• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Oké ik weet- ik dacht echt dat het voor mij was- want het kwam uit de trui- en toen ik het weer dicht wilde vouwen om zijn privacy te schenden zag ik mijn naam en dat van mijn broer. Oh Merlin; ik wens dat dit papiertje er niet tussen zit- wat moet ik doen; Leo? Moet ik iets vragen- moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik zijn privacy geschonden heb of moet ik het stiekem verbergen voor hem; verbranden? Wat moet ik doen..’
    Ik bleef zwijgend stil zitten en dacht even na. Als ik dit zou doen zou George me haten. Maar Campbell? Ik keek terug naar hem en haalde zachtjes mijn schouders op.
    ‘verbranden is geen optie. Of je legt het weer terug en doet alsof je het nooit gelezen hebt, of je brengt het gewoon naar George toe en zegt tegen hem dat het in de trui zat. Dan heb je ook niet gelogen en kan je nog alleen hopen dat hij niet gaat vragen of je het gelezen hebt.’
    ‘wat gelezen?’
    Ik schrok op en schoot overeind om daarna te merken dat George achter ons stond. schoon, en zijn haren waren nat. Hij zat in de douche; heeft hij alles gehoord? Hij keek ons wel ietwat verbaasd aan waardoor ik gelijk een pokerface opzette en Campbell even een blik wierp.
    ‘de boek van geschiedenis van de toverkunsten. We moesten het lezen voor de les van vandaag. Heb je dat al gelezen?’
    George keek me gefronst aan waardoor ik even glimlachte en mijn tas gauw over mijn schouder gooide.
    ‘ik bedoel, ik zie jullie daar wel.’ En toen ik langs Campbell liep, murmelde ik nog een zachte “sorry”, voordat ik me de leerlingenkamer uit haastte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    smooth leo... smooth x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    smooth leo... smooth x'D


    tenminste heeft hij een aantal opties voorgesteld ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    tenminste heeft hij een aantal opties voorgesteld ^^


    Ik denk dat George nogal suspicious nu is x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat George nogal suspicious nu is x'd


    door Leo ja :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Verbranden is geen optie. Of je legt het weer terug en doet alsof je het nooit gelezen hebt, of je brengt het gewoon naar George toe en zegt tegen hem dat het in je trui zat. Dan heb je ook niet gelogen en kan je nog alleen hopen dat hij niet gaat vragen of je het gelezen hebt.’
    ‘Wat gelezen?’ met een schok sprong ik haast overeind als mijn voet niet in de weg zat waardoor mijn hak met een bonk tegen de bank kwam. Snel keek ik achterom naar George- en ik kon beweren dat ik hem nog nooit zo schoon gezien had; net zoals dat ik nooit zijn haren nat gezien had; of de druppels die zich er in bevonden. Snel beet ik op mijn lip om weg te kijken.
    ‘De boek van geschiedenis van toverkunst. We moesten het lezen voor de les van vandaag. Heb je dat al gelezen?’ abrupt knikte ik als een bibber puppy dat dreuzels soms voor hun auto ramen hadden voordat ik stiekem naar George gluurde tot ik de bank naast me omhoog voelde veren.
    ‘Ik bedoel, ik zie jullie daar wel. Sorry.’ Hoorde ik hem het laatste naar me fluisteren waardoor ik verslagen bleef zitten.
    ‘Ik-ik heb geschiedenis van toverkunst voor het strafwerk wel bestudeerd.. hoewel het niet is blijven hangen..’ bekende ik eerlijk. ‘Maar ik zal je helpen.’ Probeerde ik snel de sfeer en het gesprek op ander onderwerp te brengen.
    ‘Dus… moet je nog wat hebben in de douche; want ik pak je boeken dan wel even. Ik heb mijne al gepakt..’ ik wees maar nutteloos naar de stapel op het kastje hoewel ik geen flauw idee of we van die mensen les hadden. Ik wist niet eens waar we de ochtend mee gingen starten; blijkbaar met professor kist. Fijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wanneer is de kerstbal :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    nog een tijdje :'D wat dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik-ik heb geschiedenis van toverkunst voor het strafwerk wel bestudeerd.. hoewel het niet is blijven hangen.. Maar ik zal je helpen. Dus… moet je nog wat hebben in de douche; want ik pak je boeken dan wel even. Ik heb mijne al gepakt..’ 
    Verward schudde ik met mijn hoofd en murmelde: 'nee,' en even voor me uit staarde.
    'Ik bedoel ja, ik g mijn boeken nu wel even pakken.' Zei ik en haastte me de trap weer op. Dat we de boek moesten gaan lezen was onze huiswerk van gisteren ,of moest het inhalen omdat hij niet in les zat? Ik schudde de vragen weg en pakte mijn tas waarin ik mijn boeken al had gezet en hees die op. Mijn ogen vielen op de trui die ik ana Campbell gaf vanochtend. En toen kwam ik erachter: ik had mijn broef in zijn trui verstopt. Oer ongeluk. Oh Merlin.
    Ik liep naar Camobell zijn bed toe en pakte zijn trui op. Ik keerde de binnenste naar buiten, trok het aan iedere kant, keek op het bed, er onder, in mijn kast en overal, maar het was nergens. Oh Merlin; dit is niet goeds..

    'Zullen we?' Vroeg ik aan Campbell al toen ik de leerlingenkamer weer in liep en probeerde de paniek in mijn stem te verbergen
    'We- we hebben eerst les van professor kist en daarna van Anderling.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh Georgjee :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ohoh Georgjee :'D


    Wat :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat :'o


    Hij is aan het paniekeren :'D oh merlin xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee, ik bedoel ja, ik ga mijn boeken nu wel even pakken.’ Met dat verdween hij de trappen op waardoor ik even mijn handen op mijn benen zetten om luid in en uit de ademen. Oh; merlin. Ik wilde juist zijn boeken pakken zodat ik zijn brief terug kon leggen. Misschien kon het vanavond nog- of heel stiekem als ik Leo om hulp vroeg vanmiddag.
    Snel greep ik weer naar mijn boeken gezien ik geen tas had; ik dus gewoon mijn armen moest gebruiken. ‘Zullen we? We- we hebben eerst les van professor kist en daarna van Anderling.’ Ik knikte hoewel ik niet in beweging kwam. ‘..Gaat het; je ziet er gespannen uit.’ Fluisterde ik zachtjes; ergens bang dat hij het zou horen, voordat ik harder vervolgde; ‘Nou; professor kist dan maar.’ Zei ik in poging de sfeer wat omhoog te trekken en met mijn boeken naar het portretgat te lopen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan George het briefje in Campbell zijn zak zien liggen :'D

    Haha, soeey, ik heb geen zin in die oersaaie les x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben bezig met mijn lange post met Jonah :'D Maar ik moet nog huiswerk maken dus misschien sla ik de post op in word en ga ik morgen verder. Maar dan zijn jullie waarschijnlijk weer in de avond.


    Spoiler alert: you will save yourself