• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Blaine Thomas Cleaver

    De jongen antwoordde niet, maar knikte wel naar de kant waar we op moeten. Ik rende erheen, maar zag toen dat hij het best zwaar had. ''Moet ik helpen? Ik kan haar ook wel even dra-" Ik stopte midden in mijn zin, omdat ik besefte dat hij dat aanbod waarschijnlijk af zou slaan. Als hij het zou willen, mocht hij het natuurlijk altijd zeggen, maar na die zoen, geloofde ik niet helemaal dat hij dat zou willen.
    Achter ons zag ik de vreemde beesten aankomen en angst kwam toch wel in me op. "Is er geen snellere weg?" Schreeuwde ik rennend naar de jongen. "Of een andere manier om hier weg te komen?" Het liefst zou ik nu het bos niet in zijn gegaan. Ik had het niet zo met zulke situaties om heel eerlijk te zijn. Even glipte gedachte dat dit allemaal mijn schuld zou kunnen zijn, mijn gedachten binnen. Silena en haar vriendje waren hier vast vaker geweest. Op het moment zag het er niet echt uit alsof ze al veel ervaring met deze situatie hadden, dus waarschijnlijk hadden ze dit nog niet eerder meegemaakt. Zou het door mij komen dat die beesten er waren? Had ik iets verkeerd gedaan? Stiekem schrok ik best van deze gedachtes. Normaal was ik niet zo gevoelig. Ik besloot dan ook maar om het ongevoelig op te lossen. Ik stopte met rennen. "Ren door!" Riep ik naar de jongen en zijn vriendinnetje. Even daagde ik de beesten uit en klom vervolgens vliegensvlug in een boom, in de hoop ze af te leiden.


    [ik heb geen idee hoe centaurs eruit zien en wat ze kunnen tbh, dus als dit vrij onmogelijk is, moeten jullie het maar even zeggen :c ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 14:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:


    Blaine Thomas Cleaver

    De jongen antwoordde niet, maar knikte wel naar de kant waar we op moeten. Ik rende erheen, maar zag toen dat hij het best zwaar had. ''Moet ik helpen? Ik kan haar ook wel even dra-" Ik stopte midden in mijn zin, omdat ik besefte dat hij dat aanbod waarschijnlijk af zou slaan. Als hij het zou willen, mocht hij het natuurlijk altijd zeggen, maar na die zoen, geloofde ik niet helemaal dat hij dat zou willen.
    Achter ons zag ik de vreemde beesten aankomen en angst kwam toch wel in me op. "Is er geen snellere weg?" Schreeuwde ik rennend naar de jongen. "Of een andere manier om hier weg te komen?" Het liefst zou ik nu het bos niet in zijn gegaan. Ik had het niet zo met zulke situaties om heel eerlijk te zijn. Even glipte gedachte dat dit allemaal mijn schuld zou kunnen zijn, mijn gedachten binnen. Silena en haar vriendje waren hier vast vaker geweest. Op het moment zag het er niet echt uit alsof ze al veel ervaring met deze situatie hadden, dus waarschijnlijk hadden ze dit nog niet eerder meegemaakt. Zou het door mij komen dat die beesten er waren? Had ik iets verkeerd gedaan? Stiekem schrok ik best van deze gedachtes. Normaal was ik niet zo gevoelig. Ik besloot dan ook maar om het ongevoelig op te lossen. Ik stopte met rennen. "Ren door!" Riep ik naar de jongen en zijn vriendinnetje. Even daagde ik de beesten uit en klom vervolgens vliegensvlug in een boom, in de hoop ze af te leiden.


    [ik heb geen idee hoe centaurs eruit zien en wat ze kunnen tbh, dus als dit vrij onmogelijk is, moeten jullie het maar even zeggen :c ]


    *Facepalm* weet je serieus niet hoe een centaur er uit ziet?! *zucht*
    http://harrypotter.wikia.com/wiki/Centaur


    take me back to the basics and the simple life


    Robin McAdair
    De les begint bijna en ik bedenk me ineens dat ik mijn tas nog steeds niet opgehaald heb. Snel eet ik het laatste stukje van mijn brood op en sta op.
    "Ik moet misschien toch mijn tas maar eens gaan ophalen." zeg ik tegen Jade. "Ga je mee of wacht je tot de les begint?"
    Net iets te laat realiseer ik me dat die opmerking behoorlijk verkeerd klinkt. De jongen die het meisje mee vraagt naar zijn slaapkamer 'om zijn tas te pakken'. Hoeveel fouter kan het?
    Zie je wel dat je beter alleen kunt zijn, Robin? Je bent nu al weer aan het stuntelen. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, dus draai ik me maar om en begin richting de Common Room te lopen. Ik merk vanzelf wel wat ze kiest.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Max Veran Phubar


    'Moet ik helpen? Ik kan haar ook wel even dra-' zegt Blaine na een tijdje, maar hij maakt zijn zin niet af. No way dat ik hem Silena laat dragen.
    'Is er geen snellere weg?' roept hij kort erna. 'Of een andere manier om hier weg te komen?'
    Ik schudt mijn hoofd, maar volgens mij ziet hij het niet eens. Dit is de enige weg naar het kasteel. Als we goed door rennen zijn we zo bij het kasteel. Ik vind het alleen zo raar; wat heeft de Centaurs zo woedend gemaakt? We zijn zo vaak in dit gedeelte of dieper in het bos geweest, en meestal waren de Centaurs altijd aardig. Vaag en vastbesloten ons te behandelen als kleine kinderen, maar ons aanvallen?
    Dan stopt Blaine plotseling met rennen. 'Ren door!' roept hij meteen, waarna hij zich omdraait naar de Centaurs. Ik weet niet wat er is met deze jongen, maar hij lijkt vastbesloten te zijn om altijd overal in de problemen te komen. Maar als hij dat graag wilt. Op dit moment ben ik dankzij meerdere redenen niet in de stemming om de aardige held uit te hangen, dus ik ren gewoon door.


    “A queen will always turn pain into power.”

    LILY AMANDA HALE.
    "Maybe I did get my hopes too high"


    Langzaam strompel ik de gangen door, niet precies wetend waar ik heen moet gaan. Voor het eerst na al die jaren kan ik niet naar iemand van mijn vrienden toe gaan. Ze zijn allemaal boos op me of behandelen me alsof ik gek geworden ben. Maar misschien ben ik ook weg gek geworden, misschien ben ik langzaam krankzinnig geworden. Na een paar gangen bewandeld te hebben besluit ik naar de les te gaan. Ik hoop voor het eerst sinds altijd dat de pauze al bijna is afgelopen. Langzaam loop ik naar het lokaal van Arithmancy. Als ik de drempel over stap zie ik dat June, America, Lewis en een aantal anderen al in het lokaal zitten. Ik heb het gevoel dat ik niet welkom ben om naast Lewis of June te gaan zitten dus ga ik maar ergens aan de linkerkant van het lokaal zitten terwijl ik mijn boek alvast uit mijn tas pak en een beetje doelloos begin te bladeren.


    -

    Jade Ira Phernon


    Na een tijdje zitten eten staat Robin ineens op, hij verteld me dat hij zijn tas nog steeds niet heeft op gehaald en dat hij dat nu maar gaat doen.
    Dan vraagt ie me of ik mee ga of dat ik tot de les wacht. Dan lijkt hij nogal te peinzen over die laatste zin, en hij loopt weg om waarschijnlijk zijn tas te halen zonder nog iets te zeggen.
    Een beetje verbaasd kijk ik hem na. Wat was er zo erg aan die laatste zin dat hij ineens zo vreemd doet en gewoon weg loopt? Achja..
    Ik loop naar het lokaal waar de volgende les -volgens mij- is en hoop dat ik niet te laat kom of bij het verkeerde lokaal sta. Ik loop de gang in en richting de deur, maar tot mijn verschrikking staan er allemaal zesde jaars bij de deur. Fuck, verkeerd lokaal.
    Ik maak rechtsomkeert en loop weer terug naar de grote zaal. Mijn hoofd is in de war nu... ik heb geen idee waar ik heen moet en heb ook niet goed genoeg opgelet in de lessen om te weten bij wie ik in het jaar zit...


    Iemand die Jade uit de brand kan helpen? x'D
    Ze loopt als een kip zonder kop door het gebouw haha


    Little do you know

    MetUpAtMidnight went Goya


    take me back to the basics and the simple life

    TheHangingTree >> Mangata


    -

    AreYouAreYou went Meraki_


    be gay do crimes

    {WhereITold went Waldeinsamkeit}


    She was always looking for more..

    TheHorcrux >Went> xTheDarkLordx


    Little do you know


    Robin McAdair
    Jade loopt niet mee. Natuurlijk niet. Had je nou echt verwacht dat ze dat zou doen? Zij heeft allang door dat ze beter bij je uit de buurt kan blijven, Robin.
    Ik loop door naar mijn slaapzaal waar, half onder mijn bed verstopt, mijn tas ligt. Ik laat me op mijn bed vallen en doe een poging om mijn tas te pakken. Natuurlijk had ik beter naar de andere kant van mijn bed kunnen lopen en gewoon even bukken, maar dat is teveel moeite.
    Na een paar pogingen heb ik mijn tas dan toch te pakken maar opstaan wil ik niet meer. Waarom blijf ik niet gewoon liggen en laat me niet meer zien? Ik ben toch alleen maar aan het stuntelen dus ze missen er niks aan.
    Met veel moeite sta ik toch maar op en loop naar de les. Aangezien de gangen bijna verlaten zijn, maak ik daaruit op dat het ongeveer tijd is. Ach, dan kom ik maar te laat.
    Ik loop het lokaal binnen en zie dat tot mijn grote verbazing de les nog niet eens begonnen is. Jade is er nog niet, al weet ik niet of ik anders wel bij haar zou gaan zitten. Ik wil haar mijn aanwezigheid niet opdringen en het is vrij logisch dat ze niet meer bij me wil zitten. Eigenlijk ben ik verbaasd dat ze dat eerst wel wilde, aangezien niemand dat ooit wil. Niet dat ik mensen nodig heb, natuurlijk, ik red me prima alleen. Een klein stemmetje in mijn hoofd vertelt me dat dat niet waar is maar die weet ik snel de kop in te drukken. Ik red me wel, echt waar.
    Gelukkig is mijn vaste plek nog vrij en daar ga ik dan ook zitten. Die plek is half verstopt achter een pilaar, waardoor je makkelijk kan kijken zonder zelf gezien te worden. Ik zat vorig jaar altijd op die plek, verstopt in de schaduw, onzichtbaar.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is it me,
    or are we dying?


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Is it me,
    or are we dying?


    It's not only you…
    We zijn inspiratieloos ):


    take me back to the basics and the simple life

    xTheDarkLordx schreef:
    Is it me,
    or are we dying?


    [Nah. We zijn een beetje inspiratieloos inderdaad.

    Wacht, misschien kan je deze RPG opnieuw openen zodat er nieuwe mensen mee kunnen doen en er weer een beetje leven in komt?]


    -