• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Dat weet ik niet, maar ik wil dat wel graag eens doen. Als ik nog eens foto's neem, zal ik denk ik eens mn green screen gebruiken, kan ik van die typische pastelachtergronden gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat weet ik niet, maar ik wil dat wel graag eens doen. Als ik nog eens foto's neem, zal ik denk ik eens mn green screen gebruiken, kan ik van die typische pastelachtergronden gebruiken.


    Heb jij een green screen? Da's gaaf D:


    26 - 02 - '16

    Ja ik heb ooit een videoprogramma gekregen en dat zat daar bij, jammer genoeg kon mn pc het programma niet aan en was het verloren geld. Echt zonde, want het was ontzettend duur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ja ik heb ooit een videoprogramma gekregen en dat zat daar bij, jammer genoeg kon mn pc het programma niet aan en was het verloren geld. Echt zonde, want het was ontzettend duur.


    Awh, dat is echt jammer :c

    Hmm. Ik denk dat mijn kat plannen aan het maken is om de wereld over te nemen. Ik bedoel, kijk naar z'n gezicht D:


    26 - 02 - '16

    Jouw katten zijn echt speciaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pims reactie toen ik hem vroeg of hij plannen heeft om de wereld over te nemen:



    Hopelijk heb ik hem niet op ideeën gebracht, als hij nog geen plannen had ;x


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Jouw katten zijn echt speciaal.


    Pim is inderdaad een apart geval, haha. Dan nog niet te beginnen over de hond, maar ja, die wil helaas nooit op de foto D":


    26 - 02 - '16

    Hah. Ahja wel lekker lollig als ze zo zotjes zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Hah. Ahja wel lekker lollig als ze zo zotjes zijn.


    Hahaha ja! De hond wordt vaak helemaal knettergek, waarna de kat mee gaat doen (als 'ie daar zin in heeft) en anders gaat hij zitten chagrijnen. :'D


    26 - 02 - '16

    hihi. Huisdieren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    hihi. Huisdieren.


    Geweldig gezelschap en als je ze eenmaal hebt worden ze onmisbaar (:


    26 - 02 - '16

    Idd. Ik kan mn hondjes ook niet meer missen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wie at er pizza? Ikke!
    Wie kon het niet helemaal op? Ik!
    :Y)


    En zometeen naar een verjaardag van een vriendin van me ma. Papa en ik moeten ook mee. En ik rij op de heenweg en papa op de terugweg. Leuk, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug in de auto zitten. Gelukkig mag Sheila ook mee, maar daar heb ik op de heenweg niets aan. Want dan moet ik dus rijden. Ik heb helemaal geen zin om te rijden. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik at patat D:


    26 - 02 - '16

    Hehehe ik heb ook pizza gegeten.


    Your make-up is terrible