• Afgezegd omdat opeens niemand meer kwam.


    Hallo Quizletters,

    Door het topic dat de crew heeft geopened (Het jaar van Quizlet) had ik zin om nog een Amsterdam meeting te organiseren.

    Waar?
    In Amsterdam, waar we zullen verzamelen op het station bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel over wat we zouden kunnen gaan doen, maar het zal waarschijnlijk datgene zijn wat we altijd doen. Een beetje ronddwalen, eten en af en toe een winkel in gaan waar iemand/meerdere mensen graag naar toe willen. We gaan geen dure dingen doen, dat staat vast. Dus geen bioscoop bezoek of zo.

    Wanneer?
    Zaterdag 17 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    - Assassin - Nikki - 22
    - Dauth - Mitchell - 20
    - Loctavia - Saartje - 16
    - Roxas - Danique - 21

    Misschien
    - Rawhide - Anouk - 15
    - WenseKronik - Maartje - 19


    Belangrijk

    JaceLightwood schreef:
    Er zijn trouwens treinkaartjes bij de blokker voor €15.50.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 12:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat wordt mijn vierde meeting dan in vijf weken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Dat wordt mijn vierde meeting dan in vijf weken. :')
    Dat neem ik dan als een zeker. Goed?

    Teale en Wiarda, ik heb jullie op misschien gezet. Is dat goed?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 13:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Kom ook in mijn bus! 8D Hij stopt ook bij het station van Purmerend overwhere, haha.


    Ik kan met de trein naar purmerend overwhere. :d Dus dat zou wel kunnen, ja.
    Ik raak alleen in paniek als ik niet weet waar ik heen moet en hoelaat etc. :c
    Dus dan zul je me dat moeten uitleggen, hehe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dauth schreef:
    (...)Dat neem ik dan als een zeker. Goed?

    Teale en Wiarda, ik heb jullie op misschien gezet. Is dat goed?


    Ja dat is goed, maar ik kan helaas niet heel lang lopen/slenteren dus dan moeten we af en toe wel even pauzeren. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    (...)Dat neem ik dan als een zeker. Goed?

    Teale en Wiarda, ik heb jullie op misschien gezet. Is dat goed?


    Toppie. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Mitchell
    Helemaal goed! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Teale schreef:
    (...)

    Ik kan met de trein naar purmerend overwhere. :d Dus dat zou wel kunnen, ja.
    Ik raak alleen in paniek als ik niet weet waar ik heen moet en hoelaat etc. :c
    Dus dan zul je me dat moeten uitleggen, hehe.


    Awh, dan halen Mitchell en ik je wel op op het station. :Y) Dat is nog geen 10 minuten lopen, haha. Maar bij ons vandaan heb je geen trein rechtstreeks naar Amsterdam Centraal, alleen bussen. Daarom ga ik altijd met de bus, haha. En die gaat toch minstens elke 15 minuten of zo (behalve op zondag).


    Your make-up is terrible

    Noooo, ik moet werken van 14.00-18.00, damnit. Helaas!


    Deep inside, I've never felt alive

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja dat is goed, maar ik kan helaas niet heel lang lopen/slenteren dus dan moeten we af en toe wel even pauzeren. :'P


    Good, ik hou van pauze's.


    Your make-up is terrible

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja dat is goed, maar ik kan helaas niet heel lang lopen/slenteren dus dan moeten we af en toe wel even pauzeren. :'P
    Dat komt helemaal goed. Volgens mij was de laatste keer er ook iemand bij die af en toe moest zitten, was helemaal geen probleem toen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Awh, dan halen Mitchell en ik je wel op op het station. :Y) Dat is nog geen 10 minuten lopen, haha. Maar bij ons vandaan heb je geen trein rechtstreeks naar Amsterdam Centraal, alleen bussen. Daarom ga ik altijd met de bus, haha. En die gaat toch minstens elke 15 minuten of zo (behalve op zondag).


    Nah, that would be so sweet of you two. (:
    Ik moet eerst 10 minuten fietsen voor ik bij het dichtstbijzijnde station en/of bushokje ben. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dauth schreef:
    (...)Dat komt helemaal goed. Volgens mij was de laatste keer er ook iemand bij die af en toe moest zitten, was helemaal geen probleem toen.


    Dat was in Utrecht. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat was in Utrecht. :Y)
    Oh, ook goed. Maar goed, komt als nog goed *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zet mij maar op zeker! : D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    Zet mij maar op zeker! : D
    Whoohooo. Al twee mensen die met ons willen rondhangen. *O*

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 14:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.