• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Blijkbaar was ik het nog niet verleerd om Louis een goede handjob te geven, gezien de kreunen en vloeken overvloedig over zijn lippen rolden. Mijn blik bleef gefixeerd op zijn gezicht, ik wilde hier niets van moeten missen. Dat was mijn grootste beloning, niet om uiteindelijk zelf klaar te mogen komen, maar om hem dat genot te geven en het van hem te zien. Meestal beloonde hij me ook daarvoor, en er was niets dat ik liever hoorde dan zijn woorden dat ik het goed had gedaan. Zodra hij voorover klapte aaide ik met mijn vrije hand zacht door zijn haren en volgde zijn bevelen netjes op door het tempo met mijn hand te verhogen en heel licht te knijpen zodat de druk voor hem toch iets verhoogd. Ik hapte kort naar adem door zijn tanden in mijn nek en maakte een enigszins wanhopig geluidje. Ik vond het geweldig om hem zo te kunnen plezieren, al lag ik nog altijd liever onder zijn leiding. Het was ook jammer dat we zo weinig tijd en privacy hadden, want ik genoot er net iets teveel van als hij me compleet wanhopig kon maken door me alleen toe te laten kijken terwijl ik hem niet aan mocht raken. Bij de woorden dat hij dichtbij was gebruikte ik mijn duim nog iets beter om over zijn eikel te wrijven, ik wilde sowieso goed voor hem zijn maar ik wilde ook dat er tijd was dat ik dankzij hem aan mijn trekken kon komen. Tijd was teveel gevraagd, dat bleek toen Niall weer binnen kwam stormen met de mededeling dat Louis in zijn eentje naar Will moest komen. Toch stopte ik niet met de jongen aftrekken, want dat was gewoon wreed nu hij er bijna was. Ik zette het zelfs nog een tandje in de hoop dat hij snel zou komen, want ook nu vond ik het maar niks dat de blondine hier was. Dat het Louis niet kon schelen was een ander verhaal, maar hij moest opschieten want ik wilde niet dat hij in zware problemen kwam, gewone problemen hadden we toch wel. Niall blufte overduidelijk met wat hij over Will zei, al moesten we hem niet onderschatten. Die fout had ik al vaker gemaakt en had me te dominant opgesteld, dat deed ik echt niet nog een keer. Maar nu moest ik me focussen op Louis en zijn genot, zo erg dat ik hem klaar kon laten komen, over mezelf maakte ik me nu niet eens druk. Hij was veel belangrijker.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Ik wist dat ik toch echt vroeg of laat mijn act moest showen aan Will. En binnen nu en een paar korte uurtjes zouden de eerste klanten al komen. Om heel eerlijk te zijn wilde ik hier nu gewoon weg. Het kon me niet zo zeer schelen waarheen. Als het maar niet hier was. Vandaag had ik even geen zin in mijn werk. Zayn was inmiddels ook opgestaan van zijn kruk. Ik glimlachte even naar hem. ´Dat weet ik nog niet precies... In ieder geval weg van hier.´ antwoordde ik nog steeds fluisteren. Het was namelijk niet de bedoeling dat iemand het zou horen. Ik zag de twijfel in zijn ogen. ´Maak je maar geen zorgen. Als we betrapt worden lul ik ons er wel onderuit.´ zei ik en knipoogde naar hem. ´Kom,´ zei ik, en pakte hem vast bij zijn pols om hem mee te nemen naar de kleedkamer, waar ik eerst mijn tas met één simpele beweging van de stoel griste, en vervolgens via de achterdeur Zayn mee naar buiten trok. Hier had ik tenminste iets meer ruimte dan in die warmte binnen. ´Weet je, ik heb eigenlijk helemaal niet zo´n zin om vanavond te werken.´ zei ik met een lichte grijns. ´Jij bent veel interessanter.´ Zayn mocht het best weten. Hij was ook gewoon vele malen interessanter dan werk.


    How far is far

    Zayn Javadd Malik
    'Dat weet ik nog niet precies.. In ieder geval weg van hier.' fluisterde Liam. 'Maak je maar geen zorgen. Als we betrapt worden lul ik ons er wel onderuit.' zei hij vervolgens waarna hij even knipoogde. 'Kom.' zei hij waarna hij met zijn grote hand mijn pols om sloot en me mee nam naar de kleedkamer waar hij zijn tas pakte. Vervolgens nam hij me via de achterdeur mee naar buiten. 'Weet je, ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin om vanavond te werken.' zei hij met een lichte grijns op zijn gezicht. 'Jij bent veel interessanter.' zei hij waardoor mijn hart nog sneller ging kloppen dan het al deed. Ik vroeg me af of hij het echt meende. Mij boven zijn werk zette. Ik keek om me heen en zag dat Liam niet met de auto was. Logisch ook, hij woonde hier maar een paar straten verderop. 'Dan gaan we toch.' herpakte ik mezelf waarna ik het initiatief nam en zijn pols vastpakte. Zijn huid voelde warm tegen mijn hand en ik leidde hem van het terrein af. Buiten het zicht van de beveiligingscamera's die buiten hingen. 'Als Will er straks achter komt dat we weg zijn, dan is dat omdat ik ziek ben geworden.' zei ik tegen Liam waarna ik even grijnsde. 'Dus, wat is je plan?' zei ik toen ik zijn pols los liet.


    - God only knows

    Louis William Tomlinson.

    Harry volgt maar al te graag mijn bevelen en voert het tempo op, om zijn duim ook nog wat aan te zetten. Ik ben zo dichtbij, zo, zo dichtbij als Niall binnenkomt, alweer, natuurlijk, wie anders zou het ook zijn. Als Harry zijn hand niet om mijn erectie gewikkeld had, had ik een opmerking gemaakt en dit keer een stuk minder vriendelijk, maar nu sluit ik mijn ogen, mijn lippen een klein stukje uit elkaar. "Yes, yes," piep ik zachtjes als hij zijn best nog harder begint te doen. Harry is geweldig, zijn handen zijn puur goud, evenals zijn lid trouwens. Wat Niall allemaal zegt en doet krijg ik amper mee. Bijna, bijna. Mijn ademhaling is hoog en piepend. "Aah." en daarmee word Harry dan vies, die zal zich nog wel even schoon mogen maken. Mijn knieën trekken en mijn ogen sperren zich open. "Ah, oh oh," mompel ik vol puur genot. Kort kom ik weer tot adem, al is deze tijd er eigenlijk niet. Dan krijg ik mezelf enigszins zo ver mezelf een beetje schoon te maken en mijn string op te trekken, de rest moet zo maar. Snel druk ik een kus op Harry schouder, zijn wang en dan zijn lippen, ondertussen glijden mijn vingers lieflijk over zijn eikel. "Ik help jou zomenteen oké, Kitten, maak je geen zorgen," het zijn lieve woorden uit de mond van Louis Tomlinson, dus komt er nog wat anders achteraan. "Ik zou me maar vast voorbereiden als ik jou was." Mijn stem is ook meteen een stuk harder en zo ook mijn hand, ik draai me om naar Niall, om hem arrogant en heupwiegend voorbij te lopen, richting het kantoor van Will, waar ik op de deur klop en deze opengooi. "Ik moest komen?" vraag ik verveeld. Eerlijk? Ik ben niet zo bang voor Will, ja, ik weet dat hij een kink heeft voor vrij hardhandige seksspeeltjes - een kink die ik deel - maar dat maakt me nog lang niet bang. Of ik zin heb in dit soort gesprekken kun je nou ook weer niet zeggen, maar bang? zeker niet.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 20:13 ]


    Reality's overrated.

    [Undique went Vociferor.]


    Reality's overrated.

    Niall Horan.

    Ook al klinkt mijn toon streng, geen van beide maakt aanstalten om te stoppen en gebiologeerd keek ik naar de twee. Hoe ze te werk gaan en ik heb meteen al door dat Louis erg dominant kan zijn over Harry. Ik had altijd gedacht dat het andersom was, maar zo was het dus niet. Hoe een mens zich kan vergissen. En terwijl ik kijk voel ik een steek in mijn eigen penis en ik probeer het te negeren, maar dat gaat erg lastig aangezien Louis op dat moment klaar komt en mijn kleine vriend bedenkt dat hij nog hoger moet gaan staan. Er is wat gemompel tussen de twee en dan staat Louis op, om mij eerst heel arrogant aan te kijken, niet dat het me wat boeit en dan heupwiegend weg te lopen, naar het kantoor van Will. Ik fluit hem nog even na en ik grijns breed. Ik kijk naar Harry en ik lik over m'n lippen. Hij zit onder het zaad van Louis en eigenlijk moet ik dit niet doen en zou ik weg moeten lopen, maar ik kan het op de een of andere manier niet en ik loop naar hem toe. 'Zal ik het er af likken'? vraag ik dan brutaal en ik grijns nog breder. Harry en ik hebben elkaar nog nooit lichamelijk mogen onderzoeken en nu ben ik daar stiekem eigenlijk wel benieuwd naar. Ik vraag me of hoe hij is in bed en hoe z'n gezicht er uit ziet als ik hem hard en diep neuk. 'De dingen die ik met je zou willen doen zijn zo fucking zondig' fluister ik dan heel hees in z'n oor en ik lik over z'n oorlel. Ik ben volgens de meeste klanten goed in bed met dirty talk en dat is echt wel een pluspunt. Je moet het mensen zo gemakkelijk maken in bed en daar ben ik goed in. 'Jij geile krullenbol' fluister ik diep en hees in z'n oor en ik druk een kus op z'n wang. Heel licht, bijna alsof mijn lippen zijn huid niet raken.


    'Darling, just hold on'

    Liam Payne.
    Ik knikte toen hij zeg dat hij er ook mee instemde om weg te gaan, en hij het initiatief nam. Nu pakte hij mijn pols vast en leidde me het terrein af. Dat was het beste aangezien er overal op het terrein beveligingscamera´s hingen. Ik lachte even. ´Is prima, we praten ons er wel onderuit.´ lachte ik. ´Hm, ik had er misschien iets beter over na moeten denken voordat ik je mee naar buiten sleepte.´ lachte ik ´Eh, we kunnen naar mijn appartement gaan? vroeg ik en beet licht op mijn lip. Het was niet echt een geweldige plek om naartoe te gaan, maar momenteel beter dan hier. En tja, bijna alles was nu beter dan hier. 'Nou ja, het is nou niet echt bepaald wat je een vijf sterren hotel noemt, veel is het niet, maar het lijkt me dat het toch iets beter dan hier is.' zei ik zacht. Dit werkt mocht zich dan wel aardig goed afbetalen, ontzettend breed had ik het niet. Ik pakte Zayn weer zacht bij zijn arm, en begon maar langzamerhand te lopen. 'Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet eens zo heel erg vinden als ik er uitgetrapt zou worden.' lachte ik. 'Begrijp met niet verkeerd, het betaald goed, en het is niet bepaald moeilijk, maar toch...' zei ik. Zayn mocht dit best van me weten, ik vertrouwde hem namelijk volkomen.


    How far is far

    Zayn Javadd Malik
    'Hm, ik had er misschien iets beter over na moeten denken voordat ik je mee naar buiten sleepte.' zei hij waarna hij voorstelde om naar zijn appartement te gaan. 'Nou ja, het is niet echt bepaald wat je een vijf sterren hotel noemt, veel is het niet, maar het lijkt me dat het toch iets beter dan hier is.' zei hij zacht waarna hij zijn hand zacht om mijn arm klemde. 'Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet eens zo heel erg vinden als ik er uitgetrapt zou worden. Begrijp me niet verkeerd, het betaald goed, en het is niet bepaald moeilijk, maar toch.' zei hij waarna ik begrijpend knikte. We liepen langzaam naar Liam's appartement.. 'Ik zou het ook niet erg vinden..' zei ik zachtjes terwijl ik hem even aankeek. Ik zag in de verte zijn appartement al in de buurt komen en was blij dat we er bijna waren. Will zou goed nog mensen achter ons aan kunnen sturen om ons te zoeken. 'Waarom wil je weg uit de stripclub?' vroeg ik hem terwijl ik stopte voor de deur van het appartementencomplex waar we voor stonden. 'Wil je weg door Will?' vroeg ik direct.


    - God only knows

    Harry Styles
    Gezien de regelmaat waarin Louis en ik dit deden, praktisch dagelijks en in de dagen dat we elkaar niet zagen hadden we onze mobiel nog, wist ik precies hoe of wat hij lekker vond en gebruikte dat nu tot de max. Als we meer tijd hadden gehad had ik het rustiger aan gedaan, hoewel ik hem in de eerste plaats geen handjob zou geven met meer tijd. Het was ook onmogelijk voor hem om dit lang vol te houden met het tempo dat ik aanhield en het duurde niet lang voor hij klaarkwam en ik onder de warme zooi kwam te zitten. Een diepe zucht van voldoening rolde over mijn lippen en ik grijnsde om zijn uitdrukking, Louis zag er altijd zo prachtig uit als hij kwam. Voor een paar seconden wreef ik nog licht met mijn duim over zijn eikel voor ik losliet en mijn lippen schoonlikte, want het zat zelfs daar. Ik humde tevreden om de kusjes die hij me toedrukte nadat hij zichzelf wat gefatsoeneerd had en kreunde zacht door zijn vingers die ik licht voelde. Ik knikte bij zijn belofte, even moest ik het nog uit kunnen houden, voor hem, zelfs al kreeg ik er problemen mee. "Ik verwacht ook niet anders van je," zei ik met een glimlach door zijn toevoeging, want ik wist dat hij het wel lief bedoelde. Mijn ogen vielen kort dicht toen zijn hand ook wat ruwer werd, maar dat was veel te snel voorbij en ik moest hem nakijken terwijl hij wegliep. Ik ging iets overeind zitten en wilde mezelf ook nog even kunnen fatsoeneren voor wat komen ging, daarbij zou het handig zijn mijn racende hart in toom te kunnen houden. Glazig keek ik op toen ik een vraag van Niall hoorde, mijn hersenen zouden protesteren en zeggen dat ik hem moest haten als me niet zo licht in mijn hoofd voelde, en mijn lichaam schreeuwde erom om ja te zeggen, dus knikte ik een beetje. Ik ging weer onderuit liggen en kreunde onbeschaamd door zijn woorden en de tong die ik voelde, hij mocht doen wat hij wilde, zolang ik Louis maar had om het af te maken. Ik vlocht mijn vingers door zijn haren nadat hij een vederlichte kus op mijn wang had gedrukt en trok hem er zachtjes aan naar mijn lichaam, hij had het immers zelf voorgesteld. In bed was ik grotendeels onderdanig, maar ik gaf me aan niemand zo over als bij Louis, dus Niall zou ook enige tegenstand beleven, wat hij ook deed. "Je vind het leuk, of niet dan? Om me zo kwetsbaar te zien en dat je zo de macht over me kan grijpen?" fluisterde ik laag en liet mijn ogen weer dichtvallen, mijn verstand stond op nul op dit moment en ik liet me leidden door wat er gebeurde. Over consequenties kon ik me later altijd nog zorgen maken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Het was een soort van opluchting dat Zayn instemde om mee te gaan naar mijn appartement. Niet omdat ik nergens anders heen wilde of zo, maar omdat ik hier gewoon ontzettend graag weg wilde momenteel. Niet dat ik had verwacht dat Zayn hier wel wilde blijven, maar je weet maar nooit. De bevestiging dat Zayn me snapte was fijn. Zo voelde het dat ik er tenminste niet als enige zo over dacht en er niet alleen voor stond. Onze blikken kruisden elkaar even naarmate we dichterbij mijn appartement kwamen. Het was eigenlijk ontzettend fout wat we nu aan het doen waren. We hadden nu gewoon even schijt aan alles, en dat kon ons onze baan kosten. Grappig hoe het ons toch voor geen ene meter kon schelen. Volgens mij was het enige wat ons kon schelen de uitbrander die ons te wachten stond als ze er eenmaal achter waren dat we m gesmeerd zijn. Ik verwachtte dus ook ieder moment een berichtje of een telefoontje dat we onmiddellijk terug moesten komen. Maar zelfs dat zou me nu niet boeien. Het enige waar ik nu echt oog voor had was de jongen voor me. Ik keek hem wat moeilijk aan na zijn vraag, en keek daarna vrijwel meteen weer weg. Ik wist het zelf niet eens helemaal waarom ik het nou precies niet zo erg zou vinden als ik eruit getrapt zou worden. 'Ik denk omdat ik me er niet echt op me gemak voel, of nou ja tenminste zoiets. Niet zo zeer bij de jongens, en bij Will, maar bij het hele stripper en hoer gebeuren denk ik. Ik heb liever gewoon één iemand die ik al mijn liefde kan geven, en niet duizend anderen die ik daarna nooit meer zie of spreek. Snap je?' Zei ik zacht, en keek hem weer een beetje aan. 'Ik weet het, het is een achterlijke reden.' Grinnikte ik en schudde mijn hoofd licht om daarna mijn sleutels te pakken en de deur van het appartementen complex te openen. Ik liep de trap op naar de verdieping waar mijn appartement zich bevond, en verwachtte dat Zayn me wel zou volgen.


    How far is far

    Will Brodie
    Het duurde wel lang voor er iemand in mijn kantoor verscheen. Veel te lang voor mijn goeding. Een minuutje was logisch, twee of drie ook wel, maar het had meer dan 5 minuten geduurd voor Louis met z'n enorme kont van zijn fuckbuddy op de bank de 50 meter naar mijn kantoor was gelopen. Ik wist dat Louis geen vrees voor me had, wat ik normaal alleen maar toejuichde, maar nu was dat wel anders. "Ik ben verre van blij met je, Tomlinson. Je kent de regels en je lapt ze allemaal aan die hoge hakken van je. Wat jij allemaal met je fuckbuddy wil doen in je eigen tijd moet je zelf weten, al laat je hem op handen en knieën met een plug in zijn kont en een ring om zijn pik rondkruipen aan een riem, maar hier in de club tijdens werktijd wil ik er niets van hebben. Geen geflirt met elkaar en al helemaal niet wat er daarnet ook allemaal gaande was. Tijdens werktijd ben je van de klanten, zelfs als ze er nog niet zijn." Ik keek hem recht aan. Zowel in mijn stem als in mijn ogen was duidelijk dat dit me bloedlink had gemaakt. "Je weet dat er consequenties tegenover staan, maar ik wil jou en Styles ook een voorstel doen." zei ik nu een stuk kalmer, terwijl ik mijn la weer opentrok. Als ik Styles zei wist iedereen dat ik het over Harry had, want Marcel was te onschuldig, te onwetend, om daarmee geassocieerd te worden. "Als jullie vanavond als afsluitende act nu ook zoiets op het podium doen. Alles mag, zolang het leuk is voor de klanten om naar te kijken. Voor deze ene keer mogen dan ook jullie strings uit, maar alleen voor deze act. Een soort live porno. Vind je het wat? Het gaat wel alleen door als Styles ook instemd." zei ik rustig, terwijl ik zocht naar de goede grote. Dat ik nog een plan met hem had, betekende niet dat hij niet ook een ongemak kreeg opgelegd zoals Niall. "Kom eens hier op mijn bureau zitten, beentjes wijd, string op de grond." zei ik extreem zoet. Louis liet zich niet rond bevelen, maar zoete woordjes hielpen vaak wel, in elk geval beter dan bevelen. Als hij lastig ging doen kon ik hem altijd nog gewoon oppakken en vastdrukken op de grond, maar ik had toch liever dat ze wat meer meewerkten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik was toch wel een beetje verbaasd dat Harry er mee in stemde. Ik had eigenlijk verwacht dat hij boos zou worden en dat hij me de huid vol zou schelden, maar op de een of andere manier vond hij het niet erg. Het was bijna eng, straks zou hij me wel de hersenen in slaan, maar daar moest ik nu maar niet aan denken. Hij ging met z'n vingers door mijn vuilblonde haren en trok me op zijn lichaam, Mijn kloppende erectie duwde tegen z'n liezen aan, maar ik was hier niet voor mezelf, ik was er voor Harry en ik grijnsde een beetje. 'Wat denk je zelf'? vroeg ik met een geamuseerde ondertoon en met een dikke grijns op mijn gezicht na zijn vraag. Ook al waren Louis en Will maar een paar meter hier vandaan en zou Louis het helemaal niet leuk vinden dat ik aan z'n kostbare Harry zou zitten, maar dit was mijn moment en de consequenties zou ik later wel weer mee dealen. 'Je bent een stoute, stoute jongen' fluisterde ik hees in z'n oor. Ik zoende hem in z'n nek en ging door naar beneden, waar ik even plagend aan z'n tepel trok. Ik baande me een weg naar beneden en ik likte het zaad van Louis heel langzaam op. Mijn hand was inmiddels bij z'n achterste aangekomen en aangezien Louis de krullenbol al helemaal geil had gemaakt, ging ik er van uit dat ik geen glijmiddel nodig zou hebben, Ik duwde misschien iets te ruw een vinger bij hem naar binnen en ik boog mijn hoofd en likte over z'n eikel heen, alvorens ik hem in mijn mond nam en er met mijn tong over heen ging. Mijn vinger in hem werden twee vingers en langzaam bewoog ik ze als een schaar in en uit en ik ging steeds een beetje sneller en mijn tong ging mee bewegen op het ritme van z'n vingers. Van langzaam naar steeds een beetje sneller.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 8:32 ]


    'Darling, just hold on'

    Zayn Javadd Malik
    Ik keek even naar hem toen hij uitlegde waarom hij het niet erg zou vinden om weggestuurd te worden. Hij voelde zich gewoon niet zo op zijn gemak bij het hele stripper en hoeren gedoe zei hij. 'Ik heb liever gewoon één iemand die ik al mijn liefde kan geven, en niet duizend anderen die ik daarna nooit meer zie of spreek. Snap je?' zei hij waarna ik begrijpend knikte. Ik wist precies waar hij het over had. Alle dingen die mij tegenspraken in de hele stripclub had hij zojuist verwoord. Het was alsof hij mijn gedachten had gelezen. 'Ik weet het, het is een achterlijke reden.' grinnikte hij waarna hij zijn sleutels pakte en de deur van het appartementen complex opende. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, het is helemaal geen achterlijke reden.' zei ik, 'Ik denk er precies hetzelfde over.' Ik liep achter Liam aan de trap van het complex op tot we op de juiste verdieping waren. Ik keek naar de deur waar groot zijn huisnummer op stond. Ik was hier nog nooit geweest en was heel benieuwd naar hoe Liam's appartement eruit zag. 'Ik heb er al heel vaak over gedacht om gewoon te stoppen en een andere baan te zoeken.' gaf ik zachtjes toe. 'Om gewoon in een kleding winkel te gaan werken of zoiets.' zei ik toen ik mijn blik even op de grond richtte.


    - God only knows

    Harry Styles
    Het was te voelen dat Niall zelf ook een aardig probleem had, maar hem leek het weinig te kunnen deren terwijl ik niets liever wilde dan verlossing. Al dan niet door hem, want Louis had het me beloofd. Mompelend vroeg ik hem of hij ervan genoot me zo te zien, want zeker voor hem was dat een zicht dat hij zelden mee ging maken, daar zorgde ik wel voor. Een weke glimlach verscheen om mijn lippen door zijn antwoord, dat viel te verwachten. Wat de gevolgen hiervan konden zijn kon me niet schelen, Louis zou het ook niet zo heel erg vinden dacht ik, het was niet alsof hij zich zo aan een iemand bond. Met mijn vingers nog steeds stevig door zijn haar trok ik er zacht aan toen hij in mijn oor fluisterde en in mijn nek kuste. Een onderdrukte kreun rolde over mijn lippen zodra zijn vingers zich bezighielden met mijn tepel en keek toe hoe hij me tergend langzaam schoonlikte. Ik had nooit gedacht dat ik dit zo heerlijk zou vinden als Niall dit deed, maar in de staat waarin ik was vond ik alles volgens mij wel best. Ik maakt een hoog geluidje van genot gemixt met pijn toen hij zomaar ruw een vinger bij me naar binnen bracht, al nam het genot snel over door zijn tong die over mijn eikel gleed en hij me in zijn mond nam. Dat nam niet weg dat het brandende gevoel van zijn vinger bleef, zeker nadat hij er nog een toevoegde. "Niall, fuck," kreunde ik en stootte mijn heupen omhoog, hij kon vast wel wat meer aan in die mond van hem, daar was hij tenslotte een hoer voor. Automatisch spreidde ik mijn benen nog iets verder, waardoor ik een been op de grond moest zetten, zodat hij beter de ruimte had. Ik hoopte voor hem dat hij had gehoord wat er net was gezegd want de kans was sowieso al groot dat ik hem ging slaan als ik weer bij zinnen kwam, maar al helemaal als hij degene was die me klaar liet komen. Louis kende mijn lichaam, wat ik fijn vond, Niall niet, maar er was altijd iets spannends aan om onbekende handen over mijn lijf te hebben. Hij deed dingen anders en hij deed het goed, al kreeg hij me nooit zo aan het kruipen of smeken. Ik beet hard op mijn lip en trok aan zijn haren om hem hopelijk aan te sporen verder te gaan dan dit, wat misschien niet heel slim was als ik me in wilde houden, maar toch.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan.

    Harry kreunde onder mij en het was een prachtig geluid, het was zeker pornowaardig. Ik voelde gewoon dat hij dit heerlijk vond, ook al was het eigenlijk not done dat iemand anders dan Louis aan hem zat, of het was een klant. Hij kreunde mijn naam en ik grijnsde nog meer toen ik mijn vingers harder en sneller in hem bewoog. 'Dat vind je lekker he stoute jongen'? zei ik bijna spinnend in z'n oor. Ik genoot er van dat hij zo onder me lag en hij genoot ervan wat ik met hem deed en wat ik allemaal tegen hem zei. Mijn erectie klopte zwaar pijnlijk en hij stond nu recht over eind, tegen mijn buik aangeklapt en de ring sneed in m'n vlees. 'Je wilt me huh'? fluisterde ik met een rauwe hese stem in z'n oor. Hij had z'n benen al iets gespreid en dat was een teken voor mij dat hij dit wilde. Ik kuste z'n eikel en ik likte er nog wat plagend over heen. Als ik straks in hem zou zitten, zou ik er echt alles aan doen om hem de orgasme van z'n leven te geven. Nog beter dan wat Louis bij hem deed. Ik ging tussen z'n benen zitten en ik keek naar z'n gezicht. Ik wilde het zien hoe hij erop zou reageren hoe ik langzaam bij hem binnen kwam. Ik wilde het zien als hij straks zou klaar komen. Ik pakte mijn penis beet en begeleidde die naar Harry's ingang en ik drukte even naar binnen en trok hem weer iets plagend terug. Hij zou hem niet meteen krijgen. Nog een keer deed ik het en toen duwde ik mijn penis bij hem naar binnen terwijl ik met mijn ene hand zijn penis vastpakte en langzaam over het topje heen wreef. Voor nu was het gewoon Harry en ik, en later zou ik wel weer kijken hoe ik met Will om zou gaan en met Louis, want ik durfde mijn hand erom te verwedden dat hij hier niet bij mee zou zijn.


    'Darling, just hold on'