• Hoi allemaal!
    Ik ben een meisje van 14 en ik ben bi.
    Maar ik heb het gevoel dat ik meer op meisjes val.
    Het probleem is dat ik niet gemakkelijk een meisje vind in België die ook op meisjes valt. Ik weet niet echt hoe ik aan een meisje moet geraken die bi is ofzo. Hebben jullie tips? Je kan ook altijd een Privebericht sturen naar mij.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 14:40 ]

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Ik denk dat je persoonlijk alles een beetje te snel wilt. Je bent er achter gekomen dat je op meisjes valt maar dat betekend niet dat je gelijk een vriendin moet hebben. Ik zou gewoon even alles met rust laten. Ooit kom je een heel leuk persoon tegen en dan kan je het alsnog tegen je ouders zeggen. Dat lijkt mij namelijk persoonlijk makkelijker. Dat je gewoon thuis gaat zitten en zegt: 'Ik heb een vriendin.' In plaats van: 'Ja, ik val volgens mij op meisjes.'


    ^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het dom dat sommige mensen zeggen; "14? hoe kun je dat nu al weten?!"
    Als jou gevoel erg sterk is dan kunnen andere mensen daar niks over zeggen.
    Als ik jou was zou ik gewoon af wachten tot je echt een leuk iemand tegen komt en niet perse op zoek gaan.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:33 ]

    Ik ben ook bi, maar dat betekent niet dat ik per se op zoek moet naar een vriendin.
    Je geaardheid zegt verder niks over je hoor.
    Ga je eerst maar eens concentreren op je school, serieuze relaties komen later wel.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Maak je er maar niet te druk over, hoor. Je bent nog jong en hebt tijd. Ik zou vooral een beetje ontdekken en zien wat er van komt. Als je je onzeker voelt of niet het gevoel hebt dat je op een meisje durft af te stappen omdat je niet zeker bent dat ze ook op meisjes valt, kan je inderdaad eens naar verenigingen gaan. Doe vooral niets overhaast. Je vindt misschien zelf van niet, met al dat school, maar je hebt echt nog veel tijd :)


    What would Emma do?