• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Wauw. Ik dacht echt dat m'n telefoon dood was D:
    En ik heb al niet te veel geld om eventueel een nieuwe van te kopen. Gelukkig doet 'ie het weer...


    26 - 02 - '16

    Nahaaahh ik wordt weer genegeerd. Bleh. (Niet specifiek bedoeld.)


    Ik heb op Quizlet echt behoorlijk vaak de neiging om allemaal foutief taalgebruik te verbeteren, maar ik houd me telkens in omdat ik me niet daarvoor bevoegd voel :'D. Het jeukt gewoon :'D.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 11:20 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik word ook genegeerd. D: Mijn vader loopt in stilte van boven naar beneden, mijn moeder lag nog in bed, schijnbaar, terwijl ze normaal gesproken altijd vroeg op is en niemand die iets tegen ons zegt. Al een uur lang niet. Nu komt mijn moeder eindelijk naar beneden en die zegt verder ook niet behalve 'goedemorgen'.


    Your make-up is terrible

    Mijn oplaadpoort van de telefoon is kapot :c


    26 - 02 - '16

    ik vond Insurgent echt een tegenvaller. Zelf The Host was beter verfilmd en dat zegt ook genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vond The Host een goede film, hoor. ;c Insurgent wil ik niet eens zien, na het eerste deel en de trailer...


    Your make-up is terrible

    Ik haat ziek zijn.

    Oh ik vond die film echt slecht tbh. Maar ieder zijn smaak. Het boek was wel super mooi. Ik heb natuurlijk ook altijd hoge standaards als ik naar een verfilming ga.

    Naja de trailer draait rond die box en de hele film dus ook. Wat echt jammer is, want dat komt niet eens voor in het boek. Nuja de effects waren wel ontzettend mooi, maar de character development was heel verkeerd, te weinig aandacht werd er aan bepaalde personages gespendeerd en tjah factionless was gewoon helemaal verkeerd. Precies een 3 sterren hotel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb nog een kortingscode van de Large heeft iemand interesse ?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb eens mijn inbox schoongemaakt. Iedereen zijn grootste geheimen zijn dus voorgoed verdwenen. :p
    hihi


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Poef! Toen was het weg. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    (Psst, Nikikiki, ik ben allang geen Gibbs meer. (cat) )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan er echt niet tegen als die inbox zo rommelig is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Noueeen. 8D


    Your make-up is terrible