• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eh, echt? Heb ik die dan verpest :')


    Nee, maar ik had hetzelfde idee en het is niet leuk om twee keer hetzelfde te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nee, maar ik had hetzelfde idee en het is niet leuk om twee keer hetzelfde te doen.


    Jullie wilde toch dat Umbridge Red ging vermoorden ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jullie wilde toch dat Umbridge Red ging vermoorden ofzo :p


    Alleen van Zweinstein verbannen hoor (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nee, maar ik had hetzelfde idee en het is niet leuk om twee keer hetzelfde te doen.


    Echt :'o ohgod, maar het zijn toch nog steeds verschillende personen :') verschillende personen verschillende verhalen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Echt :'o ohgod, maar het zijn toch nog steeds verschillende personen :') verschillende personen verschillende verhalen ^^


    Haha eerst wilde ik Fred het laten vragen omdat hij wist dat hij nog maar kort te leven had en hij met Ralf wilde trouwen. Maar ik zal nu een post gaan typen. Ik plaats Ralf in de
    Leerlingenkamer, is dat goed?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha eerst wilde ik Fred het laten vragen omdat hij wist dat hij nog maar kort te leven had en hij met Ralf wilde trouwen. Maar ik zal nu een post gaan typen. Ik plaats Ralf in de
    Leerlingenkamer, is dat goed?


    Fred hoort in de les te zijn; tenzij hij spijbelt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha eerst wilde ik Fred het laten vragen omdat hij wist dat hij nog maar kort te leven had en hij met Ralf wilde trouwen. Maar ik zal nu een post gaan typen. Ik plaats Ralf in de
    Leerlingenkamer, is dat goed?


    @Leora, Ze hebben zich ziekgemeld omdat ze niet naar school willen gaan x')

    En ja, olaats hem maar daar :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Huh maar net was iedereen nog aan het ontbijten.
    Sorry, maar zouden jullie het even aan willen geven als jullie een tijdsprong maken? Soms lees ik namelijk niet alle berichten terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Nee, ik luister niet meer naar jou. Jij moet eerst maar eens leren om je eigen gevoelens onder controle te houden. Je doet net alsof niks je iets kan schelen en het andere moment loop je als een hulpeloze puppy achter me aan. Je zoekt maar een ander iemand om je klusjes op te knappen. En waag het niet me nog een keer van het zwerkbalteam te schoppen omdat jij je gevoelens niet in de hand hebt.' Met dat duwde hij me aan de kant wat me toch wat om deed kijken wie allemaal keken en tot mijn afschuw; redelijk veel. Onverschillig haalde ik mijn schouders op.
    ‘Alsof het mij wat uitmaakt.’ Mompelde ik nors voordat Macy me mee trok; de gang op.
    ‘Merlin- Kealan; wat is er toch met jullie twee aan de hand. Ik geloofde de roddels niet- maar word Jonah echt vader?’ alweer haalde ik onverschillig mijn schouders op. ‘Maakt dat werkelijk uit. Hij is zo dom geweest om May zwanger te maken; en dan denkt hij nog dat alles hetzelfde tussen ons blijft…’ met dat liep ik professors kist lokaal in die al aan het volstromen was; waar ik achterin plaats nam en macy als een bloedhond mij volgde.
    ‘Merlin; Kealan. Waarom zou het nu tussen jullie veranderen. Hij heeft je waarschijnlijk nu nodig- het lijkt me niet alsof hij haar expres zwanger heeft gemaakt.’ Langzaam voelde ik mijn spieren steeds strakker komen te staan voordat ik me met een ruk omdraaide. ‘Wat weet jij er nou van; hij had maar eens aan andere mensen moeten denken voordat hij zo egoïstisch moest zijn om met iemand seks te hebben.’

    [face=arial][/face]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Mijn ogen schieten open en ik zie dat ik me alweer verslapen heb. Wordt het een gewoonte ofzo? Iedereen is al weg dus kleed ik me snel om. Als ik naar beneden wil gaan zie ik Ralf zitten. Meteen verander ik van gedachten en loop ik naar Ralf toe.
    'Hoi Ralf, als jij naar de les zou willen gaan dan was je al wel gegaan, dus ik stel voor dat we een ochtendwandelingetje gaan maken.' Ik glimlach en kijk hem aan, waarna ik naar buiten loop met hem (sorry, anders werd het een hele korte post) buiten loop ik naar de beukenwilg - ik blijf op een afstandje - en kijk ik hem aan.
    'Ik heb de hele zomer gedacht dat ik nog maar twee jaar te leven had. Ik heb ieder moment van die drie jaar twintigduizend keer opnieuw bedacht en in de meesten kom jij ook voor. Ik kan me een wereld zonder jou niet voorstellen.' Ik buk en pak een paar grasstengels. Vroeger heeft mijn vader geleerd hoe je er dingen mee kunt vlechten en nu vlecht ik er een ring van, die ik op mijn hand leg en Ralf aanbied.
    'D-dus ik wil dat laten zien. Ik wil laten zien dat niemand tussen ons in komt en wij bij elkaar horen.' Ik ga op één knie zitten, maar natuurlijk besluit de beukenwilg op dat moment dat hij zijn armen langer kan maken en word ik op de grond gegooid. Ik krabbel overeind en deins een stukje terug.
    'Oh Merlin dit is zo beschamend,' zeg ik met een glimlach. Ik ga nog een keer op één knie zitten en dit keer heb ik genoeg tijd om de woorden te zeggen. 'Ralf Auron, wil je met mij trouwen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind Kealans logica raar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik vind Kealans logica raar.


    Hij is gewoon sad oke D'; give the guy some credit.

    Ik bedoel de ene moment heeft hij jou; de eerste persoon waar hij emotioneel is; zijn liefde toont en dan word het zo bruut afgenomen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    Mijn ogen schieten open en ik zie dat ik me alweer verslapen heb. Wordt het een gewoonte ofzo? Iedereen is al weg dus kleed ik me snel om. Als ik naar beneden wil gaan zie ik Ralf zitten. Meteen verander ik van gedachten en loop ik naar Ralf toe.
    'Hoi Ralf, als jij naar de les zou willen gaan dan was je al wel gegaan, dus ik stel voor dat we een ochtendwandelingetje gaan maken.' Ik glimlach en kijk hem aan, waarna ik naar buiten loop met hem (sorry, anders werd het een hele korte post) buiten loop ik naar de beukenwilg - ik blijf op een afstandje - en kijk ik hem aan.
    'Ik heb de hele zomer gedacht dat ik nog maar twee jaar te leven had. Ik heb ieder moment van die drie jaar twintigduizend keer opnieuw bedacht en in de meesten kom jij ook voor. Ik kan me een wereld zonder jou niet voorstellen.' Ik buk en pak een paar grasstengels. Vroeger heeft mijn vader geleerd hoe je er dingen mee kunt vlechten en nu vlecht ik er een ring van, die ik op mijn hand leg en Ralf aanbied.
    'D-dus ik wil dat laten zien. Ik wil laten zien dat niemand tussen ons in komt en wij bij elkaar horen.' Ik ga op één knie zitten, maar natuurlijk besluit de beukenwilg op dat moment dat hij zijn armen langer kan maken en word ik op de grond gegooid. Ik krabbel overeind en deins een stukje terug.
    'Oh Merlin dit is zo beschamend,' zeg ik met een glimlach. Ik ga nog een keer op één knie zitten en dit keer heb ik genoeg tijd om de woorden te zeggen. 'Ralf Auron, wil je met mij trouwen?'


    Dat ging afschuwelijjjjk sneeeeeel :D
    Ik lees dit en ik zit op dit moment in de woonkamer waar er een gesprek loopt en dan ben ik er weer die dom zit te glimlachen en dan vraagt mijn moeder zich deze keer af wat ik in hemels naam doe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik kom aan bij het geschiedenis van de toverkunst lokaal en wil in eerste instantie achterin gaan zitten, maar daar zit Kealan al met Macy. Meteen word ik woedend en wil ik haar van hem wegtrekken. Zij is hem niet waar, hoe boos ik ook op hem ben. Macy is altijd al een irritant mens geweest en ze moet maar leren van Kealan af te blijven.
    Ik ga in de andere achterste hoek zitten en pak mijn boeken.
    Christian Andrews komt naast me zitten, een zevendejaars Ravenklauw die na Kealan het dichtste komt bij een vriend. Als Kealan ziek was, werkte ik altijd met hem samen en hij is een van de weinige mensen waarvan ik weet dat ze me niet zullen beoordelen op de roddels die de school rond gaan. Sowieso zegt Christian eigenlijk heel weinig.
    'Waarom heb je je Transfiguratie boek op tafel?' vraagt Christian. Ik glimlach, ik was niet op aan het letten.
    Als ik in mijn tas kijkj, die ik echter niet het goede boek. 'Kan ik met je meekijken?' vraag ik. Christian knikt en schuift zijn boek naar het midden van de tafel. Ik ga wat dichter bij hem zitten en kijk expres niet naar Kealan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Hij is gewoon sad oke D'; give the guy some credit.

    Ik bedoel de ene moment heeft hij jou; de eerste persoon waar hij emotioneel is; zijn liefde toont en dan word het zo bruut afgenomen D';


    Jaja, het is alleen geen logische logica, dus onlogica.


    Spoiler alert: you will save yourself