• De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je – indien gewenst – patronen kiezen voor je eigen profiel. Wij maken ook opmaken/lay-outs voor creaties.

    Aanvragen kan je hier indienen. Gelieve onderstaande vragenlijst zo goed mogelijk in de vullen.

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Wachtlijst:

    * Amidala
    * The_Glue
    * LakeTown
    * Oakenshield

    Op de lijst
    Mee bezig
    Afgewerkt, wachtend op reactie


    Af:

    * Fabrizio - I
    * Canoodle - I
    * Natuurix - I
    * Amiable - I
    * Chuckles - I
    * Pippilotta - I
    * Calendis - I
    * Isimat - I
    * Shiki - I
    * Tylan - I
    * Angmar - I
    * LakeTown - I
    * The_Glue - I, II
    * Headey - I


    Official First Profilestore™

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 21:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dobrien schreef:
    (...)

    Quit playing around, O'Brien.


    Sorreh... *kruipt weg*


    16 - 09 - '17

    Dotan -> Uptown.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hoop dat de teksten niet te lang of te kort zijn. Mocht dat wel zo zijn, pb dan even dan zoek ik beter passende quotes (:

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    1) http://media.tumblr.com/tumblr_lzcz3fn1KS1r2nrus.gif
    2) http://media.tumblr.com/42aa524e2e0d0bad8b03447daed42a0e/tumblr_inline_nk2wh7iNoL1sy66lj.gif
    3) http://31.media.tumblr.com/tumblr_lxjz7o0MIM1qbjxavo1_500.gif

    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    1) From the ashes a fire shall be woken,
    A light from the shadows shall spring;
    Renewed shall be blade that was broken,
    The crownless again shall be king.

    2) Home is behind, the world ahead,
    and there are many paths to tread
    through shadows to the edge of night,
    until the stars are all alight

    3) The road goes ever on and on
    By caves where never sun has shone
    Under cloud and under star
    Turn at last to home afar

    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    Nope

    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    Een beetje zoals deze? Graag het zelfde lettertype en voor kleur... Tja, ik weet niet welke kleur het beste bij deze gifs past. Misschien zo'n zelfde goudbruine tint, maar gewoon zwart is ook goed hoor ^^


    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    Nee hoor, niks.

    Zo, ik heb een poging gewaagd (: Het profiel vind je onder het 'Klikje' Klik


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Zo, ik heb een poging gewaagd (: Het profiel vind je onder het 'Klikje' Klik


    Hierbij zijn de codes verzonden. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Hierbij zijn de codes verzonden. (:


    Haha, ik had ze ook al verstuurt ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    (...)

    Haha, ik had ze ook al verstuurt ^^


    Heh, dan zijn we zeker. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    http://media.tumblr.com/e8b958d501ba0160b6cd84683074ce90/tumblr_inline_ng81aprHDW1t5owfh.gif
    https://38.media.tumblr.com/6f60e9b4564131164c08bec607f7b5dc/tumblr_mwez9sFGw01snfceco1_250.gif
    http://www.testedich.de/quiz31/picture/pic_1354465962_1.jpg
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Bij het eerste plaatje:

    Do you know how I've got this limp, Tommy? Did I ever tell you?"
    "What happend?"
    "I tried to kill myself in the maze. Climbed halfway up one of those bloody walls and jumped right of."

    Het tweede plaatje:
    Never say goodbye,
    Cause goodbye means going away.
    And going away,
    Always means forgetting.

    Het derde plaatje:
    I'm up in the sky, flying on wings made of dreams and childish hopes.
    Don't try to bring me down. Fly up with me, and I'll love you forever.

    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    -
    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    Zoals het profiel van Fabrizio (In de story) 2 plaatjes onder elkaar, teksten er naast. Qua lettertype een beetje sierlijk.
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik wil niet vervelend zijn, maar doen jullie hier nog wat mee? ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    Ik wil niet vervelend zijn, maar doen jullie hier nog wat mee? ;)


    Uptown zei dat ze de jouwe voor haar zou nemen. Ik zal het eens vragen of ze er al aan begonnen is!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het spijt me. Ik had vakantie en het is helemaal uit mijn gedachten gegaan. Maar, hij is af. (:

    Klik


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Het spijt me. Ik had vakantie en het is helemaal uit mijn gedachten gegaan. Maar, hij is af. (:

    Klik


    Omg, ik zie Robbie en Newt ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Maakt nie tuit, ik was er alleen benieuwd naar. Top dat ie af is, ik ga nu kijken :P

    Edit: Zou het plaatje van de draken en van peter pan omgewisseld kunnen worden? Misschien had ik de linkjes verkeerd gezet, sorryyy

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 12:26 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Kunnen jullie ook voorkanten voor verhalen maken? Geen covers, maar voorkanten, een beetje zoals dit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jep. (: Ik heb ook al eens een quiz-opmaak gemaakt. Het zijn eigenlijk alle dingen die te maken hebben met de lay-out. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys