• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er op beide dagen als Kai van Legend of Korra, samen met twee vrienden die als Zuko en Asami gaan. Lijkt me leuk om mensen van Q te ontmoeten!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 19:03 ]


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    Ik ben er op beide dagen als Kai van Legend of Korra, samen met twee vrienden die als Zuko en Asami gaan. Lijkt me leuk om mensen van Q te ontmoeten!



    Als je een Harley Quinn op de zaterdag ziet, grote kans dat ik het ben :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Als je een Harley Quinn op de zaterdag ziet, grote kans dat ik het ben :Y)


    Ik zal er op letten! Ik zet binnenkort wel even een foto van mezelf in mijn kostuum hier neer, dan kunnen mensen me herkennen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Nog twee weken :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Ik zal er op letten! Ik zet binnenkort wel even een foto van mezelf in mijn kostuum hier neer, dan kunnen mensen me herkennen.


    Ja same here :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou ik ga dit weekend mijn kaartje maar eens bestellen!
    Ik weet nog niet of ik verkleed ga want ik heb wat troubles met de schoenen van mn outfit (in anderen woorden, die zijn stuk gegaan vorige fair en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen XD )

    Laten we allemaal duimen voor goed weer! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    mijn masker is binnen en mijn kostuum wordt gepost!!! sooooo excited right now!! :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    Als je een Harley Quinn op de zaterdag ziet, grote kans dat ik het ben :Y)



    Een vriendin van mij gaat ook, ik weet alleen niet welke dag. Ze vroeg me mee, maar ik kan niet bcuz of money and I don't have a costume. Als ik ga, wil ik dat wel. D:«


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)



    Een vriendin van mij gaat ook, ik weet alleen niet welke dag. Ze vroeg me mee, maar ik kan niet bcuz of money and I don't have a costume. Als ik ga, wil ik dat wel. D:«



    :D

    en over kostuum is geen probleem er zijn genoeg mensen die zonder gaan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    :D

    en over kostuum is geen probleem er zijn genoeg mensen die zonder gaan

    Dat weet ik. Voor mij is dat wel een belangrijk iets als ik daar naartoe zou gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Voor mij is dat wel een belangrijk iets als ik daar naartoe zou gaan.


    Je kunt ook iets heel simpels doen, deed ik de eerste keer ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb even een vraagje omtrent mijn cosplay.

    ik moet, uiteraard mijn hele gezicht wit sminken maar moet ik eerst het masker doen en dan de make up of andersome?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik heb even een vraagje omtrent mijn cosplay.

    ik moet, uiteraard mijn hele gezicht wit sminken maar moet ik eerst het masker doen en dan de make up of andersome?


    Eerst de schmink, dan het masker (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Eerst de schmink, dan het masker (:


    thanks!!! Ik twijfelde nogal xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DreamerN schreef:
    (...)
    Eerst de schmink, dan het masker (:

    This indeed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.