• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    hmm, ken jij een spreuk die iemand kan gaan genezen x') George is een beetje wanhopig in mijn post.


    George kan ook gaan slapen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Spreuken Harry Potter


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George kan ook gaan slapen?


    ... meende je dat voorstel D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Spreuken Harry Potter


    ik denk niet echt dat George zo slim is die Vulnera Sanentur kent en weet te gebruiken. de spreuk die Snape bij Draco gebruikte, na die ene gevecht in de wc's met Draakje en Harry, wat overigens heel erg leuk was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik denk niet echt dat George zo slim is die Vulnera Sanentur kent en weet te gebruiken. de spreuk die Snape bij Draco gebruikte, na die ene gevecht in de wc's met Draakje en Harry, wat overigens heel erg leuk was.


    Dat was het moment dat ik Draco meer mocht dan Harry...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik even een update wat er precies gebeurt is en wat de laatste Kealan post is?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Mag ik even een update wat er precies gebeurt is en wat de laatste Kealan post is?


    Gewn leo heeft camp gekust en zoekt nu fred... en kealan staat in vorige topic xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘D-dit wilde j-je aan doen.’
    Ik keek weer om naar Campbell en bleef hem even aanstaren voordat ik mijn blouse weer open maakte en het op mijn bed smeet waarna ik ziekenzaal gewaad pakte en die over mijn hoofd trok. Maar een witte blouse eigenlijk.
    ‘..Dat hoeft niet.. J-je hoeft er n-niet a-aan te w-wennen..’
    ‘jawel.’ Antwoordde ik simpel terwijl ik de knoopjes van de witte blouse dichtgooideknoopte voordat ik de gewaad aandeed en terug naar Campbell keek die moeizaam terug naar zijn eigen bed liep. Ik draaide me weer om en pakte mijn vieze kledij op die ik toch nog netjes opvouwde en legde die netjes aan de voeteinde van mijn bed. Ik hoorde plotseling een harde bonk waardoor ik me gauw met een frons omdraaide, maar niemand lag op het vloer. Ik zuchtte zachtjes en draaide me weer naar mijn eigen bed om en begon het wat op te maken tot ik plotseling Camp zijn stem hoorde, een soort gefluister of murmeling (dit doe ik niet voor extra woorden hooooor.. gemurmel: ‘..I-ik wil niet..’ zei hij.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en draaide me wederom om naar zijn bed, die ik jammer genoeg niet kon zien door de wand die er tussen in stond. ik schuifelde naar zijn richting toe en liet mijn handen nerveus in mijn broekzak glijden.
    ‘Campbell, alsjeblieft. Geloof me nou; ik meende wat ik allemaal zei.’ Murmelde ik schor en keek weg.
    En op deze dag, deze uur en moment kwam ik er eindelijk achter wat voor afschuwelijke persoon ik ben. Een afschuwelijke mens, broer en vriendje, zoals ik ook al eerder zei. Wel een wonder dat ik dat nog herinner. Alleen de zin tenminste. Hoe dan ook, als twee mensen een relatie met elkaar hebben, dan hebben ze vaak ook gewoon leuke momenten samen. Staat de ene voor de andere klaar, en als de hoop van de ene helemaal verdwenen en verscheurd is, en diegene wilt zelfmoord plegen, doet diegene dat toch niet omdat hij of zij nog een geliefde heeft. En daarom heet het een “geliefde,” je houd van elkaar. Maar toen ik eenmaal de hoek om liep, zag ik Campbell naast een bloederige nachtkastje liggen, met een schaar in zijn buik die hij er met zijn bloederige hand in stak en begon ik te twijfelen of hij wist dat ik van hem hield en of hij ook wel van mij hield. Maar dat was niet waar aan ik me nu zorgen om moest gaan maken.
    ‘Campbell?!’ riep ik geschrokken.
    ‘..nee; ik wil niet..’
    Met pure angst en schok in mijn ogen, staarde ik naar de bloederige scene die zich voor mijn neus afspeelde. Te verstijfd en bang om wat te doen. De Campbell die nu voor mij op het grand lag, bloederig met de schaar in zijn buik die hij eruit haalde en op de grond viel, de restjes leven die hij nog toonde voordat hij volledig op het grond viel.. Ik ben een afschuwelijke vriendje; hoe moet ik dit anders verklaren. Ik snelde naar Campbell toe en gooide mijn armen onder hem door om hem op het bed te leggen die meteen besmeurd werd met Campbell zijn bloed voordat ik met mijn handen door mijn haren ging en angstig met mijn hoofd schudde. Ook was een fijt dat ik de hele tijd mijn adem inhield en ik weet niet of ik dus hierdoor duizelig werd of nou door deze scene. Misselijk, duizelig, iets knapte in mijn lichaam waarna ik mijn haren losliet en mijn trillende handen paniekerig op zijn wond te drukken.
    ‘C-Campbell jij IDIOOT! Wat doe je?!’ sis ik paniekerig.
    ‘MADAMA PLIJSTER, IEMAND!’ riep ik maar angstig en drukte maar op Campbell zijn wond waardoor zijn bloed langzaam langs mijn vingers gleden en ik maar door bleef roepen voor hulp. Dit was ook alles wat ik kon doen; ik kende geen een spreuk die iemand zijn wond kan gaan helen.
    ‘Alsjeblieft; iemand! MADAMA PLIJSTER!’
    Waar in Merlijns naam was iedereen?! Ik boog me wat over Campbell heen en haalde mijn bloederige handen van zijn buik vandaan om het langs zijn wang te leggen.
    ‘Campbell, Campbell alsjeblieft,’ fluisterde ik maar met tranen in mijn ogen voordat ik hem weer losliet en mijn handen even in mijn gezicht verborg en kreunde wat er voor zorgde dat mijn gezicht en blouse ook onder het bloed ging zitten. Als iemand nu binnen kwam lopen, zou diegene denken dat ik Campbell bruut had vermoord. Maar nee. Nog even drukte ik mijn handen strak in zijn wand en zei: ‘alsjeblieft, C-Campbell, h-hpu het vol, ik kom zo terug,’
    Hoewel ik in het ziekenzaal zou gaan blijven. Toch rende ik naar het deur toe en ruw duwde ik ze open om mijn stok naar de lege gang uit te steken en riep: ‘Bombarda maxima,’ waardoor de halve gang de lucht in werd geblazen en Merlin dank u dat er nog les was waardoor er meteen studenten en professoren de gang in renden.
    ‘Weasley?! Ben je gek geworden?’ riep Anderling en meteen achter haar aan kwam Snape aan rennen.
    ‘vijftig punten aftrek van Griffoendor voor het opblazen van het gang en tien voor het verstoren van de lessen en..’
    ‘waarom zit u onder het bloed?’ vroeg Anderling.
    Zonder wat de zeggen stak ik mijn stok naar de twee professoren uit en zorgde er voor dat ze de ziekenzaal in vlogen waardoor de studenten achterin verward achterbleven en ik het deur dichtgooide en weer terug naar Campbell beende.
    ‘h-het is Campbell, zichzelf- schaar- eh-’
    Ik kon het niet eens meer afmaken en Snape liep richting Campbell toe en stak zijn stok naar zijn wond uit.
    ‘waar is Madama Plijster?’ vroeg Anderling.
    Met betraande ogen schudde ik met mijn hoofd en kwam naast Campbell zijn bed staan waar Snape aan de andere kant stond en een vreemd soort lief- of spreuk uitsprak terwijl hij met zijn stok naar de wond wees die zich weer herstelde en de bloed ook meteen verdween. Ik liet een zucht van opluchting en ging nog even met mijn handen door mijn haren en murmelde: ‘u bent een held.’ Waardoor ik een kille blik van Snape er voor terug kreeg.
    ‘en dertig punten aftrek voor het niet kennen van deze spreuk.’
    Hoewel ik de spreuk niet eens geleerd had of ooit gehoord noch gezien had, knikte ik met mijn hoofd, ondanks de afschuwelijke hoofdpijn die ik weer kreeg en keek weer op naar Snape die de zaal uit marcheerde.
    ‘u weet dat u de gang niet hoefde op te blazen om ons hier te krijgen, meneer Weasley. Wat is er gebeurd?’
    Het leek alsof ik mijn tong ingeslikt had en haalde maar mijn schouders op.
    ‘..goed. ik ga Madama Plijster nu opzoeken en zodra ik weer terug kom verwacht ik een uitleg van jou, Weasley.’ En met dat verliet ook zij het zaal. Met mijn hand streelde ik even over zijn buik, over de wond die nu verdwenen was en met mijn vrije hand veegde ik ruw te tranen weg voordat ik naar zijn hand greep en me wat naar voren boog en mijn bleke lippen teder tegen die van hem te drukken, alsof dit Doornroosje was en ik hem wakker probeerde te maken en nam uiteindelijk naast hem op zijn bedrand aan waarna ik ook met mijn andere hand naar die van hem greep.
    ‘i-ik was niet eens boos om de waarheid. n-nu ben ik woest om deze gebeurtenis, Campbell.’ Siste ik zachtjes waarna ik zijn hand weer losliet om er wat mee door zijn haren te gaan.


    Argh, 1248 woorden. So close :’)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Gewn leo heeft camp gekust en zoekt nu fred... en kealan staat in vorige topic xd


    Oh Merlin nu moet ik gaan zoeken.
    En Fred is in de leerlingenkamer (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oh Merlin nu moet ik gaan zoeken.
    En Fred is in de leerlingenkamer (A)


    mag ik Ralf daar ook plaatsen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Natuurlijk! Red (H)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    Ik kuste Campbell. Ik kuste Campbell Saunders en ik vond het niet eens vreemd, raar, eng of wat dan ook. Het was zo normaal, en ik zou elke dag wel jongens kunnen kussen. Maar alsnog werd de leegte in mijn maag, die ene holle gevoel niet gevuld. Misschien omdat ik verliefd ben op iemand. Sowieso geen Campbell. Er mist gewoon iemand in mijn leven. Eigenlijk zit de antwoord gewoon in mijn achterhoofd verborgen maar ik wil en kan de antwoord niet naar voren trekken want; naja, Ik haat nare feiten. İk schuifelde de leerlingenkamer binnen waar ik George- nee- Fred en Ralf op het bank zag zitten en ja hoor; daar klopte mijn hart, wat ik negeerde.. ik bedoel, het is niet dat mijn hart tot nu nooit geklopt had maar ik voelde het kloppen ik bedoel, natuurlijk, altijd al voelde ik mijn hart kloppen, ik bedoel, dit betekend niet dat ik een zombie of wat dan ook ben, ik bedoel.. waarom ik zo filosofisch aan het denken ben. Mijn hart klopte weer, wat betekend dat überhaupt?
    Ik nam bij de twee plaats en keek Fred en Ralf afwisselend aan voordat ik me naar het raam wierp.
    ‘heei,’ riep ik spontaan en stond op om tussen Ralf en Fred in te zitten.
    ‘eh- lang niet gezien. Hoe gaat het?’

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘N-naar de les.’ Hij trekt me mee door de gangen, maar niet naar Voorspellend Rekenen. Mijn tas ligt daar nog, maar die neemt Christian vast wel voor me mee. Als we bij het lokaal aankomen gaat Kealan op het bankje zitten. Ik ga naast hem zitten, maar dichter dan dat vrienden bij elkaar zouden gaan zitten. ‘H-hoezo word je geen v-vader meer.. m-miskraam?’ Ik schud mijn hoofd.
    'Dat mens heeft gewoon gelogen zodat ik haar niet zou verlaten. Op de één of andere manier is ze erachter gekomen... Wat er gebeurt is en daarom wist ze dat ik niet zoals hém wil zijn.' Hoe ik 'hem' zeg maakt duidelijk dat ik mijn vader zo ontzettend haat. Ik ben stil en kijk hem dan aan. 'Meende je wat je net zei?' Ik wil zo graag dat ik het fout had.
    Met een zucht leun ik achterover tegen de koude muur. Mijn hoofd is één grote warboel aangezien ik niet meer weet wat ik moet geloven. 'Waarom is alles in mijn leven zo ingewikkeld?' vraag ik aan hem. Eigenlijk wil ik gewoon dat het avond is en dat we samen alleen kunnen zijn. Zonder alle mensen die om ons heen zijn en zonder dat ik me zorgen hoef te maken om wat anderen over mij denken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Klik?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Samen met Ralf zit ik op de bank. We hebben nu allebei geen les en daarom zijn we samen naar de leerlingenkamer gegaan. Met een glimlach kijk ik hem aan. Ik ben zo ontzettend blij dat ik hem heb en dat ik met hem ga trouwen. Waarschijnlijk flipt mam helemaal, maar dat maakt me echt niks uit op dit moment. Als we allebei meerderjarig zijn dan heeft ze niks meer over ons te zeggen.
    ‘Heei,’ roept Leo en hij gaat tussen Ralf en mij inzitten. ‘Eh- lang niet gezien. Hoe gaat het?’ Ik kijk hem verbaasd aan en kijk daarna naar Ralf.
    'Eh, erg goed.' Ik kijk hem niet aan en kijk in plaats van dat de leerlingenkamer rond. 'Heb jij toevallig George en Campbell gezien?' vraag ik aan hem terwijl ik met mijn vingers een ritme op mijn been tikte. Vroeger had ik met Leo altijd de grootste lol maar nu is het gewoonweg ongemakkelijk. Waarom is dit gebeurt?
    'Leo, heb je al het nieuws gehoord?' vraag ik in een poging een gesprek te starten. 'Ralf en ik gaan trouwen!"


    Spoiler alert: you will save yourself