• Aankomende dinsdag heb ik met mijn klas een presentatie, die we op een creatieve manier moeten geven Goh, wat wil je ook, als het vak 'Creativiteit en Innovatie' heet :'). Iniedergeval, als groep hebben we besloten dat ieder een klein gedichtje maakt over een bepaalde Griekse God of Godin. Tijdens een van onze lessen hebben we namelijk bepaalde stof bestudeerd waarbij men je karaktereigenschappen kenmerkt aan de hand van een god of godin.
    Ik heb net mijn gedicht gemaakt over de godin die het beste bij mij past en ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat jullie er van vinden c:
    So if you're curious, you can click here c:


    Inspiration can hit you any time

    Wat leuk!

    Vroeger op school moesten wij een keer per week onze 'persoonlijke' spreuk opzeggen die de juffen aan het einde van het vorige jaar aan ons hadden gegeven, ook gebaseerd op welke Griekse godin het beste bij je past, en ik had ook Artemis. :Y) Hij had wel wat weg van dit gedicht, eigenlijk. Heel leuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gaaf gedicht, wauw c;


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, leuk! Gedichten moeten schrijven voor school klinkt altijd ontzettend stom, maar meestal komen er wel hele leuke gedichten uit :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dankjulliewel :3

    Wiarda schreef:
    Wat leuk!

    Vroeger op school moesten wij een keer per week onze 'persoonlijke' spreuk opzeggen die de juffen aan het einde van het vorige jaar aan ons hadden gegeven, ook gebaseerd op welke Griekse godin het beste bij je past, en ik had ook Artemis. :Y) Hij had wel wat weg van dit gedicht, eigenlijk. Heel leuk. ^^

    Ah cool dat je ook Artemis had! En grappig dat mijn gedicht er wat van weg heeft ;p Moesten jullie ook je persoonlijke eigenschappen in de god terugvinden?


    Inspiration can hit you any time