• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*



    Hierboven ziet u de stamboom van onze familie. Het is een teken dat laat zien dat wij erg gehecht zijn aan elkaar en we vinden dat we familie zijn. Voor de mensen die het zich afvroegen: Xantha heeft een gespleten persoonlijkheid. Daarom heet ze Xantheve. Dit staat alleen verkeerd in de stamboom maar dat is Laura, grootmoeder en tevens stamboom maker, vergeven.



    De volgende personen worden aanbeden in dit topic:
    Dylan O'Brien
    Thomas Brodie-Sangster
    Cara Delevingne
    Kaya Scodelario
    Jennifer Lawrence
    Liam Payne (alleen door Tamara)
    Shailene Woodley
    Leonardo DiCaprio
    Michael Fassbender
    Elizabeth Banks

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...

    Leden van onze hechte familie:
    MetUpAtMidnight • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    ComingToTheTree • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WhereIToldIrmha Laura • De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    NecklessOfHopeHarry Romee • De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    TheHangingTreeJente Henk • De toekomstige president van Amerika •
    AreYouAreYou • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is en niet van dit zinnetje houdt •
    Perconte • Xantha • De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    Ephrya • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Sangster • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Calendis • Julie • De persoon die met alle kracht tegen deuren duwt terwijl er overduidelijk 'trekken' opstaat •
    BlankSpaceSwift • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    AmarisAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    OffspringSherlock Xanthe • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die denkt dat ze de alpha is maar in werkelijk niet is •


    Hank, Henk en Gerard. Aanbid ze.
    Kijken op eigen risico, wij zijn niet verantwoordelijk voor trauma's of braakaanvallen





    Obliged Ships:
    You are obliged to ship the following ships:
    • Roomijs •
    • Nixan •
    • Maxilena
    • Jummy •
    • Lewily •
    • Christarel •
    • Katharchie •

    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree


    Waiting List:
    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow ~ Leonie
    • UnderTheWillow ~ Carianne

    • Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    • Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    • Karel is onze andere god, de god der goden.
    • Geen activiteit in de topics voor langer dan twee weken betekent uit de lijst te worden gehaald. Natuurlijk is iedereen altijd welkom terug (:
    • 31/12/2014 is de heugelijke dag dat Xantheve en Tamara zijn getrouwd. You May now Kiss the bride!
    • De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    • Exclusieve club voor Spammers Only

    Coole mensen:
    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 21:31 ]

    Xantha is te verslaafd aan Band Of Brothers.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Nah, zoiets ja.

    What's wrong?


    Niets bijzonders. Ik hou nu maar weer mijn mond voordat ik met mijn humeur het hele topic verpest. ;x


    wat was dit ookalweer

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Jawel.


    nee, jullie moeten ophouden met vechten!


    She was always looking for more..

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Niets bijzonders. Ik hou nu maar weer mijn mond voordat ik met mijn humeur het hele topic verpest. ;x



    Nee, echt niet. Je kan gerust vertellen wat je wilt, soms kan dat helpen.


    -

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Niets bijzonders. Ik hou nu maar weer mijn mond voordat ik met mijn humeur het hele topic verpest. ;x


    Dat doe je vast niet. Je kan alles zeggen en je kan mij ook altijd pb'en.


    She was always looking for more..

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Niets bijzonders. Ik hou nu maar weer mijn mond voordat ik met mijn humeur het hele topic verpest. ;x

    Je mag het gewoon zeggen hoor. Anders kom ik met mn humeur het topic verpesten want ik ben ook niet al te vrolijk


    “A queen will always turn pain into power.”

    Niemand is vrolijk. Want over drie dagen is het alweer maandag en we hebben too much toetsen te leren.


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Niemand is vrolijk. Want over drie dagen is het alweer maandag en we hebben too much toetsen te leren.


    Ugh, hou daar maar over op. Ik probeer net een lekker weekend idee te hebben.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Ugh, hou daar maar over op. Ik probeer net een lekker weekend idee te hebben.
    Precies.. c':


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Guys, be positive! We hebben nog twee dagen weekend, hebben überhaupt het recht om als vrouwen naar school te gaan en zijn niet in oorlog c:


    -

    WhereITold schreef:
    (...)

    Ugh, hou daar maar over op. Ik probeer net een lekker weekend idee te hebben.


    Yeah me too. Aber ik haat school.

    Behalve Expressie. EXPRESSIE IS LEUK. HARRY POTTER. IK HOOP ZO DAT WE HET UIT KUNNEN GEVEN. OOKAL WORDT DAT M NOOIT IVM DIE RECHTEN ENZO BUT NODBODY CARES


    take me back to the basics and the simple life

    TheHangingTree schreef:
    Guys, be positive! We hebben nog twee dagen weekend, hebben überhaupt het recht om als vrouwen naar school te gaan en zijn niet in oorlog c:


    Yeah Okay. Maar ik ben bang voor de IS
    Maar in dat weekend moet ik naar vrienden van m'n ouders wat ik echt kut stom vind


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Yeah me too. Aber ik haat school.

    Behalve Expressie. EXPRESSIE IS LEUK. HARRY POTTER. IK HOOP ZO DAT WE HET UIT KUNNEN GEVEN. OOKAL WORDT DAT M NOOIT IVM DIE RECHTEN ENZO BUT NODBODY CARES

    Hij is indeed wel cool jaah

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 20:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Yeah me too. Aber ik haat school.

    Behalve Expressie. EXPRESSIE IS LEUK. HARRY POTTER. IK HOOP ZO DAT WE HET UIT KUNNEN GEVEN. OOKAL WORDT DAT M NOOIT IVM DIE RECHTEN ENZO BUT NODBODY CARES


    Expressie? Wat uit kunnen geven?


    -

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Yeah Okay. Maar ik ben bang voor de IS
    Maar in dat weekend moet ik naar vrienden van m'n ouders wat ik echt kut stom vind


    Niet bang zijn voor de IS, het ergste wat ze kunnen doen is je vermoorden en dat klinkt misschien raar maar het is wel waar. Ik denk niet dat de dood heel vervelend ofzo is.

    En de IS kan je niet zoveel maken geloof ik hoor.


    -

    Expressie is een stroomvak, dus keuze zegmaar maar wel verplicht. andere keuzes zijn sport en exact.
    'T is een soort extra bevo/drama met meer vrije creativiteit e.d.
    En wij hebben dus de opdracht dat we in tweetallen een boordsel moeten maken, en ik doe samen met een vriendin het thema Harry Potter. En onze lerares Wat overigens echt een kutwijf is zegt dat je mag proberen het uit te geven en shizzle. Dna heb je sas een tien which we really would love to have Dus wij gaan dat proberen, maar waarschijnlijk lukt het niet vanwege de auteursrechten enzo, wel jammer, want ons idee wordt echt als beste gezien door leraren en mn bevo lerares vond het echt supergaaf en zelfs de bevo leraar die overal commentaar op heeft vind het super dusja, maar we zijn nog niet klaar met de kaartjes maar we gaan dus wel proberen het uit te geven wants at zou wel heel gaaf zijn.


    take me back to the basics and the simple life