• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George hij zegt 'in' niet 'aan' xd en dan begin je over een teen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George hij zegt 'in' niet 'aan' xd en dan begin je over een teen x'D


    Echt? Ik weet zeker dat ik aan schreef hoor :'o

    Laat maar xq zo is george :D hij denkt te weten wat het is maar wilt het even niet gelovem. En dat bedoeld hij als een grap x')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 0:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Eh- wat bedoel je? Een- een tweede navel? Of een zesde teen; ik ken iemand die een zesde teen had en zo erg vond ik dat niet hoor.’ Nerveus schudden ik mijn hoofd terwijl ik op mijn lip beet om niet in tranen uit te barsten. Zachtjes voelde ik zijn handen naar mijn hand gaan.
    ‘Campbell, jouw uiterlijk maakt mij niets uit. Of wat jij hebt of niet hebt; jij bent nog steeds Campbell, de jongen van wie ik heel erg veel hou. Dat maakt toch wat uit en verder niets?’ mistroostig keek ik hem voor een milliseconde aan om mijn blik weer af te wenden; hij wist niet wat ik niet had- of wat ik wel had; en daar kon hij niks aan doen. nerveus beschermde ik met mijn armen mijn buik evenals de kippenvel terwijl ik even mijzelf heen en weer wiegde; voordat ik opkeek en maar naar een stukje muur naast George te gaan staren.
    ‘N-niemand weet het- b-behalve; N-nathaniel en m-mijn moeder…’ begon ik zachtjes terwijl ik mijn nagels in mijn wond boorde.
    ‘Ik- ik ben geen jongen- of meisje… ik- ik ben geboren als meisje; ik- in de t-tijd dat V-voldemort dood ging gingen alle dooddoeners terugkeren en werden vele ‘vervolgd’ of in Azkaban gezet. Er bleef zo’n kleine groep met dooddoeners over; en sommige beweerde dat de Heer terug zou keren en sommige niet.. en toen greep iemand de macht- hij wilde dat er meer volbloed tovenaar kinderen zouden komen zodat; ze a-alsnog de w-wereld konden veranderen in h-het kwade. D-dus allerlei m-meisjes w-werden uitgehuwelijkt aan j-jongens e-en ik…’ mistroostig glimlachte ik voordat ik mijn handen in het haar zetten.
    ‘M-mijn geluk.. ik w-was g-goed in z-zwerkbal. T-te goed om t-thuis te zitten e-en kinderen te k-krijgen; mama k-kon zo geld k-krijgen en z-zou alles gefinancierd worden; door mijn w-wedstrijden…’ ik slikte nerveus; ergens voelde dit alles als zo’n verraad naar mijn familie. Vooral omdat Nathaniel me in vertrouwen had genomen door dit te vertellen omdat ik zelf de waarheid niet wist.
    ‘I-ik werd een j-jongen. E-en ik heb pillen geslikt; d-dus ik heb… ik heb geen b-borsten m-maar.. m-maar…’ ik seinde nerveus naar onder voordat ik mijn nagels dieper in mijn wond boorden.
    ‘H-het spijt me. Z-zo erg. D-dus je mag me nu wel een-een monster noemen; e-een freak. W-want dat ben ik ook..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh jeej... wat gaat george nu doen :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Overigens, ik had ooit een film gezien waar een man een vrouw ontmoette maar dat het bleek dat het zihzelf was, maar vam het verleden x') dat hij opgroeide als een jong meisje em verliefd werd op zichzelf, als een jongen en zwanger raakte door hem, zixhzelf eigenlijk dus maar tegelijkertijd moest ze omgebouwd worden naar een man dus kwam dat kind uit een man x') net als Campbell :'p en dqt kind was dan weer haar/zixhzelf. Een zeer ingewikkelde film..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik liet hem los waarna Campbell zijn armen rond zijn buik gooide en ergens voelde ik een serieus gesprek aankomen, wat ik dus niet fijn vond.
    ‘N-niemand weet het- b-behalve; N-nathaniel en m-mijn moeder… Ik- ik ben geen jongen- of meisje… ik- ik ben geboren als meisje; ik- in de t-tijd dat V-voldemort dood ging gingen alle dooddoeners terugkeren en werden vele ‘vervolgd’ of in Azkaban gezet. Er bleef zo’n kleine groep met dooddoeners over; en sommige beweerde dat de Heer terug zou keren en sommige niet.. en toen greep iemand de macht- hij wilde dat er meer volbloed tovenaar kinderen zouden komen zodat; ze a-alsnog de w-wereld konden veranderen in h-het kwade. D-dus allerlei m-meisjes w-werden uitgehuwelijkt aan j-jongens e-en ik… M-mijn geluk.. ik w-was g-goed in z-zwerkbal. T-te goed om t-thuis te zitten e-en kinderen te k-krijgen; mama k-kon zo geld k-krijgen en z-zou alles gefinancierd worden; door mijn w-wedstrijden… I-ik werd een j-jongen. E-en ik heb pillen geslikt; d-dus ik heb… ik heb geen b-borsten m-maar.. m-maar…’
    Hij seinde naar onderen en met grote ogem van pure verbazing keek ik hem maar strak aan.
    ‘H-het spijt me. Z-zo erg. D-dus je mag me nu wel een-een monster noemen; e-een freak. W-want dat ben ik ook..’
    Nog even keek ik hem aan voordat ik voor me uit staarde. Mijn handen liet ik een aantal keren door mijn haren glijden voordat ik mijn polsen tegen mijn knieën aan legde en mijn handen in elkaar verboden voor mijn mond hield.
    '..En dat kon je me niet eerder vertellen.' Murmelde ik zachtjes terwijl ik met pure schok op mijn gezicht maar de verte in staarde. Niet wetend wat ik moest doen, niet wetend wat ik moest denken of überhaupt moest zeggen. Minuten streken zwijgend voorbij terwijl ik diep in gedachtes gezonken leel te zijn. Campbell was ooit een klein meisje, maar mu een jongen. Hoe kan dat in merlijns naam.. natuurlijk; het is mogelijk, er zijn mensen die dit doen maar- maar ik en Campbell zijn zo dicht bij elkaar.. het zou handiger zijn als ik dit van het begin af aan wist. Hoe kon hij zo een groot geheim voor mij bewaren? Ik schudde uiteindelijk met mijn hoofd en ging opstaan om voor Campbell neer te kunnen knielen en staarde hem maar aan.
    '..je bent geen monster. Of een freak.' Murmelde ik met een zucht.
    'Het- het zou handiger zijn als je dit mij eerder verteld had.'
    Met dat kwam ik volledig op het vloer zitten en leunde tegen het kast achter mij aan en wendde mijn blik niet eens voor een seconde van hem af. En toen kwam er weer een lange stilte terwijl ik hem maar aankeek.
    'Er zijn wel meerderen die dit doen.' Murmelde ik uiteindelijk en leunde wat maar voren om zwakjes zijn hand vast te pakken die ik met mijn vingers begon te spelen.
    'Maar- maar ik ga je niet verlaten voor dit. Wel ben ik wat geschrokken maar- je bent nog steeds Campbell Saunders van wie ik een gevoel koester die ik voor niemand anders gevoeld had.'



    Niet te vroeg juichen, dit is nog niet voorbij x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, ik had ooit een film gezien waar een man een vrouw ontmoette maar dat het bleek dat het zihzelf was, maar vam het verleden x') dat hij opgroeide als een jong meisje em verliefd werd op zichzelf, als een jongen en zwanger raakte door hem, zixhzelf eigenlijk dus maar tegelijkertijd moest ze omgebouwd worden naar een man dus kwam dat kind uit een man x') net als Campbell :'p en dqt kind was dan weer haar/zixhzelf. Een zeer ingewikkelde film..


    Okeee.... wat voor rare films kijk jij wel niet; ik denk moet ik me toch zorgen gaan maken x'D maar goed dat je dus genoeg weet hoe George; Camp kan ondersteunen (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Okeee.... wat voor rare films kijk jij wel niet; ik denk moet ik me toch zorgen gaan maken x'D maar goed dat je dus genoeg weet hoe George; Camp kan ondersteunen (';


    Haast iedere week download mijn vader allemaal films cia internet die we gewoon gezamelijk via de televisie kijken. En sit was een van zijn films en ik zeghet je; mijn vader zoekt van de raarate films uit en luisterd tegenwoordig niet meer naar onze ggeprotesteer x') ik en mijn zus zoeken tenminste normale films uit :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘.. En dat kon je me niet eerder vertellen.’ Zwijgzaam bleef ik zitten met mijn hoofd naar onder terwijl het ijzeren bloed afkomstig van mijn lip langzaam door mijn mond vloeide.
    ‘..je bent geen monster. Of een freak. Het- het zou handige zijn als je dit mij eerder verteld had.’ Snel vermeed ik zijn blik terwijl hij op de grond ging zitten terwijl ik zijn ogen nog enorm op mij voelden branden. ‘Er zijn wel meerderen die dit doen. Maar- maar ik ga je niet verlaten voor dit. Wel ben ik wat geschrokken maar- je bent nog steeds Campbell Saunders van wie ik een gevoel koester die ik voor niemand anders gevoeld had.’ Zachtjes voelde ik de eerste tranen van mijn gezicht druppen. Ergens had ik het gevoel dat hij alleen medelijden had; ik was mislukt en hij durfde het niet te zeggen terwijl ik het wel wist. Zachtjes trok ik mijn hand terug om ruw de tranen van mijn gezicht af te vegen. ‘H-het spijt me echt. Echt. M-maar n-niemand mag h-het weten. J-jij officieel o-ook niet. M-maar waarschijnlijk m-maakt h-het allemaal n-niet meer u-uit want ik z-zwerkbal toch n-niet meer e-en f-familie h-heb ik ook niet meer.. d-dus als je w-wraak wilt.. g-ga je g-gang..’ het liefst wilde ik nu gewoon mijn shirt pakken en wegwezen maar in plaats daarvan moest ik noodgedwongen zitten omdat ik anders puur zou vallen en Georges me nog misselijkmakender vond dan hij waarschijnlijk al vond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij trok zijn hand weg en veegde zijn tranen daarmee weg die ik niet eens had opgemerkt terwijl ik nog steeds naar mijn handen staarde.
    ‘H-het spijt me echt. Echt. M-maar n-niemand mag h-het weten. J-jij officieel o-ook niet. M-maar waarschijnlijk m-maakt h-het allemaal n-niet meer u-uit want ik z-zwerkbal toch n-niet meer e-en f-familie h-heb ik ook niet meer.. d-dus als je w-wraak wilt.. g-ga je g-gang..’
    Ik bleef maar zwijgend stil zitten en liet een diepe zucht voordat ik mijn eigen handen liet gaan om naar Campbell te kijken.
    'Ik ga geen wraak nemen.' Zei ik simpel.
    'Ik ben niet net als de zwadderaars. Ik ben geen Umbridge die niemand accepteert.' Zei ik.
    'Ik ben een Weasley. En misschien klink ik nu hufflepuff-achtig, maar ondanks dat ik deel uitmaak van een arrogante tweeling, kan ik dit gewoon accepteren en er mee leven.' Zei ik simpel en kwam voor hem staan waarna ik mijn handen in mijn broekzak liet glijden.
    'En wat het is Campbell Saunders; niets is veranderd. Je was dit al vanaf het begin af aan en ik ben verliefd geworden op jou. Jij verteld me nu dit en dat betekend niet dat je plotseling iemand anders bent geworden. Nee; je bent nog steeds Campbell Saunders.' Met dat perste ik moeizaam een glimlach. tevoorschijn hoewel ik nog steeds geschrokken en verbaasd was. Ondanks dat leunde ik wat naar voren en drukte zachtjes een kus tegenzijn voorhoofd aan voordat ik achteruit deinsde en mijn blouse weer oppakte die ik aandeed, maar het niet vastmaakte en naar het grond staarde.
    'Voor mij is het wel een beetje wennen aangezien ik nog ook wat geschrokken en verbaasd ben; maar dat is ook echt alles..'


    Een beetje wennen dus. Hij kan vanaf nu een beetje kil overkomen, maar het gaat wel over joh. Dus alvast een sorry van George en mij daarvoor.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik ga geen wraak nemen. Ik ben niet net als de zwadderaars. Ik ben geen Umbridge die niemand accepteert. Ik ben een Weasley. En misschien klink ik nu hufflepuff-achtig, maar ondanks dat ik deel uitmaak van een arrogante tweeling, kan ik dit gewoon accepteren en er mee leven.'
    Nerveus friemelde ik met mijn vingers terwijl ik zijn aanwezigheid voor me voelde. Angstig maakte mijn lippen allerlei rare kronkels zodat de tranen die ik nog over had; wat een hele boel was- tegen te gaan gezien ik het gevoel had da ik een hele rivier er mee kon vullen.
    'En wat het is Campbell Saunders; niets is veranderd. Je was dit al vanaf het begin af aan en ik ben verliefd geworden op jou. Jij verteld me nu dit en dat betekend niet dat je plotseling iemand anders bent geworden. Nee; je bent nog steeds Campbell Saunders.' Met dat keek ik naar boven waar een enorm geforceerde glimlach op zijn gezicht geplakt was. Ik wist het; hij zei dit alleen maar omdat hij medelijden had- hij wist niet hoe hij nu nog met mij om moest gaan. Net zoals ik wist dat hij nu wenste dat hij me nooit geholpen had toen hij me voor het eerst zag. Zodat ik ver uit zijn buurt gebleven was en hij een normaal leven kon leiden. Zachtjes voelde ik zijn lippen op mijn voorhoofd waarna hij daarna gelijk een meter achteruit deinsde en zijn blouse aan deed. Alsof hij bang was om besmet te worden met mijn bacterie; alsof hij bang was om net zoals mij te worden; mislukt.
    'Voor mij is het wel een beetje wennen aangezien ik nog ook wat geschrokken en verbaasd ben; maar dat is ook echt alles..' voorzichtig schudde ik mijn hoofd voordat ik hem zijn ziekenhuis gewaad aan doet. ‘D-dit wilde j-je aan doen.’ stotterde ik zachtjes voordat ik me pijnlijk omdraaide om van zijn bed af te gaan wat meer pijn leek te doen als voorheen. Snel hield ik mezelf stevig vast aan Georges nachtkastje zodat ik niet meteen bij de eerste de beste stap op de grond zou vallen als zojuist. ‘..Dat hoeft niet.. J-je hoeft er n-niet a-aan te w-wennen..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik moeizaam door liep door me stevig vast te houden aan allerlei voorwerpen tot ik eindelijk uit pure geluk bij mijn nachtkastje aan kwam die ik stevig vasthield. Trillend gleed mijn hand naar mijn bed tot mijn andere hand de pijnlijke grijs begaf en over de tafel gleed wat me met een bonk op de grond deed vallen en er een immense pijn in mijn rug schoot. Pijnlijk drukte ik mijn tand in mijn doorgebeten lip voordat ik met moeite iets overeind ging zitten achter het nachtkastje zodat George me niet kon zien. Misschien dacht hij nu dat ik lag te slapen in het bed; of misschien dacht hij wel niets; en vond hij alles best- zolang ik maar ver van hem weg was.
    Zachtjes ademde ik in en uit terwijl mijn hand pijnlijk naar mijn rug gleed voordat ik mijn blik door de zaal liet gaan; krampachtig zoekend naar een voorwerp wat me kon helpen om van de grond af te halen. Het was niet alsof mij het uitmaakte of ik op de grond lag of in een bed; maar ik wilde niet dat iemand zich weer genoodzaakt voelde om zo’n imbeciel als mij te helpen.
    Voorzichtig gleed mijn hand over de grond tot het tegen iets scherps aanstootte wat meteen mijn hand in deed trekken om naar mijn vinger te kijken waar een snee in leek te zitten doordat bloed razendsnel omhoog leek te komen. Ik duwde mezelf iets omhoog en keek naar het voorwerp wat ik aangeraakt had en vond daar een schaar liggen. Smetteloos chirurgisch zilver. Nerveus likte ik met mijn tong langs mijn lippen voordat ik angstig weg keek naar de muur hoewel heel mijn lichaam; heel mijn hoofd nog alleen aan de schaar leek te kunnen denken en de opluchting wat er zou zijn als ik het gewoon; in mijzelf stak. Hoe veel beter ik me daarvan zou voelen. ‘..I-ik wil niet..’ murmelde ik zachtjes tegen de gevoelens voordat mijn eigen lichaam de overhand leek te nemen door in een flits naar de schaar te grijpen en zonder nog überhaupt na te denken het vol overgave het diep in mijn blote buik boorden. Alle bloed wat nog in mijn wangen zat voelde ik er bruut uitgeperst worden terwijl ik naar adem hapte. Mijn hand draaide de schaar een kwartslag voordat mijn hand het er weer uittrok en ik pijnlijk mijn ogen sloot totdat ze abrupt open schoten doordat de schaar uit het niets weer mijn lichaam doorboorden en zoals daarnet weer een kwartslag draaide voordat die er weer uitgehaald werd. Zachtjes viel ik met mijn boven lichaam weer op de grond terwijl de immense pijn in mijn rug overtroffen werd door die in mijn buik. Creperend lag ik op de grond terwijl ik de schaar die ooit schoon was; en nu onder het bloed op de grond liet vallen en mijn handen naar mijn buik gleden die direct doordrenkt werden door het warme bloed wat uit mijn buik gleed; net zoals mijn broek en de grond zelf. Nerveus kronkelde ik even op de vloer voordat een hand van mijn wond afgleed en weer naar de schaar greep die glibberig in mijn hand lag. ‘..nee; ik wil niet..’ murmelde ik alsof iemand anders dit deed dan ikzelf; hoewel dat onmogelijk was. Alsof ikzelf benut van mijn gedachtes deed ik automatisch mijn benen wat naar beneden om de punt van de schaar ruw in mijn onderbuik te steken en hoewel mijn handen het weer een kwartslag wilde draaien; faalde ze daar finaal in doordat mijn handen te glibberig waren. Zachtjes gleed er een kleine kreun over mijn lichaam; maar dit was alles behalve een kreun die ik altijd liet als George intiem met mij was; iets wat nooit meer ging gebeuren. Daar had ik zelf voor gezorgd; door zo te zijn hoe ik ben.
    Ik haalde mijn glibberige hand die wanhopig de schaar probeerde te besturen op de grond terwijl ik met harde hoesten met mijn schoenen glibberig overeind probeerde te komen voordat mijn hand het begaf. Met een harde klap kwam ik weer op de grond terecht waardoor de schaar dieper in mijn buik geboord werd en een kreet mijn mond verliet die ik deze keer niet in kon houden. Pijnlijk draaide ik mezelf op mijn zij terwijl mijn blik enorm wazig was geworden en mijn hand aftastte naar de schaar waar mijn hand glibberig langs gleed en het laatste restje kracht ook langzaam uit mijn lichaam leek te vloeien waardoor mijn hoofd met een zachte bonk op de grond gleed terwijl mijn handen krampachtig nog grip op de grond probeerde te maken. Dit was dus wanneer alles eindigde. Na alle pogingen tot zelfmoord die ik gedaan had; alle pogingen die niet gewerkt hadden- ging ik uiteindelijk dood doordat mijn lichaam mijn brein verried. Doordat mijn lichaam niet meer verder kon hoewel mijn brein het nog wilde proberen; ik wilde het nog proberen. Ik wilde niet dat George me opgaf. Ik wilde bij hem blijven. Tot het eind; en zelfs daarna. Alsof die gedachte alleen al me meer kracht gaf tilde ik mijn lichaam met een kreun iets op om mezelf naar het nachtkastje te trekken. Langzaam tastte mijn hand af naar het onderste laatje waar mijn hand glibberig langs gleed waardoor er een bloederig handafdruk achterbleef wat nogal afstak op het wit houten kastje. Met een kreun duwde ik mijzelf nog dichter naar het kastje toe voordat mijn hand nog een poging inzetten om het kastje open te trekken; wat een fatale poging was. Mijn hand was te glibberig; en te slap. Ik had geen energie meer. Ik kon het niet meer. Ik kon dit allemaal niet meer; mezelf redden hoewel ik wist dat dat uit een egoïstische redenen waren; puur om nog langer bij George te blijven hoewel ik diep van binnen wist dat hij nu gelukkig kon worden als ik nu opgaf. Hij had zat vrienden; zat mensen die van hem hielden- en ik had niemand meer- want ik had George teleurgesteld; ik had George voorgelogen. Slap gleed mijn hand op de grond terwijl ik langzaam door mijn wazige zicht keek en ik nu pas besefte dat het laatste wat ik in mijn leven gezien had; een ziekenhuis bed was. Hetzelfde als toen mijn leven begonnen was.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 14:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit. Meen. Je. Niet. D=<


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Don't worry.. het is gewoon Nathaniel die hem straft..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Don't worry.. het is gewoon Nathaniel die hem straft..


    het boeit me niet wie het heeft gedaan; Campbell gaat bijna dood en dat is wat mij wel boeit D''=


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    hmm, ken jij een spreuk die iemand kan gaan genezen x') George is een beetje wanhopig in mijn post.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••