• Hallo! Ik zoek een cover voor mijn inzending voor Story of the Year. Dit is de samenvatting voor dit verhaal:

    'Zij heet Pandora,' zegt de vrouw, schijnbaar achteloos. In haar ogen ziet Matthias echter een onuitgesproken verdriet en een woede die ze niet kan uitdrukken. Pandora kijkt hem angstig aan. Ze is bang voor blanke mannen, schiet het door zijn hoofd. Toch kan hij zijn blik niet afwenden.
    Het is 1820 en de achttienjarige Matthias vertrekt verlangend naar Suriname. Zijn vader bezit daar een plantage en nu hij oud genoeg is mag hij eindelijk met zijn vader mee. Het leven in de West is echter heel anders dan hij had verwacht: hij vindt het klimaat onprettig, het sociale leven saai en hij blijkt toch niet zo goed tegen het hardhandige behandelen van de slaven te kunnen. En dan heb je ook nog Pandora, de jongste dochter van de huisslavin. Pandora is anders, anders dan alle anderen en ze leeft in continue angst. Samen vluchten ze de jungle in, op zoek naar de Morrons, op zoek naar een plek waar Pandora zich echt thuis kan gaan voelen.

    Wat ik zoek:

    Een cover met een jungle en een wegvluchtend/rennend meisje (en eventueel ook een jongen). Het meisje moet donker haar hebben (als je haar alleen van de zijkant kunt zien) en anders moet ze donker haar hebben en een lichtbruine huid. De jongen is blank en heeft blond haar.

    Verder wil ik graag de titel erop hebben staan Zij heet Pandora en mijn username onderin.

    Verder laat ik het eigenlijk aan jullie over! De beloning voor de beste cover is 10 credits.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Amiable schreef:
    Ik kan je niet helpen aan een cover, helaas.
    Ik zou het verhaal wel graag willen lezen!! Hoor ik iets van je als je begint?


    Ja, ik zal je waarschuwen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    PicadillyCircus schreef:
    Met groene tinten:



    Grijs/wit:



    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de eerste (:
    Ik kan alles nog aanpassen als je wilt, ik kon helaas geen foto vinden van een jongen.


    Dankjewel voor je pogingen! Mijn voorkeur gaat van deze twee uit naar de tweede haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Amazon schreef:
    Ik heb er twee gemaakt.





    Heel erg bedankt!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik vind hem best wel mooi, maar omdat de achtergrond zo oranje is, lijkt het net alsof er brand uitbreekt haha. Dus als je dat iets minder oranje zou kunnen maken?

    Haha, ik zal kijken wat ik kan doen vandaag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog meer mensen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil wel eens proberen, maar ik vrees dat ik pas maandag tijd zal hebben ><


    If I were once a planet, you were the axis

    Dat is goed hoor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heb je nog iets nodig? :3

    Jaa, meer keus is nooit weg!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misschien dat ik hem zo nog aanpas of iets anders maak. :3


    Ooh, die is ook best wel mooi zeg!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb er nog twee gemaakt met een wat duidelijkere jongen. (:




    Markov & Twisty: zijn jullie nog bezig/van plan bezig te gaan?
    Zo niet, ga ik een keuze maken denk ik!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    PicadillyCircus schreef:
    Met groene tinten:



    Grijs/wit:



    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de eerste (:
    Ik kan alles nog aanpassen als je wilt, ik kon helaas geen foto vinden van een jongen.


    Oh wauw, deze bovenste is echt heel erg mooi, zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niphredil schreef:
    Markov & Twisty: zijn jullie nog bezig/van plan bezig te gaan?
    Zo niet, ga ik een keuze maken denk ik!

    Ja, wilde t net gaan doen. x'D Heb je nog voorkeuren qua tinten?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''