• Afgezegd omdat opeens niemand meer kwam.


    Hallo Quizletters,

    Door het topic dat de crew heeft geopened (Het jaar van Quizlet) had ik zin om nog een Amsterdam meeting te organiseren.

    Waar?
    In Amsterdam, waar we zullen verzamelen op het station bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel over wat we zouden kunnen gaan doen, maar het zal waarschijnlijk datgene zijn wat we altijd doen. Een beetje ronddwalen, eten en af en toe een winkel in gaan waar iemand/meerdere mensen graag naar toe willen. We gaan geen dure dingen doen, dat staat vast. Dus geen bioscoop bezoek of zo.

    Wanneer?
    Zaterdag 17 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    - Assassin - Nikki - 22
    - Dauth - Mitchell - 20
    - Loctavia - Saartje - 16
    - Roxas - Danique - 21

    Misschien
    - Rawhide - Anouk - 15
    - WenseKronik - Maartje - 19


    Belangrijk

    JaceLightwood schreef:
    Er zijn trouwens treinkaartjes bij de blokker voor €15.50.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 12:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi! Ik werk die dag, komen jullie langs :D?
    Als mensen daar niks op tegen hebben, sure. *O*

    Orochi schreef:
    Ik kom
    Maar blijf niet heel lang. Ik wil daarna nog naar de manga store.
    We kunnen gewoon langs de manga store gaan, dat weet je he? Tijdens meetups slenteren we gewoon door de stad en gaan we daar naar toe waar we zin in hebben. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me jong. o.o


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shiki -> Roxas


    It's never gonna happen, Guys.

    Zet mij maar op misschien ;3 ik hoop echt dat ik naar deze meeting mag van mijn ouders. ;')
    (ik ben een Belgje en dat gaat een heel lange treinrit worden, maar ik wil dolgraag mee ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roxas schreef:
    Shiki -> Roxas
    Aangepast. :Y)

    Gally schreef:
    Zet mij maar op misschien ;3 ik hoop echt dat ik naar deze meeting mag van mijn ouders. ;')
    (ik ben een Belgje en dat gaat een heel lange treinrit worden, maar ik wil dolgraag mee ;3)
    Ik heb je erbij gezet. Hopelijk mag je. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah shit, blijkbaar moet ik toch werken :c Ik kan helaas niet dus.

    Andria schreef:
    Ah shit, blijkbaar moet ik toch werken :c Ik kan helaas niet dus.
    Jammer, maar helaas. Niks aan te doen he?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mimimi. Eindelijk een meeting superdichtbij... kan ik niet. Tenzij jullie na vijven nog in de stad zijn. Ik ben zelf ook gewoon daar, namelijk. En vrij dicht bij het centrum.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    :C ik mag niet, mijn vriendin kan niet mee en mijn ouders willen me zeker niet alleen laten reizen naar daar (Ik woon aan de grens van frankrijk, dus om naar Amsterdam te gaan is het zon 5 uur voor mij :c ) En ook met die terroristische aanslagen, helaas maar het zal voor aan andere keer zijn... ;'(


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anansi schreef:
    Mimimi. Eindelijk een meeting superdichtbij... kan ik niet. Tenzij jullie na vijven nog in de stad zijn. Ik ben zelf ook gewoon daar, namelijk. En vrij dicht bij het centrum.


    Ik moet om kwart voor acht terug zijn, dus ik wil eigenlijk wel tot zeven uur in A'dam blijven. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik moet om kwart voor acht terug zijn, dus ik wil eigenlijk wel tot zeven uur in A'dam blijven. ;p


    Ik vind het ook best om tot die tijd te blijven. 8D


    Your make-up is terrible

    Gally schreef:
    :C ik mag niet, mijn vriendin kan niet mee en mijn ouders willen me zeker niet alleen laten reizen naar daar (Ik woon aan de grens van frankrijk, dus om naar Amsterdam te gaan is het zon 5 uur voor mij :c ) En ook met die terroristische aanslagen, helaas maar het zal voor aan andere keer zijn... ;'(
    Erg jammer, maar niks aan te doen he? Snap het ook wel hoor, vooral omdat het zolang is.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het ook best om tot die tijd te blijven. 8D
    En waar Nikki blijft, blijf ik ook *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is er nog een back up plan voor als het net zo'n hondenweer is als nu? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Met zijn allen gezellig onder een mega paraplu. Dah :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    We kunnen altijd ergens een café of McDonald's induiken. 8D


    Your make-up is terrible