• Ik ben vorig jaar begonnen aan een verhaal (die ondertussen af is) en nu heb ik wat hulp nodig. Ik zoek iemand die graag leest en kan helpen met mijn tweede deel, waar ik vast in loop. Ik kom er maar niet uit, dus zoek ik iemand die bereid is om het eerste deel te lezen en dan alles van het tweede wat ik al heb en me dan wat feedback kan geven erover, of me verder kan helpen. Het eerste deel telt iets minder dan 54.000 woorden en het tweede zo'n 12.000 woorden tot nu toe. Dat schrikt al veel mensen snel af.
    Er waren al een paar mensen die ernaar zouden kijken, maar niemand heeft er echt tijd voor gehad, uiteindelijk. Dus nu hoop ik iemand te vinden die dit wel heeft. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik wil best wel eens kijken als ik tijd heb, maar ik ben nu ook alweer met te veel boeken bezig, dus ik wil geen valse beloftes maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel graag zelfs. ;3 Wil je liever in Drive toe worden gevoegd of de bestanden in Word toegestuurd hebben?


    Drive is denk ik het handigst, want mijn suffe computer kan PDFjes of Word bestanden slecht openen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scribe schreef:
    Ik wil ook wel helpen, maar ik vraag me af wat voor feedback je nodig hebt. Als het om grammatica gaat, moet je namelijk niet bij mij zijn. Nederlands is en blijft altijd mijn tweede taal. -Anders wil ik je best wel helpen.- (:


    Avarosa schreef:
    Ik wil best wel eens kijken als ik tijd heb, maar ik ben nu ook alweer met te veel boeken bezig, dus ik wil geen valse beloftes maken.


    Ik heb jullie allebei al toegevoegd staan in Drive. 8D


    Your make-up is terrible

    Haha woooops


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb jullie allebei al toegevoegd staan in Drive. 8D


    Echt waar? *Geschokte smiley van what's app.*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmm, ik ben wel geïnteresseerd, maar ik moet helaas veel studeren de komende weken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh ik weet het alweer. Ik heb je verhaal even in mijn mail teruggezocht. Deel 1 had ik inderdaad uit, maar op één of andere manier ben ik nooit aan deel 2 begonnen. Ik heb je gevonden tussen mijn mail (ik wist je mailadres nog half) en zal binnenkort wel weer beginnen met lezen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oh ik weet het alweer. Ik heb je verhaal even in mijn mail teruggezocht. Deel 1 had ik inderdaad uit, maar op één of andere manier ben ik nooit aan deel 2 begonnen. Ik heb je gevonden tussen mijn mail (ik wist je mailadres nog half) en zal binnenkort wel weer beginnen met lezen. c:


    Jeej, daar zou ik heel blij mee zijn. ;3


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Hmm, ik ben wel geïnteresseerd, maar ik moet helaas veel studeren de komende weken.


    Awh, dat is jammer. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik zou het graag voor je doen, maar ik ben nu zo druk met het hervormen van mijn eigen boek dat ik vrees dat ik beide dan niet ga afkrijgen. Maar er zijn gelukkig anderen die je willen helpen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik zou het graag voor je doen, maar ik ben nu zo druk met het hervormen van mijn eigen boek dat ik vrees dat ik beide dan niet ga afkrijgen. Maar er zijn gelukkig anderen die je willen helpen.^^


    HaHaha, ja jij hebt het wel druk genoeg. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben best geïnteresseerd, maar ik moet heel wat cijfers ophalen dus ik vrees dat ik geen of nauwelijks tijd heb daarvoor :(


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Als je nog meer mensen zoekt, ik zou het ook wel willen lezen (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 20:07 ]


    Can't control my second personality

    involved schreef:
    Als je nog meer mensen zoekt, ik zou het ook wel willen lezen (:


    Heel graag. ;3 Liever via Drive of Word?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel graag. ;3 Liever via Drive of Word?


    Drive, dan kan ik het altijd en overal lezen. O wacht moet ik dan effe in een pb mijn email sturen?


    Can't control my second personality