• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom helaas zaterdag dus zondag vervalt.
    Ik zal foto's plaatsen voor de zondag ploeg als mijn kostuum af is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sugasu schreef:
    Ik kom helaas zaterdag dus zondag vervalt.
    Ik zal foto's plaatsen voor de zondag ploeg als mijn kostuum af is.

    Nooh, ik had juist vanmiddag gekeken of ik je kostuum kon bewonderen. 8D
    Nou stuur dan idd maar foto's!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, Benor --> Blodsvept btw ;')

    Ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen... Waarschijnlijk weer gewoon vrij simpel en dan met mn elvenmes aan mn zijde ^^


    Stenenlikker

    De borduursels en het gouden lint zitten er nog niet op, maar kan iemand al raden (ik denk dat ik het al ergens gezegd heb, dus niet opzoeken) wie ik ben?




    (de pruik wilde ook niet helemaal meewerken, dus ik heb mijn eigen haar maar snel even gevlochten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    De borduursels en het gouden lint zitten er nog niet op, maar kan iemand al raden (ik denk dat ik het al ergens gezegd heb, dus niet opzoeken) wie ik ben?


    (de pruik wilde ook niet helemaal meewerken, dus ik heb mijn eigen haar maar snel even gevlochten)


    Ik denk iemand van HP xd

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ik denk iemand van HP xd


    nooo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    De borduursels en het gouden lint zitten er nog niet op, maar kan iemand al raden (ik denk dat ik het al ergens gezegd heb, dus niet opzoeken) wie ik ben?




    (de pruik wilde ook niet helemaal meewerken, dus ik heb mijn eigen haar maar snel even gevlochten)


    As if I'm looking in a mirror, really ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hihi, iedereen ziet er alweer goed uit (: Begin er nu echt zin in te krijgen -Alsof ik dat nog niet had...-

    Dit jaar ga ik (als alles goed gaat) als Saber (Arturia Pendragon) uit de Fate/Stay series ^^ Het enige wat ik nog moet is het pakket ontvangen van iemand uit de cosplay groep, passen en uitvogelen hoe ik mijn haar ga doen, of ik een poging waag met mijn eigen haar en een clip-on pony of dat ik wel een pruik haal... xD

    Hier plaatjes van hoe ze er uit ziet:


    Credendo Vides

    JamesPotter schreef:
    De borduursels en het gouden lint zitten er nog niet op, maar kan iemand al raden (ik denk dat ik het al ergens gezegd heb, dus niet opzoeken) wie ik ben?




    (de pruik wilde ook niet helemaal meewerken, dus ik heb mijn eigen haar maar snel even gevlochten)



    Awesome femke!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    voorproefje van Harley Quinn
    Die pruik zit zoooo awesome!!!

    O en Daryl_Dixon>>>> HalfBloodPrince op de zaterdag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:



    voorproefje van Harley Quinn
    Die pruik zit zoooo awesome!!!

    O en Daryl_Dixon>>>> HalfBloodPrince op de zaterdag


    Dat is echt een leuke pruik (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dat is echt een leuke pruik (:


    Thank you!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De kaarten voor zondag zijn uitverkocht... in april komen er toch weer nieuwe beschikbaar?


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    De kaarten voor zondag zijn uitverkocht... in april komen er toch weer nieuwe beschikbaar?

    Jep. De vorige maand wel althans.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Jep. De vorige maand wel althans.


    Okay, ik hoop het, want anders kunnen een paar vriendinnen niet mee...


    Stenenlikker