• De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je – indien gewenst – patronen kiezen voor je eigen profiel. Wij maken ook opmaken/lay-outs voor creaties.

    Aanvragen kan je hier indienen. Gelieve onderstaande vragenlijst zo goed mogelijk in de vullen.

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Wachtlijst:

    * Amidala
    * The_Glue
    * LakeTown
    * Oakenshield

    Op de lijst
    Mee bezig
    Afgewerkt, wachtend op reactie


    Af:

    * Fabrizio - I
    * Canoodle - I
    * Natuurix - I
    * Amiable - I
    * Chuckles - I
    * Pippilotta - I
    * Calendis - I
    * Isimat - I
    * Shiki - I
    * Tylan - I
    * Angmar - I
    * LakeTown - I
    * The_Glue - I, II
    * Headey - I


    Official First Profilestore™

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 21:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gezien er nu drie weken verstreken zijn... gaan jullie er nog naar kijken of kan ik me beter ergens anders aanmelden? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onze excuses! We zijn beiden de laatste tijd vrij druk en zijn dit een beetje vergeten. Als het goed is zal ik er morgen zeker naar kijken. Ik geloof dat ik voorheen wat in de knoop zat met de gifs die allemaal langwerpig waren, maar ik zal morgen zeker een kijkje nemen!
    Nogmaals onze excuses!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oké, geen probleem (:
    Als een horizontale beter uitkomt mag je ook deze gebruiken? (:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, ik heb een poging gewaagt. Eventuele aanpassingen mogen zeker gesteld worden. Klik.
    Bedankt voor het geduld :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sorry, het is niet helemaal mijn ding. :x
    En op je telefoon is die tekst heel vreemd, een hele lange rij onder elkaar met één of twee woorden.
    Ik denk dat ik toch even zelf ga prutsen, want ik kan het ook niet zo goed uitleggen.

    Bedankt voor de moeite in ieder geval1


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil eigenlijk een profiel die ongeveer hetzelfde is als mijn huidige, alleen minder saai


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    Ik wil eigenlijk een profiel die ongeveer hetzelfde is als mijn huidige, alleen minder saai


    Heb je misschien enkele ideetjes ervoor? Dat is altijd makkelijk meegenomen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Heb je misschien enkele ideetjes ervoor? Dat is altijd makkelijk meegenomen (:


    Ik ben vooral van de zielige quotes en de foto's op mijn huidige profiel


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Zou je het lijstje willen invullen, alsjeblieft? Anders gaan we jou niet kunnen helpen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Greenbean --> Dobrien.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Greenbean --> Dobrien.


    Oeh I like.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is deze profilestore nog actief? (:

    LakeTown schreef:
    Is deze profilestore nog actief? (:


    Jep. Alleen zijn er geen aanzoeken, dusja. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Jep. Alleen zijn er geen aanzoeken, dusja. :'D


    Aanzoeken? Oei, ga je trouwen? xD


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Aanzoeken? Oei, ga je trouwen? xD


    Quit playing around, O'Brien.


    '' Type Sangster if you can see this. "