• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

    Kate McBryan



    ''Jep. Het wordt vast wel gezellig hier,'' zei Ruby terwijl ze rechtop ging zitten. 'Denk ik ook!' antwoordde ik terwijl ik de sluiting van mijn rode valies openklikte. Meteen sprong hij helemaal open en vielen een paar bloezen op de grond. 'Stomme kleine valies ook..' mompelde ik terwijl ik de bloezen opraapte. Het was niet dat ik extreem veel mee had maar dat mijn valies gewoon écht klein was. Waarom neem ik dan niet gewoon een andere? Omdat er veel teveel herinneringen aan vastzaten die ik nooit los wilde laten. Nooit. Ik keerde me verontschuldigend om naar Ruby. 'Sorry, je moet vast denken dat ik een halve gare ben met zo'n kleine valies..' Ik ging vlug door met mijn kleren van mijn valies naar mijn kast over te brengen. 'Heb je ook gehoord dat Abigail vanavond een feestje geeft?' vroeg ik terwijl ik mijn paardenbroeken aan het opbergen was. Zelf wist ik het nog maar een paar minuten, ik had mensen erover horen praten terwijl ik op weg was geweest naar deze kamer.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall



    Tess Adrianna Martinez

    Ik stap uit de auto van mijn pleeggezin. Ze hebben veel meer geld dan mijn ouders. Maar dat maakt hen nog niet beter. Een heel jaar deden ze normaal tegen me en sinds enkele maanden ben ik niet hun slaaf geworden. Dus hoe erg deze school ook zou zijn het is altijd beter dan bij hen. Ik loop het domein op en zet mijn valies neer wanneer ik voor de school sta. Ik kijk even naar het grote gebouw. Hier zal ik dus een jaar lang leven. En het word echt een jaar. Want ik ga in de weekends echt niet naar mijn pleegouders. Laten we hier maar het beste van maken dan. Nu paWs besef ik dat ik heel laat ben. Nu weet ik helemaal niet waar ik heen moet.

    Camille Jackson
    Ze liep stil naar het raam en staarde naar buiten. Ze had helemaal nergens zin in. Ze zuchtte eens diep, toen viel haar oog op een meisje. Iemand die duidelijk nog niet binnen was geweest want haar valies stond nog naast haar. Snel rende ze de trappen af naar het meisje toe, als ze hier al eerder was geweest was ze zo naar binnen gegaan en had ze zo haar kamer gevonden. 'Kan ik je helpen?' vroeg ze toen ze buiten kwam en in de buurt van het meisje kwam. Ze stopte voor haar en stak haar hand uit. 'Camille,' stelde ze zichzelf meteen maar voor. Ze haalde een hand door haar lange blonde haren en glimlachte even vriendelijk.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light



    Tess Adrianna Martinez

    Ik zucht even maar zie dan een meisje naar me toe komen. 'Kan ik je helpen?', vraagt ze. Ohn ik ben zo blij dat ze komt. Ze steld zichzelf voor. 'Tess, dankjewel! Weet je misschien waar ik heen moet, dit gebouw is namelijk nieuw voor me en ik ben een beetje laat', zeg ik in de hoop dat ze een paar antwoorden weet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 17:34 ]

    Camille Jackson
    Ze glimlachte even naar haar en haalde nog een keer een hand door haar haren. 'Ach, heel veel zijn er te laat. Ik denk dat ik je wel kan helpen, ik zit hier nog maar vier jaar.' zei ze toen met een glimlach op haar gezicht.. Ze nam het meisje, dat zich had voorgesteld als Tess, mee naar het informatiebord. 'Kijk, hier staat op in welke kamer je zit, wat je rooster is en welk kluisje je hebt.' zei ze toen en keek even opzij naar Tess. 'Het rooster ligt trouwens ook in je kamer, dan kan je die gewoon altijd meenemen.' vervolgde ze na een korte stilte.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light



    Tess Adrianna Martinez

    'Ach, heel veel zijn er te laat. Ik denk dat ik je wel kan helpen, ik zit hier nog maar vier jaar.', zegt ze. Ik glimlach:'Nog maar 4 jaar zeg je, ik vind dat al heel wat!' Ze nam me mee het gebouw in. Wow het is hier echt groot. We staan voor een groot bord met allerlei informatie op en verteld waar ik alles kan vinden.'Echt bedankt!', zeg ik. En dat meende ik ook. Het is echt vriendelijk van haar.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 17:43 ]

    Dominic Harris.
    Toen ze eenmaal hun kamers weer uit mochten, besloot hij alvast richting de kantine te gaan. Verderop zat Paige al alleen al wat te eten en nadat hij ergens een broodje met ham had gehaald, liep hij richting haar tafel. Rustig kwam hij naast haar zitten en nadat hij zijn spullen op tafel had gelegd, legde hij even zijn arm om haar heen en drukte een kus op haar wang. 'Hee Paige.' Hij begon even te glimlachen en liet haar vervolgens weer los.

    Jared Avalon.
    Een uur en drie spuitbussen slagroom later, rende hij de gang door achterna gezeten door de meest gehate Engels-docente van de hele school. Ze was in slaap gevallen op haar bureau en Jared had het spul op haar gezicht gespoten, maar toen ze wakker was geworden was ze ook echt klaar en klaar wakker.
          'Avalon kom hier!' Jared draaide zich tijdens het rennen om. 'Nee sorry, ik heb haast, ik zie u wel in de Engelse les!' Gezien hij achteruit liep, liep hij vol tegen een deur op toen hij zich omdraaide. 'Au! Verdomme.' Hij sprong op en draaide zich naar de ingang van de deur. 'Oh hallo Jennifer, mag ik er even langs?' Hij wachtte niet op een antwoord, sprintte de kamer in, opende het raam en klom daar vervolgens behendig uit om te ontkomen aan de nog altijd schreeuwende Docent. (Die trouwens ook nog onder de slagroom zat.)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jennifer Parks

    Ik kijk Jared met opgetrokken wenkbrauwen na, maar als ik me omdraai naar de woedende docente, heb ik moeite mijn lach in te houden. Ze zit helemaal onder de slagroom, dat is wel iets wat je van Jared kan verwachten. 'Sorry mevrouw, hij is alweer naar buiten, door het raam. Probeer zijn eigen kamer eens, misschien dat hij daar is. Fijne dag nog, mevrouw.' Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om mijn lach in te houden, en ik sluit de deur achter me. Ik loop gelijk door naar het raam, en steek mijn hoofd naar buiten. 'Jared! Ze is naar je eigen kamer toe. Geen dank, graag gedaan!' Ik sluit het raam weer, en rek me even uit. Jared is ook wel echt een geval apart hoor. Punaises op de stoel van een docent? Jared. Al dat soort grappen, zijn het werk van Jared Avalon. Vanavond dat feestje van Abigail, en ik heb geen flauw idee wie er allemaal komen. Ja, van Wren weet ik het haast zeker, Jared misschien ook wel. Het kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk, zolang het maar normale mensen zijn, niet van die arrogante, over het paard getilde heren of dames.


    Faith is everything.

    Jared Avalon.
    Hij bleef buiten tegen de muur gedrukt staan, wetend dat de docent dus mooi niet ook uit het raam ging klimmen. 'Sorry mevrouw, hij is alweer naar buiten, door het raam. Probeer zijn eigen kamer eens, misschien dat hij daar is. Fijne dag nog, mevrouw.' Hij moest zijn best doen niet heel hard te beginnen met lachen, maar even later begon hij te grinniken nadat hij haar weg hard horen gaan.
          'Jared! Ze is naar je eigen kamer toe. Geen dank, graag gedaan!' Voordat ze het raam kon sluiten, was hij er al weer behendig door heen gesprongen. 'Bedankt. Ik ga denk ik mijn slagroombussen maar eens ophalen. Misschien dat die vrouw van de kantine ze nog half leeg terug wilt. Anders word m'n kamergenoot vanavond het slachtoffer.' Hij grinnikte even bij het idee. Hij was niet echt van plan Wren hetzelfde lot te laten ondergaan, al zou hij zeker niet een keer het slachtoffer worden van Jared en zijn hopeloze pranks.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Paige America Resol

    Dominic komt naast me zitten, slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn wang. "Hee Paige." zegt hij. Hij glimlacht even en laat me dan weer los. "Die nieuwe wou mijn ketting hebben." mompel ik. Dominic grinnikt even. "Vind jij dat grappig!" roep ik. Hij knikt. "Niet leuk!" Beledigd kijk ik een andere kant op. "Ik dacht eerst dat hij me wou begroeten. Maar hij keek toen naar mijn ketting. Als ik kon toveren had ik hem vervloekt. Verdomme." zeg ik kwaad. Mijn docent Frans komt net langs en kijkt me doordringend aan. "Hoorde ik daar een vloek juffrouw Resol?" Ik kijk de leraar met een kwade blik aan. "Fuck off met je vloeken! Het kan me niks meer schelen!" Dominic probeert me weer neer te zetten, maar ik ruk me los. "Juffrouw Resol! Niet schelden!" Ik ren naar het beste stuk muur en begin er tegen aan te slaan. "PIPER! PHOEBE!" gil ik. De tranen beginnen weer te stromen. Bijna moet ik krijsen. "HOE KUNNEN JULLIE ME ACHTERLATEN IN DIT LEVEN!" Ik zak neer. Een arm wordt om me heen geslagen. "Paige, volgens mij ben je een beetje van streek. Kom, ik vraag Camille wel of ze bij je wilt blijven." Ik word naar boven vervoerd. Zomer protest. Dominic heeft gelijk. Ik moet rusten.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:51 ]


    all because i liked a girl

    [Sorry dat ik het zeg en dit heeft niet met mijn karakter te maken, maar; het irriteert me best wel dat je andermans personage bestuurt. Dat is over het algemeen tegen de regels.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jennifer Parks

    Ik schud lachend mijn hoofd, en kijk hem even aan. 'Jij houd ook nooit op he, Avalon? Gooi die bussen maar gewoon weg, niemand wil half lege slagroombussen terugkrijgen. En je zal vast niet gevraagd hebben of je ze mee mocht nemen.' Zeg ik met een glimlach en ga op mijn bed zitten. 'Kom je vanavond ook naar Abigail's feestje, hier? Je bent in ieder geval uitgenodigd, als je zin hebt.' Mij was ook nog gevraagd of ik nog iemand wist, dus bij deze. Naast Jared, weet ik echt niemand meer die zou willen komen. Niet iedereen houd van een feestje, en niet iedereen houd van drank of drugs.
    'Hoeveel grappen ga je dit jaar eigenlijk uithalen? Genoeg, neem ik aan? Anders is er niets aan. Haar gezicht.. Was echt onbetaalbaar. En ze verdient het ook nog eens. Het is de grootste bitch van de docenten die hier rondlopen. En je vermaakt iedereen ermee. Ze kunnen er allemaal wel mee lachen denk ik.'


    Faith is everything.

    CaptianHook schreef:
    [Sorry dat ik het zeg en dit heeft niet met mijn karakter te maken, maar; het irriteert me best wel dat je andermans personage bestuurt. Dat is over het algemeen tegen de regels.]


    [Ja, ik probeer dit ook niet super deluxe veel te doen. Alleen het gebeurd bij mij nogal snel... Ik zal erop letten. Thanks voor die tip CaptianHook]


    all because i liked a girl

    Jared Avalon.
    'Jij houd ook nooit op he, Avalon? Gooi die bussen maar gewoon weg, niemand wil half lege slagroombussen terugkrijgen. En je zal vast niet gevraagd hebben of je ze mee mocht nemen.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik heb ze alleen maar even geleend hoor..' Zei hij met een onschuldige blik. 'Kom je vanavond ook naar Abigail's feestje, hier? Je bent in ieder geval uitgenodigd, als je zin hebt.' Hij fronste. 'Waarom weet ik niets van een feestje? Maar ik kom.'
          'Hoeveel grappen ga je dit jaar eigenlijk uithalen? Genoeg, neem ik aan? Anders is er niets aan. Haar gezicht.. Was echt onbetaalbaar. En ze verdient het ook nog eens. Het is de grootste bitch van de docenten die hier rondlopen. En je vermaakt iedereen ermee. Ze kunnen er allemaal wel mee lachen denk ik.' Even begon hij te grijnzen. 'Ik heb nog wat dingetjes gepland, maar ik zeg niets. Ik werk solo. Toch bedankt voor de hulp.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Brandon Tyler Johnson



    'Daar staat een lijst met de kamerverdeling. Op het prikbord gangen de lessenroosters, en vanavond is eer een feestje bij Abigail en Jennifer, nieuwtje. Ik ben trouwens Wren', zegt de jongen tegenover mij. Kort erna word geroepen dat alle leerlingen naar de kamers moeten en loopt de jongen dan ook zonder iets te zeggen weg. Ik grinnik even om zijn rare actie en loop naar de lijst voor de kamerverdeling. Hmm... Ik had een kamer voor mij alleen. Dat is nooit verkeerd! Daarna loop ik naar de lessenroosters en zie ik dat ik in klas 5A zit. De lessen bevallen me niet zo. Paardrijden, Italiaans? Allemaal dingen die ik nog nooit gedaan had. Ik zucht als ik met mijn koffers achter me aan naar mijn kamer loop en als ik het eenmaal bereikt heb zet ik mijn koffer op mijn bed en ruim ik snel de grote kast in. Ik val achterover neer op mijn bed en staar even naar het plafond als ik me afvraag wat ik hier ook alweer doe..


    - God only knows