• Afgezegd omdat opeens niemand meer kwam.


    Hallo Quizletters,

    Door het topic dat de crew heeft geopened (Het jaar van Quizlet) had ik zin om nog een Amsterdam meeting te organiseren.

    Waar?
    In Amsterdam, waar we zullen verzamelen op het station bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel over wat we zouden kunnen gaan doen, maar het zal waarschijnlijk datgene zijn wat we altijd doen. Een beetje ronddwalen, eten en af en toe een winkel in gaan waar iemand/meerdere mensen graag naar toe willen. We gaan geen dure dingen doen, dat staat vast. Dus geen bioscoop bezoek of zo.

    Wanneer?
    Zaterdag 17 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    - Assassin - Nikki - 22
    - Dauth - Mitchell - 20
    - Loctavia - Saartje - 16
    - Roxas - Danique - 21

    Misschien
    - Rawhide - Anouk - 15
    - WenseKronik - Maartje - 19


    Belangrijk

    JaceLightwood schreef:
    Er zijn trouwens treinkaartjes bij de blokker voor €15.50.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 12:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    We kunnen altijd ergens een café of McDonald's induiken. 8D
    Precies dat. Heerlijk vol vreten, haha. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet dan blijkbaar werken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Ik moet dan blijkbaar werken...
    Oh wat jammer :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En dan kom je erachter dat je al wat gepland had met een vriendin om te shoppen die dag, sorry maar ik kan helaas niet komen, al had ik wel gewild.
    En ik had eigenlijk al beloofd aan haar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh dat komt nu wel ongelukkig uit nu Ellen zich heeft afgemeld, maar ik twijfel ook. Ik heb het de afgelopen tijd ontzettend druk gehad en ik kan me de laatste zaterdag dat ik thuis was niet eens meer herinneren, wat ik ook wel wat sneu voor mijn man vindt overigens. Maar ik merk gewoon dat ik niet echt mijn rust kan pakken als ik weg ben. Ik denk er nog even over na, want ik zou sommigen echt graag ontmoeten, maar het is gewoon ontzettend veel achter elkaar...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan niet komen, andere plannen.
    Veel plezier! :)

    Morgen, ik heb er zin in. *O*


    Your make-up is terrible

    Ik heb besloten om toch niet te komen. D:
    I am very sorry, maar ik moet nog zoveel doen. Een boek uitgeven is leuk, maar je moet gewoon echt dagen inroosteren om eraan te werken. >.>
    Volgende keer beter, in elk geval heel veel plezier!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom ook niet, sorry. Iedereen is blijkbaar jarig op de achttiende en met alle cadeautjes bij elkaar opgeteld wordt het mij te duur om ook nog naar Amsterdam te gaan. Hopelijk kan ik er volgende keer wel bij zijn, want het leek me wel een leuke meeting. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou, lekker dan. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik kom ook niet, sorry. Iedereen is blijkbaar jarig op de achttiende en met alle cadeautjes bij elkaar opgeteld wordt het mij te duur om ook nog naar Amsterdam te gaan. Hopelijk kan ik er volgende keer wel bij zijn, want het leek me wel een leuke meeting. c:
    Erg jammer, maar goed niks aan te doen.
    Morgen is het zover. Zijn er nog mensen die opeens wel kunnen komen? *O*

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 22:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nah, volgens mij kunnen we net zo goed afzeggen nu.


    Your make-up is terrible

    Gaat het nu wel door of niet? :x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mij maakt niet uit. Kunnen anders misschien ook een andere datum prikken (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Loctavia schreef:
    Gaat het nu wel door of niet? :x
    Waarom zou het niet doorgaan? Ik ga gewoon vandaag naar Amsterdam. *O*

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.