• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jade Ira Phernon


    Ik eet in stilte mijn lunch op. Robin heeft niet veel op zijn bord liggen en praat nog minder. Zou hij het gewend zijn? Iemand die bij hem zit tijdens de lessen? Iemand die met hem spijbelt? Iemand die bij hem zit tijdens de pauze's? Ik denk het niet, tenminste, het lijkt er niet op. Hij doet vaak zo neutraal. Maar aan de ene kant snap ik hem, ik was net zo toen ik op Beauxbatons zat. Niemand mocht mij daar dan ook, ik was 'Miss Toverbal'. Zelfs de leraren noemden me zo. Niet dat het mij iets deed, door die bijnaam zorgde ik er alleen maar voor dat mijn haar elke dag weer anders was. Nu hou ik het maar op elke maand ofzo...
    Dan kijk ik op naar Robin "Dus, wat voor les hebben we zo? Ik ben mijn rooster kwijt" lach ik onschuldig naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 20:51 ]


    Little do you know


    Silena Zoë Paetrix


    "ik weet niet hoor." Hoor ik hem zeggen. "Eigenlijk heb ik nog wel iets beters te doen. Bovendien vraag ik me af; wat heb ik er aan?" langzaam loopt hij naar me toe en gaat hij op zijn hurken voor me zitten. Mijn ogen volgens hem, en ik kan hem nu eigenlijk al niet uitstaan. Maar ik heb wel een goede reden voor hem. En hij kwam te dichtbij. Hij pakte een van mijn lokken en liet hem door zijn vingers glijden. Woedend keek ik hem aan. Wat denkt hij nou te kunnen maken. Klootzak. Ik heb godverdomme een vriendje.m"Wat heb ik er aan?" Herhaald hij in mijn oor. Ik grijns en duw hem weg, waardoor hij valt. "Nou, je hebt er aan dat ik geen wraakplan op je af zal vuren." Grijns ik. En ik weet nu dat hij zich realiseerd wie ik ben. Ik zie het aan zijn gezicht en zijn houding. Tja, moet je maar niet spotten met de prank- en wraakQueen van de school. En nu is het mijn beurt om zacht en mysterieus te praten. "En voor je het je afvraagt, ja. De pranks en wraakplannen van afgelopen waren van mij." Fluister ik, waarna ik me overeind hijs. Ik laat mijn hand meteen naar de wond in mijn zij gaan en blijf deze keer wel staan.


    take me back to the basics and the simple life


    Robin McAdair
    We eten verder in stilte. Ik vraag me af waar Jade aan denkt. Zou ze het te stil vinden? Misschien verwacht ze wel dat ik iets zeg of is ze aan het nadenken over hoe ze het beste bij een groepje kan komen waar wel gepraat wordt. Toch zeg ik niks. Ik houd van stilte. Nou oké, eigenlijk niet, maar stilte is beter dan die opmerkingen van jaren geleden. Stilte is niks en dat heb ik leren waarderen.
    "Dus, wat voor les hebben we zo? Ik ben mijn rooster kwijt" Jade lacht naar me. Net iets te laat om geloofwaardig te zijn, lach ik terug. "Goed bezig! Een week en hij is al weg, dat is een record die zelfs ik nog niet gehaald heb. Ik geloof dat we... Arithmancy hebben?" Eigenlijk weet ik dat wel zeker maar dat zal ik niet toegeven. Wie kent na een week zijn rooster al? Tja, dat kan alleen een nerd zijn met teveel tijd. Toegegeven, ik heb teveel tijd maar een nerd ben ik niet. Daar zorg ik wel voor.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Blaine Thomas Cleaver

    Voordat het meisje antwoordde, duwde ze me weg. Ik had haar duw eerlijk gezegd niet verwacht en wankelde even in mijn onhandige houding. Ik keek naar het meisje en zag dat ze een grijns op haar gezicht droeg. "Nou, je hebt er aan dat ik geen wraakplan op je af zal vuren." Liet ze weten met nog steeds diezelfde grijns op haar gezicht. Even keek ik haar lichtelijk verbaasd aan. Een wraakplan? Ging het hier zo? Ik had eerlijk gezegd wel iets meer verwacht van deze school, maar goed. Het meisje leek nogal vol van zichzelf, dus besloot ik mee te spelen. "En voor je het je afvraagt, ja. De pranks en wraakplannen van afgelopen waren van mij." Ook zij begon nu zachter te praten. Niet echt origineel als je het mij vraagt, maar als zij het wil dan zijt het zo. Blijkbaar wist dit meisje niet dat ik nieuw was en dus nog helemaal niets van de blijkbaar zo beruchte pranks en wraakplannen wist. Ik had best zin om met dit meisje te spelen. Haar gevoelens op de proef te stellen en een reactie uit te lokken. "Oh ja? Dat is best iets om trots op te zijn." Zei ik zogenaamd onder de indruk, terwijl ik mijn hoofd steeds dichter bij het hare liet komen. "Maar weetje; ik ben eigenlijk best benieuwd wat voor wraak er komt als ik dit doe." Vervolgens liet ik mijn lippen op de hare komen om haar te zoenen. Het was niet alsof ik echte liefde voor haar voelde. Het was een knap meisje, dat moest ik toegeven, maar echte liefde? Nee. Ik kende haar pas een aantal minuten en eigenlijk nog niet eens echt. Ik nog niet eens hoe ze heette.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 16:51 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [MT]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    -OEH Floor zodra Max hier achter komt dan wordt hij bitchyyyyy oeh je hebt zojuist oneindige haat over Blaine uitgeroepen. Oeh ik heb nu al zin in het moment dat Max hier achter komt. Hij gaat boos worden ooh yess echt heel boos hehehe-


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    -OEH Floor zodra Max hier achter komt dan wordt hij bitchyyyyy oeh je hebt zojuist oneindige haat over Blaine uitgeroepen. Oeh ik heb nu al zin in het moment dat Max hier achter komt. Hij gaat boos worden ooh yess echt heel boos hehehe-


    -Silena gaat Blaine denk ik voor die tijd al half vermoorden-


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Tja, Silena zal wel ergens zijn toch?' zegt Lily. Ze lijkt geïrriteerd. 'Ik ga,' voegt ze eraan toe. Dan loopt ze weg, mij alleen met Mer achterlatend.
    'Ik ga Silena maar effe zoeken,' zeg ik, want op dit moment heb ik even behoefte aan Silena's aanwezigheid. Mijn appel gooi ik terug op mijn bord, waarna ik op sta en de hal uit loop. Eerst zoek ik de eerste verdieping af, waarna ik richting de meisjes common room loop. Een tweedejaars is op weg naar binnen, en ik vraag haar om te kijken of Silena binnen is. Na tien minuten komt ze naar buiten, zonder Silena.
    'Sorry,' zegt het meisje, waarna ze met rode wangen de common room in vlucht.
    Ik zucht en loop naar buiten, naar het hutje. De kleding ligt er nog steeds, dus die ruim ik op. Maar geen Silena. Misschien is ze nog in het bos? Ja, ze zal nog wel in het bos zijn. Natuurlijk. Waarom maak ik me ineens zo druk? Die is gewoon nog aan het ronddwalen. Moet ik haar gaan zoeken of nog even alleen laten?

    -mag ik Max het bos in sturen of niet?-


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    -Silena gaat Blaine denk ik voor die tijd al half vermoorden-

    -Nooo don't ik wil dat verlegen lieve Max een bitch word. Dat is leuk ;3-


    “A queen will always turn pain into power.”

    -Max mag het bos is als ik zo met Silena heb gepost :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    -Max mag het bos is als ik zo met Silena heb gepost :Y)

    -kaaay-


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    Hij kijkt me met opgestreken wenkbrauwen aan en leunt dan dichterbij, wanneer hij mij begint te zoenen. Wat. Een. Klootzak. Ik duw hem weg en haal mijn hand langs mijn mond. Vervolgens trap ik hem, met pijn en moeite weliswaar, maar de trap was raak. "Max!" Roep ik. Ookal weet ik dat hij me niet kan horen, hij ging terug naar school. Ik probeer weg te lopen van de jongen, niet wetend wat hij nog meer zal doen. Klootzak. "Klootzak." Zeg ik dan ook. "Ik heb godverdomme een vriendje. Blijf. Uit. M'n. Buurt. " pech voor hem, een wraakplan is al onderweg.

    -Shizzle I know. Do I care? NO-


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    Uiteindelijk neemt de paranoia de overhand, en begin ik richting het bos te lopen. Silena heeft wel genoeg tijd alleen gehad.
    Ik merk dat ik steeds sneller begin te lopen. Natuurlijk heb ik geen idee waar Silena is, dus ik loop maar gewoon blindelings door het bos. En dan zie ik het; op de grond. Het zou helemaal niet moeten opvallen hier in het bos, maar het is een wand. Ik raap hem op, en dan lijkt het alsof mijn hart stopt. Het is die van Silena.
    'Max!' hoor ik dan. Silena!
    'Silena!' brul ik terug. Dan begin ik te rennen in de richting waar de stem vandaan kwam. Dan hoor ik Silena weer iets zeggen, maar het geluid van mijn eigen voetstappen en het gepomp van mijn hart zorgen ervoor dat ik het niet versta. En dan zie ik haar, liggend op de grond. Een andere jongen, onbekend, staat erbij.
    'Silena,' zeg ik, waarna ik struikel en mijn bovenop haar val. Maar ik heb haar gevonden. In een vloeiende beweging trek ik mijn wand en richt hem op de jongen, waarna ik Silena haar wand geef.
    'Gaat het?' vraag ik haar, waarna ik haar met mijn vrije hand omhoog help. 'Wie is die gast?' vraag ik erachteraan.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Blaine Thomas Cleaver

    Het meisje duwde me al snel weg, waarna ze haar hand langs haar mond streek. "Zo slecht was ik toch niet?" Vroeg ik licht grinnikend, maar het lachen was me al snel vergaan, want ze trapte me op die ene erg pijnlijke plek en het was meer dan raak. Even kreunde ik een pijnkreet, maar vervolgens kwam mijn grens weer terug op mijn gezicht. Zoiets had ik al aan zien komen en als dit haar wraak was, mocht ze wel met iets beters komen, want trappen zouden mij niet stoppen. "Max!" Hoorde ik haar roepen. Ik had geen idee wie die Max wel niet was, maar ik kon haast niet geloven dat hij in de buurt was. Moeizaam probeerde het meisje van me weg te lopen, waarbij ze een gezicht trok alsof ik een vieze kakkerlak was. Ik kon me voorstellen dat ze mij daar prima mee kon vergelijken nu, daar niet van. "Klootzak." Scheldde ze me nog even uit. "Bedankt." Antwoordde ik met nog steeds een grote grijns op mijn gezicht. Woorden deden mij niet zoveel, dus schelden ook niet. "Ik heb godverdomme een vriendje. Blijf. Uit. M'n. Buurt. " Weer liet ik mijn acteerkunsten bovendrijven en trok ik een zogenaamd onder-de-indruk-gezicht. "Zozo, je bent een braaf meisje du" Ik kon de zin niet afmaken, want er was een jongen ons open plekje binnengekomen. "Silena." Aha, het meisje heette kennelijk Silena. Tenminste, ik nam aan dat hij niet tegen een boom ging praten. De jongen oogde me een beetje onhandig aangezien hij struikelde en op het meisje Silena belandde. Ondanks dat werd er toch al een wand op mij gericht alsof ik een misdadiger was. Ook Silena kreeg er één. Even stak ik mijn handen omhoog, alsof hij een pistool op me richtte, maar vervolgens zette ik een stap dichterbij om in een ontwijkende beweging zijn andere hand vast te pakken en deze even te schudden. Het leek me wel even netjes om mezelf voor te stellen, aangezien hij vroeg naar wie ik was. "Ik ben Blaine." Zei ik.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MTjuuh.
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."