• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Klik?


    mh, ik kan geen Georgie meer nemen :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    'Eh, erg goed. Heb jij toevallig George en Campbell gezien?'
    Ik keek weg en knikte met mijn hoofd, hoewel ik niets terug zei, alsof ik niets durfde te zeggen.
    'Leo, heb je al het nieuws gehoord? Ralf en ik gaan trouwen!"
    Ik keek Fred maar voor even aan voordat mijn blik naar de jongen Ralf viel die naast hem op het bank zat en keek weer weg.
    ‘gefeliciteerd.’ Murmelde ik langzaam, hoewel ik niet zo blij klonk. Meer verdrietig wat me beangstigde. Ik kwam wat rechtovereind zitten en draaide me naar Fred om waardoor Ralf achter mij verdween en keek mijn vriend strak aan.
    ‘ik bedoel, ik ben echt wel blij voor jullie.. maar ik kwam ook maar even hier om te zeggen dat ik verliefd op jou ben, Fred. Maar zo te zien heb jij Ralf al dus dat is jammer.. maar ach, zo is het leven he; mensen breken je hart of jij breekt de harten van bepaalde mensen. George en Campbell liggen in het ziekenzaal.’ Murmelde ik.


    Leo lijkt een beetje op Fred :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Gefeliciteerd.’ Hij zegt het echt niet blij en daarom kijk ik hem verbaasd aan. Hij draait zich naar me om waardoor ik Ralf helemaal niet meer kan zien. ‘Ik bedoel, ik ben echt wel blij voor jullie.. maar ik kwam ook maar even hier om te zeggen dat ik verliefd op jou ben, Fred. Maar zo te zien heb jij Ralf al dus dat is jammer.. maar ach, zo is het leven he; mensen breken je hart of jij breekt de harten van bepaalde mensen. George en Campbell liggen in het ziekenzaal.’ Mijn mond valt open en ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    'Eh Leo, zou ik je even onder vier ogen kunnen spreken?' vraag ik als ik opsta. Ik loop naar Ralf toe en kus hem snel even. 'Ik kom zo terug, beloof ik,' zeg ik zo zachtjes dat Leo het niet kan horen. Daarna trek ik hem mee, weg van Ralf.
    'Luister: ik vind het echt heel vervelend voor je, maar mijn hart behoort volledig toe aan Ralf. Je bent een geweldige vriend, Leo, hoewel je de laatste tijd raar deed. Misschien is dit waarom en misschien niet, maar ik wil je niet kwijt als vriend.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Voordat ik weg kon vallen voelde ik vaag twee armen onder me tot ik tot mijn stress voelde hoe ik op iets zacht werd gelegd en hoezeer ik ook wilde zien wie er bij mij was; gezien mijn gehoor af leek te nemen evenals mijn zicht- bleef ik gewoon als oud vuil stil liggen op het bed terwijl mijn hoofd op mijn zij gekeerd lag en zelfs alle pijn verdwenen leek te zijn.
    Rustig; vredig dan ik normaal was keek ik naar de witte smetteloze vlek van de kap wat ons scheidde van de buitenwereld tot iets enorms zwart en wazigs voor mijn beeld kwam staan. Iets wat mij enorm de drang gaf om hem weg te duwen als ik kracht had. Nutteloos keek ik toe en net wanneer alles in het zwart leek op te willen doen gaan voelde ik in een schok weer een enorme pijn door mijn rug schieten terwijl mijn zij er ook niet beter op leek te worden. Zachtjes voelde ik een paar lippen tegen mij aan; maar ik had geen idee of het werkelijkheid was of een hallucinatie. Blijkbaar was het de eerste door de wazige geluid dat ik hoorde voordat ik met een harde kerm me omgooiden in het bed en met mijn handen naar mijn zijwond klauwde alsof ik daarmee alle pijn kon laten weggaan. Alsof ik zo mijn laag huid wat vermengd was met pijn af kon doen waarbij er een harde kerm over mijn lippen gleed terwijl ik zachtjes murmelde; ‘Ik wil niet… ik wil niet..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘N-naar de les.’ Hij trekt me mee door de gangen, maar niet naar Voorspellend Rekenen. Mijn tas ligt daar nog, maar die neemt Christian vast wel voor me mee. Als we bij het lokaal aankomen gaat Kealan op het bankje zitten. Ik ga naast hem zitten, maar dichter dan dat vrienden bij elkaar zouden gaan zitten. ‘H-hoezo word je geen v-vader meer.. m-miskraam?’ Ik schud mijn hoofd.
    'Dat mens heeft gewoon gelogen zodat ik haar niet zou verlaten. Op de één of andere manier is ze erachter gekomen... Wat er gebeurt is en daarom wist ze dat ik niet zoals hém wil zijn.' Hoe ik 'hem' zeg maakt duidelijk dat ik mijn vader zo ontzettend haat. Ik ben stil en kijk hem dan aan. 'Meende je wat je net zei?' Ik wil zo graag dat ik het fout had.
    Met een zucht leun ik achterover tegen de koude muur. Mijn hoofd is één grote warboel aangezien ik niet meer weet wat ik moet geloven. 'Waarom is alles in mijn leven zo ingewikkeld?' vraag ik aan hem. Eigenlijk wil ik gewoon dat het avond is en dat we samen alleen kunnen zijn. Zonder alle mensen die om ons heen zijn en zonder dat ik me zorgen hoef te maken om wat anderen over mij denken.


    Wat zei?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Over dat Jonah op zijn vader lijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Voorzichtig keek ik toe hoe hij dichterbij kwam zitten voordat ik mijn hoofd wat afdraaide. Hoewel ik het niet toegaf; stak het me enorm hoe hij me geslagen had; maar het was niet aan mij om daarover te praten. Ik praatte altijd over anderen; over hun problemen; families- je kon het maar opnoemen of we praatte er over. Maar nooit begon ik over mijn familie; en als het was- was ik redelijk kortaf. Ik was op dat opzicht niet echt een prater.
    ‘Dat mens heeft gewoon gelogen zodat ik haar niet zou verlaten. Op de één of andere manier is ze erachter gekomen… Wat er gebeurt is en daarom wist ze dat ik niet zoals hém wil zijn. Meende je wat je net zei? Waarom is alles in mijn leven zo ingewikkeld?’ langzaam haalde ik mijn schouders op terwijl mijn ogen iedere millimeter van zijn gezicht in mijn hoofd in wilde prenten. ‘… ik hoop het niet..’ fluisterde ik wat zachtjes voordat ik mijn lip maar even op zijn onderlip plaatsten om vervolgens mijn hoofd tegen die van hem aan te planten terwijl ik in het niets naar voren staarden.
    ‘…ik weet het niet Jonah. Ik weet alleen dat het beter is om met de dag te leven in plaats van naar de toekomst of verleden te kijken; en te hopen voor nieuwe kansen per dag. Ik denk dat dat ook het beste is gezien ik denk dat er vele doden gaan vallen nu de Heer terug is; en daarmee bedoel ik aan onze kant. Niet de andere.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘… ik hoop het niet..’ Hij plaatst even zijn onderlip op de mijne maar legt dan zijn hoofd tegen mij aan en staart naar voren. Ik pak zijn hand vast en sluit even mijn ogen. ‘…Ik weet het niet Jonah. Ik weet alleen dat het beter is om met de dag te leven in plaats van naar de toekomst of verleden te kijken; en te hopen voor nieuwe kansen per dag. Ik denk dat dat ook het beste is gezien ik denk dat er vele doden gaan vallen nu de Heer terug is; en daarmee bedoel ik aan onze kant. Niet de andere.’
    Paniekerig kijk ik hem aan. 'Ik wil je niet kwijtraken,' fluister ik. Zonder ook maar te kijken of er anderen zijn of daar zorgen om te maken kus ik hem en sla ik mijn armen stevig om hem heen. Als ik hem kwijt zou raken zou ik niet langer willen leven. Als ik hem loslaat kijk ik hem aan en bedenk ik me dat ik eigenlijk heel weinig over hem weet hoewel hij bijna alles over mij weet. Bijna.
    'Wil je iets over jezelf vertellen?' vraag ik. 'Ik moet natuurlijk wel mijn vriendje goed kennen.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het woord 'vriendje'.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Eh Leo, zou ik je even onder vier ogen kunnen spreken?' ik keek weg en beet zachtjes op mijn lip voordat ik door Fred omhoog getrokken werd, weg van Ralf.
    'Luister: ik vind het echt heel vervelend voor je, maar mijn hart behoort volledig toe aan Ralf. Je bent een geweldige vriend, Leo, hoewel je de laatste tijd raar deed. Misschien is dit waarom en misschien niet, maar ik wil je niet kwijt als vriend.'
    Ik knikte met mijn hoofd en liet mijn handen in mijn zakken glijden waarna ik weer wegkeek.
    ‘ik ook. Geloof me. Ik heb hier niet voor gekozen.’
    Ik keek weer op naar hem en hield mijn hoofd even schuin. Zou hij mij wel gekozen hebben als dat Ralf er niet was?
    ‘ik bedoel- ik kwam er ook net pas achter dat ik iets voor je voelde. En man- want ben ik toch schaamteloos.’ Dat is waar. Ik storm gewoon binnen en schreeuw dat ik verliefd ben op mijn beste vriend.
    ‘even een ander onderwerp Fred.. het is niet dat ik jaloers of zo ben maar- maar denk je niet dat het nog te vroeg is voor.. voor een aanzoek? Ik bedoel, Ralf is pas vijftien.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik wil niet… ik wil niet..’
    Ik keek hem maar aan en sloot even mijn ogen terwijl ik met mijn duim maar zachtjes over de rug van zijn hand streelde.
    ‘ik ben het Camp; George. Alsjeblieft doe je ogen open.’ Fluisterde ik maar als een zwakke poging hem wakker te krijgen. En leunde weer naar voren en haalde de plukjes haren voor zijn ogen vandaan.
    ‘Campbell Alsjeblieft; zeg iets.. word wakker. Alsjeblieft Campbell, je maakt me bang.’ Ik beet even op mijn lip en schudde even met mijn hoofd voordat ik maar mijn benen ook op het bed gooide en maar naast hem ging liggen terwijl ik nog steeds zachtjes door zijn haren streelde.
    ‘Campbell, ik ben bij je. Als je me nu geen teken geeft wat laat zien dat je bij bewust zijn bent, ik blijf hier tot aan de einde. Ook al ga je nu dood. Ik blijf hier.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘ik ook. Geloof me. Ik heb hier niet voor gekozen. Ik bedoel- ik kwam er ook net pas achter dat ik iets voor je voelde. En man- want ben ik toch schaamteloos. Even een ander onderwerp Fred.. het is niet dat ik jaloers of zo ben maar- maar denk je niet dat het nog te vroeg is voor.. voor een aanzoek? Ik bedoel, Ralf is pas vijftien.’ Ik glimlach een beetje en kijk naar de grond.
    'Ik hou van hem en ik weet dat ik altijd van hem blijf houden.' Ik wil eerst verder praten maar besluit dat het niet zo leuk is voor hem als ik ga praten over hoeveel ik van Ralf hou. 'Toen ik twijfelde over of ik op jongens viel of niet kuste ik Campbell. Natuurlijk heb ik nooit een relatie met hem gehad, maar het hield aangezien ik erachter kwam dat ik niet op meisjes val. Dus vat dit niet persoonlijk op,' zeg ik voordat ik hem naar me toe trek en kus. Meteen voelt het verkeerd, maar ik doe het voor hem. Misschien voelt het voor hem ook verkeerd. Daarom laat ik hem los en doe ik een stap naar achteren. 'En?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMFG Leo en Fred hebben wat gemeen! ze hebben beide om te testen camp gebruikt... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha je hebt gelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Haha je hebt gelijk.


    maakt vrij weinig uit.. Heel hogwarts & Klammfels heeft camp gebruikt om te kijken of ze gay zijn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah niet. Die kuste Campbell omdat Kealan dat vroeg.
    En Ralf ook niet.


    Spoiler alert: you will save yourself