• Votre corps.
    Your body ~ French

    If you want love, we'll make it. Swimming a deep sea of blankets. Take all your big plans and break 'em. This is bound to be a while. Your body is a wonderland.

    And damn baby,
    You frustrate me
    I know you're mine. All mine for eternity.
    But you look so good it hurts sometimes



    “Kijk toch eens uit. Beauty loopt langs.” Ik keek op naar het meisje dat nu verantwoordelijk was voor mijn boeken die op het grond vielen. Wat een bitch ze ook wel niet was, ze was prachtig. Haar bruine krullen sloten perfect bij haar hartvormig gezicht. Haar ogen waren helderblauw en haar roze mond is van natuur roze. Rond me heen was er een groepje mensen die me aan het uitlachen was. Meelopers. Ik wist meteen dat ik de queen bee heb ontmoet. “Newbie?” Ik knikte zachtjes, niet van plan om mijn mond open te doen. “ Één kans.” Ik wist wat ze hiermee bedoelde. Ze gaf me een mooie, stralende glimlach die haar perfecte witte tanden bloot stelde en liep weg. Een groepje meiden volgde haar trouw na. En op dat moment wist ik het. Ik moest haar in mijn bed hebben. Kostte wat het kost.


    • Ero. Je bent gewaarschuwd.
    • Soundtrack.
    • Alles is verzonnen.
    • Gelijkenissen met iemands levenverhaal of achternamen zijn puur toeval.
    • Started: 1/2/2015
    • Ended: -

    © Rudolp

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 19:11 ]


    -

    Het klinkt spannend!
    Maar een ding, (forgive me als dit irritant is) het is *dat moment, niet die moment, evenals het meisje *dat en niet het meisje die.
    Daarnaast is het *de queen bee en is 'een groepje' enkelvoud dus zou het 'Om me heen was er een groepje mensen dat me aan het uitlachen was.', en een groepje meiden *volgde.
    Daarnaast ga ik je verhaal zeker lezen!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Weekes schreef:
    Het klinkt spannend!
    Maar een ding, (forgive me als dit irritant is) het is *dat moment, niet die moment, evenals het meisje *dat en niet het meisje die.
    Daarnaast is het *de queen bee en is 'een groepje' enkelvoud dus zou het 'Om me heen was er een groepje mensen dat me aan het uitlachen was.', en een groepje meiden *volgde.
    Daarnaast ga ik je verhaal zeker lezen!

    Nee hoor, het is niet irritant ;) Als je me niet zegt, zal ik het eeuwig fout blijven doen/schrijven. En dankjewel voor je abo :D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 19:13 ]


    -

    Gave cover *-*


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Gave cover *-*

    Hhaha, I know. DreamerN kan echt geweldige covers maken *O*


    -