• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik
    'Dankje.' kwam er zacht uit zijn mond waarna hij op de stoel ging zitten die in de kamer stond. 'Toch sla jij alles,ze noemen je niet voor niet Eastern Angel.' zei hij terwijl hij licht glimlachte. Ik grinnikte even. 'Nu moet je het niet overdrijven Payne.' zei ik waarna ik meteen Harley hoorde schreeuwen vanuit de zaal. Het was weer eens zover. Hij was te laat en nu moesten wij maar haasten en voor zijn fouten boeten. Ik haatte dat. Hoe moeilijk is het om op te draaien voor je eigen domme fouten. Toch wist ik dat ik het maar gewoon over me heen moest laten komen. Ik had deze baan nodig om rond te komen. Zonder deze baan kon ik mijn eigen appartement en mijn auto meteen vergeten.Voorzichtig zette ik een paar stappen naar Liam toe. 'We moeten op.' zei ik zachtjes, bijna op een fluistertoon toen ik hem een klein tikje op zijn neus gaf. Waar het zelfvertrouwen ineens vandaan kwam wist ik niet. Misschien waren het de complimenten die Liam me gaf of misschien was ik wel zo opgewonden door de spanning die vooraf ging aan het showen van een nieuwe routine. Ik draaide me om en voordat ik de kamer uit liep keek ik nog even achterom. Ik bekeek de jongen die op de stoel zat en bewonderde zijn uiterlijk. Die perfecte witte blouse waarvan ik niet kon wachten tot ik het van zijn lichaam mocht scheuren en die stropdas waar ik enorm opgewonden van raakte. Snel draaide ik me om en snelde me naar de zaal. Harley zou me vermoorden als ik te laat was voor mijn routine..


    - God only knows

    Niall Horan.

    Na mijn knipoog begon hij te blozen en keek hij weg, naar z'n voeten welteverstaan. Het maakte hem schattig, onschuldig en die kant mocht ik van hem. Hij was gewoon een lieve onschuldige jongen die dit eigenlijk niet wilde, maar gewoon geen andere keus had. Ik glimlachte even en ik zag dat hij al iets zelfverzekerder begon te zijn, een hele verandering kwam in zijn lichaam en hij stond al iets rechter op. Waarschijnlijk kwam het gewoon door de drank, maar ik hield me maar voor dat mijn knipoog wonderen deed. Er deed niemand aanstalten om het podium echt op te gaan toen ik om me heen keek en ik zuchtte diep. 'Zal ik dan maar eerst gaan'? vroeg ik eigenlijk tegen niemand in het bijzonder. Ik liep naar het trappetje en onderweg daarnaar toe zette ik de muziek installatie nog aan die daar stond, en beklom het podium op, op weg naar de strippaal. Ik keek nog even achter me, of ik ieders attentie had, en ook die van Harley. Hij wilde zo graag dat we de routine voor oefenende? Ik had het eigenlijk altijd grote onzin gevonden om dat te doen, alsof het een soort generale repetitie was. Maar ik had genoeg discipline in m'n lijf om het zo uit m'n blote hoofd te doen. Ik kon ter plekke nog dingen verzinnen om bij de act te doen. 'Goed dan' Ik wreef in m' n handen en ik pakte de paal vast. Ik trok me omhoog en ik sloeg mijn benen wijd open, zodat ze even een glimp van mijn string konden zien, maar niet te veel, ik wilde het bewaren voor de klanten. Ik grijnsde even en sloeg mijn benen om de paal en bewoog langzaam, bijna zwoel naar beneden.


    'Darling, just hold on'

    Liam Payne.
    Ik lachte even zacht. 'Ik doe niet aan overdrijven Malik.' zei ik nu bloed serieus. Een lichte grijns vormde zich rond mijn lippen toen ik Harley nogal gestrest hoorde schreeuwen vanuit de zaal. Het ging hier zo'n beetje elke dag hetzelfde met hem, hij was geregeld te laat en dan werd er van ons verwacht dat we alles snel zouden uitvoeren. Gelukkig had niemand hier daar zin in, en gebeurde het ook niet gelijk, maar toch. Ik vond het nogal lach wekkend. Ik keek op toen Zayn een paar stappen in mijn richting zette. Ik knikte glimlachend, en beet even op mijn lip. Ik wist dat we wel op moesten, maar dat betekende niet dat ik er zin in had. Ik was om eerlijk te zijn namelijk veel liever hier gebleven, met Zayn. Zijn aanwezigheid deed me gewoon goed. Ik voelde Zayn's ogen op me branden en keek op om oogcontact te maken met zijn werkelijk prachtig donkere ogen. 'Ga maar alvast, ik kom zo.' glimlachte ik, en probeerde mijn haar in een enigszins normaal model te krijgen. Een zachte zucht verliet mijn mond. Ik had geen idee hoelang ik dit nog voor me kon houden. Ik had gewoon ontzettend veel gevoelens voor de jongen die net de kamer verlaten had, en ik kon er niks tegen doen. Het is gewoon ontzettend moeilijk om niet gelijk mijn lippen op die van hem te drukken, of hem niet langer dan een paar seconden te kunnen bewonderen. Ik moest hier echt overheen komen. Iets met je collega beginnen kan gewoon simpelweg niet, en dat zou ik toch wel moeten snappen. Het was me inmiddels gelukt om nog tenminste iets van mijn haar te maken, en liep nu ook de deur naar de zaal uit. Ik liep wat verder de zaal in en ging naast Zayn staan. Ik had geen idee waar het lef zo ineens vandaan kwam, maar ik legde mijn arm rond Zayn zijn schouders en lachte even naar hem om vervolgens mijn aandacht weer ergens anders op te vestigen.


    How far is far

    Zayn Javadd Malik

    'Ik doe niet aan overdrijven Malik.' had Liam nog gezegd voordat ik hem vertelde dat we op moesten. 'Ga maar alvast, ik kom zo.' zei hij voordat ik me omdraaide en naar de zaal snelde. Zijn glimlach bleef in mijn hoofd hangen terwijl ik naar Niall op het podium keek. Hij klom met alle gemak in de paal en sloeg zijn benen wijd open. Ik lachte even, typisch Niall. Ik wist dat hij het onzin vond om alles nog te oefenen voor de show en ik was het roerend met hem eens. Zolang je wat leuks aan had en een beetje sexy over het podium liep waren die gasten al blij hoor. Het hoefde echt totaal niks spectaculairs te zijn om die kerels blij te maken. Terwijl ik zo stond te kijken voelde ik ineens een arm over mijn schouders slaan en geschrokken keek ik naast me. Ik keek recht in het lachende gezicht van Liam en zo snel als ik kon richtte ik mijn blik op de grond. Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe ook hij zijn blik weer verlegde en verbaasde me over het warme gevoel dat in mijn lichaam ontstond toen Liam zo naast me stond. Voorzichtig keek ik nogmaals naast me en zag ik hoe Liam zich gewoon op het optreden focuste alsof er niks raars aan de hand was. Zijn arm om me heen gaf me zelfvertrouwen maar maakte me gelijk ook onzeker. Het voelde alsof ik zo mezelf blootgaf, door niet te protesteren of wat dan ook. Maar het voelde ook fijn en veilig. Het voelde vertrouwd, alsof het nooit anders was geweest. Stiekem glimlachte ik even van gelukzaligheid. Wie had verwacht dat ik me ooit gelukkig zou voelen in een stripclub en omringd door homo's in vrouwenkleren? Voorzichtig legde ik even mijn hand op de hand van Liam die losjes over mijn schouder hing. Gewoon als een teken dat ik het fijn vond. Ik keek even om me heen. Als Harley dit zag zouden we meteen de volle laag krijgen..


    - God only knows

    Louis William Tomlinson.

    Na wat gegil van Harley dat we het podium op moeten - wat me lichtelijk mijn ogen doet rollen - hij is toch niet zo dom om niet door te hebben wat er in zijn club in de hand is? Dan gaat hij maar lekker zelf het podium op? Ik kom weer wat op rust als Harry en zijn tweelingbroer terugkomen en ga wat verder onderuit zitten, voor hoeverre je lekker kan zitten met een korset aan. Het bericht dat Harry stuurt doet me opkijken en met mijn wenkbrauw wiebelen richting de krullenbol, het deel van de tweeling zonder bril. Maar natuurlijk. is mijn simpele antwoord. Niall is vervolgens de eerste die het podium opgaat, zijn outfit laat niet veel aan de verbeelding over en zijn houdingen en bewegingen zouden inderdaad opwindend zijn, maar ik negeer het een beetje. Dan sta ik op en grom een lichtelijk "Mijn beurt," grom ik diep en neem plaats op het podium. Ik draai me om en begin te dansen, voornamelijk met mijn billen te schudden, bukken, kont in het volle zicht, niet te snel, mensen mogen (moeten) kijken, omhoog, omdraaien, dansen met die hap, terug en de veter van het korset langzaam opentrekken, terugdraaien en het ding naar beneden en dan bijna naakt in het licht, enkel in een kleine string, panty en jarretels en eindelijk begin ik wat mannelijkere bewegingen te maken. Nou ja, minder female stripper, meer male stripper, wat dan ook, mijn bewegingen doen altijd wat met mijn publiek, dus dat moet nu ook goed komen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne.
    Na Niall zijn act op het podium gezien te hebben, was Louis nu aan de buurt. Er viel niets meer over te zeggen dan dat het geen wat hij op het podium deed echt iets voor hem was. Na hun gezien te hebben begon ik steeds zenuwachtiger te worden, in de wetenschap dat hun gewoon beter in dit werk zijn dan ik. Natuurlijk was ik op het podium staan wel gewend, toch werd ik daar niet veel minder zenuwachtig om. Waarschijnlijk omdat het dit keer iets nieuws is dan anders, en gedeeltelijk ook omdat Zayn in de buurt is denk ik. Harley meer gefrustreerd dan ik dacht. Eigenlijk gaf ik hem ook geen gelijk, met zes strippers die niet naar je willen luisteren. Inmiddels had hij het dus voor elkaar gekregen ons -ons werk gewoon te laten doen voor de toko open zou gaan. Ik zag dat Zayn schrok van mijn aanraking waardoor er een zachte grinnik uit mijn mond ontsnapte. 'Ik ben het maar hoor.' fluisterde ik. Ik had verwacht dat het heel awkward en vreemd zou voelen om zo naast Zayn te staan, met mijn arm om hem heen geslagen. Het vreemde was, dat was het dus totaal niet. Het voelde zelfs als de normaalste zaak van de wereld, alsof ik dit wel vaker deed. Het punt was, dat deed ik niet. Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen, want het voelde ontzettend fijn. 'Weet je, als ik dit zo zie wordt ik alleen maar zenuwachtiger.' zei ik nog steeds op een fluistertoon terwijl ik gewoon verder keek naar het geen wat zich op het podium afspeelde. Nu schrok ik van Zayn's aanraking toen hij zijn hand even op die van mij legde, welke nog steeds om zijn schouders hing en er zolang het niet nodig was ook niet vanaf kwam. Het deed me glimlachen, zelfs die ene kleine aanraking van hem deed me al glimlachen als een gek. Waarschijnlijk hadden we dit hier beter niet kunnen doen, al was het maar iets heel simpels.


    How far is far

    Harley Angelo Grey

    Na een tijdje stonden toch al mijn strippers en hoeren in de zaal. Natuurlijk had ik door dat er iets aan de hand was in de club, zo dom was ik niet. Ik bleef stil staan en zei geen enkel woord. Op dit moment kon ik niks hebben, die jongens mochten zelf uitvechten wie er als eerst zou komen en wie daarna. Ik had daar op het moment geen zin in. 'Zal ik dan maar eerst gaan?' vroeg Niall. Ik knikte naar het podium als teken dat het oké was, niet dat hij mijn toestemming nodig had. De blonde Ier liep naar de strippaal. Hij keek even achterom en zei toen; 'goed dan.' Toen begon hij zijn act. Gefascineerd keek ik naar zijn zwoele bewegingen, niet lettend op de anderen. Die mochten zelf uitvogelen wat ze deden. Als ze maar niet met elkaar in bed belandden, of sowieso een relatie kregen. Af en toe had ik wat opgevangen en dat duidde dan op dat de strippers stiekem van alles voor elkaar voelden. Boeide me niks, als ze mij en de club er maar niet lastig mee vielen.
    'Mijn beurt.' zei Louis toen Niall zijn act had geëindigd en hij nam plaats op het podium. Hoewel ik bi was, werd ik niet vaak opgewonden van de jongen. Haast nooit, eigenlijk. 'Je act is prachtig, Niall.' zei ik nog even tegen de blonde jongen. Ikzelf vond strippers en hoeren eerlijk gezegd niet geweldig. Maar de gasten waren dol op deze club en vanuit hun standpunt kon ik zeker zeggen dat de acts erg goed waren.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Harry Styles
    Heel expres hield ik mezelf blind voor wat er dan ook nu gaande was tussen Marcel en Niall, mijn broer was niet voor niets zo tegen me uitgevallen. Wel klaagde ik erover dat ik meer alcohol nodig had om dit aan te kunnen zien. Hoewel, ik wist dat Louis soms wiet rookte en misschien kon hij me helpen. Daarbij waren hier prachtige muren waar ik mijn hoofd tegen aan kon slaan, mocht het nodig zijn. Om mezelf af te leiden stuurde ik Louis een klein berichtje en grijnsde zijn kant op toen ik las wat hij terug had gestuurd. Hij stelde me nooit teleur. Harley was overduidelijk een beetje te gestrest en ik zei het niet graag, maar ik was blij dat de blonde jongen naar voren stapte. Onverschillig keek ik toe hoe hij zijn gang ging, er zou best wel eens een kans kunnen zijn dat ik geïnteresseerd zou kijken als ik niet iemand tot mijn beschikking zou hebben die zo lekker was als de bruinharige jongen met het korset, maar dan nog irriteerde ik me teveel aan hem in het algemeen. In mijn ogen was hij me te arrogant en had hij een te hoog beeld van zichzelf. Ik lachte zacht toe Louis prompt de show overnam en zelf zijn positie inneemt. Typisch, maar dit was een stuk vermakelijker. Geamuseerd volgde ik zijn bewegingen en beet op mijn lip met een glimlach toen mijn favoriete tattoo op zijn lijf aan het zicht kwam. God, wat was ik blij dat ik hem zo had leren kennen om te weten hoe sensitief hij daar was. Ik was wel opgelucht dat hij zijn korset na even liet gaan, want het zicht dat het vrijmaakte was niet mis. Afwezig begon ik wat aan mijn panties, al waren het niet echt panties aangezien ze niet over mijn helemaal over mijn benen gingen en niet vastzaten met jarretels, het waren eerder kousen die tot halverwege mijn bovenbenen kwamen, te wriemelen om ze beter te krijgen. Stiekem hoopte ik dat Louis er wat mee kon afleiden, want ik kende hem langer dan vandaag en ik wist dat hij mij de schuld ging geven van wat er dan zou gebeuren, en in zijn geval was dat lang zo erg nog niet. Eerst had ik een hekel gehad aan deze rok omdat hij zo kort was, hij viel letterlijk tot net over mijn kont, maar nu was ik er eerlijk wel blij mee, zeker in het licht van de jongen die liet zien wat hij kon op het podium. En dat kon hij goed, te goed als je het mij vroeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javadd Malik
    'Weet je, als ik dit zo zie wordt ik alleen maar zenuwachtiger.' hoor ik Liam zacht in mijn oor fluisteren waarna ik even geruststellend met mijn duim over de bovenkant van zijn hand wrijf. 'Ik vind het ook niks hoor.' zei ik zachtjes terug. Mijn stem kwam amper boven de muziek van Louis' muziek uit en even keek ik glimlachend naast me. 'Als je een beetje over het podium huppelt zijn de klanten al blij hoor.' zei ik op dezelfde zachte toon tegen Liam. Ik wachtte het liefst zo lang mogelijk met mijn act tonen. Dan waren de andere jongens alweer afgeleid en bezig met het perfectioneren van hun act en dan lette ze tenminste niet zo op mij. De jongens waren anders dan de klanten die we 's avonds hadden. De jongens waren mijn vrienden en hun kritiek kwam veel harder aan dan die van de klanten. 'Maar met jou komt het wel goed, Sex on Legs.' zeg ik waarna ik even lach. Ik richt mijn blik op de bar en zie dat daar nog steeds mijn oude vertrouwde drankje staat te wachten. 'Succes.' zeg ik zachtjes tegen Liam waarna ik zijn hand loslaat en me voorzichtig onder zijn arm uit laat glijden. Daarna loop ik naar de bar waar ik plaats neem op een barkruk en mijn vodka Red Bull in een paar teugen opdrink. Met elke slok die ik neem voel ik de zekerheid mijn lichaam binnen stromen en al mijn zorgelijke gedachtes wegtrekken.


    - God only knows

    Marcel Styles
    Ik keek mijn ogen uit tijdens Niall's routine. Ik wist dat Harry daar niet blij mee was, dat hij liever had dat ik mijn ogen sloot en hoopte dat het snel over was, maar ik wilde ergens diep van binnen wel meer zien. Ik moest echt opletten dat ik mijn mond gesloten hield, want als ik met open mond zou staren, zou het wel heel ongemakkelijk worden, en zou ik zeker een klap van Harry krijgen. Toen Louis Niall van het podium verdrong keek ik nog wel even, maar toch wilde ik me hier al snel weer van wegdraaien. Ik keek naar Harley, die gelukkig weer gekalmeerd was, en trok toen zacht aan de arm van mijn broer, die Louis aan het aangapen was, terwijl hij met zijn kousen speelde. Ik probeerde hem mee te nemen naar het podium. Zo waren we niet de eersten, maar ook niet de laatsten. Ik zuchtte zacht en rekte me uit. Ik liet hem toen toch los aan het einde van Louis' act en klom zo sierlijk mogelijk op het podium, wat nogsteeds enorm klunzig ging. Ik wad nu eenmaal niet heel gecoördineerd, alleen in de paal, daar kon ik alles mee. Ik zuchtte en zocht de ogen van mijn broer. Ik kon dit niet alleen, nee, zonder Harry om de aandacht af te leiden. Om mijn spieren iets op te rekken liet ik mezelf in een spagaat vallen, tot twee keer toe, en in een split, gewoon zodat mijn spieren werkten voor de routine. "Sorry, dat was om op te warmen." verontschuldigde ik me, voor ik weer op mijn benen sprong, op mijn slungelige Marcel manier. Ik legde mijn bril op de cdspeler en liep terug, al zag ik maar weinig. De paal stond aan het einde van het podium, dat wist ik zeker. Ik liep zo zwoel mogelijk, maar ik had een grote moeite om sexy met mijn heupen te bewegen. Wat met mijn handen over mijn eigen en Harry's lichaam gaan, kleren van elkaars lichaam rukken en wat in de paal hangen kon ik wel, maar vrouwelijk en sexy bewegen niet goed. Ook was ik daar zelfs met de alcohol niet zeker genoeg voor. "Ryry, kom je?" vroeg ik wat in het luchtledige toen ik eenmaal met mijn rug tegen de paal stond. Ik zag nogsteeds niets, geen gezichten, alleen wat geglinster van de glitters en pailletjes van iedereens kostuums. Ik ging nog even op mijn tenen staan en weer terug op mijn voeten, wachtend tot de gestalte met het schoolmeisjespakje zich bij me zou voegen. Ik sloeg vast mijn armen over elkaar staan en ging klaarstaan, wachtend tot we dit achter de rug konden krijgen, en ik weer snel nog een uurtje of vier huiswerk kon gaan maken.


    Bowties were never Cooler

    Louis Horny Tomlinson.

    Tijdens mijn act merk ik echt wel op dat Harry aan zijn over-de-kniekousen zit te frummelen en het doet me op mijn lip bijten, sterker nog, het mannetje tussen mijn benen spreekt me weer aan dat hij vanavond hoopt op een smeerpartij en in ieder geval niet moeilijk op te pompem zal zijns. As ik klaar ben lpluk ik met twee vingers het korset van de grond en loop sierlijk wiegend het podium af, waar ik lomp plaats neem op een stoel want tsja, Prince Ass mag dan wel sierlijk en sexy zijn, Louis is groffer en een beetje lui, hij zit in ieder geval niet de hele dag rechtop. DDe beurt van de Styles twins en mijn tong bevogtigd mijn lippen snel. Nkg snel werp ik een blik om me heen en merk dat ook Zayn aan de drank is gegaan, opzich is heg niets vreemds dat de strippers en hoeren drinken, helemaal niet - in feite, ik weet dat Marcel het niet red in deze werled zonder een drankje op en ikzelf heb wel eens starnakelzat op het podium gestaan - maar iedereen lijkt vamdaag in spanning zijn, ik heb bijna het gevoel dat ik iets mis. Mijn ogen zijn strak gefocust op de act voor meen dan cvooral Garry, Marcel zou ik nooit oals seksueel beest kunnen zien - gedeeltelijk omdat Harry me af zou maken -, maar Harry zelf is mijn persoonlijke speeltje, mijn kleine jongen in ons seksleven. En op momenten ala deze word het me alleen maar duidelijker waarom hij me zo hard klaar laat komen.


    Reality's overrated.

    Niall Horan.

    Ik wilde net ondersteboven in de paal gaan hangen, toen er een zekere Louis Tomlinson het stokje overnam. Ik rolde met met mijn ogen en ik klom voorzichtig uit de paal en belandde weer plat op mijn voeten. Nou ja, plat, wat je plat kon noemen met die hoge hakken. Even kwam ik verkeerd terecht en een lichte pijnscheut schoot door m'n rechterenkel. Ik fronste even en toen Harley zei dat het goed was, knikte ik hem toe. Zo normaal mogelijk liep ik het podium af, ik zou straks voordat ik op moest nog wel een pijnstiller slikken. Gelukkig dat mijn knie niet protesteerde, want daarhad ik echt de behoefte niet aan. Vanavond kon ik dat er niet bij hebben. Ik keek even hoe Louis het deed en ik rolde nog eens met met mijn ogen, die jongen deed echt alles voor aandacht en het was eigenlijk meer aandacht vragen van Harry en ik keek even kort naar de ene helft van de tweeling die het ontzettend vermakelijk vond en de andere helft die keek even en daarna niet meer. Ik had hem hopelijk een beetje vermaakt met mijn act. Ik grijnsde even. 'Doe je best' fluisterde ik hem in het voorbijgaan toe, zo zacht dat hij alleen het kon horen en niet de verkeerde kant van de tweeling, en keek toe hoe hij wat klungelig het podium op stapte, samen met Harry, Zo ongeveer klaar om hun act te laten zien.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 7:38 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    De tweede act die geoefend werd was naar mijn mening toch een stuk beter dan de eerste, maar dat was gewoon waarschijnlijk een kwestie van smaak en persoonlijke ervaringen. Ergens merk ik wel dat Marcel wat aan mijn arm trekt, ik was alleen net wat te ver in gedachten om het echt in me op te nemen, gedachten waarvan ik ze maar beter nooit hardop uit zou spreken. Het was veel te snel weer over, waardoor ik juist verlangde naar meer dan een beetje toekijken. Dat had ik altijd wel bij Louis, wat gedeeltelijk kwam omdat hij me telkens weer wist te verrassen, het was nooit hetzelfde. Dan volg ik toch mijn broer naar het podium, veel keus had ik niet met zijn hand nog steeds om mijn arm. Ik raapte mijn hakken nog bij elkaar en ging het podium op, ik ging het niet doen zonder die dingen maar het podium opklimmen ermee was voor mij te ver. Ik trok ze weer aan waardoor ik nu weer het lang persoon in de zaal was. Erg vond ik het niet, meestal was ik dat toch al op mijn broer na. Ik deed alsof ik Niall ons niet succes hoorde wensen en rekte me uit. Persoonlijk had ik niet veel opwarming nodig, al was ik wel eng lenig. Dat nam niet weg dat ik alsnog verschrikkelijk lomp was, maar dat zat volgens mij in de genen. Rustig afwachtend keek ik toe terwijl hij zijn bril weglegde en wat twijfelachtig naar de paal liep. Een geïrriteerde kreun rolde over mijn lippen om de bijnaam wasr hij me bij noemde. "Je weet dat ik het haat als je me zo noemt," klaagde ik terwijl ik naar hem toe liep. Licht legde ik een hand op zijn arm om zeker te weten dat hij wist dat ik er was. Ik pakte de stoel die speciaal hiervoor op het podium stond en ging netjes zitten, met mijn benen over elkaar en mijn handen gevouwen op mijn schoot. Het was de bedoeling om zo onschuldig mogelijk te lijken, al zou dat heel snel omslaan. Het was aan mijn broertje om te beginnen dus kon ik nog heel even rondkijken of ik de aandacht van de juiste personen had. Harley lette altijd op en Louis' ogen waren aan me vastgelijmd, de rest maakte niet uit. Ik grijnsde breed en blies hem een speels kushandje toe, voor ik van mezelf weer mocht concentreren. Ook al was het een oefening, ik ging mijn uiterste best doen de jongen net zo gek te maken als hij bij mij had gedaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Ik wist dat Harry bij me was toen hij klaagde over de naam die ik al van kleins af aan voor hem gebruikte. Als hij iets anders wilde had hij maar in een keer moeten komen. Ik knikte nog even bij zijn kneepje in mijn arm en ging klaarstaan, terwijl ik over de muziek heen hoorde hoe hij de stoel klaarzette. Ik wachtte nog even, zodat hij kon gaan zitten, voor mijn knop echt omging en we begonnen. Ik liep naar hem toe, zo goed mogelijk wiegend met mijn heupen, en tikte met de liniaal, die ik tussen de band van mijn string had gestoken, zodat ik hem niet zou vergeten, zijn benen uit elkaar, zodat het publiek een mooi kijkje kreeg onder zijn rokje, waarna ik mijn handen langzaam over zijn lichaam liet glijden voor ik wegliep en in de paal ging hangen. Omdat we met twee waren, was gewoon wat zwoele bewegingen maken vaak niet genoeg. De klanten wilden meer van ons zien, omdat we meer konden dan alleen. Ik draaide langzaam om de paal heen, wachtend op Harry om me te ontdoen van de vervelende afscheurbroek. Zo zouden we elkaar ontdoen van kleren, tot hij in zijn hakken, kousen en string overbleef en ik in mijn stropdas, schoentjes en string. Dan pas begon het echte werk. Allebei waren we eng lenig, en werkten we hier lang genoeg om te weten wat iedereen wilde zien: Je kruis en kont. Nu was ik niet zo van het kont schudden, maar ik was ook niet zo van iets in mijn kont krijgen, wat Harry duidelijk niets kon schelen, gezien zijn reacties als het vroeger hem overkwam. Hij kon mooi met zijn kontje gaan schudden, zelfs al hadden we er allebei niet veel van, zeker niet als je naar iemand als Louis keek. Ik zou aan mijn broer moeten zitten of ik hem mee naar bed wilde nemen, en hij aan mij. Als je erover nadacht, was het echt enorm fout, maar zo was ik niet alleen, verdienden we prima geld, en mensen wilden het toch graag zien. Toch zou ik vanavond weer alleen in bed duiken met Dusty als enige andere levende ziel in het huis, en Harry zou waarschijnlijk zijn heil zoeken bij Louis, of als hij te druk is bij een klant voor geld. Ja, mijn oudere broer verdiende meer dan ik, maar wat hij ervoor deed zou ik nooit voor geld doen. Seksuele frustraties of niet, ik ging niet mijn maagdelijkheid vergooien bij een dronken knaap die me niet eens kende. Ik wierp nog een paar hopelijk verleidelijke blikken het pubiek in en likte suggestief over mijn lip. Ik had geen idee waar Niall was, die had ik zeker in mijn aangeschoten podiumpersoonlijkheid wel een verleidelijke blik willen toewerpen, maar ik zag niets, dus ik ging maar gewoon verder met onze routine.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.
    Zayn's aanraking was gerust stellend, net zoals zijn aanwezigheid. Het was fijn om te weten dat ik niet de enige was die nogal zenuwachtig was. Het volgende wat hij zei deed me lachen. Hij had gelijk, de klanten hier waren gauw tevreden, zolang je er maar een beetje leuk uitzag, en een beetje leuke bewegingen deed. Het was misschien wat naief, maar het was wel de waarheid. Ik lachte even toen Zayn zei dat het wel goed kwam met me. Het was een warm gevoel van binnen om te weten dat hij vertrouwen in me had. Ik lachte naar hem, en betrapte mezelf erop dat ik mezelf verloor in zijn prachtige ogen. Ik knipperde een paar keer om daarna weg te kijken, wat er vast stom uit had moeten zien. 'Bedankt, jij ook.' zei ik zacht en keek hoe hij mijn hand losliet en zich van mijn arm bevrijdde. Ik volgde hoe hij naar de bar liep. Ik kon er niets aan doen, ik bleef maar aan zijn lach denken. Ik keek van hem weg, en zocht wat afleiding bij de jongens op het podium. Ik ging wat dichterbij het podium staan, en leunde met mijn armen over elkaar. Misschien kon ik door zo te kijken nog wat van de jongens leren, en werd ik misschien iets minder zenuwachtig.


    How far is far