• Oké, ik ben echt helemaal gek op de serie Vikings en het leek me best gaaf om hier een MSV/RPG over te maken, mochten er genoeg enthousiastelingen zijn. Ik heb momenteel nog weinig tijd, maar volgende week zal het wel wat rustiger worden.

    Ik ben er zelf nog niet over uit of het een RPG of een MSV wordt. MSV vind ik persoonlijk een stuk fijner, maar goed we zullen zien.

    Waarschijnlijk, zodat ook mensen mee kunnen doen die de serie niet hebben gezien, zal het gaan over een groep jonge Vikings die naar Engeland afreizen om te roven nu ze weten dat ze ook naar het westen kunnen varen. In een dorp daar nemen ze wat christelijke mannen en vrouwen tot slaven. In het begin zal het erg botsen in de twee groepen (verschillende gedragsvormen, geloven, de positie van vrouwen en slaven in de maatschappij), maar dat kan nog altijd tot iets anders uit groeien.

    Degene die Vikings hebben gezien weten natuurlijk wel hoe het allemaal zit, maar voor degene die het onderwerp wel leuk vinden kan ik wel een globale beschrijving maken van de twee volkeren, zodat het enigszins overeen komt.

    Ik dacht, ik drop het hier even neer en dan zie ik wel of er meer mensen geïnteresseerd zijn. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Klinkt gaaf.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik vond Vikings echt te gek (Lagertha <3 haha) dus ik zou wel mee willen doen :) ik ben alleen vrij nieuw hier, wat houdt MSV precies in?


    there are no strings on me

    cirocandroll schreef:
    Ik vond Vikings echt te gek (Lagertha <3 haha) dus ik zou wel mee willen doen :) ik ben alleen vrij nieuw hier, wat houdt MSV precies in?


    wat de persoon hier boven zegt.


    I love you 3000 <3

    Jaa Lagertha is echt geweldig! (En Floki!)

    Weten jullie wel wat MSV inhoudt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik helaas niet


    I love you 3000 <3

    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik doe graag mee


    I love you 3000 <3

    ik ook!


    there are no strings on me

    Ik ook wel. Dit zou wel de eerste keer zijn dat ik met zoiets mee doe, zou dat een probleem zijn?
    Ik heb het programma ook niet gezien, dus zou iemand er problemen mee hebben als ik niet meedoe?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik bedoel in plaats van 'niet meedoe' 'meedoe', sorry voor dit foutje!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis