• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet nodig eens verzinnen als hoe ik verkleed ga o.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saxa schreef:
    Ik moet nodig eens verzinnen als hoe ik verkleed ga o.O


    Je hebt nog twee weken xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Saxa schreef:
    Ik moet nodig eens verzinnen als hoe ik verkleed ga o.O


    Gouden tip, weet niet of je dat al weet.
    Begin op tijd al heb je twee weken.
    Ik zat zelf ook met de strugles toen ik een week van tevoren alles nog moest maken.

    Nu ben ik een maand van tevoren begonnen en ben nog steeds niet klaar, moet die hele zeist nog verven en afwerken en mijn drakenpoten hebben nog wat plakkers nodig hier en daar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lang leve winkel in de buurt waar je kleding kan huren voor zulke dingen :Y) Of ik doe weer zoals vorig jaar simpel, met wat kleding die ik thuis had liggen, mn elvenoren en een zwaard ^^


    Stenenlikker

    Sugasu schreef:
    (...)

    Gouden tip, weet niet of je dat al weet.
    Begin op tijd al heb je twee weken.
    Ik zat zelf ook met de strugles toen ik een week van tevoren alles nog moest maken.

    Nu ben ik een maand van tevoren begonnen en ben nog steeds niet klaar, moet die hele zeist nog verven en afwerken en mijn drakenpoten hebben nog wat plakkers nodig hier en daar.


    Ik ben in augustus begonnen, werk er elke week twee uur aan en het is nog niet af:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik koop mijn kostuums altijd gewoon. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog anderhalve week!!!! :D
    En hebben jullie ook al gezien dat Q een Elfia banner heeft op de site?

    En ik kan wel bij misschien weg hoor (;


    Credendo Vides

    Jaa, ik kom ook! Op zondag :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Is het trouwens ook al niet verstandig om een beetje een tijd en plek af te spreken? Voor je het weet is de week zo om. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Is het trouwens ook al niet verstandig om een beetje een tijd en plek af te spreken? Voor je het weet is de week zo om. (;


    Eh, de plek was toch bij het kasteel? En de tijd .... om 13:00 uur?


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)

    Eh, de plek was toch bij het kasteel? En de tijd .... om 13:00 uur?


    Welke plek en welke dag? xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tussen 13:00 en 15:00 handtekeningen en foto sessie met niemand minder dan Pypar van Game of thrones. Hij komt, waarschijnlijk zaterdag. OMG, moet handtekening.


    Vampire + Servant = Servamp

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Welke plek en welke dag? xD

    Bij het kasteel en elke dag. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is een Whatsapp groep handig?
    Misschien voor elke dag een aparte?
    Ik wil er wel eentje voor de zondag maken. Als je erbij wilt moet je maar even een berichtje sturen; 0625376437.
    Misschien dat iemand die op zaterdag komt die van zaterdag kan doen. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Bij het kasteel en elke dag. xD


    Dit is eigenlijk ook best nog wel vaag, want het is een redelijk groot kasteel xD
    Bij het ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.


    DolGuldur schreef:
    Is een Whatsapp groep handig?
    Misschien voor elke dag een aparte?
    Ik wil er wel eentje voor de zondag maken. Als je erbij wilt moet je maar even een berichtje sturen; 0625376437.
    Misschien dat iemand die op zaterdag komt die van zaterdag kan doen. 8D


    Ik heb geen Whatsapp (':


    Credendo Vides