• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IK WIL NAAR DE AVANT-PREMIERE VAN INTO THE WOODS OKAAAAY? :33333


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er liep net een enorme wesp over mijn deken, dat is al de derde deze herfst en winter. Ik ben bang dat er ergens een nest zit ):

    You're falling back down and you really don't mind.


    26 - 02 - '16

    Nu gaat iedereen die stomme krant nog kopen ook.


    Your make-up is terrible

    Al de hele dag aan het zoeken naar Pewdiepie/Cry/Ken merch en kan het nergens op een Nederlandse website vinden. Ik heb geen Paypaaal ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wauw wat kunnen mensen er luchtig over denken als ze ergens niet getuigen van zijn geweest zeg. Verplaats je eens in een ander, man!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 18:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I was walkin' down the street, concentratin' on truckin' right. I heard a dark voice beside of me and I looked round in a state of fright.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen kunnen tegenwoordig zo makkelijk zeggen dat ze snappen wat je doormaakt, maar ze snappen de helft niet. :/


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Mensen kunnen tegenwoordig zo makkelijk zeggen dat ze snappen wat je doormaakt, maar ze snappen de helft niet. :/


    Precies.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tsuchiya schreef:
    I was walkin' down the street, concentratin' on truckin' right. I heard a dark voice beside of me and I looked round in a state of fright.


    I saw four faces one mad, a brother from the gutter.
    They looked me up and down a bit and turned to each other


    26 - 02 - '16

    I'm so, fucking, sorry. Echt waar.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I can't believe you let me down
    But the proof's in the way it hurts


    26 - 02 - '16

    Oceaaan om in te schuilen, nooit jaloers te hoeven zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You sexy-asss. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    I saw four faces one mad, a brother from the gutter.
    They looked me up and down a bit and turned to each other

    Yessssss! You got it C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.