• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You can't hide.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Neeneee niet omber dan moet ik al op drie dingen posten D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stilte D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je kan het verhelpen.. door Sphinx geheim te raden van George D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Je kan het verhelpen.. door Sphinx geheim te raden van George D';


    Ik zei het toch; ik kan het niet vertellen D=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kan ik nog posten ofzo?


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ga alreageren met Kealan :3'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Op dit soort momenten realiseer ik me dat ik echt geen leven heb...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vergeet Campbell nirt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik had vandaag een examen en mijn examinator wilde me vermoorden omdat ik vergeten was dat ze aan het begin vertelt had dat ik aan het einde een enquete moest invullen terwijl ik al wilde vertrekken x'D ze wilde me zien branden in hel want ik begreep haar niet toen ik mijn papier inleverde (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Dat zou echt heel veel voor mij betekenen. Maar als we… Samen willen zijn dan moeten we kiezen of we het geheim houden of niet. Als mijn ouders erachter komen zullen ze waarschijnlijk nog liever Edward de erfenis geven. Ik wil nog liever mijn hele leven spenderen aan het onderbrengen van gewonde teddyberen dan hem ervandoor zien gaan met míjn erfenis. Oh Merlin, waarom praat ik überhaupt nog.’ Met dat voelde ik zijn lippen op mij die ik meteen onderbrak om hem toch wat schichtig en duister aan te kijken. ‘Je weet toch wel dat niemand dit mag weten hé. Niemand. Ik moet gewoon trouwen met Victoire. Als ze erachter komen is alles voor mij over hé. Voorbij.’ Het klonk niet echt angstig; meer dwingend terwijl mijn ogen die van hem doorboorden en er een gespannen sfeer bleef hangen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij onderbreekt me meteen en ik kijk hem vragend aan. ‘Je weet toch wel dat niemand dit mag weten hé. Niemand. Ik moet gewoon trouwen met Victoire. Als ze erachter komen is alles voor mij over hé. Voorbij.’ Ik knik, maar vanbinnen schreeuwt iets in mij dat ik nu wel moet rennen, nu het nog kan. Alleen is het al te laat voor dat; ik ben al honderd procent voor hem gevallen en ik kan niet meer terug.
    Ergens weet ik dat het oneerlijk is; hij verbiedt mij om met May om te gaan, maar zelf gaat hij trouwen. Natuurlijk beslist hij het niet zelf, maar het voelt gewoon verkeerd. Ik wil hem niet met iemand anders zien trouwen. Ik wil niet zijn geheim zijn. Ik wil samen met hem hand in hand door school kunnen lopen zonder dat mensen ons raar aankijken. Maar boven alles wil ik dat hij alleen van mij is.
    'Screw Victoire. De hele wereld boeit mij niks op dit moment, alleen jij.' Ik kijk hem aan maar realiseer me dan opeens weer iets. Nog steeds. Nog steeds heeft hij niks toegegeven. 'I-ik moet weer terug. Zometeen vragen ze zich af waar we gebleven zijn.' Snel loop ik het lokaal uit naar de Grote Zaal, waar ik bij May en Chanel ga zitten.
    Voor zij het kan vragen draai ik me om naar Chanel en zeg ik woedende woorden tegen haar: 'Je "Kealtje" komt er zo aan, maar hij is al verloofd met een anders dus je kan doen alsof jullie ooit een leven samen kunnen hebben, maar dat is niet zo. Hij verlaat je en dan blijf je helemaal alleen achter met niemand dan je ego.' Terwijl ik het zeg realiseer ik me dat dit waarschijnlijk niet over Chanel gaat maar over mezelf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Mijn wenkbrauwen fronste zich over de koboldopstand in 1855; het huiswerk wat professor Kist had opgegeven wat bijzonder saai en moeilijk was. Al die jaartallen en namen vond ik voor mijn deel; veels te moeilijk te onthouden en het boek daarnaast leek alsof hij even oud was als professor Kist zelf- dat ik zelfs te bang was om er al te hard tegen te ademen waardoor het uit elkaar zou vallen. Misschien schrok ik toen ook harder dan nodig toen ik omhoog getrokken werd aan mijn hand waardoor het boek naast me op de bank viel en Georges gezicht steeds dichterbij kwam tot het maar slechts een paar millimeter halt hield voor mijn lippen. Het leek wel alsof hij het expres deed en dan ook totaal mijn verwachtingen als een ruïne uit elkaar liet vallen door ‘Snape.’ Te zeggen en me te scheiden van mijn arme boek wat op de bank bleef liggen. ‘We hebben strafwerk bij professor Snape; ik moest wel vaker bij hem blijven. Het is nies ergs; wel ga je dood van verveling.’ Voorzichtig gleed er een glimlach over mijn gezicht terwijl we door het portret klommen.
    ‘Ik denk niet dat professor Omber anders is dan professor Snape; en ik heb die uren ook met Leo overleefd; dan moet het zeker met jou lukken.’ Complimenteerde ik hem zachtjes voordat mijn duim zachtjes over zijn hand streelde terwijl hij me meetrok door de gangen. ‘Maar wat heb je allemaal moeten doen bij professor Snape dan?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw D'; alweer verlaat Jonah hem ; en alweer beledigd hij Chanel x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya