• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    WhereITold schreef:
    {Even voor Sha're en Ana, de lessen zijn al begonnen. Het is pauze.}


    (Shaaaa, :'3 )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Even later hoor ik June's stem, "Tommy, wacht!" Ze gaat voor me staan, waardoor ik niet verder kan lopen. Ik weet niet wat wat te doen, dus blijf staan en kijk onrustig om me heen. "Wat kan je niet? Want je hoeft het niet te zeggen, maar je moet ook weten dat je alles kan zeggen." Ik kijk naar June en dan naar de grond. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik haar het haar moet vertellen, dat ik haar dat verschuldigd ben, maar aan de andere kant zegt ze dat het niet hoeft en beroep ik me daar graag op.
    "Ik weet niet wat ik moet zeggen, June.. Het is gewoon.. Ik heb een tweelingbroer gehad en hij is weg en het is mijn schuld.." ik voel door de zin heen mijn stem trillen en zachter worden. Lichtjes draai me van haar af. Dit is het dan; ze weet het en nu weet ik of ze boos is of niet en.. Mijn hoofd loopt gewoon vast en ik kan alleen maar denken aan het moment dat Derek werd opgeslokt in de dieptes van het meer.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Brandon 'Brad' Pitcher.



    Het enige wat hij mee kreeg, was dat ze haar tas achterna ging en nu pijnlijk over haar knie wreef. Hij sprong op de leuning van de trap en gleed er vanaf zodat hij wat sneller naast haar stond om haar overeind te helpen. 'Nog net zo onhandig als altijd, mh? ik draag je tas wel.' Hij stak zijn hand uit zodat hij haar kon helpen met opstaan.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    June Mercendes


    "Ik weet niet wat ik moet zeggen, June.. Het is gewoon.. Ik heb een tweelingbroer gehad en hij is weg en het is mijn schuld.." Zegt hij dan ineens. Zijn stem trilt, hij kijkt naar de grond. Ik wist niets over een tweelingbroer. Ergens voelt dat ontzettend vreemd. Hoeveel weet ik eigenlijk over Tommy? Hij heeft het nooit over welke broer dan ook gehad en hij doet altijd een beetje vreemd als hij over zijn familie praat. Alsof er iets niet klopt. Is dit het dan? Is het zijn tweelingbroer? En zo ja, hoezo is hij dan weg en waarom zou dat Tommy's schuld zijn. Nu hij eindelijk iets heeft losgelaten snap ik er juist niets meer van, nog minder dan ik eerst deed. Ergens wil ik ook niet te opdringerig doen en doorvragen, want hij heeft het er zo te zien erg moeilijk mee. Ik haat het om hem zo te zien, zeker als ik er voor zover ik weet niets aan kan doen. Dan geef ik hem een knuffel, omdat ik niet het idee heb dat iets anders zal helpen.
    "Tommy, wat het ook is. het is vast niet jouw schuld." Ik probeer hem te kalmeren en ik moet nog even verwerken dat hij een tweelingbroer heeft of heeft gehad die op een of andere vage wijze weg is.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Het is even stil en ik wil me meteen verontschuldigen en zeggen dat het niets is, voordat ze teleurgesteld kan zijn, maar dan geeft ze me een knuffel. "Tommy, wat het ook is. het is vast niet jouw schuld." Even weet ik niet zo goed wat te doen. Ze is niet boos, ze praat nog tegen me en doet zelfs een poging om me gerust te stellen. Ik sla mijn armen stevig om haar heen, misschien wel heel stevig maar het voelt als een geruststelling om te weten dat ze me nóg niet haat.
    Een traan rolt over mijn wang, die ik zo snel mogelijk wegveeg. Niet hier, waar er nog iemand is. Als ze weet wat er écht gebeurd is in plaats van alleen dat hij er niet meer is, verandert het. Dan verandert alles. "Ik heb het gedaan.." Het komt er zacht uit en ik laat haar iets losser, zodat ze van me weg kan lopen als ze wil.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Blaine Thomas Cleaver

    "Stop." Hoor ik van achter me vandaan. Het was precies wat ik verwacht had, dus verbaasde het me niet. Een aantal seconden later sta ik tegen een boom aan. Dat had ik dus niet verwacht. De jongen leek me niet zo heel sterk, maar blijkbaar had hij toch nog wel wat aardige spieren. Niet dat ik nu zo zwaar was, maar goed. Ik ben nog een beetje in een verbaasde sfeer als ik opeens een harde klap op mijn wang voel. Even kijk ik de jongen recht in zijn ogen aan. Ik zie pure woede, daar komt zijn kracht dus vandaan. Een paar seconden nadat hij me alweer los gelaten heeft, voel ik pas een pijnlijk brandend gevoel op mijn wang. Even blijf ik verbluft staan. Of de jongen nog iets tegen me heeft gezegd is langs me heen geglipt. De jongen pakt zijn vriendinnetje op tijdens mijn verbluftheid en ze maken al aanstalte weg te lopen. Snel haal ik mijn waardigheid nog even omhoog, het mag niet eindigen zoals dit. "Je had op z'n minst kunnen zeggen dat je liever niet hebt dat ik haar zoen." Zei ik tegen de jongen. "Weetjewel? Praten, hetgene wat normale mensen doen in plaats van elkaars hersenen inslaan. Je lijkt me heel wat slimmer dan een holbewoner."


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Silena Zoë Paetrix


    Max laat me los en loopt boos naar de jongen, waarna hij hem tegen een boom aan drukt en in zijn gezicht slaat. En als ik eerlijk ben, sta ik te grijnzen. Max is geen agressief iemand maar het idee dat hij zich boos kan maken om iets wat iemand met mij heeft gedaan.. dat maakt me stiekem blij. En ik had die jingen het liefst zelf helemaal verrot getrapt en geslagen, maar mijn zij werkt daarin niet echt mee. Wanneer Max teruugloopt lijkt de jongen zich te herstellen. "Je had op z'n minst kunnen zeggen dt je liever niet hebt dt ik haar zoen. Weetjewel? Praten, hetgene wat normale mensen doen in plats van elkaars hersenen in slaan. Je lijkt me een stuk slimmer dan een holbewoner. " zegt hij ten Max. klootzak als ik hem was, zou ik bangzijn voor wraak die hem te wachten staat, maar aangezien hij nieuw is heeft hij nog geen idee hoe zwaar die wraak kan zijn. Ik draai me om en glimlach liefjes naar de jongen. "Prepare for revenge." Zeg ik zoetjes waarma ik hem een kushandje toeblaas en mijn hand met die van Max cerstrengel. Ik draai me om en loop weg, okkal heb ik geen idee waar ik heen moet. Ik loop een stukje, totdat de jongen uit het zicht is verdwrnrn. En dan zie ik het. In de verte, een horde centaurs. Dat waren ze. Degenen waardoor ik in het bos lag. En ik weet nket waarom, want kl ben niet zwak, maar ik val flauw en knal met mijn hoofd tegen een boom aan. Het laatste wat ik zag waren de centaurs, die woedend hierheen renden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 10:37 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Je had op zn minst kunnen zeggen dat je liever niet hebt dat ik haar zoen. Jeweetwel? Praten, hetgene wat normale mensen doen in plaats van elkaar de hersenen in slaan. Je lijkt me een stuk slimmer dan een holbewoner.'
    Silena is weer haar oude zelf. Ze blaast Blaine een kushandje toe en zegt: 'Prepare for revenge.' Dan lopen we weg. En vanuit het niets een horde centaurs, en Silena valt flauw en alles wordt wazig. Het enige wat ik doe is Silena op mijn rug tillen en rennen. 'Ren!' brul ik ook naar Blaine.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Blaine Thomas Cleaver

    De jongen reageert niet op wat ik zeg, maar Silena zegt echter wel; "Prepare voor revenge." Ook werpt ze me een kushandje toe. Pff, wat een kwal. Die heeft het misschien wel iets té voor in haar bol. Ik begon me af te vragen waarom ik haar eigenlijk gezoend had, want zulke meisjes waren eigenlijk niet echt zijn smaak. Nou ja, niet dat zoenen met hem meestal met echte liefde te maken had, maar goed. De jongen en zijn vriendinnetje lopen weg en het lijkt erop dat ik alleen achterblijf. Snel loop ik achter ze aan, omdat ik zeker weet dat ik zonder hen de weg terug echt nooit zal vinden. Plotseling komt er een groep vreemde beesten aan. Ik weet ze niet te benoemen, maar wel begrijp ik dat ze gevaarlijk zijn. Misschien komt dat ook doordat de jongen "Ren!" naar me brult. Zelf begint hij ook te rennen met het meisje op zijn rug en ik achtervolg ze rennend, vluchtend voor de vreemde beesten. De jongen kan nog best hard rennen met Silena op zijn rug, maar toch haal ik ze al snel in. "Waar moeten we heen?" Roep ik naar ze. Ik kijk om me heen, zoekend naar iets wat me naar de school kan leiden.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    June Mercendes


    Ik voel me al meer gerustgesteld als hij me terug knuffelt en niet net zo afstandelijk doet als net. Dat voelde vreemd, raar en niet vertrouwt, maar dit voelt als het tegenovergestelde. Ik heb gewoon geen idee wat er met Tommy aan de hand is en wat er in zijn hoofd omgaat. Dat frustreert mij meer dan enorm.
    "Ik heb het gedaan.." Zegt hij dan opeens als hij me iets losser heeft gelaten. Ik kijk hem aan, maar weet in eerste instantie niet zo goed wat hij bedoelt. De dingen die hij zegt lijken mij niet zo duidelijk. Hij zegt dat hij het heeft gedaan. Wat heeft hij gedaan. Ik denk even terug aan zijn eerdere woorden. Hij had een tweelingbroer en die is weg, en dat heeft hij gedaan. Heeft hij ervoor gezorgd dat zijn broer weg is? Zoiets? Ergens voelt het net als een vage puzzel. Ik heb nooit het geduld gehad om te puzzelen, maar ik moet deze puzzel wel maken om Tommy te kunnen begrijpen. Voelt hij zich daarom zo schuldig? Omdat zijn broer door hem weg is? En hoe is dat dan gekomen? Hebben ze ruzie gehad en is hij weggelopen? Ik heb geen idee, maar ik kan ook moeilijk geloven dat Tommy verantwoordelijk kan zijn voor zoiets. En zou het dan iets met Quidditch te maken hebben? Dat was juist hetgeen waardoor ik begon te denken dat er wel iets moest zijn. Toch lijkt het tot nu toe niets met de sport te maken te hebben.
    "Dan was het toch vast een ongeluk? Heb je ruzie gehad? Want dan kan je het toch goedmaken?" Ergens weet ik al wel dat dat niet kan, ergens heb ik een vreemd voorgevoel, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat dat betekent.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver/b]


    Ze lijkt me niet te begrijpen en ergens ben ik daar blij mee. Dat betekent dat ik nog even kan genieten van een June die me niet haat of zielig vindt. Met een korte blik op mijn horloge, zie ik mijn enige uitweg: de volgende les. "Dan was het toch vast een ongeluk? Heb je ruzie gehad? Want dan kan je het toch goedmaken?" June stelt de vragen snel achter elkaar, waardoor ik al snel vergeten ben wat het allemaal was. Ik kijk naar haar en twijfel even. Een andere keer; dan mag ze het verhaal horen, maar niet nu met al het gedoe met Lily en Lewis. Daarvoor is er al genoeg onrust tussen ons.
    "Arithmancy begint zo; het is handiger om te gaan." Ik zeg het zacht en loop vervolgens langs haar in de richting van het lokaal. Ze hoeft het niet te weten nog niet. Als één iemand het weet, weten het er zo twee en dan drie en dan vier en voordat ik het weet, ben ik de jongen die zijn eigen tweelingbroer vermoord heeft. Mijn trillende handen steek ik in mijn zakken en zo normaal mogelijk meng ik me tussen de rest van de mensen die zich naar de les begeven. Het is beter zo. Onwetendheid is nu beter voor iedereen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Arithmancy begint zo; het is handiger om te gaan." Zegt Tommy enkel, terwijl ik nog zoveel vragen heb. Het is nog waar ook. Het is tijd voor de les. Waarom wilt Tommy mij ontwijken? Is er iets wat ik niet mag weten, iets wat hij verborgen houd. Ik bijt even op mijn lip en ik blijf even verbijsterd achter als hij alvast wegloopt, naar de les. Als ik na een paar seconden achter hem aan ga, is hij moeilijk te vinden door de meute leerlingen die opzoek gaan naar de les. Sommigen kijken naar mij, vast mensen die of onze nep ruzie hebben gevolgd, of onze echte ruzie. Ik weet niet welke gedachte fijner is. Als ik Tommy eindelijk weer zie is dat bij de les, maar daar kan ik niet met hem praten omdat professor Olsson er al is en Lewis trouwens ook. Die hoeft al helemaal niet te horen wat ik met Tommy bespreek. Eigenlijk wil ik op Lewis afstappen en hem ongeveer helemaal in elkaar slaan, maar ik heb niet echt het idee dat ik daar ongestraft vanaf kom. Zo te zien zit Tommy nog niet en ik neem wel alvast plaats. In elk geval aan de andere kant van waar Lewis zit, zoals gewoonlijk. Verder zie ik het wel. Lily hoeft hier in elk geval niet te komen zitten. Als ze mij niet eens op mijn woord kan geloven dat Lewis echt niet te vertrouwen is, hoeft ze de reden daarvan wat mij betreft ook niet te weten. Ze ziet van zelf wel waar hij tot in staat is.


    Ik heb maar even besloten dat Lewis er ook al is, want dan hoef ik niet met hem te posten. #Luiheid.


    She was always looking for more..


    America Gaia Lazar


    Als Lily wegloopt, weet ik niet goed of ik nou achter haar aan moet lopen of niet. Een beetje hulpeloos kijk ik Max aan. "Ik ga Silena maar effe zoeken", zegt hij, en ook hij loopt snel weg. Ik kijk toe hoe hij wegloopt en esluit dan nog maar wat te eten. De rest van de pauze zit ik gewoon zwijgend aan tafel. Wanneer de pauze bijna voorbij is, pak ik mijn tas en loop richting het Arithmancy lokaal. Ik zie dat Lewis, June en Tommy al in het lokaal zitten. Ik weet niet precies waar ik moet gaan zitten. Aangezien ik eerst gewoon altijd naast Phoebe zat, was het in dat opzicht veel makkelijker in het zesde jaar. Ondanks het feit dat ik 100 procent van plan ben me totaal buiten de ruzie te laten, laat ik me naast June neer ploffen. Ik haal de goede boeken uit mijn tas en leg ze op mijn tafel. Dan kijk ik June pas aan. "Hey", monpel ik dan.

    I know, very crappy post, ik heb gewoon niet meer tijd om iets beters te fabriceren


    be gay do crimes

    Max Veran Phubar


    Silena is zwaar, maar adrenaline en het eeuwige sporten zorgt ervoor dat ik op een stevig temp blijf rennen. De Centaurs zullen ons wel inhalen. Maar mijn gok is dat we in hun territorium zijn. Dus als we uit hun territorium komen, misschien dat ze ons dan laten gaan. Onze enige hoop.
    Blaine haalt ons in. 'Waar moeten we heen?' vraagt hij. Ik antwoordt niet, omdat ik al licht hijg en anders wordt mijn ademhaling helemaal verstoort. In de plaats daarvan maak ik een soort knikje naar het westen. We zitten hier nu al jaren op school en in die jaren heb ik de bossen flink verkend. Maar Centaurs zijn meestal niet snel boos, en dus weet ik ook niet wat ze zo boos gemaakt heeft. Maar het gaat nu om zo snel mogelijk weg te komen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    De begintopic is niet helemaal up-to-date zie ik :p
    Er missen een paar rollen, zou je dat misschien aan kunnen passen?
    in het Rollentopic is -als het goed is- alles up-to-date cx


    Little do you know