• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

    (Ik maak zo snel mogelijk een nieuw praattopic aan)

    Jared Avalon.
    'Altijd.' Ze de jongen grijnzend. Hij greep zijn pet terug en zette die weer op zijn hoofd. Altijd leuk, newbies die niet nadachten op de consequenties. Niet dat hij het wel deed. 'Brandon, trouwens.' Stelde hij zichzelf voor. Zelf knikte hij even. 'Jared.' - 'Dus, wat is je plan?'
          Jared kreeg een lichte grijns rond zijn lippen. 'Ik heb nog enkele spuitbussen met roze verf. Uit ervaringen weet ik dat als je voorzichtig bent niemand je hoort, dus wat dacht je van de kamer van een slapende docent roze spuiten?' Hij haalde even een hand door zijn bruine haren die plat waren gedrukt door de pet die hij op had gehad en zette een stap achteruit. Ook al maakte hij teveel grappen, hij verloor zijn plezier er niet in. De meeste mensen konden er wel om lachen en de naam waaronder hij bekend stond stond hem wel aan. "Die gast die grappen maakte" was dan ook vaak duidelijk voor mensen, de enige die zo flauw kon zijn als hem was tenslotte enkel hijzelf. Er waren niet veel mensen die op eigen initiatief een docent onder de slagroom durfde te spuiten, dus beleefde hij zijn plezier er wel aan door een beetje origineel te zijn.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Brandon Tyler Johnson



    'Jared.' stelde de jongen zich voor voordat hij begon aan de uitleg van het plan. Ik zag hoe hij licht grijnsde. 'Ik heb nog enkele spuitbussen met roze verf. Uit ervaringen weet ik dat als je voorzichtig bent, niemand je hoort, dus wat dacht je van de kamer van een slapende docent roze spuiten?' zei hij waarna hij een hand door zijn hand haar haalde en een stap achteruit zette. Ik grinnikte even terwijl ik nadacht over zijn plan. Een slaapkamer roze spuiten. Ik vroeg me af hoe hij het had bedacht. Ik zette mijn pet af en haalde mijn hand door mijn korte bruine haren waarna ik mijn pet weer op mijn hoofd zette. Geen idee waarom. Gewoon een irritante gewoonte. 'Let's do it.' zei ik waarna er een grijns op mijn gezicht verscheen en me omdraaide naar de deur. Het maakte me ook niks uit. Ik wilde hier toch niet zijn dus het zou alleen maar leuker zijn als we betrapt werden en ik naar huis werd gestuurd. Dan was ik hier in ieder geval weg. Alhoewel ik het nog niet zo erg vond hier wilde ik toch liever naar huis. Mijn broertje vond het vreselijk toen ik weg ging en ik miste hem nu al.


    - God only knows

    (Ik schrijf me uit wegens gebrek aan inspiratie, tijd en motivatie sorry)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    (Ok)

    (Ik schrijf me uit, ik heb weinig tijd en de oneliners die hier worden geschreven motiveren nou niet echt. Daar bovenop, dat zelfs de eigenaar van deze rpg weinig tot geen moeite doet om het rpg levendig te houden is voor mij de reden om te stoppen.)


    Faith is everything.

    (Ik weet ook niet zeker of ik wel wil doorgaan aangezien de RPG lichtelijk dood is...)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Ik blijf, maar een nieuw praattopic zou aardig zijn (; )


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    (Ik blijf, maar een nieuw praattopic zou aardig zijn (; )


    (Oh ja, die was ik nog vergeten, ze doet er vrij weinig voor.)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (Ik schrijf me uit, ik heb weinig tijd en de oneliners die hier worden geschreven motiveren nou niet echt. Daar bovenop, dat zelfs de eigenaar van deze rpg weinig tot geen moeite doet om het rpg levendig te houden is voor mij de reden om te stoppen.)


    - God only knows

    MrsMessi schreef:
    (Ik schrijf me uit, ik heb weinig tijd en de oneliners die hier worden geschreven motiveren nou niet echt. Daar bovenop, dat zelfs de eigenaar van deze rpg weinig tot geen moeite doet om het rpg levendig te houden is voor mij de reden om te stoppen.)


    all because i liked a girl

    MrsMessi schreef:
    (Ik schrijf me uit, ik heb weinig tijd en de oneliners die hier worden geschreven motiveren nou niet echt. Daar bovenop, dat zelfs de eigenaar van deze rpg weinig tot geen moeite doet om het rpg levendig te houden is voor mij de reden om te stoppen.)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MrsMessi schreef:
    (Ik schrijf me uit, ik heb weinig tijd en de oneliners die hier worden geschreven motiveren nou niet echt. Daar bovenop, dat zelfs de eigenaar van deze rpg weinig tot geen moeite doet om het rpg levendig te houden is voor mij de reden om te stoppen.)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik schrijf me ook uit, sorry


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light