• Ik kan daar altijd heerlijk op schrijven, heb intussen een immense playlist maar alles zo'n beetje wel gehoord.
    Iemand nog aanraders?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Thomas berger, Hans Zimmerman, Two steps from Hell

    Celtic woman


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb hier een hele lijst van op mijn laptop staan, hier schrijf ik ook altijd op. Ik post ze vanavond rond 11 uur wel en anders morgenavond! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heather Dale heeft ook mooie muziek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scribe schreef:
    Ik heb hier een hele lijst van op mijn laptop staan, hier schrijf ik ook altijd op. Ik post ze vanavond rond 11 uur wel en anders morgenavond! (:
    top!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jonty schreef:
    Heather Dale heeft ook mooie muziek.
    Die is geweldig! Heb haar nummer Mordred's Lullaby







    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je moet trouwens echt bij Adrian von Ziegler kijken *als je hem nog niet kende) Hij heeft echt goed muziek voor bij het schrijven en ook nog in de richting die jij zoekt. (:

    (Ik wou voorbeelden gaan zoeken, maar dat gaat en eindeloze lijst worden. Ik denk dat je het beste zelf even bij zijn kanaal kunt kijken. Zijn kanaal heet gewoon Adrian von Ziegler. )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Je moet trouwens echt bij Adrian von Ziegler kijken *als je hem nog niet kende) Hij heeft echt goed muziek voor bij het schrijven en ook nog in de richting die jij zoekt. (:

    (Ik wou voorbeelden gaan zoeken, maar dat gaat en eindeloze lijst worden. Ik denk dat je het beste zelf even bij zijn kanaal kunt kijken. Zijn kanaal heet gewoon Adrian von Ziegler. )
    ik ken hen idd :p


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, deze is prachtig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cherilyn schreef:
    (...) Die is geweldig! Heb haar nummer Mordred's Lullaby




    Mooiste lied van haar *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vrienden luisteren vrij vaak naar Omnia, Rapalje, Scrum en The Pyrates!.
    Dat is voornamelijk folk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Mijn vrienden luisteren vrij vaak naar Omnia, Rapalje, Scrum en The Pyrates!.
    Dat is voornamelijk folk.
    allemaal al gezien live en sommige bandleden van die bands ken ik persoonlijk.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Within Temptation heeft mss wel wat...


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute