• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom moet ik altijd de verkeerde mensen aantrekken op de studie? Altijd die mensen, die hun zooi niet op orde hebben. Gadverdamme. Ik ben het gewoon zo ontzettend zat.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh nee hè.

    Echt, waarom. Ik ben zo emotioneel als ik bek af ben. Ik huilde zelfs net omdat ik honger heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik verveel me nogal. :C


    26 - 02 - '16

    Haar; blijf zo zitten, duidelijk? (cat)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Uuugh, zo stom geweest. Mensen leuk gaan vertellen dat ik overmorgen een toets ga verzuimen, omdat ik vanwege slechte planning niet heb kunnen leren...
    Mjah, hier op Q zou toch niemand me kunnen verraden, dus hier kan het geen kwaad, lol.... Maar nee, geen slimme actie, maar nu durf ik mn moeder ook niet te vertellen dat ik mn mond eigenlijk al voorbij heb gepraat...


    Stenenlikker

    Nu dus 1/2 weken deze laptop en dan de volgende. I can handle this. c:


    wat was dit ookalweer

    Ga weg, oke, ik wil die rugpijn niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn lippen zijn gewoon zo erg gebarsten dat het zelfs pijn doet om een labello erop te smeren...

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 20:06 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben zo moe. ;c


    Your make-up is terrible

    Wat is steunen en wat is hypocrisie? Damn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik haat dat ik zo weinig weet over alles.

    Ik zou zo graag een vechtsport willen leren. :/


    Your make-up is terrible

    Och, hemeltje lief. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aaaah, ik heb teveel woorden, maar ik wil niet gaan schrappen.... Ben bang dat ik anders helemaal geen goedlopende tekst meer heb...


    Stenenlikker