• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Ik niet. ik had echt zin in een pizza van de pizza hut, maar Jelle had dat dinsdag gegeten, dus we zijn snel in de mc gestopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha dikkenekkerig, maar ik vind dat ik gisteren echt goed in mn kleedje stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh de kwaliteit van foto's op fb kan echt zo belabberend zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Klopt ja D:


    26 - 02 - '16

    Ik ga morgen pizza eten. Bij Domino's Pizza's. Ze hebben niet de beste pizza vind ik. Maar morgen is het "Dolle Dinsdag" of zoiets, waar naar het schijnt een large pizza dan maar €5 kost. Dat zei iemand toch. Dus we zullen zien morgen. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Bij pizza hut is het de dinsdag ook Dolle Dinsdag. Medium naar keuze voor 5.95 EUR


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh dan is Domino's Pizza toch voordeliger, haha. Maar goed, als Domino's Pizza niet gaat, hebben we nog een 2de optie.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zoo dus, Marjanne is in tha house en ik chill hem in mijn kamer. Ik heb een raam die helemaal wijd open kan met een vensterbank ervoor, dus ik zit nu lekker met mijn laptop op de vensterbank in mijn raamopening te genieten van het lekkere weer :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LonelyBoy schreef:
    Zoo dus, Marjanne is in tha house en ik chill hem in mijn kamer. Ik heb een raam die helemaal wijd open kan met een vensterbank ervoor, dus ik zit nu lekker met mijn laptop op de vensterbank in mijn raamopening te genieten van het lekkere weer :'D


    Lekker? ;o Hier was het de hele dag mistig en koud.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Lekker? ;o Hier was het de hele dag mistig en koud.


    Echt? Het zonnetje scheen hier en als je niet in de wind zat, kon je prima zonder jas naar buiten! Maar dan woon jij vast zuidelijker ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LonelyBoy schreef:
    (...)

    Echt? Het zonnetje scheen hier en als je niet in de wind zat, kon je prima zonder jas naar buiten! Maar dan woon jij vast zuidelijker ;)


    Nope, ik woon boven Amsterdam. 8D Ik ben echt jaloers, haha.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Nope, ik woon boven Amsterdam. 8D Ik ben echt jaloers, haha.


    Oh dat valt heel erg mee :') Haha jaa het is echt fijn! Het is hier eigenlijk de hele week al lekker weer. De wind is nog wel koud, maar verder is het echt goed te doen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb chocolade gehad en ik voel me gewoon ontzettend opgefokt worden. Nooit weer doen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb chocolade gehad en ik voel me gewoon ontzettend opgefokt worden. Nooit weer doen. :'D


    Haha. Ze zeggen dat er hormonen in zitten. Zou dat het zijn?


    26 - 02 - '16

    Chocolaaaaa...


    Your make-up is terrible