Zonder ze denken dat ik een vreemd iemand ben die ze niet meer kennen. Ik ben gewoon vreemd. Een raar iemand die te slecht is voor Omega Point. Te zwak. Voor zo'n geavanceerde groep ben ik te zwak en te dom. Ik hoor eigenlijk nergens bij. Riley heeft me ook geholpen om hier te komen, zonder haar was ik nu aan het rondzwerven door de straten. Op zoek naar wat vertrouwen. Of naar iemand die me mag zoals ik ben. Maar ik ben soft, te zacht. Als ik nog een paar dagen door de straten aan het zwerven was zou ik vast geraakt worden door een bom of worden neergeschoten, omdat er een oorlog aankomt.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 19:10 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Cheryl Penelope McCartney ~ Het Herstel ~ Gedaanteverwisseling
    'I'm the badass here. I kick your ass when you say no.'


    Langzaam haalde ik mijn handen van mijn oren en keek verward om me heen terwijl ik mijn wangen voel brandden van de vele tranen. Ik hoorde hier niet te zijn, maar ik moest. Hij luistert echt nooit naar me, terwijl ik de verstandigste ben van de hele familie. En wij zijn de enige levenden nog van de familie. Mijn oren spitsen zich meteen als ik een raar geluid hoor. Alsof iets word open geduwd. Ik krabbel meteen overeind en bonk met mijn beide vuisten op de kast terwijl ik logisch probeer na te denken wat het kan zijn. Een opening ofzo, maar wat voor opening weet ik niet. 'Wat gebeurt daar!?' Vraag ik geïrriteerd terwijl ik nog een paar minuten doorga met het bonken op de kastdeur. Wat eigenlijk toch geen zin heeft omdat die op slot zit maar toch ga ik door. Misschien na lang genoeg bonken, kan die deur kapot gaan en kan ik eindelijk naar binnen en kijken wat er daar aan de hand is. 'Nathan?' Vraag ik waarna ik vervolgens stop met het bonken op de kastdeuren en overga op schoppen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    KATHERINE ELISE JONES.
    "I don't know what I would do if you weren't here"


    "Ik ben de laatste dagen nogal druk geweest, dus ik weet niet of ik mijn gave erg lang kan gebruiken. Hoogstens twee minuten voordat er bijwerkingen komen" zegt Archie. Ik werp hem even een bezorgde blik toe. Ik wil niet dat hij zichzelf overbelast.
    "Dus stel dat er iets gebeurt en ze weten wie wij zijn, dan ga jij- Katherine- meteen over in je rol van een van je zusjes en doe je alsof je ons gevonden hebt, oké. Ik kan de bewakers hoogstens even afleiden, zodat we weg kunnen komen, maar meer niet" voegt hij eraan toe.
    "Arch, je hoeft je kracht niet te gebruiken. Met mijn kracht kan ik die bewakers ook een meter of twee de lucht in knallen, en tegen de tijd dat ze op de grond zijn belandt en niet meer duizelig zijn zijn wij hem al lang gesmeerd" zegt Phoebe waarna ze Archie een klap op zijn schouder geeft. Ik probeer niet te laten merken hoe erg ik eigenlijk op zie tegen deze missie. Ik wil niet terug naar de plek waar ik zo lang geleden voor ben gevlucht.
    "Ikzelf neem blauwe kleurlenzen, felrode lipstick en getoupeerd haar. Daarmee zal ik hopelijk niet meer te herkennen zijn, voor een groot deel niet tenminste. We moeten opschieten. Ik ga mijn spullen pakken. Ik zie jullie zometeen bij de uitgang die het dichtste bij de ingang van het Herstel ligt" zegt Phoebe waarna ze ons een kort knikje geeft en de kantine uitbeent.
    "Archie, ik ga niet doen alsof ik een van mijn zussen ben en jou vervolgens achter laten" zeg ik tegen hem, als ik dat doe komt hij in gevaar en ik niet. Ik kan hem niet kwijtraken, dan heb ik niks meer.
    "Kom, laten we onze spullen gaan pakken"


    -


    Archibald "Archie" Cleaver


    "Arch, je hoeft je kracht niet te gebruiken. Met mijn kracht kan ik die bewakers ook een meter of twee de lucht in knallen, en tegen de tijd dat ze op de grond zijn belandt en niet meer duizelig zijn zijn wij hem al lang gesmeerd." Phoebe geeft me een korte klap op mijn schouder. Ik zou ze graag willen beschermen, maar zodra we betrapt worden, kan ik maar een paar minuten iets doen.
    "Ikzelf neem blauwe kleurlenzen, felrode lipstick en getoupeerd haar. Daarmee zal ik hopelijk niet meer te herkennen zijn, voor een groot deel niet tenminste. We moeten opschieten. Ik ga mijn spullen pakken. Ik zie jullie zometeen bij de uitgang die het dichtste bij de ingang van het Herstel ligt." Ik knik en Phoebe loopt naar haar kamer, ook om spullen te pakken. Ik kijk naar Katherine en zie dat ze er tegenop ziet. Ze is weggevlucht van die plek en nu moet ze weer terug.
    "Archie, ik ga niet doen alsof ik een van mijn zussen ben en jou vervolgens achter laten," protesteert Katherine meteen. Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan.
    "We hebben zoveel mogelijk mensen nodig, oké. Doe wat het beste is voor Het Verzet, niet voor mij. Ik red me wel." zeg ik nog even. Ik drink mijn mok leeg.
    "Kom, laten we onze spullen gaan pakken." Instemmend knik ik.
    "Het komt goed. Het is slechts een verkennigsmissie."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman