• De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je – indien gewenst – patronen kiezen voor je eigen profiel. Wij maken ook opmaken/lay-outs voor creaties.

    Aanvragen kan je hier indienen. Gelieve onderstaande vragenlijst zo goed mogelijk in de vullen.

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Wachtlijst:

    * Amidala
    * The_Glue
    * LakeTown
    * Oakenshield

    Op de lijst
    Mee bezig
    Afgewerkt, wachtend op reactie


    Af:

    * Fabrizio - I
    * Canoodle - I
    * Natuurix - I
    * Amiable - I
    * Chuckles - I
    * Pippilotta - I
    * Calendis - I
    * Isimat - I
    * Shiki - I
    * Tylan - I
    * Angmar - I
    * LakeTown - I
    * The_Glue - I, II
    * Headey - I


    Official First Profilestore™

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 21:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shiki jouw profiel is klaar. Als je nog eventuele aanpassingen wil kan je deze altijd nog stellen (: Klik
    De codes kan je ook altijd aanvragen en die sturen we dan via Pb door.
    (Aanvraag werd via Pb aangevraagd.)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 21:21 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Isimat, jouw profiel is af. Eigenlijk al heel lang, I'm so sorry, but I forgot to say is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    1. Links


    2. Rechts


    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    1. Recht van de foto links
    We are all dreamers, wanting to be completely out of touch with reality.
    2. Links van de foto rechts
    Being happy doesn't mean everything is perfect... It means you decided to see beyond the imperfection.
    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    Bovenaan

    Onderaan

    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    Zoals één van jullie het profiel van Pippilotta, Calendis en/of Shiki heeft gemaakt.
    Lettertype > Gisha of Georgia
    Letterkleur > Cornvlowerblue of Dodgerblue
    De rest laat ik aan jullie (:
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    Staat bij de spoilers die ik eerder vermeld heb.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:12 ]


    16 - 09 - '17

    Nieuwe inzendingen zijn nog steeds welkom! (:
    En Sylvie, aan die van jou wordt gewerkt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 7:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tylan, profiel is af. c: als er nog wat aan veranderd moet worden, dan hoor ik het. De codes kan je ook nog vragen.
    Klik

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Codes zijn verstuurd en geen dank. Ik deed het met plezier. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil eigenlijk alles erop dat er nu staat, maar dan... minder saai. :'D
    Dus met een leuk lettertype en niet allemaal onder elkaar enzo. Het maakt me niet zoveel uit waar alles staat, als het maar anders is. Ook zou ik het leuk vinden als er
    Bètareader sinds 24-2-2014 en User van 2014 opkomt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem aan met de melding "Offside went Shippings", dat je bedoelde dat ik de titel moest aanpassen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh ja, haha. :D Thanks, héhé.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    (...)

    Profilestore, Gaily. ^^.

    Oeps, dat bedoelde ik dus ^^

    Ik wil hierbij ook een nieuwe profiel aanvragen. Ik ben mijn huidige zat. (bloos) Ik ga nadenken over wat ik erop wil en wat niet.


    -

    Emison schreef:
    (...)
    Oeps, dat bedoelde ik dus ^^

    Ik wil hierbij ook een nieuwe profiel aanvragen. Ik ben mijn huidige zat. (bloos) Ik ga nadenken over wat ik erop wil en wat niet.


    Héhé. Leuk dat je voor deze store kiest ;) want sinds kort hebben we concurrentie. :')

    Ps: Angmar: het kan denk ik nog wat duren, aangezien ikzelf het nu echt mega druk heb en Rani ook, sinds ze voltijds werkt, is ze minder actief. Maar we zijn je zeker niet vergeten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    (...)

    Héhé. Leuk dat je voor deze store kiest ;) want sinds kort hebben we concurrentie. :')

    Ps: Angmar: het kan denk ik nog wat duren, aangezien ikzelf het nu echt mega druk heb en Rani ook, sinds ze voltijds werkt, is ze minder actief. Maar we zijn je zeker niet vergeten.


    Geen probleem, het heeft geen haast. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thylan --> Greenbean


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    Thylan --> Greenbean


    I love it<3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys