• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik haat jou zo, zo erg op dit moment >:')


    Tja; als George niet wilt- neemt Camp Leo maar ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Post nog niet klaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Tja; als George niet wilt- neemt Camp Leo maar ^^


    (cat) SeRiOuS cAt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De post is klaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat is Jonahs favoriete broodbeleg?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    'Wacht; ga ik hem ten huwelijk vragen? Echt waar? Wanneer ga ik hem ten huwelijk vragen? Ik bedoel- heb ik plannem gemaakt?! Ohmerlin- ik ga hem ten huwelijk vragen!' Fronsend kijk ik mijn tweelingbroer aan. Ik zou het echt niet zijn vergeten dat ik Ralf ten huwelijk wilde gaan vragen. De laatste tijd heeft hij wel vaker dat soort dingen.
    'Weet je het zelf niet?' murmelt Ralf.
    'Ik- ik denk van wel.' Alweer kijk ik van Ralf naar George. Maar ik ben niet in de bui voor vervelende dingen.
    'We gaan trouwen!' roep ik vrolijk en ik knuffel George, waarna ik weer naar Ralf loop en hem knuffel. 'Oh Merlin ik wil echt jou bruiloft plannen. Dan zorg ik wel voor de taart en de gastenlijst. Maar jullie kunnen natuurlijk eerder trouwen want jullie zijn allebei al meerderjarig. Jullie kunnen vandaag trouwen! Oh Merlin, dit is zo geweldig!'
    Ik draai me om naar Ralf en kijk hem aan. 'Een pak staat jou waarschijnlijk zo goed! En dan kan mam natuurlijk de hele tijd stressen maar we krijgen een geweldige bruiloft. Oh Merlin ik ben zo blij!'

    Stuiterbal Fred.


    Camp is nog 16.. pas 24 januari is hij 17 xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat is Jonahs favoriete broodbeleg?


    Ehm geen idee. Kaas?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ehm geen idee. Kaas?


    pompoenpasta? (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp is nog 16.. pas 24 januari is hij 17 xd


    Oh ach, het is Fred.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    pompoenpasta? (A)


    Gadverdamme dat lijkt me echt smerig. Maar doe maar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oh ach, het is Fred.


    Wat gaat Fred doen als.. hij achter Camps geheimpje komt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ehm geen idee. Kaas?


    Oké dit begint echt wel eng te worden. Toen leora me ook ooit dezelfde vraag stelde xei ik ook kaas :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Hier, waarschijnlijk. Zoals iedere vakantie. Blijf jij ook? Twee weken lang niks doen. Zwerkballen, gewoon in bed blijven liggen, wandelingen maken.’ Even glimlachte ik voordat mijn gezicht weer vertrok en de portret door ging. ‘Oh merlin; ik blijf hier. Zoals altijd behalve op die ene keer na. Ik wil niet- ik kan niet. Al die sneeuw en ijs.. was ik maar een beer waardoor ik in een hol kon kruipen waar ik in overwinterde; maar in plaats daarvan moet ik het met mijzelf doen…’ bromde ik terwijl ik langzaam naar de grote zaal liep. ‘Van mij part mag al het sneeuw nu weg zodat er een zon op kan komen. Wie zet er dan ook in merlijns naam een school neer in Engeland en niet in Spanje of Australie…’ met dat ging ik aan de tafel zitten waar het eerste de beste krentenbol er aan moest geloven om vermoord te worden in mijn mond. Met dat pakte ik twee broodjes en smeerde met Jonahs favoriete beleg om die vervolgens beide aan hem te geven om daarna mijn eigen krentenbol verder te verorberen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Oh merlin; ik blijf hier. Zoals altijd behalve op die ene keer na. Ik wil niet- ik kan niet. Al die sneeuw en ijs.. was ik maar een beer waardoor ik in een hol kon kruipen waar ik in overwinterde; maar in plaats daarvan moet ik het met mijzelf doen… Van mij part mag al het sneeuw nu weg zodat er een zon op kan komen. Wie zet er dan ook in merlijns naam een school neer in Engeland en niet in Spanje of Australie…’ ik haal mijn schouders op. Zelf vind ik sneeuw echt heel mooi en hou ik ervan. Kealan smeert twee broodjes met mijn lievelingsbeleg en geeft die aan mij.
    'Maar nu heb je mij om je warm te houden. Dus als je het koud hebt moet je naar mij toe komen voor een knuffel. Vind ik helemaal niet erg hoor.' Ik scheur een stukje van zijn krentenbol af en eet dat op. Mijn broodjes zijn nu ook al op.
    'Ik heb er nu echt al zin in!' May komt langsgelopen en kijkt me even aan. Ik denk dat ze verder loopt, maar ze blijft stil staan.
    'Hey, Jnathan, ik had gisteren een heel interessant gesprek met Christian over jou familie. Echt interessant en onverwacht.' Ze loopt weer verder en ik voel mijn wangen rood kleuren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'We gaan trouwen!' Riep Fred en hij was zo ontzettend blij, ook toen hij opsprong en mij in een knuffel trok, zo blij dat als ik nog steeds geheugenverkies had, dat ik haast zou denken dat wijmet elkaar zouden trouwen. Ach, ja. Hij liet me los en trok deze keer Ralf Iin een knuffel waardoor ik lachend weer wegkeek.
    'Oh Merlin ik wil echt jou bruiloft plannen. Dan zorg ik wel voor de taart en de gastenlijst. Maar jullie kunnen natuurlijk eerder trouwen want jullie zijn allebei al meerderjarig. Jullie kunnen vandaag trouwen! Oh Merlin, dit is zo geweldig!'
    'Eh- Fred,'
    'Een pak staat jou waarschijnlijk zo goed! En dan kan mam natuurlijk de hele tijd stressen maar we krijgen een geweldige bruiloft. Oh Merlin ik ben zo blij!'
    'Camp is pas zestien.' Zeg ik met een grijns.
    '24 januari word hij pas zeventien. Maar- ik geloof dat ik dacht dat ik hem tijdens de kerstbal zou gaan vragen.' Zeg ik kalmpjes en kon de glimlach werkelijk niet meer onderdrukken.
    'En Fred, als jij mijn bruiloft gaat organiseren, dan doe ik die van jou. Eneh- hij heeft bog steeds geen ja gezegd of beslis jij plotseling voor hem of hij ja moet zeggen of nee?' Vroeg ik dan met een lach.
    'George, ik weet zeker dat hij het ook wilt. Zo niet, dan ben ik overtuigd dat we op een of ander manier in een ander universum zijn beland.' Ik lachte zachtjes om Ralf zijn opmerking en richtte me even naar Fred.
    'Heb je het niet gemerkt Fred; voordat Ralf iets met jou had was hij zo bescheiden en stil. Je hebt echt een afschuwelijke invloed op hem.'


    Camp kan terug komen? (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••