• The Elemental Games.


    Het land Elementis is verdeeld in 4 secties: Ignis, Aqua, Terra en Aeris. Elke sectie vertegenwoordigt een element; Ignis is de sectie van vuur, Aqua dat van water, Terra van de aarde en Aeris dat van de lucht. Er zit een heleboel revaliteit tussen de sectie's, en dat komt grotendeels door the Elemental Games.
    Deze jaarlijkse spelen geven één jongen en één meisje tussen de 18 en 22 de kans om rijk en beroemd te worden. Deze twee jong-volwassenen kunnen zich opgeven en hunzelf promoten. Dan wordt er door een stempaneel gekozen welk jongen en welk meisje dat jaar naar de spelen worden gestuurd.
    Elke sectie bezit natuurlijk hun eigen element, en daarom zijn de spelen eigenlijk meer een strijd over welk element het beste is. Tot nu toe staan de vier sectie's aardig gelijk, maar de honderdste spelen komen eraan, en elke sectie wilt natuurlijk dat de zijne het meeste heeft gewonnen.

    De spelen zijn verdeeld in vijf delen.
    Deel 1: Algemene Kennis. Dit is nog niet heel spannend. Dit is voor de kijkers vooral om kennis te maken met de deelnemers, en voorderest om te kijken hoe slim de deelnemers zijn.
    Deel 2: Talenten. Dit heeft niets te maken met de elementen en zorgt voor wat variatie in de spelen. Dit zijn gewoon algemene talenten zoals dansen, paardrijden of tekenen. Dit deel is er ook ingezet om een beetje spanning op te bouwen en ook om de deelnemers te leren kennen.
    Deel 3: Vecht kunsten. Nog steeds worden de elementen nog niet echt ingezet. De algemene vecht kunsten zullen nog goed van pas komen bij de finale, waar de kandidaten het tegen elkaar zullen moeten opnemen. In het eerste gedeelte van dit deel krijgen ze les, daarna zullen ze het moeten oefenen.
    Deel 4: Elementen. Nu wordt het echt spannend. De jong volwassenen mogen nu hun element beoefenen en zullen les krijgen van de hoogst gerankte experts.
    Deel 5: De finale. De grote finale waarin de deelnemers het tegen elkaar moeten opnemen. Het belangrijktste, interessantste en spannendste gedeelte van de spelen. Vecht skills, elementen, talenten; alles mag worden gebruikt om te winnen.

    Ook de kijkers kunnen stemmen op hun favoriet; dit zal niet de uitkomst bepalen, maar wel helpen.

    Rollen:
    Meisjes
    Vuur • Vanilla Anne Samantha Lancaster • GoyaFC: Cara Delevingne • 1.5
    Water • Skylar Mabelina Xaelana Nassau • Quivers • 1.7
    Aarde • Laurice 'Lauren' Royce Amsworth • AmarisFC: Kaya Scodelario • 1.2
    Lucht • Aira Nalanie Vainqueur • MangataFC: Nina Dobrev • 1.5

    Jongens
    Vuur • Anthony 'Toni' Cleaver • NecklessOfHopeFC: Dylan O'Brien • 1.7
    Water • Sem Veban Cartidge • SobremesaFC: Dylan O'Brien • 1.5
    Aarde • Jack Sondario • Waldeinsamkeit • 1.8
    Lucht • Quillian Burton Christenson • PerconteFC: Colin Donnell • 1.4

    Invullijstje:
    Naam - [volledige naam]
    Leeftijd - [tussen de 18 en de 22]
    Sectie - [Ignis, Aqua, Terra, Aeris]
    Innerlijk - [uitgebreide beschrijving, minimaal 2 goede en 2 slechte eigenschappen]
    Uiterlijk - [beschrijving + foto]
    Geschiedenis - [bijzondere gebeurtenissen? familie/vrienden?]
    Reden van inschrijving - [waarom heeft je personage zich ingeschreven om mee te doen? Onder druk/gewoon leuk?]
    Talent - [wat is het talent dat je personage in de spelen zal laten zien?]
    Extra - [extra informatie over je personage dat niet in het bovenstaande past]


    Regels:
    • ©Goya & Sobremesa
    • Minimaal 800 woorden bij de omschrijving van je personage
    • Geen ooc ruzie
    • Geen post minimum, maar oneliners zijn verboden
    • 16+ is toegestaan
    • Maximaal 1 personage
    • Geen andere personages besturen zonder toestemming
    • Reservaties blijven een week staan (je personage blijft gereserveerd totdat je hem helemaal hebt ingevuld)
    • Faceclaims & eventueel naamclaims zo snel mogelijk invullen
    • De element krachten komen eropneer dat je een element kan creëren, beheersen en manipuleren voor eigen doeleinden. Vergeet niet dat alle elementen aan elkaar gewaagd zijn, en dat ze eigenlijk officieel niet van elkaar kunnenn winnen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:04 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHangingTree schreef:
    Ik ben in verschrikkelijke gewetensnood op het moment. Ik heb morgen een Scheikunde SO en heb nog helemaal niks gedaan en moet ook nog mijn rol afmaken.. :s

    School gaat inderdaad voor. Maar als je er klaar mee bent weet je wat je te doen staat ^^


    “A queen will always turn pain into power.”


    Jack Sondario

    _______________________________________________________________________________________

    Naam -


    Jack Sondario.
    De vader van Jack heet Jackson. Zijn moeder wilde hem de naam laten erven, als eerbetoon aan zijn vader, maar om verwarring te voorkomen is het niet Jackson, maar Jack geworden. Jack is zelf wel blij met zijn naam. Het is gewoon een naam en betekent verder niets vindt hij. Hij vindt het alleen wel vervelend dat mensen hem en zijn vader allebei Jack noemen.
    Leeftijd -
    Jack is welgeteld twintig jaren oud. Hij is geboren op een herfstdag, op 18 November.
    Sectie -
    De sectie van Jack is Terra, waar hij erg trots op is. Het is zijn thuis.
    Innerlijk -
    Nerveus. Jack kan vaak erg nerveus overkomen, wat hij dan ook is. Hij vertrouwt mensen niet snel en toont op het eerste gezicht alleen maar wantrouwen. Hij vindt het moeilijk om open te zijn en om te geloven dat hij mensen kan vertrouwen. Als je hem net kent zal hij ook weinig over zichzelf loslaten en hij kan dan ook wel eens erg stil overkomen. Eigenlijk is hij niet zo'n stil persoon, wat nog wel eens de verkeerde indruk van hem kan geven.
    Berschermend. Jack is erg beschermend over degenen waar hij van houdt. Die stelt hij boven zijn eigen leven en hij zal dan ook echt voor hen door het vuur gaan. Hij is de beste vriendin die je je maar kan wensen. Hij zal je nooit verraden of kwaad doen als ze eenmaal om je geeft. Die mensen vindt hij dan ook heel belangrijk. Soms lijkt het net alsof hij voor hen leeft. Wat zij willen, doet hij. Het duurt wel even voordat hij je zo erg zou kunnen vertrouwen, maar als hij dat eenmaal doet en hij je helemaal kent zal hij je nooit meer laten gaan. In dat geval is hij ook erg trouw. Hij zal nooit iets tegen je doen, maar aan de andere kant moet jij ook niets tegen hem doen. Als je zijn vertrouwen beschaamd is die nooit meer terug te winnen. Hij zou het je nooit kunnen vergeven. Wel zal hij altijd om je blijven geven, maar het wordt nooit meer zoals het was.
    Oplettend. Jack is erg oplettend. Hij ziet en hoort ongeveer alles wat er gebeurd, wat soms nogal vreemd overkomt op anderen, al zijn de mensen die hem kennen of denken te kennen hier onderhand wel aan gewend. Hij is constant bezig met de dingen die er gebeuren rond hem heen. Zijn ogen houden ook alles in de gaten waardoor die soms nog wel eens snel van de ene kant naar de andere kant kunnen flitsen.
    Vrolijk. Jack is altijd in een redelijk goede bui, in welke situatie dan ook. Hij weet altijd een positieve draai te geven aan de situatie en zelfs als die draai niet eens zo positief is weet hij het wel positief te vertellen, alsof hij zelf gelooft dat het wel positief is.
    Oprecht. Jack is altijd redelijk eerlijk. Hij ziet niet in waarom het handig zou zijn om mensen voor te liegen en vertelt dan ook altijd precies wat er aan de hand is. Aan de andere kant liegt hij soms wel in een sarcastische bui, maar je merkt goed aan zijn stem waarneer hij liegt en waarneer niet. Als hij liegt is het ook niet zijn bedoeling om mensen zijn leugens te doen laten geloven.
    Geconcentreerd. Jack kan erg geconcentreerd zijn in de dingen die hij doet en dat kost hem dan ook totaal geen moeite. Als hij ergens mee bezig is kan hij zich daar helemaal in inleven.
    Uiterlijk -
    {FC: Daniel Sharman} Will heeft kort, maar krullend bruin haar. Hij heeft zijn haar altijd kort gehouden omdat het net ontploft leek met al die krullen zodra hij het langer liet groeien. Ook vond hij het dan in de weg zitten. Hij heeft heldere, blauwe ogen die je doordringend aan kunnen kijken en hij heeft kuiltjes in zijn wangen bij het lachen. Hij is van gemiddelde lengte. Hij is redelijk gespierd, maar ook niet enorm, hoewel hij toch wel redelijk sterk is.
    Geschiedenis -
    De ouders van Jack hebben altijd al alles voor hem willen beslissen. Van de kleding die hij draagt tot zijn toekomst. Ze vragen nooit de mening van hun zoon. Ze zijn vooral bezig met de toekomst. Ze willen dat hun zoon goed terecht komt en dat hij zelf niet weet hoe hij de toekomst het beste kan invullen. Zelf heeft hij er, net zoals de rest van zijn leven, geen zeggenschap in. Zijn vader is een succesvol man en Jack's familie heeft altijd al geld genoeg gehad door de goede baan van zijn vader. Jack heeft één jonger zusje en broertje, wie een tweeling zijn. Beiden zijn ze twaalf jaar oud en ze heten Elizabeth en Thomas, al worden ze altijd Beth en Thom genoemd. Vooral Beth krijgt veel aandacht van hun moeder, vooral omdat ze een meisje is die ze altijd al heeft gewild. Hierdoor heeft Will zich altijd een beetje het idee dat hij op de laatste plaats staat. Er worden dingen van hem verwacht door zijn ouders en hij wordt allang niet meer vertroeteld zoals zijn zusje en ook een beetje zijn broertje.
    Reden van inschrijving -
    Jack schreef zich in omdat het hem allemaal toch niet veel meer uitmaakte. Hij voelde geen drang om niets te doen en gewoon bij zijn ouders te blijven die toch nooit naar hem omkeken. Ook voelt hij ergens een beetje druk om te laten zien dat hij ook zelf iets kan doen zonder dat zijn ouders iets voor hem plannen. Hij wilt zich eigenlijk een beetje bewijzen tegenover zijn familie.
    Talent -
    Jack kan uitstekend dwarsfluit spelen.
    Extra -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 15:21 ]


    She was always looking for more..

    Psssst. Henk en Lauraa. Het plan was om vandaag het speeltopic te openen.


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Psssst. Henk en Lauraa. Het plan was om vandaag het speeltopic te openen.


    Sorry! Ik had meer Scheikunde dan ik dacht. Ik maak morgen mijn rol af tijdens Latijn.


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Sorry! Ik had meer Scheikunde dan ik dacht. Ik maak morgen mijn rol af tijdens Latijn.


    Haha. Geeft niet Henkie. School first.


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Psssst. Henk en Lauraa. Het plan was om vandaag het speeltopic te openen.


    Ik ben er tussendoor mee bezig, but ik leer tussendoor ook voor mijn maatschappijwetenschappentoets. En ik baal er gewoon van dat ik die rol voor de tweede keer schrijf omdat ik hem gister afhad en mijn computer toen weer vreemd deed. Ugh. But ik hoop dat ik hem ergens vanavond af heb, al wil ik wel echt een goed cijfer voor mijn toets. Sorry Leo.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Ik ben er tussendoor mee bezig, but ik leer tussendoor ook voor mijn maatschappijwetenschappentoets. En ik baal er gewoon van dat ik die rol voor de tweede keer schrijf omdat ik hem gister afhad en mijn computer toen weer vreemd deed. Ugh. But ik hoop dat ik hem ergens vanavond af heb, al wil ik wel echt een goed cijfer voor mijn toets. Sorry Leo.


    N'awh. Geeft niet skattie. School should e first in line tho


    take me back to the basics and the simple life

    Nog een Reminder voor Henk en Laura, we willen zsm het speeltopic openen dus willen jullie je rollen zsm afmaken, school gat natuurlijk wel voor


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Nog een Reminder voor Henk en Laura, we willen zsm het speeltopic openen dus willen jullie je rollen zsm afmaken, school gat natuurlijk wel voor

    Ik denk dat ze het nu wel doorhebben Leo :P


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze het nu wel doorhebben Leo :P


    IDC Iloontje. Ga jij posten met Lucas?


    take me back to the basics and the simple life

    Aira is af (:


    -

    TheHangingTree schreef:
    Aira is af (:

    Ze is goed ^^
    Je hoort het Lau. De druk ligt op jou hehehe dat rijmt


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHangingTree schreef:
    Aira is af (:


    YAY.

    Hup Laura. Snel, jij moet als enige je rol nog afmaken. Tempo Tempo


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    YAY.

    Hup Laura. Snel, jij moet als enige je rol nog afmaken. Tempo Tempo


    Sorry! But ik ben er nu ongeveer mee klaar, maar ik moet nu eten dus dan voeg ik er daarna nog even foto's aan toe en zo en ik heb het gevoel dat hij nog niet helemaal af is dus wss wordt hij nog uitgebreider, but hij is nu in elk geval wel 800 woorden.


    She was always looking for more..

    Omdat we ongeduldig zijn ga ik alvast het speeltopic openen. Laura, je rol is goedgekeurd. Zet er nog een fotootje bij en dan is ie perfect (:


    “A queen will always turn pain into power.”