• Het One Direction Foto/Gif Topic.

    Lieke - Verschuuren - 8 maart | 17
    Miriam - Brego - 5 maart | 15
    Gabriëla - Howedes - 29 december | 18
    Aniek - Memoria - 24 december | 16
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 16
    Noek - Undique - 27 juni | 15
    Eva - Larents - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Murray - 18 oktober | 16
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - Stylinsexual - 1 januari | 14


    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 20:33 ]

    Jullie zijn de liefste. <3


    'Darling, just hold on'

    Ik denk al dagen dat Eva Lieke is, oh.


    Reality's overrated.

    HAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    [IIk was in de war. D:[/I]


    Reality's overrated.

    Maakt niet uit HAHAHA.
    Ugh ik ben zo levenloos. Ik ging een video bekijken van 1D's tattoo's. Ze hebben dr onderhand ongeveer 90 samen. Woehoe.
    Dat meisje die t maakte, dacht dat er that stond in plaats van it is what it is, dus ik vertrouw haar filmpje niet meer. /i]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben er even achter gekomen dat ik niet optijd kan slapen. Oeps.


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 0:57 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik wilde op tumblr naar de tag depressed gaan bc ik voel me super kut en ik kon echt alleen maar denken aan alle dingen die ik haatte aan de wereld en mijn leven, zelfs toen ik na ging denken over de dingen waar ik van hield, gingen mijn gedachten meteen weer naar alles wat ik haatte. Nou en toen stond er dit: c:

    Everything okay?
    If you or someone you know are experiencing any type of crisis, please know there are people who care about you and are here to help. Consider chatting confidentially with a volunteer trained in crisis intervention at www.imalive.org, or anonymously with a trained active listener from 7 Cups of Tea.

    It might also be nice to fill your dash with inspirational and supportive posts from TWLOHA, Half of Us, the Lifeline, and Love Is Respect.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Anybody here?


    'Darling, just hold on'

    Hey.


    Danmarks Dynamite.

    Hai.


    'Darling, just hold on'

    Hehehe.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vraag mij af hoe ik ooit tevreden kan zijn met mijn baan als ik nu niet eens een opleiding kan vinden..


    Danmarks Dynamite.

    Geen idee eigenlijk.


    'Darling, just hold on'

    Hoooi. Ik teken Harry maar ik ben bang om zijn ogen, neus, mond en wenkies te tekenen want die gaan alles waarschijnlijk verpesten en het is denk ik één van mijn mooiste tekeningen tbh. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb Southcliffe af en ik heb niet gehuild maar nu brn ik wel done. Holy balls.


    Reality's overrated.