• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah; serieus wat moet kealan doen eerdat je op hem afstormd en met hem gaat praten; iets wat hij Obby wilt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat ging afschuwelijjjjk sneeeeeel :D
    Ik lees dit en ik zit op dit moment in de woonkamer waar er een gesprek loopt en dan ben ik er weer die dom zit te glimlachen en dan vraagt mijn moeder zich deze keer af wat ik in hemels naam doe.


    Ik zat echt als een gek te typen met een grote glimlach op mijn gezicht. Waarschijnlijk zou mijn familie me echt voor gek verklaren. Laatst zat ik ook midden in de woonkamer een Kealan post te lezen die heel lief was en ik zei per ongeluk 'awh' en toen dachten ze dat ik met een jongen aan het praten was :'D ook proberen mijn neefje en nichtje altijd mee te kijken op mijn mobiel als ik aan het schrijven ben en als ik mijn mobiel dan weg hou (ze worden anders heel bang van me denk ik) zeggen ze dat ik met een jongen aan het praten ben.
    En nu is er een jongen die soms huiswerk aan mij vraagt op Whatsapp -.-"


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Jonah; serieus wat moet kealan doen eerdat je op hem afstormd en met hem gaat praten; iets wat hij Obby wilt :p


    Toegeven dat hij het erg vindt dat hij niet meer samen met Jonah kan zijn.

    Edit: OF zeggen dat hij van Jonah houdt.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 0:10 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Toegeven dat hij het erg vindt dat hij niet meer samen met Jonah kan zijn,


    Ahwww ik wil nog even hard-to- get zijn; daarnaast weet hij niet eens dat Jonah niet meer papa word D;'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ach het komt allemaal wel goed.
    Sphinxx je moet een nieuw topic maken. Or we're all as doomed as Mount Doom


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ach het komt allemaal wel goed.
    Sphinxx je moet een nieuw topic maken. Or we're all as doomed as Mount Doom


    Macy word mijn prooi voor jou :'x blijkbaar is dat het enige wat werkt om jonah te krijgen :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    We shall see. Dat is echt een van mijn lievelingskinderen omdat je mensen daarmee nieuwsgierig kan maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168628

    De super-topic-heldin meld zich en wederom red ik deze rpg (cool)

    Haha, neejoh, klik maar op de link :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    We shall see. Dat is echt een van mijn lievelingskinderen omdat je mensen daarmee nieuwsgierig kan maken.


    wat?? lievelingskinderen? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Macy haalde enkel maar geërgerd haar schouders op; blijkbaar niet eens met mijn keuze- alsof mij dat werkelijk uitmaakte. Zij zou het ook niet leuk vinden als ik een vuurflits voor haar hoofd hou om die vervolgens af te pakken en die aan Alison te geven.
    Met een harde bonk voelde ik een schop tegen het tafelpoot wat me op deed kijken; precies richting Jonah die naar binnen kwam lopen samen met Christian; een jongen die ik nooit heb gemogen. Ik hou niet zo van die stille types die nooit ergens aan mee konden doen; zoals Lubbermans leven verwoesten; en nu zal ik laten zien- dat Jonah míjn leven niet kon verwoesten. Dat ik gewoon verder kon gaan met andere mensen en dat alles wat hij deed mij helemaal niet uitmaakte. Automatisch boog ik wat naar Macy’s oor voordat ik zachtjes fluisterde; ‘Ik heb je even nodig.’ Zachtjes steek ik met mijn lippen weer terug naar haar lippen voordat mijn hand naar haar been gleed die ik stevig omvatten. 'Je bent echt super mooi; ik snap niet dat ik dat niet eerder gezien heb..' zei ik ietsjes luid zodat Jonah het ook kon horen en mijn hand meer naar haar billen streek voordat ik mijn lippen van elkaar af haalde om die tegen haar te drukken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hahahaha autocorrect heeft een nieuwe tweede plaats rare verbetering. Lievelingszinnen bedoelde ik :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij liep naar mij toe en gooide zijn armen om mij heen. Ik bleef maar stil staan en keek hem even aan voordat ik maar okk mijn armen om hem heen gooide.
    ‘Rustig, George; ontspan een beetje; want misschien vind ik je zweet niet erg- maar ik kan niet voor andere spreken..’
    Ik probeerde te glimlachen maar bleef verstijfd staan, meer door de zenuwen die een race dooe mijn lichaam hielden.
    ‘Ik beloof dat ik niet meer brieven lees die niet voor mij bestemd zijn; ook al staat mijn naam en die van Nathaniel er in. Ik hou van je..’
    Hij drukre een kus op mijn kaak en met dat legde hij zijn hoofd in mijn nek. Ik zucht zachtjes en teok hem zachtjes dichter tegen mij aan om verbolgens mijn ogen te sluiten.
    ‘..Rustig maar.’
    'Sorry..' murmelde ik nogmaals en bleef voor een tijdje op dexe positie staan voordat ik wat afstand creëerde en een glimlach tevoorschijn perste.
    'Zullen we maar naar les gaan; professor kist kan niet voor eeuwig op ons blijven wachten. Eigenlijk kan hij dat wel, maar ik denk niet echt dat hijdaar zin in heeft.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ff topic volspammen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    yay 6615 :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I closed a topic once; it was aweful :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya