• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    morgen pas x'D want het is bijna 2 uur


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Maar nu heb je mij om je warm te houden. Dus als je het koud hebt moet je naar mij toe komen voor een knuffel. Vind ik helemaal niet erg hoor.’ Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik naar mijn krentenbol keek die hij ook al begon te verorberen. Dit was dus de reden waarom ik brood voor hem smeerden. Hij leek wel een eindeloze put in zijn maag te hebben- niet dat ik het erg vond. Ik at zo en zo niet zo veel bij het ontbijt tenzij het kerst was of pasen.
    ‘Ik heb er echt nu al zin in.’ ik glimlachte enkel terwijl mijn ogen op May bleven haken. Die natuurlijk zoals altijd weer wat op te merken heeft; omdat ze ook overal afluistert en altijd op de hoogte is van de nieuwste roddel.
    ‘Hey, Jonathan, ik had gisteren een heel interessant gesprek met Christian over jou familie. Echt interessant en onverwacht.’ Verontwaardigd wilde ik een opmerking naroepen tot ik zag dat Jonahs gezicht rood was gelopen wat toch iets van argwaan op deed komen tot ik maar met het krentenbol begon te spelen voordat ik het op mijn bord terug gooide. ‘Je hoeft er niet over te praten- gezien ik het gevoel heb dat je hetgeen wat zij weet mij niet verteld heb- maar als je erover wilt praten- het kan er allemaal nog wel bij.’ Ik glimlachte terwijl mijn ogen automatisch naar May afgleden. Wat zou ik graag haar pijn willen doen- gruwelijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    'Je hoeft er niet over te praten- gezien ik het gevoel heb dat je hetgeen wat zij weet mij niet verteld heb- maar als je erover wilt praten- het kan er allemaal nog wel bij.' Ikglimlach en kijk hem aan. Hij is zo lief, soms weet ik niet meer waar ik hem aan verdiend heb.
    'Op dit moment is het enige wat ik wil weer bij jou zijn, in de slaapzaal, terwijl er niemand anders is.' Ik glimlach en pak zijn hand onder de tafel vast zodat niemand het ziet. Ik zou zo graag niet bang hoeven zijn of iemand het ziet maar gewoon hem hier in het openbaar kunnen knuffelen. 'Maar Victoire,' zeg ik zachtjes en ik laat zijn hand los. Hij gaat trouwen. Ik kan niet verliefd zijn op iemand die verloofd is aan een of ander Frans meisje wat Kealan waarschijnlijk veel meer te bieden heeft. Met mij zal hij nooit echt gelukkig kunnen zijn en dat weet ik. Hoewel hij zegt dat ik in het hier en nu moet leven is dat veel moeilijker dan dat hij het doet lijken. Ik kan niet in het hier en nu leven als ik weet dat de toekomst mij ontzettend veel pijn gaat doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    We zijn al bij blz 19...


    Spoiler alert: you will save yourself

    17 pagina's in 1 dag..


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Op dit moment is het enige wat ik wil weer bij jou zijn, in de slaapzaal, terwijl er niemand anders is.’ Even voelde ik zijn hand die van mij omsluiten en net toen ik weer twee nieuwe broodjes voor hem wilde gaan smeren hoorde ik hem zachtjes; ‘Maar Victoire.’ Even trok ik mijn wenkbrauw op voordat ik keek of er iemand in de buurt was voordat ik weer naar Jonah keek. Daarnet leek hij nog zo vrolijk en nu… leek alles opeens weg en voelde ik zelfs zijn hand die van mij loslaten.
    Zonder wat te zeggen stond ik op en greep ik hem even bij zijn hand beet waarmee ik hem omhoog trok voordat ik hem bij zijn schouder pakte omdat anders leerlingen rare dingen gingen denken- iets wat ik niet wilde. Ik trok hem mee- de dichtstbijzijnde lokaal in waarna ik hem op een willekeurige tafel drukte om zelf ook te volgen waarbij ik mijn armen om hem heen sloeg en een zachte kus op zijn wang drukte. ‘Niet zo verdrietig zijn; Jonah. Je was daarnet nog zo blij…’ fluisterde ik zachtjes terwijl mijn ene hand over zijn arm heen streek terwijl mijn ogen op zijn gezicht gefocust waren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Even keek ik nog achterom voordat ik mijn kleding uit elkaar haalde en daar een klein mesje tevoorschijn haalde voordat ik snel mijn kleding uit gooide om de douche vliegensvlug in te stappen.
    Langzaam draaide ik de kraan wat open waarbij meteen een koude plens over me heen kwam wat een zachte kreun uit mijn mond deed gaan. Merlin; na al die tijd begrijp ik nog steeds niet deze kranen. Snel draaide ik aan de warmte knop waarbij mijn haren abrupt kletsnat was hoewel mijn lichaam nog bibberde door de kou. Aarzelend keek ik naar onder; naar mijn bleke lichaam wat stond te trillen onder de warmte kraan. Naar de littekens over mijn buik waar straks nog een paar diepe sneeën in zou komen; een eigenschap die ik niet afgeleerd had en niet wilde afleren. Dit was het enige manier waardoor ik mijn emoties een beetje kon hanteren zodat het leuker werd voor George en de omgeving rond George heen.

    Zachtjes haalde ik de handdoek door mijn haar wat zoals altijd niet in een keer droog wilde wezen. Met een zachte zucht greep ik naar mijn kleding die ik ietwat houterig aan deed voordat ik er onderuit ik de deur opende en er onderuit kwam. Zachtjes legde ik mijn baddoek in de wasmand terwijl ik de rode vlekken van mijn bloed verstopte door die onderaan te leggen om vervolgens mijn mesje in mijn shirt te verstoppen voordat ik rond me heen keek of ik niks vergat.
    Zachtjes legde ik mijn hand op de klink om weer naar boven te lopen naar de slaapkamer die ik weer zachtjes achter me dicht deed.
    ‘Heb je het niet gemerkt Fred; voordat Ralf iets met jou had was hij zo bescheiden en stil. Je hebt echt een afschuwelijke invloed op hem.’ Even keek ik van Fred en Ralf die bij elkaar in bed lagen weer naar George om zachtjes langs George heen te lopen; naar mijn nachtkastje waar ik genoodzaakt was mijn spullen in te doen gezien ik geen hutkoffer had en ook eigenlijk niks kwa spullen op schoolboeken na en de kleding die ik aanhad toen ik in de trein zit. Daarnaast had ik een extra schoolgewaad mogen lenen van school zelf- omdat ik anders weken in mijn kledij moest lopen.
    Snel pakte ik mijn boeken en het stuk perkament wat huiswerk was- iets wat ik met veel pijn en moete af heb weten te krijgen en dan was het nog maar de vraag of het goed was- in te leveren bij transfiguratie. Niet dat Fred en George daar last van hadden. Het was bijles huiswerk wat nog extreem pittig was. Het was dan een geluk dat George en Fred beide zwerkbal trainingen hadden- waar ik het liefst niet over nadacht en dan ook die plek meed omdat dat alleen maar pijnlijke herinneringen ophaalde over heel mijn verleden- dat ik dan zo over al mijn huiswerk kon hangen. Ik kon haast beweren dat ik bijna even veel huiswerk had als Hermelien Griffel die laatst zo vriendelijk was om mij te helpen; alleen zij maakte het tien keer sneller.
    Net toen ik weer terug langs George wilde lopen besefte ik pas dat ik hem nog niet een verklaring had gegeven waarom ik weg zou gaan waardoor ik twee stukken perkament omhoog hield.
    ‘I-ik ga dit alvast inleveren bij professor Anderling.. tot zo.’ Zei ik zachtjes voordat ik de kamer uit liep om de leerlingenkamer uit te lopen. Gelukkig wist ik nu beter de weg door Zweinstein- hoewel dat maar naar bepaalde lokalen was en nog niet eens alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit wordt dan een hele interessante rpg, met een extreem overbeschermende Fred


    Tja, zelfs als lief katje zal Fred hem niet accepteren en genadeloos proberen van zijn zusje weg te jagen. Hij kan zijn borst wel nat maken.


    - Bain aka Fred Jr.

    Veel succes Ralf ('x ik zou bang zijn nu :'P

    X Scorpius Malfoy • 5 • NoStranger 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • Gereserveerd • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4
    X Campbell Saunders • Gereserveerd • 5 • Leora FC: Dylan Everett 1.8
    X Ralf Auron • Gereserveerd • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • Gereserveerd • 7 • NoStranger 1.11


    Ik denk is er een samenzwering aan het gaande (cat) x'D we staan allemaal bij elkaar x'D behalve mijn roxje niet :p

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 14:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley you didn't see anything Jonah Barret

    Hij staat op en trekt me mee naar een leeg lokaal. Daar duwt hij me tegen een tafel en gaat hij er zelf bij zitten, met zijn armen om mij heen. Hij kust me even op mijn wang en kijkt me dan aan.
    ‘Niet zo verdrietig zijn; Jonah. Je was daarnet nog zo blij…’ Ik glimlach en schud mijn hoofd.
    'Hoe kan ik blij zijn als de jongen van mijn dromen uitgehuwelijkt is aan iemand anders? Ik wil zo graag als jou zijn, maar ik kan het niet.' Ik schud mijn hoofd en veeg de eenzame traan weg die over mijn wang rolde.
    'Maar ik kom er wel overheen. Sowieso moet ik meer aandacht aan zwerkbal besteden als ik gekozen wil worden als speler.' Ik glimlach triest en haak zijn hand van de mijne. 'Ik hou nog steeds van je, maar ik kan niet... Samen zijn met jou als ik weet dat je gaat trouwen met haar.'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:05 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Hoe kan ik blij zijn als de jongen van mijn dromen uitgehuwelijkt is aan iemand anders? Ik wil zo graag als jou zijn, maar ik kan het niet. Maar ik kom er wel overheen. Sowieso moet ik meer aandacht aan zwerkbal besteden als ik gekozen wil worden als speler. Ik hou nog steeds van je, maar ik kan niet.. Samen zijn met jou als ik weet dat je gaat trouwen met haar.’ Even keek ik hem aan waarna ik zijn hand die hij met die van mij gehaakt had los liet en afstand van hem nam en hoewel ik zo graag los wilde barsten- en boos wilde worden om wat hij míj nu aan deed was het enige wat er uit kwam;
    ‘Oke; als jij dat vind. Dan moet ik je maar met rust laten.’ Het klonk rustig en beheerst hoewel ik dat van binnen niet was. Hoe kon hij in hemelsnaam eerst alles goed vinden en nu alles veranderen. Wilde hij me zo graag kapot zien gaan- wilde hij zo graag dat ik tegen mijn vader in zou gaan.
    ‘Ik zie je wel.’ Met dat stond ik op en liep maar de deur uit waar ik even voor bleef leunen en mijn ogen sloot om zachtjes uit te ademen. Waarom in merlijns naam doet hij zo wanneer het zo goed ging; zonder dat ik me best hoefde te doen. Gewoon zo; natuurlijk- zo normaal en vooral; zo soepel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan niet meer met george verder tot fred gepost heeft; misschien kan Red buiten sneeuwpopjes gaan maken. En natuurlijk gaat Leo hun dan achtervolgen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga nu posten met Fred.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Camp is pas zestien. 24 januari word hij pas zeventien. Maar- ik geloof dat ik dacht dat ik hem tijdens de kerstbal zou gaan vragen. En Fred, als jij mijn bruiloft gaat organiseren, dan doe ik die van jou. Eneh- hij heeft bog steeds geen ja gezegd of beslis jij plotseling voor hem of hij ja moet zeggen of nee?' Ik grijns en wil iets heel slims zeggen, maar Ralf is al voor me.
    'George, ik weet zeker dat hij het ook wilt. Zo niet, dan ben ik overtuigd dat we op een of ander manier in een ander universum zijn beland.' Met een glimlach kijk ik naar Ralf. Hij is zo lief.
    'Heb je het niet gemerkt Fred; voordat Ralf iets met jou had was hij zo bescheiden en stil. Je hebt echt een afschuwelijke invloed op hem.' Ik rol met mijn ogen.
    'Voor Campbell jou ontmoette was hij een brave, wereldberoemde zwerkballer. Maar jullie hebben elkaar en lijken echt heel gelukkig, dus ja.'
    ‘I-ik ga dit alvast inleveren bij professor Anderling.. tot zo.’ Ik draai me om en zie Campbell weglopen. Dit is de perfecte mogelijkheid om erachter te komen wat er met George aan de hand is.
    'Ik help hem wel, misschien kan hij het lokaal niet vinden,' zeg ik voor ik achter hem aan ren en bij zijn arm vast pak. 'Campbell, kan ik je even spreken?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Oke; als jij dat vind. Dan moet ik je maar met rust laten.’ Ik wil nu zo graag hem vast pakken en vast willen houden, maar ik kan het niet. ‘Ik zie je wel.’ Daarmee loopt hij het lokaal uit en ik sla tegen het eerste voorwerp aan dat ik kan vinden. Daarna begin ik woedend dingen te vernielen en om te gooien.
    Pas na een tijdje ben ik moe en ga ik tegen een muur aan zitten. Mijn hoofd doet ontzettend veel pijn en ik wil zo graag schreeuwen. Ik weet dat mijn woede voornamelijk komt doordat ik de laatste tijd mijn pillen niet heb genomen. Daardoor word ik vaak een beetje suffig en daar kan ik niet tegen. Toen ik Kealan had ging alles goed omdat hij me rustig kon houden. Maar nu is er niemand en kan ik alleen maar kijken naar de puinhoop die ik aangericht heb terwijl er tranen over mijn gezicht stromen.
    Vanuit de deur hoor ik een schreeuw van schrik en meteen spring ik op. Banning staat daar terwijl hij kijkt naar het vernielde lokaal. Als hij mij ziet, wordt zijn hele hoofd rood van woede.
    'Barret? Wil je jezelf uitleggen of moet ik meteen het schoolhoofd erbij halen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd meteen. Als het schoolhoofd erachter komt worden mijn ouders gebeld en dat kan ik echt niet hebben.
    'I-ik was vergeten mijn pillen te nemen. Alstublieft, ik zal alles opruimen en voortaan altijd mijn pillen nemen.' Hij knikt en pakt zijn toverstaf, waarmee hij in één keer de kamer opruimt.
    'Ga maar snel naar je les,' zegt hij rustig. Ik pak mijn tas en ren weg, maar niet naar de les. Ik kan Kealan nu echt niet zien, dus loop ik naar buiten en ga ik bij het meer zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ben er hoor x'D don't worry


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya