• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Jonah niet. Die kuste Campbell omdat Kealan dat vroeg.
    En Ralf ook niet.


    Neee;; nee het was niet kealans bedoeling dat hij hem ging kussen; maar wel aardig tegen hem zijn enzo.. maar jij kusteh em..

    en ralf en camp hebben wel gezoend ^^ alleen kealan & Camp nog niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer heeft Ralf Camp gezoend :O
    En ga je met Kealan reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    had je al gereageerd dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Jonah Barret

    ‘… ik hoop het niet..’ Hij plaatst even zijn onderlip op de mijne maar legt dan zijn hoofd tegen mij aan en staart naar voren. Ik pak zijn hand vast en sluit even mijn ogen. ‘…Ik weet het niet Jonah. Ik weet alleen dat het beter is om met de dag te leven in plaats van naar de toekomst of verleden te kijken; en te hopen voor nieuwe kansen per dag. Ik denk dat dat ook het beste is gezien ik denk dat er vele doden gaan vallen nu de Heer terug is; en daarmee bedoel ik aan onze kant. Niet de andere.’
    Paniekerig kijk ik hem aan. 'Ik wil je niet kwijtraken,' fluister ik. Zonder ook maar te kijken of er anderen zijn of daar zorgen om te maken kus ik hem en sla ik mijn armen stevig om hem heen. Als ik hem kwijt zou raken zou ik niet langer willen leven. Als ik hem loslaat kijk ik hem aan en bedenk ik me dat ik eigenlijk heel weinig over hem weet hoewel hij bijna alles over mij weet. Bijna.
    'Wil je iets over jezelf vertellen?' vraag ik. 'Ik moet natuurlijk wel mijn vriendje goed kennen.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het woord 'vriendje'.


    Dit is de laatste.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘’Ik ben het Camp; George. Alsjeblieft doe je ogen open.’ Zachtjes voelde ik gekietel van haar over mijn voorhoofd wat mijn ademhaling van lichte stress wat sneller deed gaan.
    ‘Campbell Alsjeblieft; zeg iets.. word wakker. Alsjeblieft Campbell, je maakt me bang. Campbell, ik ben bij je. Als je me nu geen teken geeft wat laat zien dat je bij bewust zijn bent, ik blijf hier tot aan de einde. Ook al ga je nu dood. Ik blijf hier.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn adem over mij heen streek terwijl zijn hand voelbaar door mijn haren ging. Iets wat me even zelf de rare immense pijn deed vergeten en ik er zelfs in slaagde om mijzelf om te keren naar zijn kant toe waar ik mijn ogen opende en zo precies naar Georges nek en borst staarden. Het was dan ook dat ik hem aan zijn stem en geur herkend had. Even staarde ik ernaar voordat ik mijn ogen weer sloot. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen. Ik had geen flauw idee of hij nu teleurgesteld in mij was; en of ik hem mocht aanraken of dat ik een paar meter van hem af moest gaan. Dat was dan ook de reden waarom ik me niet helemaal tegen hem aandrukte maar een paar centimeter tussen ons in liet.
    Aarzelend deed ik mijn mond open hoewel er geen geluid uit kwam. Ik had het koud; zo ontzettend koud en daarnaast leek de pijn ook nog enorm door me lichaam te razen.
    ‘d-de f-freak leeft nog..’ murmelde ik maar zachtjes terwijl mijn hand afgleed naar waar de wond gezeten had.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Ik wil je niet kwijtraken.’ Onverschillig haalde ik mijn schouders op voordat hij zijn lippen vol op die van mij drukte en zijn armen stevig om mij heen hield. Zachtjes kuste ik hem terug terwijl mijn armen gevangen zaten in zijn greep die hij ook hield toen zijn lippen van mij scheiden.
    ‘Wil je iets over jezelf vertellen? Ik moet natuurlijk wel mijn vriendje goed kennen.’ Zachtjes plaatste ik mijn hoofd tegen zijn kin aan terwijl ik maar naar onder staarde. Ik besloot maar niet op het hele woord ‘vriendje’ in te gaan gezien het nogal raar klonk; en ik wist niet wat ik ervan moest vinden.
    ‘Ik ben Kealan. Je weet dat ik 16 jaar oud ben; hoofdmonitor- aanvoerder van het zwerkbalteam en daarnaast wachter.. we zitten samen al zeven jaar bij elkaar op de afdeling en in de klas… je weet dat ik May gruwelijk haat.’ Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht bij het laatste. ‘Gruwelijk.’ Bevestigde ik mijn bewering. ‘Daarnaast weet je dat ik het verschrikkelijk vind als mensen mij ‘Kealie’ noemen; dus ja- dat lijkt me wel genoeg.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik ben Kealan. Je weet dat ik 16 jaar oud ben; hoofdmonitor- aanvoerder van het zwerkbalteam en daarnaast wachter.. we zitten samen al zeven jaar bij elkaar op de afdeling en in de klas… je weet dat ik May gruwelijk haat.’ De glimlach op zijn gezicht is genoeg om mijn hart een sprongetje te laten maken.‘Gruwelijk. Daarnaast weet je dat ik het verschrikkelijk vind als mensen mij ‘Kealie’ noemen; dus ja- dat lijkt me wel genoeg.’ Ik kijk naar de grond.
    'Ten eerste: dat jij May zo haat heet jaloezie en ten tweede: dat wist ik allemaal al, hoewel ik van plan was jou vanaf nu Kealie te gaan noemen,' het laatste zeg ik met een grote grijns omdat het zo afschuwelijk klink en helemaal niet bij hem past. 'Maar ik bedoelde dingen die ik nog niet wist. Ik weet bijvoorbeeld helemaal niks over je familie,' zeg ik twijfelend. Zelf wil ik ook eigenlijk liever niet dingen over mijn familie vertellen, maar hem vertrouw ik met heel mijn hart. Hij zou er nooit misbruik van maken zoals May dat gedaan heeft.
    Ik kan het niet laten om een hand door zijn haar te halen. Niks wil ik meer vergeten van dit moment. Hoe ik hier naast hem zit en hoe hij met zijn hoofd tegen mijn kin ligt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En.. hen ik wat gemists van beiden rpg's hoewel de andere nog niet eens is begonnen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En.. hen ik wat gemists van beiden rpg's hoewel de andere nog niet eens is begonnen :')


    Camp is awake... en bij de ander niet zo veel :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij glimlachte en keek weg, wat me nare kriebels in mijn onderbuik opleverde. Ongewild, want dit wil ik niet voelen. Hrlemaal noet zelfs. Maar het is zo een goed gevoel.. merlin.
    'Ik hou van hem en ik weet dat ik altijd van hem blijf houden. Toen ik twijfelde over of ik op jongens viel of niet kuste ik Campbell. Natuurlijk heb ik nooit een relatie met hem gehad, maar het hield aangezien ik erachter kwam dat ik niet op meisjes val. Dus vat dit niet persoonlijk op,'
    Ik wilde net gaan zeggen dat ik Campbell al gekust had dus weet dat ik op jongens val.. maar ik hield mijn mond toen Fred voorover boog en zijn lippen tegen die van mij aandrukte. Ik wist dat hij dexe kus niet meende, maar alsnog voelde het zo goed aan. De kriebels in mijn onderbuik verdubbelden zixh juist en riepen voor meer. Ohmerlin, nu ik zeker weet dat ik op Fred ben.. mijn leven is voorbij.
    'En?' vraagt hij toen hij me iets te snel losliet. Even keek ik hem aan, zwijgend en zenuwachtig, voordat ik naar zijn pols greep en hem naar mij toe trok om mijn lippen vervolgens weer tegen die van hem aan te drukken. Deze keer langer en ohmerlin, dit is echt wel verkeerd.
    Na een tijdje liet ik hem weer los en keek gauw weg.
    'Sorry.' Murmelde ik dan.
    'Fred?'
    Ik keek om waar ik Ralf zag staan. Ietwat bleek en met opgetrokken wenkbrauwen keek hij mijn Fred aan. En ondanks dat bleef ik gewoon kalmpjes stil staan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo Jordaan

    Hij glimlachte en keek weg, wat me nare kriebels in mijn onderbuik opleverde. Ongewild, want dit wil ik niet voelen. Hrlemaal noet zelfs. Maar het is zo een goed gevoel.. merlin.
    'Ik hou van hem en ik weet dat ik altijd van hem blijf houden. Toen ik twijfelde over of ik op jongens viel of niet kuste ik Campbell. Natuurlijk heb ik nooit een relatie met hem gehad, maar het hield aangezien ik erachter kwam dat ik niet op meisjes val. Dus vat dit niet persoonlijk op,'
    Ik wilde net gaan zeggen dat ik Campbell al gekust had dus weet dat ik op jongens val.. maar ik hield mijn mond toen Fred voorover boog en zijn lippen tegen die van mij aandrukte. Ik wist dat hij dexe kus niet meende, maar alsnog voelde het zo goed aan. De kriebels in mijn onderbuik verdubbelden zixh juist en riepen voor meer. Ohmerlin, nu ik zeker weet dat ik op Fred ben.. mijn leven is voorbij.
    'En?' vraagt hij toen hij me iets te snel losliet. Even keek ik hem aan, zwijgend en zenuwachtig, voordat ik naar zijn pols greep en hem naar mij toe trok om mijn lippen vervolgens weer tegen die van hem aan te drukken. Deze keer langer en ohmerlin, dit is echt wel verkeerd.
    Na een tijdje liet ik hem weer los en keek gauw weg.
    'Sorry.' Murmelde ik dan.
    'Fred?'
    Ik keek om waar ik Ralf zag staan. Ietwat bleek en met opgetrokken wenkbrauwen keek hij mijn Fred aan. En ondanks dat bleef ik gewoon kalmpjes stil staan.


    Leo is wel heel bezitterig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Leo is wel heel bezitterig.


    Geloof het of niet, maar ik lach me dood hier x'D hoezo heb ik dat geschreven :''D

    Sneenee, ik bedoelde het nirt zo, ik wist niet eens dat ik dat schreef x'D

    Ik denk dat ik mijn fred bedoelde als mijn fred, fred van sphinxx (flower) niet die van leo :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell draaide zich plotseling zo om dat hij tegen mijn borstkas aan lag, nou ja, bijna er aan lag. Tenminste kan hij omrollen wat betekent dat hij leeft.
    ‘d-de f-freak leeft nog..’ hoorde ik hem murmelen. Ik sloot mijn ogen even en schuifelde dichter naar hem toe om vervolgens mijn arm om hem heen te slaan en hem dichter naar mij toe trok, alsof hij een teddybeer was. Mijn teddybeer tenminste.
    'Ja ik weet, ik kreeg daarnet bijna een hartaanval waardoor ik nog leef. Dus jah, deze freak leeft nog. Gelukkig mijn Campbell ook nog.' Zei ik met een trieste grijns , hoewel hij die niet kon zien.

    Kort, sorry D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^laat anders professor Anderling terugkomen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij kijkt me even aan maar trekt me dan naar zich toe en kust me opnieuw. Ik weet niet wat ik moet doen dus kus ik hem terug. Misschien moest hij het nog een keer testen omdat hij er niet zeker van was? Het voelt vreemd, omdat ik het gevoel heb dat ik vreemd aan het gaan ben - wat ik in principe ook doe, maar ik doe het voor Leo en ik hou niet van hem maar van Ralf.
    'Sorry,' mompelt hij me als hij me loslaat. Ik wil iets gaan zeggen, maar Ralf is me voor.
    'Fred?' Mijn mond valt bijna open en ik wil iets zeggen om het goed te maken, maar weet niet wat.
    'H-het- ik... Leo wilde weten ofdat hij echt verliefd op mij was en toen kuste ik hem zodat hij het kon testen, maar verder is hier niks aan de hand want ik hou van jou.' Ik loop naar Ralf toe en knuffel hem even. Dan kijk ik weer naar Leo. 'En?' vraag ik nog een keer.


    Spoiler alert: you will save yourself