• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Het duurde even voordat Will de paddle met een harde klap op z'n billen liet terecht komen. En hij probeerde zich er nog op voor te bereiden, maar je wist het maar nooit met Will en daarom kwam de eerste klap ook als een verassing aan en hij slaakte een kreetje van pijn en schrik. Hij wilde omhoog komen, maar Will gaf hem de kans niet en de tweede slag kwam al weer. Harder dan de eerste keer en hij kreunde zacht van de pijn. Het ging zo nog even door en hij had het gevoel dat z'n billen er van af waren gevallen. Elke klap kwam harder aan en bij iedere klap kreunde hij harder van de pijn die steeds erger werd, maar het wond hem stiekem ook wel een beetje op. Z'n billen voelde roodgloeiend aan toen Will hem weer overeind trok na de tiende klap en hij kreunde zachtjes. Hij probeerde niet te laten zien dat hij pijn had, maar dat ging toch wat moeilijker dan gedacht. Hij schraapte z'n keel en voelde even aan z'n billen die rood en pijnlijk aanvoelde. Bij iedere beweging die hij voelde deed het pijn, dat zou nog wat worden over een paar uur. Will vertelde dat hij op het bureau moest gaan zitten, wijdbeens en hij slikte toen hij heel voorzichtig ging zitten. Z'n gezicht vertrok even toen z'n billen protesteerde. Hij keek naar Will en ging toen maar wijdbeens zitten. 'Dat is goed' zei ik zachtjes toen hij me vertelde dat ik straks Louis moest gaan halen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik was best wel blij dat Louis het voor me opnam. Hij kon ontzettend ruw en bazig over me zijn, maar dit bewees weer eens dat hij wel degelijk ergens om me gaf. Niall vond het blijkbaar grappig om mij zo te zien. Op een manier begreep ik dat wel, hij kende me alleen als een nogal dominant persoon dat geen tolerantie kende, maar dat betekende niet dat ik dit leuk vond. Ik voelde me helemaal niet prettig in tegenstelling tot een paar seconden geleden. Natuurlijk moest dit weer verpest worden, in de weinige keren dat ik Louis voor mezelf had. Blijkbaar was dit nog niet erg genoeg, want Will kwam ook nog een binnen en begon tegen ons te razen. Ik was niet snel bang, maar ik was nu al kwetsbaar en het hielp niet dat hij de jongen bovenop me van me af trok. Pijnlijk kromp ik in elkaar toen de zweep met een ruk tussen mijn benen uit werd getrokken, de huid daar was erg gevoelig en de zweep had een erg ruwe structuur dus dat liet brandplekken achter. Ik piepte nogmaals toen ik de zweep weer tegen mijn huid aan voelde, ik was verdomd sensitief voor die dingen wat algemeen bekend was, maar op deze manier was dat niet fijn. Zodra Will weg was duwde Louis bijna direct mijn benen uit elkaar en kuste de rode plekken die de zweep had achtergelaten. Dat was sowieso te zien als ik straks op moest, geweldig. Daarna kon ik een kleine kreun niet binnenhouden door zijn tanden die over de stof van de string gingen. Het liet me bijna meteen vergeten welke orders me waren gegeven en dus keek ik hem wat verward aan bij zijn vragende blik. Inwendig haalde ik mijn schouders op en greep hem bij zijn haren vast om hem omhoog te trekken, zodat ik mijn lippen op de zijne kon drukken. De plekken waar de zweep was weggetrokken brandde het nog steeds maar zolang ik hem kon kussen kon het me weinig schelen. Ik was nooit het type geweest om instructies op te volgen en deed altijd mijn eigen zin, en op dit moment was mijn enige zin gericht op Louis. We waren dit begonnen en dan werd het afgemaakt ook, kon me niet schelen hoeveel klappen ik er ook voor kreeg. Daarbij reageerde ik toch nooit daarop zoals de meesten deden, dankzij Louis had ik toch geleerd om van pijn te genieten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Harry besluit snel dat ook hij dit liever afmaakt dan naar Will te luisteren, kijk, daar is hij mijn kleine jongetje voor en hij grijpt mijn haar opnieuw vast. Dit keer grijp ik zijn handen meteen en ga compleet in op de zoen, mijn tong glijd zijn mond in en domineert die van hem. Even later stop ik de zoen en laat zijn handen los, omdat ik deze nog nodig heb, strak kijk ik hem aan. "Blijf liggen, baby," lispel ik. Het liefst zou ik nu een paar handboeien pakken en mijn zweepje terug te zoeken, maar dat kost tijd en die tijd hebben we niet. Dus glijden mijn handen over zijn lichaam, naar het rokje en duwen dit stuk stof ruw omhoog, normaal had ik mijn nagels wel over zijn innerdijen laten krassen, maar met de sporen die Will achter heeft gelaten met het zweepje ben ik voorzichtig met de desbetreffende plek. Mijn handen glijden glijden zijn slip in en trekken deze omlaag, niet te grof, voorzichtig over de brandplekken waar ik het stof zo min mogelijk de plekken probeer te laten raken. Daarna steek ik mijn neus zijn schaamhaar in en zet mijn lippen even op één van zijn ballen. Hierna glijd mijn tong over zijn eikel en kom ik weer overeind. "Laat daddy eens voelen hoe graag je hem over je heen voelt spuiten," grauw ik en laat mijn kruis even langs dat van hem schuren.


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Niall ondervond duidelijk pijn en ongemak van de klappen die ik hem uitdeelde, te horen aan zijn kreunen, die mij alleen maar stimuleerden om harder te slaan. Misschien dat ik hem een keer een avondje zou huren, dan bleef hij van Marcel af en zou ik dit ook kunnen doen zonder dat hij weer eens in de nesten zat. Toch wist ik ook wel dat ik dat als baas niet kon maken, jammer genoeg. Toen ik eenmaal klaar was trok ik hem omhoog en ging zelf weer rustig achter mijn bureau zitten, om het laatste deel van zijn straf in mijn lades op te zoeken. Dat zijn achterste hem pijn deed was duidelijk, maar dat betekende niet dat ik van mijn plan af zou zien. Ik keek hoe hij voor me kwam zitten en precies deed zoals ik zij, terwijl hij toestemde met het halen van Louis als ik klaar met hem was. Nu hij zo voor me zat kon ik pas echt zien welke maat ik moest hebben, en die haalde ik dan ook te voorschijn. Het was een glimmend metalen ring, die ik nog wat zou kunnen bijstellen, maar die zeker niet te groot zou zijn. Ik rolde mijn stoel wat naar voren, dat ik echt goed tussen zijn benen zat, en pakte toen zijn lengte zonder blikken of blozen vast, om langzaam de ring erom te schuiven. Dat zijn lid al half hard was, zou hem echt niet helpen, want ik ging geen grotere maat of glijmiddel pakken. Het bleef een straf. Toen de ring er eenmaal een stukje om zat drukte ik die met de ene hand verder, terwijl ik met de duim van de ander over zijn eikel ging. Toch was het niet voor lange duur, want om de ring goed en heel strak om zijn stam en ballen te bevestigen waren twee handen nodig. Ik draaide de ring aan en drukte nog heel zacht mijn lippen voor nog geen seconde tegen zijn eikel, gewoon om hem te plagen. "Dit helpt hopelijk genoeg als herrindering om van je collega's af te blijven." zei ik, terwijl ik mijn stoel naar achteren schoof en mijn werk bekeek, wat nooit een straf was voor mij. "Als je gewoon de regels en afspraken aanhoud, mag die er morgen avond weer af. Anders kan die tijd wel eens vervelend lang verlengd worden." zei ik, zodat hij wist wat zijn vooruitzicht was met die ring om, die hem meer en meer zou pijningen, hoe opgewondener hij werd.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik schoof wat ongemakkelijk heen en weer over het bureau blad en visioenen die ik had over Will die kinky dingen met mij zou doen, drukte ik snel weg. Zo mocht ik helemaal niet denken, maar ik kon er niks aan. Hij rommelde wat in de lade's en hij keek eens goed naar mijn lid en haalde een glimmende metalen ring tevoorschijn en ik voelde de bui al hangen. Hij kwam wat naar voren en zonder aarzelend pakte hij mijn beginnende erectie vast en schoof de ring wat om mijn lid heen en ik maakte een klein pijnlijk geluidje. Als mijn lid nog groter en dikker zou worden zou het hartstikke pijn gaan doen, maar dit was mijn straf. De ring mocht niet groter en ik zou de hele avond met pijn rondlopen. Toen hij zeker wist dat de ring goed zat, draaide hij hem aan en ik hapte naar adem toen het al zo gevoelige plekje huid nog meer gestimuleerd werd en een pijnscheut schoot door mijn lid heen. Het hielp ook niet echt toen hij er nog een kusje op plaatste en een kreun verliet mijn mond en ik hoopte maar dat hij er aan het einde van de avond er weer af mocht, maar meteen werd die hoop de grond weer in geboord toen Will zei dat hij er pas morgenavond af mocht. De hele dag met zo'n ding omlopen was echt geen pretje. Het zou een lange avond en dag worden. Hij schoof weer naar achteren en hij zei nog wat wat dat het zou helpen dat ik van mijn collega's af zou blijven, maar dat zou ik daarna nog wel zien. Ik keek hem even ongelovig aan toen hij zei dat het misschien nog verlengd zou worden als ik me gedroeg en ik slaakte een zucht. Het deed nu al pijn, het zou de hele avond afzien, inclusief morgen. Ik sloot mijn ogen en knikte. 'Ik heb het begrepen' zei ik zacht. Ik balde mijn vuisten om niet aan de ring te denken, zodat ik minder pijn had, maar dat mislukte. Het leek alleen maar te groeien. 'Mag ik gaan'? vroeg ik hem toen zachtjes.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Gewillig liet ik Louis de leiding over de kus nemen met mijn handen in de zijne. Jammer genoeg stopte hij het veel te snel en keek ik hem zielig aan, al was het wel goed dat hij met het stoppen ook mijn handen losliet, dat gaf me wat meer vrijheid. Dat betekende niet dat ik ze verplaatste, sinds we waren onderbroken wist ik niet zeker wat hij van me verwachtte en ik wilde zijn brave kitten blijven. Gehoorzaam knikte ik bij zijn woorden en voelde hoe zijn kleine handen over mijn lichaam naar beneden gleden. Ik beet op mijn lip toen hij mijn rokje ruw omhoog trok en deed mijn best om te blijven zien wat hij deed, wat in deze positie nog niet zo makkelijk was. Dat ik zijn nagels niet over mijn benen voelde was in ieder geval een goed teken, want dat had serieus pijn gedaan. Mijn string mocht ik ook niet lang meer aanhouden en ik hapte naar lucht toen ik zijn adem tegen mijn kruis aan voelde slaan. Ik kreunde door zijn lippen en zijn tong die over mijn eikel ging, en hield de neiging in om mijn heupen omhoog te stootten. Het was dom om op meer te hopen, dat kende ik van hem, wat ook nu zo bleek te zijn omdat hij weer overeind kwam. "Fuck, zo graag, daddy. Zo graag," antwoordde ik hem kreunend en nu stootte ik wel omhoog door zijn geschuur over mijn kruis. Ik zou alles zeggen wat hij wilde dat ik zei, als hij maar opschoot. Dan werd dit maar een vluggertje door de tijdsnood, ik wilde hem en ik wilde hem nu. Ik kon het niet laten om mijn handen op zijn heupen te leggen en hem zacht wat naar voren te trekken. Louis wist precies hoe graag ik het wilde, hoe graag ik zijn strakke en warme binnenste om mijn lengte wilde voelen. Hij wist heel goed hoe hij me moest bespelen zodat ik zonder nadenken blindelings deed wat hij zei, al had dat er ook mee te maken dat ik hem vertrouwde. Ik vertrouwde hem erop me geen echte pijn te doen, alleen puur genot te geven. Om toch wat tegenstand te geven gleden mijn handen af naar zijn kont en kneep ik daar zacht in, als ik meer deed dan dat werd ik waarschijnlijk erger bestraft, anders had ik wel mijn vingers over zijn ingang laten gaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Na een tijdje werd ik het staan toch wel zat, en verveelde ik me inmiddels ontzettend erg. Nou ja, erg vervelen doe je hier natuurlijk nooit, omdat er hier altijd wel wat aan de hand is. Maar in dit geval waren er nog al wat dingen gaande tussen Will en de andere jongens waar ik me liever buiten wilde houden. Niall was inmiddels meegenomen naar zijn kantoor, wat ook niet heel veel goeds voorspelde. Voor mezelf zat ik er niet echt mee, dit was een goede reden om het uitvoeren van mijn act uit te stellen. Het is niet dat ik nu nog steeds zenuwachtig was, dat was redelijk weg. Het was gewoon meer dat ik lui was, en niet echt veel zin had om mijn werk te doen. Aangezien iedereen zijn eigen ding weer zo ongeveer aan het doen was besloot ik maar om me naast Zayn op een van de krukken te plaatsen. Ik was de laatste tijd nogal vaak bij hem te vinden, hopelijk vond hij me niet al te plakkerig. Ik lachte even naar Zayn, en bestelde ook maar een drankje bij Nath. 'Doe mij maar een Martini.' zei ik tegen Nath. Dat was dan ook een van de weinige alcoholische dranken die ik te drinken vond. Ik had toch niets beters te doen. Ook al was ik niet zo'n grote fan van alcoholische dranken, besefte ik toch wel dat ik wat alcohol nodig had om de rest van de dag door te komen, hoe triest ik het van mezelf ook vond. 'Dit is nog eens een goede manier om onder het optreden uit te komen. Het lost zichzelf op." lachte ik en rekte me wat uit. Waarschijnlijk van het de hele dag niets doen, want veel uitgevoerd had ik vandaag niet. De hoofdreden waarom ik net maar naar de act van de andere jongens ging kijken was omdat ik niet te opdringerig op Zayn over wilde komen. Toch is het fijner om gewoon bij hem in de buurt te zijn zolang dat kan, aangezien we vanavond beide klanten zouden krijgen. Wat had ik daar zin in maar niet heus. Ik wist dat als ik het geen leuke baan vond ik het ook niet had moeten doen, maar het betaalt om eerlijk te zijn aardig goed, en bovendien had ik niets te verliezen, dus waarom ook niet.


    How far is far

    Louis Tomlinson.

    Zodra Harry instemt denkt hij ook meteen dat hij wat vrijhijd heeft gekregen, nou kitten, verkeerd gedaxht. Ik geef een klap tgen zijn axhterwerk, of nou eigenlijk de zijkant ervan en kijk hem streng aan. "En wie heeft dit kleine jongetje verteld dat hij dingen gaat doen waar daddy helemaal niet mee in heeft gestemd?" Mijn handen glijden naar beneden, strippen de slip tot halverwegen mijn bovenbenen - niemand heeft immers tijd om die dingen verder dan de knieën te krijgen - en sluiten om mijn eigen eikel. Mijn duim draait een rondje over de top van mijn libido en kort laat ik mijn vingers met mijn geslacht spelen, wat een zaxhte kreun over mijn lippen doet rollen. Mijn ogen schieten weer een lustig vuur en zoeken die van hem weer op. "Doe het, doe het kitten. Maak daddy maar klaar," sus ik. Hoe jammer het ook Iis dst we snel zouden moeten zijn, ik kan niet zeggen dat ik hier niet van geniet. Harry is goddelijk, hij heeft een goddelijk lichaam, een goddelijke eikel en is goddelijk in bed - al neuken we vaker op andere plaatsen. Ongeacht de straf die er aan zit te komen, dit is het absoluut waard.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:39 ]


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Het was duidelijk niet helemaal prettig voor hem, maar dat was ook de bedoeling. Het hoefde niet comfortabel te zijn, als het maar duidelijk was dat hij dit soort dingen niet moest flikken. Als hij zijn best zou doen vanavond, zou ik hem wel vrijlaten aan het einde van de avond, maar dat zei ik niet, want je kon altijd beter iets toegeven, dan mensen valse hoop geven. Toen hij knikte glimlachte ik een beetje en streelde nog eens zacht over zijn lengte, om daarna mijn nagels tegen de ring te laten tikken. "Ja, je mag gaan, Niall. Als Tomlinson en Styles nog daar op de bank liggen, trek je ze maar mooi uit elkaar. Ik wil niet nog een keer ze uit elkaar komen trekken, want dan hebben ze echt een enorm probleem." zei ik tegen hem, voor ik wat naar achter reed met de stoel, zodat hij van het bureau kon springen en zijn string aan kon trekken voor hij Louis ging halen. Hopelijk zou die jongen met z'n perfect ronde achterste wel luisteren en komen, anders had ik echt nog een paar appeltjes met hem, en zijn fuckbuddy, te schillen. Dat ze elkaar namen in hun eigen tijd was niet mijn probleem, maar niet in mijn tijd. Als ze het dan zo graag wilden doen in de club, kon ik nog wel een ding verzinnen, maar ik dacht niet dat ze dat zo prettig zouden vinden. Toch zou het wel geld opleveren en mogelijk iets wat we vaker konden doen als zij het ook wilden. Nu wachtte ik gewoon op koningin Hoer, om die eens flink er van langs te geven en dan mijn voorstel te doen. Harry zou mijn laatste slachtoffer zijn, en dan moest ik nog oordelen over de acts van Zayn en Liam. Tot nu toe was ik prettig verrast geweest. Tuurlijk wilde ik graag dat er tijdens de echte show meer werd geflirt en meer werd laten zien, zonder ook hun string uit te doen natuurlijk. Op het podium bleven die namelijk aan. Ik haalde een hand door mijn haren en kraakte mijn rug even. Straks moest ik ook het podium op, maar ik zou me eerst om moeten kleden en wilde graag ook nog wel een drankje. Gewoon wat tonic was prima. Ik zag er weinig in om te drinken op een werkdag. Alleen als we zo af en toe dicht waren, als twee of meer van de acts uitvielen, door persoonlijke omstandigheden, ging de club een nachtje, soms twee, dicht. Als het er meer waren ging ik zelf het podium op en moest Nath presenteren, dus dat deed ik liever niet, maar wat moest dat moest. Failliet gaan was namelijk ook echt geen optie.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik
    Het was weer eens zover. Will had dingen ontdekt waar hij niet blij van werd en besloot dat ons maar even duidelijk te maken. Nadat hij Liam en mij een klap tegen ons achterhoofd had gegeven en de rest van de jongens naar zijn kantoor had geroepen zuchtte ik en gooide ik het restje drank in mijn glas achterover. Liam kwam naast me zitten op een barkruk en lachte even. 'Doe mij maar een Martini.' zei hij tegen Nath. 'Dit is nog eens een goede manier om onder het optreden uit te komen. Het lost zichzelf op.' zei hij waarna hij even lachte en zichzelf uitrekte. Ik grinnikte en staarde even in het lege glas dat voor me stond. Ik had na al mijn aanvaringen met Will een kleine hekel aan hem ontwikkeld. Ik wist dat ik zijn orders op moest volgens maar met elke mentale of fysieke klap die hij me gaf groeide mijn wil om hier weg te gaan en nooit meer terug te komen. Het liefst zou ik dan ergens gaan wonen met Liam en dan zouden we nog lang en gelukkig leven. Ik glimlachte even om mijn gedachtes. Ik wist dat dat nooit zou gebeuren en dat ik waarschijnlijk altijd 'die mysterieuze jongen uit de stripclub' zou blijven. Ik wist dat ik zo het podium op moest en mijn kunstje moest vertonen en nog nooit had ik er zo tegenop gezien als nu. Ik twijfelde of ik tegen Liam zou vertellen over mijn gedachtes om hier weg te gaan. Uiteindelijk besloot ik om het toch maar niet te doen, ik kon hem hier niet achterlaten tussen mijn seksueel gefrustreerde vrienden en een van woede vergeven baas.
    'Komt Will nog terug? Anders kan hij z'n privé-showtje vergeten.' siste ik gefrustreerd tegen Liam. 'Ons een klap geven omdat we nog niet hebben opgetreden maar vervolgens weg gaan en niet meer terug komen.' Ik kneep mijn handen even tot vuisten en merkte dat het bloed naar mijn hoofd steeg. Nog zo'n stomme bijwerking van alcohol, agressiviteit.


    - God only knows

    Harry Styles
    Ik kromp gedeeltelijk in elkaar toen Louis een klap tegen de zijkant van mijn kont gaf, meer om het idee dan dat het echt pijn deed. Wetend dat ik schuldig was ontweek ik zijn strenge blik en gaf geen antwoord op zijn vraag, die was waarschijnlijk toch retorisch. Er was ook geen verklaring waarom ik het deed, ik liet me meeslepen in de gebeurtenissen en kom op, ik kende niemand die een kans zou afslaan om Louis' achterste in zijn handen te hebben. Niet dat ik hem zo graag deelde, het viel me nog mee dat niemand een opmerking had gemaakt of ik gevoelens voor de jongen had, want zo geweldig was mijn acteerwerk niet. Mijn ogen waren op hem gefixeerd toen hij zijn string naar beneden trok en ik likte automatisch over mijn lippen bij het zien van zijn erectie. Nu ik er zo over nadacht zou ik het ook geen probleem vinden om hem te plezieren met mijn mond, ook al vond ik dat een van de minst prettige dingen om te doen, ik kon niet goed tegen het stikkende gevoel. Een klaaglijk geluid verliet mijn keel terwijl ik toe moest kijken hoe hij met zichzelf speelde, ik zou het zoveel liever voor hem doen, die kreunen zouden door mij veroorzaakt moeten worden. Mijn ogen schoten omhoog om de zijne te vinden bij zijn woorden, die ik me geen tweede keer liet zeggen. Er was niet genoeg tijd om hem echt te nemen, dus sloeg ik zonder pardon zijn handen weg en verving ze door de mijne om zijn lengte. Mijn handen waren groot genoeg om mijn duim constant tegen zijn eikel gedrukt te houden terwijl ik hem aftrok op een manier waarvan ik wist dat hij het heerlijk vond. De hand die ik nog over had gebruikte ik om op zijn wang te leggen, ik wilde zijn uitdrukking kunnen zien als hij klaarkwam door mijn toedoen. Ik deed alvast een klein schietgebedje dat we genoeg tijd hadden zodat hij mij ook uit de brand kon helpen voordat we beide naar Will moesten, want als hij zag hoe ik eraan toe was zat ik zwaar in de nesten, maar dat kon me nu vrij weinig schelen. Het enige waar ik me nu op moest focusen was op wat Louis gezegd had wat ik moest doen totdat ik onder zat met het wit waarvan hij gevraagd had hoe graag ik het wilde, wat ik hem nu uit alle macht probeerde te laten zien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Natuurlijk had Will door dat Zayn en ik geen zak uitvoerde. Ik snapte dat dat misschien best stressvol voor hem was, werken met niet geïnteresseerde strippers en hoeren. Maar hij hoefde ons nou ook weer niet een klap tegen ons achterhoofd te geven. Hij was immers degene waardoor wij onze act niet konden doen, aangezien hij het belangrijker vond op Niall op zijn donder te geven. Zijn keus. Zo af en toe is het ook best wel leuk om hem tot het uiterste te drijven, ook al hoor ik dat niet leuk te vinden. Ach ja, hij was het waarschijnlijk wel gewend. Inmiddels speelde ik wat met een of ander folder wat op de bar lag, en draaide hem wat rond met mijn vinger. Ik lachte zacht om Zayn zijn reactie. 'Ik heb werkelijk geen idee, maar indien hij niet terugkomt is het zijn probleem.' zei ik droog met nog steeds mijn ogen gericht op de bar. 'Tja, zo gaat dat bij hem. Het is niet bepaald netjes, maar wat kan je er tegen doen? Straks worden wij eruit gegooid omdat we hem misschien tegen spreken.' lachte ik. Ik had er om eerlijk te zijn niet echt een groot probleem mee om hier weg te gaan, maar het is wel mijn grootste inkomsten bron, en het werk was nou niet bepaald wat je noemt moeilijk, dus tja. Ik legde mijn hand even op Zayn zijn schouder toen hij aardig gefrustreerd werd. 'Het heeft geen zin om je zo druk te maken over hem.' zei ik, en verwijderde mijn hand weer van zijn schouder om op te gaan staan. 'Kom, ik heb geen zin om hier maar af te gaan wachten of hij nog terugkomt of niet.' fluisterde ik, en gebaarde dat hij mee moest komen. Ik had absoluut niets persoonlijks tegen Will, maar hij geen tijd voor ons wij geen tijd voor hem.


    How far is far

    Zayn Javadd Malik
    Liam lachte even om mijn opmerking terwijl hij speelde met een folder in zijn handen. 'Ik heb werkelijk geen idee, maar indien hij niet terugkomt is het zijn probleem.' merkte Liam droog op en ik wist dat hij gelijk had. 'Tja, zo gaat dat bij hem. Het is niet bepaald netjes, maar wat kan je er tegen doen? Straks worden wij eruit gegooid omdat we hem misschien tegen spreken.' lachte Liam en bijna wilde ik zeggen dat ik daar totaal geen problemen mee had. Ik voelde zijn hand even op mijn schouder en het kalmeerde me. Ik wist ook wel dat ik er niets tegen kon doen en het was ook compleet nutteloos om zo gefrustreerd te zijn. Het was energie die ik beter in mijn optreden kon stoppen. 'Het heeft geen zin om je zo druk te maken over hem.' zei Liam en ik knikte langzaam. Daarna haalde hij zijn hand weer van mijn schouder. Iets waardoor ik even lichtelijk teleurgesteld was. Hij stond op van de kruk. 'Kom, ik heb geen zin om hier maar af te gaan wachten of hij nog terugkomt of niet.' fluisterde Liam waarna hij gebaarde dat ik mee moest komen. De spanning in mijn lichaam bouwde zich langzaam op toen mijn hartslag omhoog ging. 'Waar gaan we naartoe?' fluisterde ik terug terwijl ik hem vragend aankeek. Ik stond o van mijn kruk en ging tegenover Liam staan. Even vroeg ik me af of het wel zo slim was om weg te gaan. Als Will erachter kwam zouden we weer straf krijgen en daar had ik helemaal geen zin in. Natuurlijk wist ik niet wat Liam's plan was maar Will was nogal snel boos en zijn straffen waren niet bepaald mild..


    - God only knows

    Louis William Tomlinson.

    Natuurlijk doet Harry meteen wat ik hem vraag, gewillig en twijfelloos. Zijn handen slaan die van mij weg en sluit zijn heerlijk grote handen om mijn eikel om deze te bewerken, zijn andere hand - klauw eerder - werd op mijn wang gelegd. Zijn handeling doet een zachte kreun over mijn lippen rollen en ik bijt even op mijn tong. Harry doet zijn best, dat moge duidelijk zijn en jezus, hij doet het goed. De sensatie giert door mijn lichaam en een paar scheldwoorden met een Doncaster's accent vliegen de kamer rond. "Harder," drijf ik hem al kreunend aan. "Harder kitten, holy shit." Ik grom en buig even voorover, om mijn tanden niet al te hard in zijn nek te zetten en tegen zijn huid nogmaals aan te fluisteren dat hij harder moet, sneller. Meestal is hij van mij, beroer ik zijn lichaam en maak ik mezelf klaar voor zijn eikel - natuurlijk in zijn volle zicht, hij mag immers niks missen - en al kan ik niet zeggen dat dit niet heerlijk is, volgende keer ligt hij weer te kreunen onder mijn handelingen. Dat is gewoon hoe het tussen ons werkt, ik ben dominant en hij geniet ervan overheerst te worden, te spartelen. "Bijna baby, c'mon, c'mon, laat daddy komen, be a good boy."


    Reality's overrated.

    Niall Horan.

    Ik keek hem vragend aan toen ik mijn vraag aan hem had gesteld en hij glimlachte kort en streelde nog even over mijn lengte en ik beet op mijn lip. Het was me net gelukt om hem weer terug naar beneden te krijgen, maar door z'n aanraking begon hij weer te groeien, Hij klopte dof en ik had geen idee hoe ik de avond door moest komen met die ring om mijn penis heen. Het werd een hel, maar ik kon het aan, zoals ik het al wel vaker had aangekund. Hij tikte nog even kort tegen de ring aan wat mij weer een gek gezicht liet trekken. 'Ik zal Louis halen' zei ik zacht. Op dit moment was ik nog onderdanig naar hem toe, maar over een paar uur kon dat al weer anders zijn. Ik stond op van het bureau, en ik trok even een pijnlijk gezicht toen de spieren in mijn billen protesteerde, net zoals die in mijn penis. Heel voorzichtig trok ik mijn witte string met de vlag van Ierland weer omhoog en ik trok m'n rokje goed. Zo snel als ik kon, liep ik de kamer uit en voorzichtig deed ik de deur achter me dicht. Ik had geen idee wat ik kon aantreffen bij Louis en Harry, maar ik had me op alles voorbereid, hen kennende. En desnoods moest ik ze uit elkaar halen, maar dat risico liep ik liever niet als ik geen vuistslag van een zeker iemand, genaamd Harry wilde hebben. Ik bleef bij de deur stil staan en ik hoorde door de deur heen wat gekreun en ik grijnsde even licht. Ik zou ze storen in het heetst van het moment. Daarom duwde ik de deur open en hij klapte naar binnen waardoor hij tegen de muur met een harde klap tot stilstand kwam. 'Louis moet bij Will komen' zei ik hard terwijl ik de kamer binnen kwam gelopen, bijna stampte ik, maar ik kon me nog net in houden. 'Nu'! zei ik er heel streng achter aan en ik keek naar de twee voor me. Harry die Louis een handjob geeft. 'Alleen' zeg ik er dan toch nog maar achteraan, dat Harry niet moet denken dat hij daar ook bij aanwezig is. 'En ik zou maar opschieten, want hij is echt heel kwaad' overdrijf ik dan nog een beetje, 'En je weet hoe hij is als hij kwaad is' Waarschijnlijk doet het hem niks, maar een beetje dreigen kan geen kwaad.


    'Darling, just hold on'